Şimdi Ara

Eksper aracımı pert etmiyor ben kefilim diyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba şubat ayında iskontolarıyla birlikte sıfırını 113.000 tl ye aldığım ford transit aracıma bayide FKASKO yaptırdım.. araç şirket aracı olduğu için ortalama 8bin km yol yapıyor(şuan 56binde)

    geçen hafta yapılan kaza sonucu aracın ön tarafında büyük hasar meydana geldi (kusur %50/%50)
    aracı servise götürdük.. servisteki usta şasede yamukluk motorun kulaklarında kopma vb olduğu için tüm parçalara değişim talep etti. daha sonra usta motor bloğunda sızıntı olduğunu (yeşillenme farketmiş) ve motor bloğununda şüpheli olduğunu bu yüzden parça listesine dahil ettiği söyledi
    toplam hasar bedeli işçilik hariç sadece parçakar 90.000 tl
    motor bloğuna 44.000 tl yazılmış..
    eksper arkadaş geldiğinde ise blokta birşey gözükmüyor o yüzden dahil edemeyiz ama diğer parçaların onarımına başlayabilirsiniz dedi. bizde bu aracı şase yamuk blok arızalı şekilde üstüne adam bindirerek 8.000 10.000 km yol yaptırarak kimsenin hayatını riske atamayız bu yüzden aracın pert olmasını istediğimizi belirttik. eksper bize ısrarla blokta sorun olmadığını çatlağın sadece bir varsayım olduğunu ustaya eğer blokta sorun varsa bunu bana ispatlasın dediğini duyduk.. ustayla konuştuğumuzda blokta büyük şüphe var ancak ben bu aracı tamamen bitirip üstüne tonajlı yük sarıp uzun yola gönderip arıza yapmadan size bunu ispatlayamam dedi... Eksper ise şuan aracın blok hariç şekilde tamir edilmesini 1 ay sonra teslim edilip eğer sorun çıkarsa bloğa kefil olduğunu ve firmaya ben bunu daha sonra yaptırırım demesiyle şaşırdık çünkü aracı biz bir defa teslim aldıktan sonra ne eksper bizi tanır ne sigorta firması bizi tanır .. olası sorunda kullanıcı hatası blok hatalıysa almasaydınız madem demelerinden korktuğumuz için kendimizi rahatsız hissettik. eksper bize 30bin tl verelim aracı hurda şekilde hiç ellenmeden alın madem dedi .. bu da bize komik geldi çünkü aracın rayiç bedeli 100-110 bin civarı ve hurda aracı biz kendimiz alıp nasıl yaptıralım nasıl satalım?

    2. konuşmamızda ise eksper bize bu aracı kesinlikle 2019 olması ve Fkasko olmasından dolayı perte ayırmayacaklarını hatta 94.000 tl ye kadar tamiratını yapacaklarını aktardı.. üstüne f kasko yaptırdığımız allianzdan yaptırdığımız için bize fırça attı resmen .akıl var mantık var ağır hasar kayıtlı muadilleri 80 90 bin civarıyken biz bu araca neden 94.000 tl masraf yaptıralım? ya da sigorta şirketi neden bu masrafı yapsın?

    biz rayiç bedelin 10 15bin tl aşağısını ödemelerine razıyız çünkü işimiz aksıyor 1 ay araçsız kaldık şirkete külfet. ve tamire başlansa dahi araç 1 ay daha (blokta sorun yoksa en iyi ihtimal o da) veya 2 ay daha araçsız kalacağız.. sırf işlerimiz aksamasın diye zarar etmeyi kabul etikk ama ne yaptıysak anlaşamadık..
    elimiz kolumuz bağlı bu konuda fikir sahibi olan bana yol gösterebilecek birileri varmı?

    okuyanlara teşekkür ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi algorist2 -- 25 Kasım 2019; 19:3:0 >







  • Hocam size yardımcı olacak bir şey yazamam ama size bol sabır dilerim.

    Valla okurken ben daraldım.

    Umarim istediğiniz gibi sonuç alırsınız..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    Öncelikle geçmiş olsun.Sizin adınıza bu işlemleriniz için acenteniz ile irtibata geçmenizi öneririm acenteniz sizin adınıza bu süreci takip edecektir.
    Sizin mağduriyetinizi giderecektir.
    saygılarımla.
  • Hocam biz firmayla iletişim kuramıyoruz ki. Kaskoyu ford bayisi yapmıştı onlara söylüyoruz direkt allianz sigortayı arayın diyorlar. Ama allianzda canlı destek birimi yok mesaj yoluyla sorunu anlatmak için yazıyoruz bu defa da eksperiniz dosya raporunu tamamlamadan görüşemezsiniz diyerek eksper bilgilerini veren otomatik mesaj geliyor. Canlı muhattap gene yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algorist2

    Hocam biz firmayla iletişim kuramıyoruz ki. Kaskoyu ford bayisi yapmıştı onlara söylüyoruz direkt allianz sigortayı arayın diyorlar. Ama allianzda canlı destek birimi yok mesaj yoluyla sorunu anlatmak için yazıyoruz bu defa da eksperiniz dosya raporunu tamamlamadan görüşemezsiniz diyerek eksper bilgilerini veren otomatik mesaj geliyor. Canlı muhattap gene yok
    05352888216 BENİ ARAYABİLİRMİSİNİZ ALLIANZ ACENTESİYİM YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞAYIM SİZE
  • bu gibi durumlarda ne yapılması gerektiğini bilen bi arkadaş aydınlatırsa sevinirim. Çok fazla çevremde duymaya başladım ağır hasar kaydı ile teslim etmeye çalışıp pert etmeyen kasko şirketlerini...

  • bu işin hukuki boyutu nedir. Nasıl itiraz edebiliriz veya nereye itiraz edebiliriz.


    Adamlar cılkını çıkardı şaşe de podyede hasar bile olsa abi o yapılır böyle binilir gibi saçma bi politika yürütmeye başladılar.



    tamam araç fiyatları haddinden fazla ama rayiç bedel yerine !!! kasko poliçe keserken aldığı fiyattan yazsınlar o zaman nitelikli dolandırıcılıktan işlem yürütebilir miyiz.

  • Sonuç ne ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sigorta şirketini sık aralıklarla aracın pert edilmesi ile ilgili taciz edin. Mümkün ise dosya sorumlusunun mail adresini alıp mailler atın. Kendi acenteniz ilgilenmiyorsa başka bir acenteden destek isteyebilirsiniz.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.