Şimdi Ara

EKONOMİ Mİ,YÜKSEK PERFORMANS MI? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
1.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • türkiyede 1.3 bile luks bence. fiatin 875cc bi motoru var. bi gelmediki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim icin arabanin zevki gunde 10km performansli araba kullanmak yerine 100km ekonomik araba kullanmayla cikar.Yani arabaya biniyorsam esirgememeliyim bol bol gezmeliyim.

    O yuzden 1.3 altini tercih ederim.Konuyu acan arkadasin bakis acisina sasirdim acikcasi,sanki 1.6 arabalarin hepsi performans manyagi beygirler havada ucusuyor,1.3 altindakiler de ancak 0-50 denemesi yapiyor.Aradaki mesafeyi ucurum olarak gormussunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulnation

    türkiyede 1.3 bile luks bence. fiatin 875cc bi motoru var. bi gelmediki.

    Yok artik 1.3 alti luks ne demek ya

    875te de 1300de de ayni vergi oduyorsunuz hocam,yakit tuketiminde de absurt farklar olusmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulnation

    türkiyede 1.3 bile luks bence. fiatin 875cc bi motoru var. bi gelmediki.

    okadar kucuk hacimlide araba motoru kullanilmaz o olsaa olsa motorsiklet motoru olarak kullanilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 veya 1.6.
    Bunların arasında performans olarak ahım şahım bir fark yoktur.

    1.6 ok gibi fırlayabiliyorken (???), 1.3 nal toplamaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Performans isteyen. 80 90 model arası büyük motor merso baksın...

    Ha çok yakarsa, o zaman performansla işin ne ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: Avagadroo

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Bu kadar ince hesaplarla araba kullanılmaz kanısındayım. Bu açıdan değerlendirirseniz o zaman en iyisi 0,9 cc TCE motorlu Renault Clio almak.

    sizin için detay olabilir ama birçok kişi için 300 lira =2 aylık mazot parası.

    ayda 150 liralık mazot yakıyorsan araba hiç alma.
    ihtiyacın olduğu gün kirala, gez.
    yıllık trafik sigortası, mtv, kasko, otopark, bilimum yan masraflar (silecek değişiminden tut, patlayan lastiğe kadar) ve periyodik bakım.
    alt alta koyunca bayağı para tutuyor.
    taksi bile tutsan kurtarır.


    küçük bir ilçede yaşıyorum,arabam da az yakıyor,şehirdışına çıkmadığım aylarda 150-200 liralık mazot yetiyor.haklısın araba demek masraf demek ama arabasız da olmuyor.ama genede vergi ve yakıt konusunda avantajlıyım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avagadroo -- 13 Şubat 2013; 21:39:57 >




  • 875cc lik motorun test sonuclarini okumustum. eko bbutonu var. basınca 3lt dusuyor sarfiyat. duz melekette yasiyorum. sıkıntı yaratmaz bence. 875cc twinair diye geciyor. 80küsür beygir. 2 silindirli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1600 cc performans motoru değildir. En az 2500 cc olmalı ki araba sürdüğünü hissedesin. Ha ama bu araç ve yakıt fiyatları ile hayal gerçi o ayrı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gülü seven dikenine katlanır.
  • 2.0 TDI 180 HP için 6 aylık MTV 310 TL (eski hali 262 TL idi) ödüyorum.Karışık yakıt tüketimi de 8-9 litre.Performans olarak da 1.6 dizellerden çok iyi daha isteyeyim ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: Avagadroo

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Bu kadar ince hesaplarla araba kullanılmaz kanısındayım. Bu açıdan değerlendirirseniz o zaman en iyisi 0,9 cc TCE motorlu Renault Clio almak.

    sizin için detay olabilir ama birçok kişi için 300 lira =2 aylık mazot parası.

    ayda 150 liralık mazot yakıyorsan araba hiç alma.
    ihtiyacın olduğu gün kirala, gez.
    yıllık trafik sigortası, mtv, kasko, otopark, bilimum yan masraflar (silecek değişiminden tut, patlayan lastiğe kadar) ve periyodik bakım.
    alt alta koyunca bayağı para tutuyor.
    taksi bile tutsan kurtarır.


    +1,150Tl'lik yakıtla 1 ay.Kulağa hoş geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avagadroo

    1.3 motorun 1.6 ya göre yıllık mtv farkı 300 küsür lira,vergi sisteminin 5 yıl değiştirilmediğini varsayarsak toplam kazanç 1500 liradan fazla.bu 1.3 ün artısı.1.6 nın artısı performansı.sizce bu 5 yıllık periyotta 1500 lira vergi avantajımı önemli,yoksa yeşil yandımı ok gibi fırlamak mı?

    300 lira fazla yada eksik illaki ödemicekmisin bu parayı ? Ödiceksin. Madem ödeyecen en azından bastınmı giden araban olsun.
  • Son yillarda, kabaca 5-6 senedir dizel arac satislari malum; findik motor, 2.0 derken mazotculara ekstra bir vergi supriz olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 ve ok gibi fırlamak :) 2.0 bile değil yani ha ne hallere düştük ah şu ülkenin durumu. 1.6 ile yüksek performanslı başlıklar kuruyoruz artık.
  • bence ekonomi.
    bu sebeble 2007 yılında 1,3 mj bir araç aldım, hala da kullanıyorum.
    A noktasından B noktasına mümkün olduğunca ekonomik ve konforlu götürmesi çok önemli.
    performans hiç önemli değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    1.6 ve ok gibi fırlamak :) 2.0 bile değil yani ha ne hallere düştük ah şu ülkenin durumu. 1.6 ile yüksek performanslı başlıklar kuruyoruz artık.

    +1
  • 5 yıl 60 ay yani.
    1500/60= 25 tl /4,3= 5,8 Lt mazot yapar.
    Günde 0,8 tl yapar vergi farkı. Bence değmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    1.6 ve ok gibi fırlamak :) 2.0 bile değil yani ha ne hallere düştük ah şu ülkenin durumu. 1.6 ile yüksek performanslı başlıklar kuruyoruz artık.

    anlamamışsın dediğimi,1.6 nın performansının 1.3 'e göre yüksek olduğundan bahsetmiştim. ayrıca ''ok gibi fırlamak'' tabiri de 1.3 ü beğenmeyip 1.6 yı tavsiye edenlerin argümanlarından birisi.onlardan aldım.
  • Her şeyin bir kaçarı var.
    Performans istiyorsanız düşük hacimli turbo motorlu araçlar var,gayet de tatmin edici.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.