Şimdi Ara

Egea'nın segmenti c (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
1
Favori
13.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • a mı diim b mi diim c mi diim geldi aklıma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tollerance kullanıcısına yanıt
    Sözlük anlamı dediğimiz tabirle öyle fakat gerek forum gerek insanlar, zamanla kalite ve imaj algısına göre değerlendirmeye başladı.
  • Bu konuya çok bilmiş şekilde yorum atan arkadaşlar lütfen aşağıda Türkiye Otomobil Distribitörler Derneği'nin Fiat Egea'yı hangi segmente soktuklarını görebilirler. Eğer ODD'nin ne olduğunu bilmiyorsanız ve güvenilir mi değil mi diye bir an düşündüyseniz lütfen ne olduğunu araştırınız.

    http://odd.org.tr/folders/2837/categorial1docs/1500/bulten.pdf
  • neronidas kullanıcısına yanıt
    Yanlis. Linea sadece Türkiye ve brezilyada Punto kasasinin sedan versiyonu olarak satıldı. Avrupa'da 1 tane bile Linea göremezsin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Kimse de cikip dememis; "tek bölgeli klima ne arar c sinifinda" diye veya "arka kol dayama nerde" diye; gerci astra k da bile yok arka kol dayama
    c sinifinin da cılkı çıktı gerçi; sert plastikler, torsiyon arka suspansiyonlar, b sinifinda gorebilecegimiz bagaj kapagi mekanizmalari, v.s



    Ek olarak mercekli far en üst donanımda bile yok .. C sınıfı olsa bile gariban C sınıfı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ona segment çok kendi kendini yesin Egea

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    Arka kol dayama lounge egeada var.Ama yinede c sınıfı etmez
  • ne battı be size egea,Türk mühendisler tasarladı Türkiye de üretildi mi diye bu çekememezliğiniz ? ister a b c o g f k h j x sınıfı olsun araba bu araba.

    adamlar yapmış 60 milyara git boş i20 falan al dandirik kıytırık kore arabası al .Türk mühendis yapmış arabayı doldurmuş motor desen en kaliteli dizel motorlardan kasa Türk insanına hitap ediyor iç mekanı güzel ne istiyonuz daha.baz paketi 49 bin liradan başlıyor ? siz gidin skoda falan binin 3.dünya ülkesi arabalarına Türklerin yaptıkları arabalar size fazla gelir.
  • egea lineanın yeni kasasıdır. Linea ise b segmenti bir arabadır bunu nereden anlıyoruz? linea Punto ile aynı iç mekan dizaynına ve kalitesine sahiptir ayrıca şase ve yürüyen ve mekanik aksamda da aynı parçalar kullanılmaktadır. Bu yüzden Punto-Linea-Aegea "B" sınıfı araçlardır.
  • Johnnie Walkerr kullanıcısına yanıt
    60.000'e i20 alırsan egea kullanıcılarının rüyasında bile göremeyeceği donanımlara sahip olursun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    şu harika araç 1.6 120hp multijet motoruyla tutulmadıysa egea hiç tutmaz.

    Fiat ın C segment aracı Bravo. Egea değil

     Egea'nın segmenti c


    Yaramı deşme, yaramı deşme
    Aynen katılıyorum, Bravo gibi muhteşem bir araç tutulmadıysa (neden tutulmadığını hala anlayabilmiş değilim!), Tipo bu fiyatlara sittin sene tutmaz !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fofer -- 21 Nisan 2016; 9:34:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobra41

    egea lineanın yeni kasasıdır. Linea ise b segmenti bir arabadır bunu nereden anlıyoruz? linea Punto ile aynı iç mekan dizaynına ve kalitesine sahiptir ayrıca şase ve yürüyen ve mekanik aksamda da aynı parçalar kullanılmaktadır. Bu yüzden Punto-Linea-Aegea "B" sınıfı araçlardır.


    Audi A3 Cabriolet
    BMW 1 Serisi Cabriolet
    Bu araçların iç mekan ve dizaynı kötü de C segmentinde yer alıyorlar

    Önce araç sınıflandırılmasının nasıl yapıldığını öğrenin, sonra yorum yaparsınız
    Egea C segmenti bir araçtır. Egea sahibi değilim...


    Edit :
    tr.wikipedia.org
    Otomobil segmentleri - Vikipedi
    https://tr.wikipedia.org/wiki/Otomobil_segmentleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fofer -- 21 Nisan 2016; 9:42:37 >




  • Bence C
  • boş muhabbet yerine odd nin tanımına bakmak lazım.
    yani araç C SINIFI.
  • Aracın projesinde çalıştım. "356 Sedan - B" olarak geçiyor. C ye göre kalitesiz zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    şu harika araç 1.6 120hp multijet motoruyla tutulmadıysa egea hiç tutmaz.

    Fiat ın C segment aracı Bravo. Egea değil

     Egea'nın segmenti c


    bravo mu kaldı? fiat'ın c segmenti aracı stilo idi, yerine bravo çıktı, onun yerine de ege. boyut olarak c de kalite olarak stilo ve bravo'nun 2 segment altı ege. boyutu büyük olsa ne yazar. tek güzel yanı tipi (teyp hariç). frenleri bile kampana. kapıları uno kapısı kalitesinde. tangır tungur teneke sesleri geliyor daha galerideki arabadan. benim golfü istediği kadar sert vursunlar gelmiyor o ses (şimdi ne olduğunu söylemeyeyim bazıları ayar oluyor o golf'ün alameti farikası kapı sesi için kullanılan deyime ) .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilicoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dream Cars

    quote:

    Orijinalden alıntı: kilicoglu

    Araç segmenti malzeme kalitesi ile belirlenmez. Segmentin belirlenmesi aracın boyutu ile olur.



    Yanlış.İkisi birbirine paralel.Aracın segmentini boyutu, malzeme kalitesi ve ait olduğu platform belirler.Egea bu 3 kıstasa göre değerlendirildiği anda B segmenti oluyor.Ayrıca boyutuda c segmenti kadar değil zaten.Yanlamasına kısa bir araç egea.Aynı linea gibi.

    Bence de B segmenti bir araç ama bu boyutla alakalı.

    mesela 1 serisinin segmenti de bana çok tuhaf geliyor. en ucuzundan 110 bin istiyorlar araca. bu paranın çok daha azına gidip suberb alabiliyorsunuz. ama suberb d segmenti 1 serisi c segmenti. hangisi kaliteli, hangisi prestijli orası tartışılır mı bilemedim.

    1 serisi torpilli c segmenti. bence c segmentinin en başarısız arabası. çocuk mezarı gibi içi var. içine oturdum mu klostrofibisi olmayan bana klostrofobik alametler geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    FIAT proje liderinden alınan son bilgiye göre C sınıfıdır arkadaşlar. firma içinde aracın B+ olduğunu söyleyen bazı arkadaşlarla iddiaya girip direk adamı aradık. bizde numarası mevcut. elemanın demesine göre proje önce B olarak linea yerine düşünülmüş ancak daha sonradan C olarak revize edilmiş. dediğim gibi projede çalışan yan sanayi firma mühendisleri dahi emin olamazken sizlerin olmaması çok normal.

    Dediğim gibi araç C sgementi ve bu direk üretici firma proje geliştirme sorumlusu tarafından ifade edilmiş bilgidir.

    fiat proje liderinin adı ne söyle bakalım?
  • Ya bence illa kalite veya illa boyutlara değil de bunların karışımına bakılmalı. En mantıklısı bu şekilde. Diğer türlü üreticiler çakallık yapıp küçük segment arabaların boyutlarını büyütüyor, sonra da yüksek segment diye itelemeye çalışıyor. Hem kalite hem boyutlara bakılırsa aynı zamanda premium-normal karmaşası da olmaz. Bütün bu dediklerime göre de egea c boyutlarında ve b özelliklerinde olduğu için c ile b arası bi segmentte kalıyor. Ona da isterseniz b+ deyin, isterseniz b deyin, isterseniz c deyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar araç resmi satış segmenti olarak c geçiyor. Yani aylık satış listlerinde c sınıfında.
    Lakin araç güzel olmasıyla beraber b+ c arasına sıkışmış benim şahsi fikrime göre.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.