Şimdi Ara

Ekonomik Faturasız Türk Telekom Tarifeleri [ANA KONU] (230. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.388
Cevap
20
Favori
253.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 228229230231232
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    bir yıllık tarife ne demek yahu? bir yıl doldu tarifeni kapattık hadi git mi diyecekler?
    sadece fiyatta değişiklik yapabilirler onun dışında kullanıcıyı başka bir tarifeye geçmeye zorlayamazlar.

    fiyat değişiyor
  • kısacası umarım 1-2 yıl devam eder. yoksa gerçekten rahata alışmıştık zor olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JrMaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    bir yıllık tarife ne demek yahu? bir yıl doldu tarifeni kapattık hadi git mi diyecekler?
    sadece fiyatta değişiklik yapabilirler onun dışında kullanıcıyı başka bir tarifeye geçmeye zorlayamazlar.

    fiyat değişiyor

    fiyat değişir buna bir itirazım yok, ama kullanıcı kendi isteği ile bu tarifeden ayrılana kadar avea bunu vermek durumunda. yani 1 yıl 2 yıl gibi bir şey söz konusu değil. çektikleri fiyat ayarı size dokunmuyorsa 3 senede kullanabilirsiniz. bana kalırsa (yeni nesil500 için konuşuyorum) 60-70 liraya kadar kullanırım bunu hiç önemli değil. sadece uyduruk bir ttnet sabit hatla beraber 80 lira alıyor zaten internete...

    şurdan bakılırsa 1 yıllık gibi bir durumda yok zaten.
    http://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Tarifeler/YeniNesil500ve500EkstraTarifeleri
    quote:

    ...Avea’nın faturasız tarifelerinden geçiş yoluyla kaydolan müşterilerimiz için tarifenin aylık ücreti 12 fatura dönemi boyunca 30 TL, sonrasında 35 TL’dir.


    1 yıldan sonra tarife kapanacak olsa neden sonrasında 35 liradır yazsınlar değil mi ama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suicide -- 23 Aralık 2012; 0:55:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    arkadaşlar bugun bi avea bayiinde bu tarifenin 1 yıllık oldugunu öğrendim. yani nisan ayında bu tarifeye geçtiysen 1 yıl sonraki nisanda bitiyormuş. ilk başta ben karşı çıktım forumda takip ediyorum öyle şeyler diyen yok dedim adam çok emin konuştu. sizin bir bilginiz var mı?

    avea bayisinin işgüzarlığı

    yok öyle birşey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JrMaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    arkadaşlar bugun bi avea bayiinde bu tarifenin 1 yıllık oldugunu öğrendim. yani nisan ayında bu tarifeye geçtiysen 1 yıl sonraki nisanda bitiyormuş. ilk başta ben karşı çıktım forumda takip ediyorum öyle şeyler diyen yok dedim adam çok emin konuştu. sizin bir bilginiz var mı?

    doğru

    doğru değil yanlış....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    quote:

    Orijinalden alıntı: JrMaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    bir yıllık tarife ne demek yahu? bir yıl doldu tarifeni kapattık hadi git mi diyecekler?
    sadece fiyatta değişiklik yapabilirler onun dışında kullanıcıyı başka bir tarifeye geçmeye zorlayamazlar.

    fiyat değişiyor

    fiyat değişir buna bir itirazım yok, ama kullanıcı kendi isteği ile bu tarifeden ayrılana kadar avea bunu vermek durumunda. yani 1 yıl 2 yıl gibi bir şey söz konusu değil. çektikleri fiyat ayarı size dokunmuyorsa 3 senede kullanabilirsiniz. bana kalırsa (yeni nesil500 için konuşuyorum) 60-70 liraya kadar kullanırım bunu hiç önemli değil. sadece uyduruk bir ttnet sabit hatla beraber 80 lira alıyor zaten internete...

    şurdan bakılırsa 1 yıllık gibi bir durumda yok zaten.
    http://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Tarifeler/YeniNesil500ve500EkstraTarifeleri
    quote:

    ...Avea’nın faturasız tarifelerinden geçiş yoluyla kaydolan müşterilerimiz için tarifenin aylık ücreti 12 fatura dönemi boyunca 30 TL, sonrasında 35 TL’dir.


    1 yıldan sonra tarife kapanacak olsa neden sonrasında 35 liradır yazsınlar değil mi ama

    sallamasyon bilgilere inanmayın......


    TARİFE PAKETİNİN KALDIRILMASI VE İPTALİNDE ABONE ONAYI ŞARTI

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu(BTK), Tarife Paketlerinin Kaldırılması veya İptal Edilmesi Durumunda Tarife Değişikliği ile ilgili kararını yayınladı. BTK'nın internet sitesinde konu ile ilgili şu açıklama yapıldı:

    "Elektronik Haberleşme Kanunu’nun 6, 12, 48 ve 49’uncu maddeleri Elektronik Haberleşme Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin “Tüketici hakları” başlıklı 5’inci maddesinin 1/(g) bendi, “Şeffaflık ve bilgilendirme” başlıklı 6’ncı maddesi kapsamında,

    1) Tüketicilerin hak ve menfaatlerini koruyan yeknesak bir uygulamanın gerçekleştirilmesini teminen, işletmeci tarafından abonenin bulunduğu paketin yürürlükten kaldırılması veya iptal edilmesi durumunda, bu durumdaki abonelerin başka bir tarifeye geçirilmesi için onaylarının alınması,

    2) Bununla birlikte işletmeci tarafından abonenin geçirileceği tarifenin tereddütsüz bir şekilde her bakımdan abone lehine olması ve yeni tarife yürürlüğe girmeden makul bir süre öncesinde kısa mesaj, arama ve/veya posta ile yeni tarife hakkındaki detaylı bilgilerle birlikte mevcut tarifenin belirlenen tarihten itibaren yürürlükten kaldırılacağı hususlarında
    bilgilendirilmesi durumunda abone onayı aranmaması, hususlarına karar verilmiştir."


    https://tuketici.btk.gov.tr/haber/?id=57

    http://www.tk.gov.tr/mevzuat/kurul_kararlari/dosyalar/2012%20DK-14-549.pdf


    Bu durumda Avea'nın yeni nesil tarifelerindekileri abone onayı olmadan başka bir tarifeye ( yeni nesil tarifesinden tereddütsüz bir şekilde abonenin lehine olacak bir tarifenin gelme ihtimali çok düşük ) geçirmesi mümkün değil.......

    rahat olun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gaggag -- 23 Aralık 2012; 1:18:11 >




  • yalnız taahhütsüzlere zamı yapıştırmışlar ilk
    6 ay 30 tl sonrası 38 tl. taahhütlüler ilk12 ay 30 sonrası 35 tl yazıyor ama 11.
    ayda bizede bi ayar çekebilirler
    (taahhütlülere). ama taahhüdü yenileme teklifi ile indirim yaparlar yine 30 a bence. iyiki taahhüt vermişim yoksa 40 tl falan gelirdi bana .arayanı bil falan old.için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: JrMaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    arkadaşlar bugun bi avea bayiinde bu tarifenin 1 yıllık oldugunu öğrendim. yani nisan ayında bu tarifeye geçtiysen 1 yıl sonraki nisanda bitiyormuş. ilk başta ben karşı çıktım forumda takip ediyorum öyle şeyler diyen yok dedim adam çok emin konuştu. sizin bir bilginiz var mı?

    doğru

    doğru değil yanlış....

    usta tarife kanpanya süresi bir yıl neyi yok bir yıl sonra tahaddüt kabul etmiyorlar ve tahaddütsüz olarak zamlı devam ediyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JrMaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: JrMaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    arkadaşlar bugun bi avea bayiinde bu tarifenin 1 yıllık oldugunu öğrendim. yani nisan ayında bu tarifeye geçtiysen 1 yıl sonraki nisanda bitiyormuş. ilk başta ben karşı çıktım forumda takip ediyorum öyle şeyler diyen yok dedim adam çok emin konuştu. sizin bir bilginiz var mı?

    doğru

    doğru değil yanlış....

    usta tarife kanpanya süresi bir yıl neyi yok bir yıl sonra tahaddüt kabul etmiyorlar ve tahaddütsüz olarak zamlı devam ediyor

    Fiyatın değişip değişmemesi ayrı

    Tarifenin devam edip etmemesi ayrı ayrı konulardır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dijitalbaskı

    yalnız taahhütsüzlere zamı yapıştırmışlar ilk
    6 ay 30 tl sonrası 38 tl. taahhütlüler ilk12 ay 30 sonrası 35 tl yazıyor ama 11.
    ayda bizede bi ayar çekebilirler
    (taahhütlülere). ama taahhüdü yenileme teklifi ile indirim yaparlar yine 30 a bence. iyiki taahhüt vermişim yoksa 40 tl falan gelirdi bana .arayanı bil falan old.için.

    zammı yapıstırması sorun degılde usulsuz olarak gecırmeye calısması olmadı.
    faturayı odeyınce zamdan haberımız oldu...
    o zammı iade etmezse son faturayı odemeyı dusunmuyorum.
    ne yuzsuz bi operatorse artık btkya sıkayetı 1haftadır yapmısım hala cevap veren yok...
    hadı benı muhatap almıyorsun 11gundur,btkyı da mı muhatap almıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • artık türkiyede ticaret ahlakı falan zaten bitti de. artık yüzüne bakarak yalan söyleme dönemi tam anlamıyla piyasaya hakim oldu. bütün markaların müşteri hizmetleri konuşmaları artık ;
    abone yaparken ooo o da var tabii her türlü beyfendi, fiyatlar da şöyle olacak şu dönem sonuna kadar diye , ama 6 ay sonra işine hangisi geliyorsa öyle kıvıttırıyorlar ; 96.maddeye göre biz kafamıza göre her türlü istediğimiz şeyde değişiklik yaparız o faturalar normal beyfendi sizi şu tarifemize alalım...
    madem değiştirme hakkın var o zaman niye tarife satarken şartlar böyle olacak diyosun ki..
    bütün firmalar böyle artık. size tavsiyem virtual recorder tarzı ses kaydedici program ile mh konuşmalarınızı kaydedin ve konuşurken isim sorun ve şartlarınız bu dimi tarzında sorular sorarak cevapları kaydedin . sonrakilerle çelişirse tehtid edin ses kaydı var diye o zaman yumuşarlar.olmadı ses kayıtlarını youtube ,şikayet var,burda yayınlayın. ve btk olaylarında onlara verirsiniz.
    bunlar deveye dikenden anlar ,insanlıkları zaten bitmiştir utanmayın, ki bunlar utanmama işinin pirleridir,her yolu deneyin .. dinen de günah değildir sevaptır.(onları gördüğünüz yerde vücutlarını kılıçla ikiye ayırın) onlar bunlar olabilir, biraz şakirtçe oldu ama neyse :) )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dijitalbaskı -- 24 Aralık 2012; 22:21:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dijitalbaskı

    artık türkiyede ticaret ahlakı falan zaten bitti de. artık yüzüne bakarak yalan söyleme dönemi tam anlamıyla piyasaya hakim oldu. bütün markaların müşteri hizmetleri konuşmaları artık ;
    abone yaparken ooo o da var tabii her türlü beyfendi, fiyatlar da şöyle olacak şu dönem sonuna kadar diye , ama 6 ay sonra işine hangisi geliyorsa öyle kıvıttırıyorlar ; 96.maddeye göre biz kafamıza göre her türlü istediğimiz şeyde değişiklik yaparız o faturalar normal beyfendi sizi şu tarifemize alalım...
    madem değiştirme hakkın var o zaman niye tarife satarken şartlar böyle olacak diyosun ki..
    bütün firmalar böyle artık. size tavsiyem virtual recorder tarzı ses kaydedici program ile mh konuşmalarınızı kaydedin ve konuşurken isim sorun ve şartlarınız bu dimi tarzında sorular sorarak cevapları kaydedin . sonrakilerle çelişirse tehtid edin ses kaydı var diye o zaman yumuşarlar.olmadı ses kayıtlarını youtube ,şikayet var,burda yayınlayın. ve btk olaylarında onlara verirsiniz.
    bunlar deveye dikenden anlar ,insanlıkları zaten bitmiştir utanmayın, ki bunlar utanmama işinin pirleridir,her yolu deneyin .. dinen de günah değildir sevaptır.(onları gördüğünüz yerde vücutlarını kılıçla ikiye ayırın) onlar bunlar olabilir, biraz şakirtçe oldu ama neyse :) )


    mh çalışanları avea nın sahibi yada ceo'su falan mı zannediyorsun konuştuğu kişiler robot değil ve günde en az 100 kişiye laf anlatmaya çalışıyor. sonuçta o insanları konuşturanda şirket politikasıdır. zaten onlar her görüşmeyi kaydediyor. istersen mahkeme kararıyla görüşme kayıtlarını talepde edebiliyorsun. en basitinden örnek veriyim bir tarifede 1000 dk 40 tl olsa ve o ay 1100 dk yani 100 dk fazla konuşsan dk 41,5 krş 41,5 tl yapar ve faturan 82 tl falan gelir ve isyan edersin ve dersinki neden 1000 dk 40tl de 100 dk 41,5 tl diye müşteri isen bilinçli kullanıcı olacaksın kabahatı başkasında değil kendindede arayacaksın baktınki 1000 dk bitiyor mh arayıp 100 dk alacaksın örneğin 100dk ya 41,5 tl değilde örnegin 5 tl ödeyecesin ben olaya böyle bakarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    quote:

    Orijinalden alıntı: dijitalbaskı

    artık türkiyede ticaret ahlakı falan zaten bitti de. artık yüzüne bakarak yalan söyleme dönemi tam anlamıyla piyasaya hakim oldu. bütün markaların müşteri hizmetleri konuşmaları artık ;
    abone yaparken ooo o da var tabii her türlü beyfendi, fiyatlar da şöyle olacak şu dönem sonuna kadar diye , ama 6 ay sonra işine hangisi geliyorsa öyle kıvıttırıyorlar ; 96.maddeye göre biz kafamıza göre her türlü istediğimiz şeyde değişiklik yaparız o faturalar normal beyfendi sizi şu tarifemize alalım...
    madem değiştirme hakkın var o zaman niye tarife satarken şartlar böyle olacak diyosun ki..
    bütün firmalar böyle artık. size tavsiyem virtual recorder tarzı ses kaydedici program ile mh konuşmalarınızı kaydedin ve konuşurken isim sorun ve şartlarınız bu dimi tarzında sorular sorarak cevapları kaydedin . sonrakilerle çelişirse tehtid edin ses kaydı var diye o zaman yumuşarlar.olmadı ses kayıtlarını youtube ,şikayet var,burda yayınlayın. ve btk olaylarında onlara verirsiniz.
    bunlar deveye dikenden anlar ,insanlıkları zaten bitmiştir utanmayın, ki bunlar utanmama işinin pirleridir,her yolu deneyin .. dinen de günah değildir sevaptır.(onları gördüğünüz yerde vücutlarını kılıçla ikiye ayırın) onlar bunlar olabilir, biraz şakirtçe oldu ama neyse :) )


    mh çalışanları avea nın sahibi yada ceo'su falan mı zannediyorsun konuştuğu kişiler robot değil ve günde en az 100 kişiye laf anlatmaya çalışıyor. sonuçta o insanları konuşturanda şirket politikasıdır. zaten onlar her görüşmeyi kaydediyor. istersen mahkeme kararıyla görüşme kayıtlarını talepde edebiliyorsun. en basitinden örnek veriyim bir tarifede 1000 dk 40 tl olsa ve o ay 1100 dk yani 100 dk fazla konuşsan dk 41,5 krş 41,5 tl yapar ve faturan 82 tl falan gelir ve isyan edersin ve dersinki neden 1000 dk 40tl de 100 dk 41,5 tl diye müşteri isen bilinçli kullanıcı olacaksın kabahatı başkasında değil kendindede arayacaksın baktınki 1000 dk bitiyor mh arayıp 100 dk alacaksın örneğin 100dk ya 41,5 tl değilde örnegin 5 tl ödeyecesin ben olaya böyle bakarım

    haha sen önce hangi tarifede hangi mesaja yorum yaptığına bak sonra yaz. bu tarifede konuştuğun dakika başına düşme yok sabit dakikalar var ve onları aşmadığın taktirde gelecek faturadan bahsediyoruz.kimsenin birşeyi aştığı falan yok vaad edilen sabit ücreti konuşuyoruz. ben bilinçliyim sen rahat ol hemde her ay gb larca film de indirip aynı fatura getittirebilecek kadar ama şuan yapmıyorum artık o ayrı. tarife sayfasında tarifenin koşulları değişiyor (ana ücret tarifesi)

    1- ilk açıldığında ilk 6 ay 30 tl sonrası sonrası 35tl diyordu (taahhütsüzler). şuan ilk 6 ay 30 sonrası 38 tl yazıyor aynı sayfada.
    2- kimseye robot falan dediğim veya ima ettiğim yok. ben ordaki x mh temsilcisine direkt kızmıyorum zaten onlar değiştirmiyor sonuçta avea değiştiriyor.biz onlar aracılığıyla iletiyoruz şikayetimizi avea da geri adım atar veya atmaz orası önemli.

    ayrıca ben taahhütlüyüm bana dokunan bişey yok şuanda.
    ses kaydı yapın dememin sebebi benim başıma d-smart tan benzer bişey geldi ; benim akrabam benim bilgilerimi kullanarak birsürü paket falan almış ödememiş. sonra mh ile konuştuğumda siz almışsınız şu tarihte diye salladı hatta bu telefon numarasıyla alınmış dedi , halbuki benim telefonla aranmamış ve aynı ses olamaz.ama onlar iddaa ettiler. sonra kıvırdılar bilgilerinizi bilen birisi alabilir falan... yani millet hakkını arasın diye yazıyorum bunları benim başıma gelmiş millete gelmesin diye.




  • ve sonunda fatura detaylarına ulaşılabiliyor online işlemler menüsünde


    neredeyse aralık faturası kesilecek ama bizler kasım ayının faturasına daha yeni ulaşabiliyoruz


    tebrikler avea, maşallah avea, helal olsun avea.............
  • ve aveada zam fırtınası devam ediyor


    meğersem süper fikir tarifesine de zam yapılmış, bir arkadaşım fatura detaylarına bakınca sabit ücretin 9 TL.'ye yükseldiğini görmüş


    tarife ilk çıktığında taahhüt vermeksizin sabit ücret 5 TL. idi, tarife çıktıktan yaklaşık 1 sene sonra 9 TL.'ye yükseltmişler


    yani sabit ücrete 1 yılda % 80 zam


    tebrikler avea, maşallah avea, helal olsun avea......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dijitalbaskı

    quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    quote:

    Orijinalden alıntı: dijitalbaskı

    artık türkiyede ticaret ahlakı falan zaten bitti de. artık yüzüne bakarak yalan söyleme dönemi tam anlamıyla piyasaya hakim oldu. bütün markaların müşteri hizmetleri konuşmaları artık ;
    abone yaparken ooo o da var tabii her türlü beyfendi, fiyatlar da şöyle olacak şu dönem sonuna kadar diye , ama 6 ay sonra işine hangisi geliyorsa öyle kıvıttırıyorlar ; 96.maddeye göre biz kafamıza göre her türlü istediğimiz şeyde değişiklik yaparız o faturalar normal beyfendi sizi şu tarifemize alalım...
    madem değiştirme hakkın var o zaman niye tarife satarken şartlar böyle olacak diyosun ki..
    bütün firmalar böyle artık. size tavsiyem virtual recorder tarzı ses kaydedici program ile mh konuşmalarınızı kaydedin ve konuşurken isim sorun ve şartlarınız bu dimi tarzında sorular sorarak cevapları kaydedin . sonrakilerle çelişirse tehtid edin ses kaydı var diye o zaman yumuşarlar.olmadı ses kayıtlarını youtube ,şikayet var,burda yayınlayın. ve btk olaylarında onlara verirsiniz.
    bunlar deveye dikenden anlar ,insanlıkları zaten bitmiştir utanmayın, ki bunlar utanmama işinin pirleridir,her yolu deneyin .. dinen de günah değildir sevaptır.(onları gördüğünüz yerde vücutlarını kılıçla ikiye ayırın) onlar bunlar olabilir, biraz şakirtçe oldu ama neyse :) )


    mh çalışanları avea nın sahibi yada ceo'su falan mı zannediyorsun konuştuğu kişiler robot değil ve günde en az 100 kişiye laf anlatmaya çalışıyor. sonuçta o insanları konuşturanda şirket politikasıdır. zaten onlar her görüşmeyi kaydediyor. istersen mahkeme kararıyla görüşme kayıtlarını talepde edebiliyorsun. en basitinden örnek veriyim bir tarifede 1000 dk 40 tl olsa ve o ay 1100 dk yani 100 dk fazla konuşsan dk 41,5 krş 41,5 tl yapar ve faturan 82 tl falan gelir ve isyan edersin ve dersinki neden 1000 dk 40tl de 100 dk 41,5 tl diye müşteri isen bilinçli kullanıcı olacaksın kabahatı başkasında değil kendindede arayacaksın baktınki 1000 dk bitiyor mh arayıp 100 dk alacaksın örneğin 100dk ya 41,5 tl değilde örnegin 5 tl ödeyecesin ben olaya böyle bakarım

    haha sen önce hangi tarifede hangi mesaja yorum yaptığına bak sonra yaz. bu tarifede konuştuğun dakika başına düşme yok sabit dakikalar var ve onları aşmadığın taktirde gelecek faturadan bahsediyoruz.kimsenin birşeyi aştığı falan yok vaad edilen sabit ücreti konuşuyoruz. ben bilinçliyim sen rahat ol hemde her ay gb larca film de indirip aynı fatura getittirebilecek kadar ama şuan yapmıyorum artık o ayrı. tarife sayfasında tarifenin koşulları değişiyor (ana ücret tarifesi)

    1- ilk açıldığında ilk 6 ay 30 tl sonrası sonrası 35tl diyordu (taahhütsüzler). şuan ilk 6 ay 30 sonrası 38 tl yazıyor aynı sayfada.
    2- kimseye robot falan dediğim veya ima ettiğim yok. ben ordaki x mh temsilcisine direkt kızmıyorum zaten onlar değiştirmiyor sonuçta avea değiştiriyor.biz onlar aracılığıyla iletiyoruz şikayetimizi avea da geri adım atar veya atmaz orası önemli.

    ayrıca ben taahhütlüyüm bana dokunan bişey yok şuanda.
    ses kaydı yapın dememin sebebi benim başıma d-smart tan benzer bişey geldi ; benim akrabam benim bilgilerimi kullanarak birsürü paket falan almış ödememiş. sonra mh ile konuştuğumda siz almışsınız şu tarihte diye salladı hatta bu telefon numarasıyla alınmış dedi , halbuki benim telefonla aranmamış ve aynı ses olamaz.ama onlar iddaa ettiler. sonra kıvırdılar bilgilerinizi bilen birisi alabilir falan... yani millet hakkını arasın diye yazıyorum bunları benim başıma gelmiş millete gelmesin diye.

    başlıktan haberim var yazdıklarımın baş kısımlarına örneğin ifadesiyle yazdım. ben bu yapılanların bu kadar basit olmadığını bu ülkeninde teksas olmadığını söylüyorum hakkın varsa sonuna kadar ara. "bunlar deveye dikenden anlar ,insanlıkları zaten bitmiştir utanmayın, ki bunlar utanmama işinin pirleridir,her yolu deneyin .. dinen de günah değildir sevaptır.(onları gördüğünüz yerde vücutlarını kılıçla ikiye ayırın) onlar bunlar olabilir, biraz şakirtçe oldu ama neyse :) )" bu ifadelerin hiç hoş değil çok kin ile dolu bir ifade idi bazı yazdıklarım bu karşılıktı aveanın sürekli yaptığı hatalardan dolayı kaybettiği davaları biliryormusun? haksızlık varsa hukukta var hakkını arayabilirsin alıntıyı senin yazından almış olabilirim ifadelerim tamamı sana hitaben değildir. imzaladığımız sözleşmeleri imzalamadan hepimizin okuması gerekir boş kağıda imza atar gibi imza atarsak sonunda böyle olur avea faturalı hat sözleşmesinde aveanın müşteriye bildirmek şartı ile (görsel medya-yazılı medya-veya halka açık her hangi bir mecrada ilanda olabilir.) istediği ücret revizyonu yapabileceğini yazan bir kağıda imza atıyorsun sonra haksızlık hukuksuzluktan bahsediyorsun avea nın sitesinde abonelik sözleşmesi var bir oku istersen ben okuduğumda bana ait olan hattımın bana ait olmadığını fark ettim maddenin birinde avea müşteriye bildirmek şartı ile tek taraflı olarak hattı iptal edebileceği yazıyordu yani hat benim değil aveanın istediğini yapabilir. bak avea aboneleri bunada imza atıyor kimsenin haberi var mı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi capo24 -- 25 Aralık 2012; 2:42:35 >




  • o mesajımın bir üstünü dahi okusan hangi konu hakkında neye istinaden konuştuğumu anlayabilirdin ama böyle bi alışkanlığın yok ve forum kullanmayı bilmediğinden gördüğün bir mesajın bi tarafını kesip biçip ona cevap yazıyorsun ve buraları çöplük yapıyorsun.
    ayriyeten tv reklamlarındaki yanıltıcı şeylere btk nasıl cezayı kesip gerektiğinde yasaklıyorsa, sen bunun taahhüdünü adama imzalat zaten sonra yargı senden yana demiyorsa. bizde yanıltıcı bi durum olunca şirketin mh sini arayıp düzeltmesini isteyecez olmuyosa şikayet var a. sonra btk ya bildirecez . onlar da düzeltecek. ben niye mahkeme parası vereyim enayimiyim önce bu yolları denerim olmazsa mahkemeye veririm. etik kurallar diye blşey de var onlar da bunu öğrensin.
    birde o yazdıklarım direkt avea ya yönelik değil piyasadaki büyük kuruluşların geneline ,özellikle d-smartla sorun yaşadığım için daha çok onlara yönelik idi. avea diğerlerinden iyidir hatta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dijitalbaskı -- 25 Aralık 2012; 3:53:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bayi sağolsun banada taahhüt yapmamış bu ay 38 lira fatura geldi. aveaya şikayet kaydı oluşturdum geri dönüş yaptılar 30 tl olarak 1 sene daha tarife süresi uzatıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dijitalbaskı

    o mesajımın bir üstünü dahi okusan hangi konu hakkında neye istinaden konuştuğumu anlayabilirdin ama böyle bi alışkanlığın yok ve forum kullanmayı bilmediğinden gördüğün bir mesajın bi tarafını kesip biçip ona cevap yazıyorsun ve buraları çöplük yapıyorsun.
    ayriyeten tv reklamlarındaki yanıltıcı şeylere btk nasıl cezayı kesip gerektiğinde yasaklıyorsa, sen bunun taahhüdünü adama imzalat zaten sonra yargı senden yana demiyorsa. bizde yanıltıcı bi durum olunca şirketin mh sini arayıp düzeltmesini isteyecez olmuyosa şikayet var a. sonra btk ya bildirecez . onlar da düzeltecek. ben niye mahkeme parası vereyim enayimiyim önce bu yolları denerim olmazsa mahkemeye veririm. etik kurallar diye blşey de var onlar da bunu öğrensin.


    okudum yazını ve yazdıklarının hepsini içeren özet kısmı aldım zaten yazının her yerinde umutsuzluk düzensizlik haksızlık ve sonunda hepsini özetlediğin kin dolu sözlerin var. yazında adaletten haksızlıktan bahsediyorsun şimdide ben enayimiyim diyosun anlayamadım peki avea enayimi sence. adaletten haksızlıktan bahseden sen bu kavramları eğer para ile ölçüyorsan böyle düşünen bence herkes enayi. forumun amacı bilgi alış-verişidir yani bende 2 elma var sendede 2 armut ben sana bir elma verirsem ve sende bir armut bana verirsen her ikimizinde 1 elması ve 1 armutu olacaktır kısacası forumun amacı budur. eğer benim yazdıklarımdan bir şeyler öğrenemediysen zaten sen çöplüktesin sana diyecek lafım yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeNzA

    bayi sağolsun banada taahhüt yapmamış bu ay 38 lira fatura geldi. aveaya şikayet kaydı oluşturdum geri dönüş yaptılar 30 tl olarak 1 sene daha tarife süresi uzatıldı.

    peki fazla alınan ücretin bir sonraki faturada düşülmesiyle ilgili bir kayıt oluşturdun mu?
  • 
Sayfa: önceki 228229230231232
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.