Şimdi Ara

ELECTRO WORLD & SAMSUNG (Bir Üç Kağıt Dönüyor ama...)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Mart Ayında SAMSUNG RL4352KBAWW/TR kodlu buzdolabını ELECTRO WORLD Anatolium ANKARA mağazasında gördüm. Buzdolabının üzerinde 10 yıllık kompresör garantili olduğunu gösteren barkot vardı ve fiyatı da 1500 TL'ye düşmüştü. Ben de satın aldım garantisini de uzattım. Ama daha ev tutmadığımız için teslim almadım.

    Daha sonra anneme aldığımız buzdolabını göstermek için bir SAMSUNG Bayisine gittik ve bu kez dolabın üzerinde söz konusu barkot olmadığı dikkatimi çekti.

    Bayidekiler kombi tiplerde bu garantinin olmadığını katalogtada görülmediğini söylediler. Kataloğu alıp doğru buzdolabını aldığım ELECTRO WORLD'e gittim baktım ki teşhir ürününde ki dolapta barkot var. Satış Temsilcilerine söyledim. Kendileri kutudan barkotlu çıktığını söylediler. Bende fotoğraflarını çektim (Fotoğraflar benim telefonumda olmadığından ekleyemedim). SAMSUNG Müşteri Temsilcisini aradım ve böyle bir garantinin bu modelde olmadığını söylediler.

    SAMSUNG'a mail attım garanti yok dediler. ELECTRO WORLD'e mail attım var dediler.(Bu arada Bursa'da ki SAMSUNG bayileri ve Bursa'daki TEKNOSA'da da barkotlu ürün bulamadım.

    Geçen hafta tekrar buzdolabını aldığım ELECTRO WORLD'e uğradığımda teşhirdeki üründe barkotun olmadığını gördüm. Canım sıkıldı teslim almadan iade etmeyi düşünüyorum.

    Artık bu sorun kimden kaynaklandı beni hiç ilgilendirmez. Benden ELECTRO WORLD ve SAMSUNG'a ikisine birden







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.