Şimdi Ara

EKONOMİ Mİ,YÜKSEK PERFORMANS MI? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
1.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Marka, model ve kullanilan motora gore degisir. Cok asiri yorumlar var. 1.300cc motor gitmiyor ama ekonomik, 1.600cc motor gidiyor ama ekonomik degil gibi yorumlar ve dusunceler neye dayanarak soyleniyor.

    1.3 motorlu Mazda RX serisinde performans yok nasil diyebiliriz? Ya da ekonomik oldugu soylenebilir mi? Konuya genis acidan bakip, duz mantik genelleme yapilmamasi gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 yılda 1500TL hesabı yanlış. Yaş dilimleri ilerledikçe 1.3-1.6 vergi farkı azalıyor. 3-6 yaş grubunda aradaki fark 260TL mesela.

    B-segmenti ise 1.3, C-segmenti ise 1.6 diyorum ben. Yıllık 300TL fark için 1200-1400 kg'lik C-segment arabada 1.3 motor beni bayar.
  • hocam sız en ıyısı 1.2 tsi motorlu bı arac alın hem yakıt ve vergı avantajını kullanın hemde 1.6 performansını yakalayın.jetta golf leon ve yenı cıkacak rapıde bakabılırsınız.
  • Bence EKONOMi;

    Hem yakıttan hem vergiden avantajınız olur. Tabi bu benim görüşüm arabayı agrasif kullanmak ya da seri kullanmak hoşunuza giden bir şeyse o zaman performanslı araç ama sakin kullanım derseniz 1,3 yeterde artar.
  • arabaya 40 bin TL 50 bin Tl veripde yakıt hesabı yapanları anlamıyorum :)
  • Ekonomi elbette...Milli servettir heba olan...Yakıt önemli...Vergide öyle...Işıktada ok gibi fırlamayıversin araç
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.