Şimdi Ara

EKSPERE DANIŞIN; KAZA SONRASI YANLIŞ UYGULAMALARDAN KORUNUN. (122. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.450
Cevap
130
Favori
258.193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SorryForAll S kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam kazayı yapan abim fakat servis böyle söylemiş benim gördüğüme göre düzeltilebilir gibi gorunuyor fakat emin olamadım ne yapsam

  • Spitzig kullanıcısına yanıt
    Araç ruhsat sahibi kimse buna ilişkin dilekçe versin. Sigorta yada eksper bunu dikkate almazsa. Dışarıda düzelttirin ve buna ilişkin faturayı sigortaya veya aracı ekspertiz firmasına verin sigorta size ödeme yapacaktır
  • SorryForAll S kullanıcısına yanıt

    ilginiz için teşekkürler

  • Spitzig kullanıcısına yanıt
    Rica ederim
  • Merhabalar kıymetli üstadlarım.
    İlk defa bir kazaya karıştım ne yapacağımı bir türlü bilemedim.
    Yaklaşık 1.5 ay önce park halinde bir araca çarptım. %100 kusurluyum. Kaskom var. Hemen tutanak tutup alkol testimi verip sigortaya ihbarımı yaptım. Acentenin yetkili servis dediği yere aracı çektim. Aradan 1.5 ay geçti daha bana en ufak bir olumlu bilgi yok. Kendi baskılarımla bir şekilde sora sora öğrendim. Sistemden baktım kasko red vermiş. Neden red verdiklerini soruyorum mantikli bir cevap yok. Elimde ne bir hasar bedeli var ne bir şey hiçbir konuda ne eksper bilgi verdi ne servis. Servisten bilgi istedim hasar tespitiyle alakalı benden para istedi kasko reddettigi icin siz vereceksiniz dedi. Expere zaten ulasamiyoeum. Acenteme de güvenmiyorum artık hiç yardımcı olmadılar. Ne yapmam lazım ? Tahkime gidecem ama elimde bir hasar tespiti yokken nasıl gidecem ve gitmeli miyim ? Elimde bir hasar tespiti yokken gidip arabayi herhangi bir yerde yaptirmali miyim ? Herhangi bir expere tespit yaptirtsam olur mu ? Acil bilgisi olan bir ustam yardimci olabilirse çok memnun olurum şayet avukata gittim onlarinda fazla detayli bilgisi yok kime gitsem şaşırıp kalıyor bu olan bitene

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @Rahman2132 Gecmis olsun, bura da acentenin ekspere ya da sirkete ulasip red cevabini sorarlar ise onlara bilgi verirler ayrica size hasarinizin red oldugunu sebebi ile birlikte gondermeleri lazim. Büyük ihtimalle tutanak ta verdiğiniz beyanın gerçek ile uyuşmadığını düşünüyorlar, bu bağlam da tahkime başvurmanızı tavsiye ederim.

  • Hocalarım merhaba,
    Birsey sormak istiyorum.
    Gecen hafta iki tarafli bir kazaya karistim, yuzde 100 kusurluyum ve aracimi yetkili servise cektirdim.
    Eksper geldi ve dosyayi acti.
    Simdi kasko firmamin mobil uygulamasindan bildirim geldi, eksik evrak yukle diyor ve bahsettigi evrak feragatname..
    Kasko acentemi aradim bilmiyorlar, kasko sirketine baglanamadim.
    Bu feragatname dedigi aslinda beyanname gibi bir sey midir?
    Bilgisi olan var midir?

    Edit : Arkadaslar hem servisle hem kasko sirketiyle gorustum. Mobil uygulamadan kaynakli bir hataymis. Eksper dosyayi onaylamis, onarim icin parcalar istenmis, sürec isliyormus. Yani feragatname vs. Herhangi birsey gerekmiyor. Ilgilenen hocalarima tesekkur ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi holden12 -- 28 Nisan 2021; 20:23:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • holden12 H kullanıcısına yanıt
    Hayır hocam hasarinizi reddetmiş dosyadan feragat etmenizi istiyor. Sıkıntı var demektir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ilgilendiginiz icin çok tesekkur ederim. Hasar tespiti bilgisi elime geçmeden bu aşamada tahkime başvurabilirim yani öyle mi? Bu süre içinde arabayı yaptırtsam bir zarar olur mu peki ? 1.5 aydır yatıyor saçma sapan bir şekilde :/


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rahman2132 R kullanıcısına yanıt
    Özel bir eksperden hasarinizi ilişkin rapor düzenletip sonrasında tahkim alanında çalışan bir avukat aracılığıyla bu işleri takip ederseniz sizin için daha sağlıklı olur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Herkese merhaba. 09.04.2021 tarihinde kaza yaptım ticari taksi sağ kapı tarafından oldukça süratli bir şekilde bana çarptı. Taksi sürücüsü yaralandı ambulansla hastaneye kontrol amaçlı götürüldü. Polis geldi ve tutanak düzenledi. Tutanakta ticari taksi suçlu. Aracımı yetkili servise çekici ile götürdüm eksper gelip görmüş sigorta aracıma pert için bir rakam verdi ben kabul etmedim ve aracıma onarım onayı verildi. 22.04.2021 tarihinde parça siparişleri yetkili servis tarafından geçildi. Kazadan 20 gün geçmesine rağmen hala tramere herhangi bir kaza girişi yapılmadı bu normalmidir? Birde ben kasko şirketinden dosyamdaki belgeleri talep ettim gelen belgelerde sigortalı kusur oranı olarak %100 yazıyor. Karşı taraf suçlu olduğu halde eksper raporunda neden böyle yazar ve bir bağlayıcılığı varmıdır. Bu arada aracımın onarımına hala başlanmadı. Şimdiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toledoM -- 29 Nisan 2021; 10:22:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • holden12 H kullanıcısına yanıt

    Merhaba gecmis olsun,

    Feragatname, bu hasarın onarımından vazgectim hic bir hak ve iddiaa talep etmeyecegim seklin de taahhüt vermek gibi bir şey.

  • toledoM T kullanıcısına yanıt

    @toledoM

    Gecmis olsun,

    Tramere kaza girisi yapilma di derken, 5664 den mi bahsediyorsunuz?

  • Sigortalar birliğindeki kaza tespit tutanağı sorgulama ekranında gözükmüyor onu demek istedim. Az önce dosya sorumlusundan mail geldi polis tutanağında kusursuz olduğum eksper tarafından bir yanlışlık olduğunu düşündüğünü yazmış.


    Kaza tespit tutanağının sisteme girilmesi gerekmez mi, ben bir an önce sisteme girilsin yasal itiraz süreleri dolsun ki değer kaybı davası açmak istiyorum. Minimum 45.000 lira tramer çıkacak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toledoM -- 29 Nisan 2021; 11:59:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • damneed D kullanıcısına yanıt

    Tesekkur ederim hocam,

    Sorun cözüldu, yanlis evrak istenmis.

    Saygilar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhaba yaşadığım sorun ve mağduriyet hakkında yol gösterirseniz çok sevinirim. Biraz uzun olacak tüm süreci yazıyorum.


    Karşı tarafın tali yoldan bulvara kontrolsüz çıkışı ve dikkatsizliği sonucu aracın sol arka çamurluk bölgesinden kaza yaşadım. Tutanak tutup servis araştırmaya başladım.

    Sigorta anlaşmalı bir servise onarım için aracı teslim ettim. Anlaşmalarının farklı olduğunu eksper ataması olmadan hızlı birşekilde onarım yapabileceklerini söylediler. Ortalama masraf olarakta 3000tl yi geçmeyeceğini ilettiler. 3000 lirayı bulacak bir hasar yok buarada. Gösterdiğim tüm servisler yüksek fiyat verdiği için kaza yorgunluğu ile kısmen uygun fiyat verdiği için buraya verdim.

    Onarım bittikten sonra sol arka çamurluk ve tamponun boyandığını tekerleğin bağlı olduğu dingilin düzeltildiğini herhangi bir parçanın değişmediğini söylediler. Buna bağlı olarak maliyet düşeceği konusunda ortalama bir tahminle 2500-2800 arası bir tutar olacağı şeklinde bilgilendirdiler.

    Aracı dün akşam 20.00 gibi teslim aldım. Dingilin düzeltildiğini rot balans ayarının yapıldığını ve herhangi bir sorun olmadığını söylediler.

    Aracı teslim aldıktan sonra şehirlerarası yolculuğum esnasında direksiyonu bıraktığımda aracın sağ tarafa çektiğini direksiyon hakimiyetinin problemli olduğunu farkettim. Ayrıca boyada da çizgi şeklinde büyük bir harelenme var sadece güneş ışığında görünüyor bugün farkettim. Dün akşam saatlerinde aldığım için sorunu farkedemedim. Aracın onarımında hata var ve bu hata can ve mal güvenliğini tehlikeye atabilecek bir hata.

    Sigortacım sorunla gerektiği kadar ilgilenmiyor. Hallolur siz merak etmeyin şeklinde yatıştırıcı sözlerle durumu aydınlatmıyor. Gerekli kişileri bildirin diyorum ama haftasonu olduğu için çok rahatsız etmekte istemiyorum.

    Dosya kapanmadan sorunları bildirmem lazım. Bu durumda izlemem gereken tavsiye edeceğiniz yol nedir?


    Ayrıca aracı verdikten sonra eksper atanmadan foto video ile hasar tutar tespiti yapan bu servisle onarım ücreti değerlendirmesini kim yapıyor bilmiyorum. Fatura istediğimde faturayı düzenlemediğini pazartesi düzenleyip sigortaya göndereceğini söyledi. 3000i bulmaz dedikleri faturada sürpriz yaşamamak için önlem almak ve yapamadıkları işçiliğide düzelttirmek istiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meshuggah -- 11 Temmuz 2021; 21:58:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam merhabalar pazartesi günü aracımı park ettim ve dükkana girdim daha 1 dk olmadan bir çarpma sesi geldi baktım aracıma dik bir şekilde bir araba girmiş ön teker kısmından sanıyorum yanlama fln yapıyordu.Tutanak tuttuk sigortacımızın söylediği tamirciye aracımızı çektirdik.Şimdi tamircinin söylediğine göre sigorta şirketleri istanbuldaki tedarikçilerinden kendileri parçaları yolluyormuş orjinal parçamıdır diye sorduğumuzda orjinal değil ama kaliteli parça gibi bir cevap aldık şimdi ortada bir suçumuz yokken aracımızın orjinal parçalarının yan sanayi parçalarla değişmesini istemiyoruz üstelik bu parçalar ön düzenle ilgili olduğundan sürüş güvenliği açısından da önemli parçalar olduğu için sigortadan orjinal parça talep etme hakkımız var mıdır?

  • Zurich Sigorta kasko "Benim arabam genişletilmiş kasko sigorta paket poliçesi " ni 04.03.2021 tarihinde 1 yıllık 1650TL tutarında yaptırdım. Ödemesini yaptım ve kafam rahat kaskom var diye rahat bir düşünceye girmiştim ama böyle olmadı maalesef. Şehir dışında tatildeyken bayram öncesi döner kavşakta başka bir araç gelip bana çarptı tutanak tutuldu polis ile ve ben ilk defa kasko firmasını aradım. Bana bayram yoğunluğu nedeniyle ikame araç veremeyeceklerini söylediler anlayışla bayram sonrasını bekledim. Aracım tekerden hasar aldığı için yürüyemez halde olduğundan 26.07.2021 Pazartesi günü Zurich sigorta müşteri hizmetleri çekici hizmetini kullanmak istedim. Saatlerce telefonda bekledikten sonra çekici yollayacaklarını söylediler 3 gün oldu hala çekici bekliyorum. bu süreçte en az 25 defa müşteri hizmetlerini aradım ve suratıma kapatıldı defalarca, çekici dosyasını bulamadılar, yok milas a yok izmire gidecek diye farklı farklı şeyler söyleyip süreyi uzattılar 12 de gelecek yok 13:30 da gelecek 15:00 de gelecek diye defalarca yalan söylediler. hala çekici yok, arayıp bilgi veren yok, daha araba yetkili servise gidecekte sonra kaza dosya açılacakta sonra ben yine 20 defa arayıp ikame araç isteyeceğim falan 3 gündür çekici gelmemiş bu nasıl bir kasko ve sigortadır. İhtiyaç olmadığında para alıp, ihtiyaç olduğunda hizmet yok. ne yapabilirim





  • Konu halledildi teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.E.O. -- 24 Ekim 2021; 17:54:0 >
  • Konu halledildi teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.E.O. -- 24 Ekim 2021; 17:54:10 >
  • 
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.