Şimdi Ara

Ekipman ve Farklı Konularda Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Yontemleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
1
Favori
450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Digiturk üyelerinin ekipman ve farklı konularda karşılaştıkları problemler malumunuz.Müşteri hizmetleri servis yönlendiriyor ve servis ücreti 25 lira alıyorlar ( bunu bazı üyeler odemese bile genelinden talep ediliyor.)
    Bu noktada işi servise düşürmeden üyeler yaşadıkları sorunları başlık altında paylasirlarsa sorunun çözümünü bilen kullanıcılardan yardim alıp servis ücreti odemezler diye düşündüğümden bu konuyu açtım.
    Ayrıca yine karşılaşılan sorunlar ve üyeler nasıl çözüm bulduklarını da paylasirlarsa aynı sorunu yasayan üyelerde müşteri hizmetleri ile uğraşmadan çözüme ulaşabilir veya doğrudan servis ile iletişime geçebilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • E48-32 (sinyal seviyesinde azalma var)hatası;
    *Menü-Kurulum-Gelismis kurulum adımlarından uydu aliciniza sinyal ulaşıp ulaşmadığını sinyal gücü ve sinyal seviyesi adımlarından bakabilirsiniz.
    *İki değeri de tamamen sıfır olarak görüyorsanız kablo baglantinizda sorun var demektir ki öncelikle uydu alicinizin kablosunun tam olarak takılı olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.Burada kablo takiliysa çanak antene kadar olan kablonuzda herhangi bir kopma,ezilme,kırılmanın olup olmadığını kontrol edip varsa yeni kablo ile yenileme yapabilirsiniz.
    *Kabloda da herhangi bir problem yoksa çanak antende kablonun takılı olup olmadığına bakabilirsiniz.Ek ekipman varsa çanakta bunları da kontrol etmeniz gerekir ( diseqc gibi)
    *Karlı durumlarda çanak anten yüzeyi karlanacagindan bunun da ayrıca temizlenmesi gerekmektedir.
    *Eğer sinyal gücü ve kalitesi değerlerinden birini sıfırdan farklı görüyorsanız kablolamada ve ekipman da fiziksel bir sorun yok çanak anten ve lnb ye hassas ayar yapılması gerekiyordur.Bu durumda servis yönlendirmesi isteyebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gefe16 -- 12 Ocak 2015; 22:59:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kumandanın tuşlarının fonksiyonlarının karışması;
    Kumandadan pilleri çıkarıp birkaç dakika boyunca tuşlara basın. Daha sonrasında pilleri takip kumandanizi kontrol ettiğinizde sorun yüksek ihtimalle düzelmiş olacaktır.
    Sorun duzelmediyse doğrudan servisle irtibata geçebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E30-4 (Digital kart doğrulanıyor) hatası;
    *Bu hata uydu alıcınızın elektrik bağlantısını yeniden sağladığınızda olur.Birkaç dakika içinde kendiliğinden çözülür.
    *Sorun daha uzun sürerse 0212 473 7373 müşteri hizmetleri sesli yanıt sistemi üzerinden yayın ve sinyal sorunları menüsüne gelip ardından E30-4 hatası ileilgili bölümü tuşlarsanız sistem uydu alıcınıza otomatik sinyal gönderir ve sorun çözülür.
    *Sorun halen devam ederse müşteri temsilcisinden yardım alabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • E16-4 (üyeliğiniz bu paketi kapsamamaktadır) hatası;
    *üyelik paketinize dahil bir kanalda bu hatayı alıyorsanız 0212 473 7373 müşteri hizmetleri sesli yanıt sistemi üzerinden yayın ve sinyal sorunları bölümüne gelip E16-4 hatası adımını tuşlarsanız uydu alıcınıza sinyal gönderilir ve kanal açılır.
    *Kanalın üyelik paketinize dahil olup olmadığını kontrol etmeyi unutmayın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • TRT kanallarının alınamaması sorunu;
    *Eutelsat üzerinden yayın alan kullanıcıların Lnb tipleri Universal yada dilediğin zaman özellikli kutu kullananların Lnb tipleri MDU 5 değilse TRT kanallarını Lnb frekans aralıklarının yetmemesinden dolayı izleyemeyeceklerdir.
    *Bu durumda doğrudan müşteri temsilcisine sorunun TRT kanallarında olduğunu belirterek ücretsiz Lnb değişimi talep edebilirsiniz.
    *Servis ve Lnb ücreti ödemeniz gerekmemektedir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türksat üyelerinin hd yayın alamama problemi;
    *Kutunuz eğer hd özellikli ise müşteri hizmetleri üzerinden hd servisine ücretli olarak üye olmanız gerekmektedir.
    *Digitürkün Turksat üzerinde Lig tv hariç herhangi bir hd kanalı bulunmamaktadır.Lig tv üyeliğinzde yoksa Turksatta şifresiz yayın yapan hd kanallar için( kanal d,star tv,stv hariç) ücret talep edilmektedir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hd kanalların 300 lü sıralarda çıkması;
    *Doğrudan müşteri temsilcisine bağlanıp durumu söylerseniz alıcınıza sinyal göndererek hd kanalları ön sıralara alabiliyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üyelik iptali;
    *Üyelik iptali durumunda aksi belirtilmedikçe sizde sadece çanak anten ve lnb kalmaktadır.Bunun dışındaki hdmı kablo,uydu alıcı,kart,kumanda bayiye iptal tarihinizden itibaren max.2 ay içinde iade edilmelidir yoksa ekipman ceza faturası tarafınıza gönderilir.
    *Size iade etmenizi söyleyen bir sms geleceğini söyleyebilirler iptal biriminden bu sms gelmezse de 2 ayı doldurmadan iadenizi tamamlamalısınız.
    *İptalin ilk ayında sd giriş paketiniz açıktır.1.ay dolduktan sonra Eutelsat üzerinden şifresiz yayında olan TRT kanalları, 360 tv ve Halk tv yi digitürk veya başka uydu alıcısı ile izlemeye devam edebilirsiniz.
    *Çanak anteni ve lnb uyumlu ise Türksata çevirip Türksat uydusunda da kullanabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecenlerde basıma geldi. Hava karli oldugundan yayinlar cok kotuydu. Aradim servis geldi. Kablolarda ek yapilmis o eki duzelttiler ama hala yayin kotuydu. ve adam yukseltici adinda bir parca takti. buna 35 TL aldi. Bu parcayi gittigidiyordan filan 3-5 tl alabilirsiniz. Receivera takilmadan once bu parcaya takip sonra receivera takacaksiniz. Sorun nispeten azaliyor..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.