Şimdi Ara

Ekran Dokunmatiği Problemi (Samsung Galaxy M31)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Daha yeni aldığım telefonum Samsung Galaxy M31 daha 1.5 ayını doldurmadan bozuldu. Ekran dokunmatiği cevap vermez oldu, kendi kendine komut verir durumdaydı. İnternetten araştırma yapıp ilk önce telefona hard reset attım. Baktım çözüm değil hemen telefonu Samsung yetkili teknik servise gönderdim.

    Yeni aldığım telefonun bozulmasından daha çok can sıkıcı olan yetkili teknik servisin verdiği cevap oldu: "Kullanıcı Hatası". Güya telefona yetkisiz/yabancı yazılım yüklemişim ve bu telefonun anakartını yakmış. Öyle birşey yapmadım! Google Play Store'dan indirdiğim bilindik uygulamaları kullandım sadece.

    Aynı sıkıntıyı yaşamış olanlar var mı? İnternet araştırması sonucu gördüm ki bu tarz sıkıntı (ekran dokunmatiğinin kısa sürede bozulması) bu modelde mevcut (Bknz: sikayetvar.com).

    Şu anda servis raporunu Samsung yetkili teknik servisten bekliyorum. Alır almaz Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuruda bulunacağım. Başvuru dilekçemde bu yalan suçlamalarını ortaya çıkarmak için ne söyleyebilirim, önerisi olan var mı? Mesela, bir arkadaşım söylediğine göre, yetkisiz yazılım yüklemiş olsam bile telefonda thermal shutdown özelliğinin olması gerektiği: ve bu anakartı korurmuş. Sizin fikriniz/önerileriniz neler?







  • Nereden anladı harici apk yüklediğini?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kayrabey

    Nereden anladı harici apk yüklediğini?
    Şunu söyleyim: zaten teknik servis yetkilisi "A" yazılımını şu tarihte yüklemişsin gibi birşey de demedi; (herhangi bir dercesine) yetkisiz yazılım yüklemişsin diye söyledi suçlamasında. Hâlâ teknik servis raporunu bekliyorum. Yüklemediğim bir yazılımı nasıl tespit etmişler merak ediyorum açıkçası.
  • Millet overclock yapıyor da yakamıyor telefonu. Klasik servis bahanelerinden birisi. Thh'de inanmayacak onların yalanına inşAllah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exfat -- 17 Eylül 2020; 4:17:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exfat E kullanıcısına yanıt
    İnşAllah. CİMER'e de yazdım Tüketici Hakem Heyeti'nden de talep ettim: firmaların "Kullanıcı Hatası" yalanından biz vatandaşı kurtarmalarını istedim. Umarım değer verip üstüne düşerler.
  • Telefonu nereden aldınız?
    Sorunlu bir cihaz satın almış olma ihtimalinizi düşünüyorum. Kısa süre mağazada sergilenmiş, teşhir ürünleri gibi.
    "Uygulama/Yazılım ile anakart yakma" gerekçesi bana komik geldi.
    "Sıvı teması" dese, daha destekli olurdu.
  • Bu Samsung servisi yıllardır kendini bir adım ilerletememiş anlaşılan. Sırf bu yüzden bile Apple telefon alınır.
    Zamanında S4 kullanan arkadaşımın telefonun ekranı sarardığında da " whatsapp yüklediğiniz için olmuş, kullanıcı hatası" demişlerdi. Kendisi biraz ısrarcı olunca ve şikayet etmekle tehdit edince tamir etmişlerdi garanti kapsamında. Siz de bu işin peşini bırakmayın, hakkınızı arayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skadi -- 17 Eylül 2020; 10:29:16 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    samsung galaxy s7 pil değişimi
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sondunya

    Telefonu nereden aldınız?
    Sorunlu bir cihaz satın almış olma ihtimalinizi düşünüyorum. Kısa süre mağazada sergilenmiş, teşhir ürünleri gibi.
    "Uygulama/Yazılım ile anakart yakma" gerekçesi bana komik geldi.
    "Sıvı teması" dese, daha destekli olurdu.
    Telefonu hepsiburada.com'dan sıfır olarak aldım. Bir arkadaşım da hepsiburada'dan ürün almamamı tembih etti. Arkadaşın dediğine göre teşhirli ürünleri sıfır gibi satıyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skadi

    Bu Samsung servisi yıllardır kendini bir adım ilerletememiş anlaşılan. Sırf bu yüzden bile Apple telefon alınır.
    Zamanında S4 kullanan arkadaşımın telefonun ekranı sarardığında da " whatsapp yüklediğiniz için olmuş, kullanıcı hatası" demişlerdi. Kendisi biraz ısrarcı olunca ve şikayet etmekle tehdit edince tamir etmişlerdi garanti kapsamında. Siz de bu işin peşini bırakmayın, hakkınızı arayın
    Sikayetvar.com'daki şikayetlere baktığım zaman genellikle "Kullanıcı Hatası" diyip çıkmışlar, gördüğüm kadarıyla.

    Sikayetvar.com'a yazdım, tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim. Nuh dediler peygamber demediler. Dilekçemi hazırladım, servis raporunu bekliyorum: alır almaz başvuru yapacağım tüketici hakem heyetine.
  • WorldsInWorld kullanıcısına yanıt
    "hepsiburada.com" da başka satıcılar da ürün satıyor. Eğer satıcı "hepsiburada" ise, teşhir ürün olacağını zannetmiyorum. Bu tür ufak tefek kazançlar için kendi marka değerlerini riske atmazlar.
    Başka bir satıcıdan aldıysanız, teşhir olma ihtimali daha yüksek.
  • Tüketici hakem heyeti Samsung'u suçlu buldu. Paramı aldım. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar; direkt tüketici hakem heyetine başvuruda bulunun, paranızı alın.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.