|
Egea'nın segmenti c (7. sayfa)
-
-
Ben b segmentiyim diye bağırıyor ne c si kardeşim. Ayrıca b-c arası diye de b segment yoktur. Bal gibi b segmenti egea.
Not: fiatçıyım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
C segmenti arkadaşlar bu araba, saçmalamayın. Aks mesafesi, iç hacim ve boyutlara göre C segmenti olarak sınıflandırıldı. Zaten piyasaya da C segmenti olarak giriş yaptı. -
Tamam egea fena değil ama şuan skodanin bütün araçları fabia dahil kalite olarak egeanin içinden geçer .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Corolladan, Jettadan daha geniş ama B segmenti. Çok ilginç. -
Egea'ya B demek haksızlık olur.
Boyutuyla motoruyla kesinlikle C segmenti. -
hocam sen yanlışsın ben yanlışım gibi bir düşünce çok doğru olmaz ama tek kriter aracın uzunluğu olunca saçma sapan durumlar ortaya çıkıyor
meseda e90 BMW 3 Serisi'nin uzunluğu 4531mm iken lineanın uzunluğu 4596mm yani bu durumda lineanın c yi geçtim d segmenti olması gerekiyor veya 3 serisinin b veya c segmentinde olması gerekiyor.
bu durumda incelediğimiz modelin hangi altyapıyı kullandığına ve iç ve dış aksamda ne tür parçalar kullandıklarına bakıyoruz. -
Sınıfı belirleyen nedir? Dingil,aks,uzunluk,genislik,agirlik?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: Daerohn
araçların genişliklerine ve dingil mesafesine baktuın mı? sanmmıyorum.... kısacası sadece toplam uzunluk ile sınıf belirlenmez. bu arada linea sırf fluence'e yakın uzunlukta olsun diye tamponları biraz şişirilmiş bir araç idi. nereden biliyorsun dersen makyajsız linea tüm iç dış plastik kalıpları elimden geçti. o zamanlar bayaa gıcık olmuştum araca sıkıştırdım tasarımcıları, tasarımcılar yabancı idi tabii de buradan bayaa bir eleman italya'ya bu proje için gitti, onları kastediyorum.
neyse kısacası 2 aracın segmentini karşılaştıracaksan 1. genişlik 2. dingil mesafesi şimdi sen bu BMW 3 serisini al bir de karşısına linea al, bu iki değerini bir karşılaştır hatta karşılaştırmaya c elysee-301 ve egea'yı da kat. hatta git bir de i20-clio-fiesta falan kat. hepsini alt alta yaz. bir de egea-focus-corolla-astra sedan-i30-308-c4 olanları da al, onları da bir kıyasla. sonuçları burada paylaş. ama tabii bunlar uzun iş bir 10dk falan sürer. senin o kadar vaktin olru mu bilmem.
sırf boş yaptığınızı anlamak için hayatımın 1 saatini tüm b ve c segmenti sedanların boyutlarını Aegea'yla karşılaştırmak için harcadım
Aegea genişlik bakımından corolla ve civic hariç tüm c segmenti sedanların gerisinde. (bu iki araçtan geniş ama kısa) ayrıca selefi lineadan da kısa. Genişlik Aegea'nın kendini c sınıfı gibi göstermesini sağlayan en kuvvetli ilizyonu.
Dingil mesafesi bakımından tüm c sedanların gerisinde bu da gösteriyor ki aracın uzunluğunun konfor veya iç hacme etkisi yok. Ayrıca Peugeot 301 dingil mesafesi bakımından Aegea'dan uzun. Dingil uzunluğu konusunda Renault Clio Symbol ile aynı diyebiliriz. (symbol'den 3mm uzun dingil mesafesi var)
ceed, i30, megane, mazda3, 1 serisi gibi birçok c hatchback ten kısa dingil mesafesine sahip.
Donanım ve iç mekan kalitesi konusunda zaten hiç bir şey demiyorum. B segmentinde verilen donanımların üstünde hiç bir şey vermiyor. Geçenlerde bi konu vardı istepne bölgesini macunlu şekilde bırakmışlardı.
yukarıda arkadaş dökümantasyon olarak bilgi vermeye çalışmış aracın b segmenti platformu üzerine inşa edildiği görülüyor.
Ben daha ne diyeyim ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobra41 -- 25 Nisan 2016; 19:41:38 >
-
Ya boş tartışma içinde kendinizi harap ediyorsunuz. Aracı karşınıza alın ve bakın. İlk defa goren biri c mi d mi diye düşünür.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Daerohn
birader neye göre B segmenti diye bağırıyor? hangi kıstasa göre?
malzeme kalitesi mi? segmente etki etmez (olsa idi Mercedes A, C değil D olurdu)
tasarım mı? segmente etkisi yok (şu görsel olarak etkileyici olan Focus bile C sınıfı)
donanım mı? segmentle ilgili yok (Focus Trend X B mi? ya da titanyum D mi?)
işçilik mi? segmentle ilgilisi yok. (Mercedes A'Da C segmenti, Focus'ta. EĞer doğruı olsa Focus B sınıfı Mercedes A D sınıfı demeliydik)
segment belirleyen tek unsur genişlik ve dingil mesafesidir. burada defalrrca paylaştım. bu araç gerek genişlik ve gerek dingil mesafesi olarak B sınıfından hatta B+ denen sınıftan bile çok daha büyük ve geniş bir araç.
Kafanıza göre "Kaltiesiz(donanımsız-işçilik sorunlu vs bir sürü bahane) araç lan bu C olamaz" gibi bir kıstas ile değerlendiriyoruz.. Araç avrupa'da Tipo olarak satılacak, satılıyor. Orada C sınıfı diye pazarlanan bir araç nasıl oluyor da burada B oluyor?
Bayilerin ne dediğine de bakmayın. geçen bayide b+ diyen elemanı sıkıştırdım biraz "abi biz de biliyoruz C olduğunu ama bize B diyin dediler" diye bir cevap verdi. Yani elemana ne deniyorsa onu söylüyor.
Bu aracın en dolusunu indirimlerle 64b gibi bir rakama (1.6dizel lounge) alabiliyorum. şimdi araç alacak olsam ciddi anlamda düşünürüm. 64b'e 1.6 dizel 320 tork 120 beygir bir aracı hangi firma sunuyor? Hem de C sınıfı. Tam F/P aracı.
Fuluence yada octavia ile yanyana koy o zman anlarsın ne demek istediğimi. egea rapid ,teledo gibi b segmenti. bence.
-
Egea HB'i Bravo yerine getirirler
o halde Egea HB C segmentidir,
Egea Sedan'ı Linea yerine getirdiler
Linea'nın rakipleri Rapid, Toledo, Accent vs. idi
o halde Egea Sedan B segmentidir.
ancak iki araba da aynı...ERROR... -
Segmentler kaliteye göre belirlenmiyor mu?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
sorunun cevabı burada
http://metinyilmaz.me/c-segmenti-otomobiller/ -
quote:
Orijinalden alıntı: cobra41
quote:
Orijinalden alıntı: Daerohn
araçların genişliklerine ve dingil mesafesine baktuın mı? sanmmıyorum.... kısacası sadece toplam uzunluk ile sınıf belirlenmez. bu arada linea sırf fluence'e yakın uzunlukta olsun diye tamponları biraz şişirilmiş bir araç idi. nereden biliyorsun dersen makyajsız linea tüm iç dış plastik kalıpları elimden geçti. o zamanlar bayaa gıcık olmuştum araca sıkıştırdım tasarımcıları, tasarımcılar yabancı idi tabii de buradan bayaa bir eleman italya'ya bu proje için gitti, onları kastediyorum.
neyse kısacası 2 aracın segmentini karşılaştıracaksan 1. genişlik 2. dingil mesafesi şimdi sen bu BMW 3 serisini al bir de karşısına linea al, bu iki değerini bir karşılaştır hatta karşılaştırmaya c elysee-301 ve egea'yı da kat. hatta git bir de i20-clio-fiesta falan kat. hepsini alt alta yaz. bir de egea-focus-corolla-astra sedan-i30-308-c4 olanları da al, onları da bir kıyasla. sonuçları burada paylaş. ama tabii bunlar uzun iş bir 10dk falan sürer. senin o kadar vaktin olru mu bilmem.
sırf boş yaptığınızı anlamak için hayatımın 1 saatini tüm b ve c segmenti sedanların boyutlarını Aegea'yla karşılaştırmak için harcadım
Aegea genişlik bakımından corolla ve civic hariç tüm c segmenti sedanların gerisinde. (bu iki araçtan geniş ama kısa) ayrıca selefi lineadan da kısa. Genişlik Aegea'nın kendini c sınıfı gibi göstermesini sağlayan en kuvvetli ilizyonu.
Dingil mesafesi bakımından tüm c sedanların gerisinde bu da gösteriyor ki aracın uzunluğunun konfor veya iç hacme etkisi yok. Ayrıca Peugeot 301 dingil mesafesi bakımından Aegea'dan uzun. Dingil uzunluğu konusunda Renault Clio Symbol ile aynı diyebiliriz. (symbol'den 3mm uzun dingil mesafesi var)
ceed, i30, megane, mazda3, 1 serisi gibi birçok c hatchback ten kısa dingil mesafesine sahip.
Donanım ve iç mekan kalitesi konusunda zaten hiç bir şey demiyorum. B segmentinde verilen donanımların üstünde hiç bir şey vermiyor. Geçenlerde bi konu vardı istepne bölgesini macunlu şekilde bırakmışlardı.
yukarıda arkadaş dökümantasyon olarak bilgi vermeye çalışmış aracın b segmenti platformu üzerine inşa edildiği görülüyor.
Ben daha ne diyeyim ?
hayatının bir saatini çok boş bir şeye harcamışsın arkadaşım. ben b-c testi gibiyimdir. 1.83 boyumla anında hissederim. ufak tefeksen eğer hissetmen zor.
linea'ya bindiğim an b olduğunu hissettim. çok dar ve çok basık. çocuk mezarı gibi. symbol de aynen öyle. b sınıfı bir araca bindiğim an hissederim bunu. istediği kadar uzun olsun. ege'i her ne kadar kalite olarak kötü görsem de kesinlikle c.
-
Tofaş, 520 milyon dolar yatırımla önümüzdeki yılın ikinci yarısından itibaren yeni otoyu üretecek. B sedanın platformu tamamen yeni olacak yani sıfırdan geliştirilecek. Yeni aracın birkaç farklı versiyonu olması planlanıyor. Şirket, otomobilden 2015-2023 yılları arasında 580 bin adet üretecek.
Sergio Marchionne’nin duyuracağı bir diğer önemli model Amerikan Doblo’su. Yeni Doblo, yılsonundan itibaren Kuzey Amerika’ya ihraç edilecek. 360 milyon dolar yatırımla ortaya çıkan araç, ABD’de Ram Promaster City markasıyla satılacak. Tofaş, yeni Doblo’dan 2021 yılına kadar ABD’ye 175 bin araç ihraç etmeyi planlıyor.
Tofaş, yeni Doblo ile yeni B sedan otomobilleriyle üretim ve ihracatını artıracak. Geçen yıl 244 bin 614 adetlik üretime ulaşan şirket, yeni ürünlerin devreye girmesiyle bu sayıyı 350 bin adet civarına yükseltecek. ‘Altın Madalyalı’ Bursa fabrikası böylece 400 bin adetlik kapasiteye yaklaşacak.
https://www.otomobilsayfasi.com/haber/b-sedan-2015te-geliyor/1063310
TOFAŞ B diyor, koca forumda biriniz de şunu yazamamış.
-
Daha çok B+ gibi duruyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X