< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Electrolux Rezilliği (3. sayfa)
-
-
Garantili ürüne yol parası alamaz garanti harcmde alır. Garantili cihaza giderken km hesabı var belli km üzerindeki bedel elektrolüx tarafından servise verilir.Garantil cihaz için yol ücreti talep edemez..
İnceleyinwww.electrolux-servis.comElectrolux: GARANTI DIŞI MONTAJ VE ONARIM FİYAT LİSTESİhttp://www.electrolux-servis.com/servis/Scripts/prodView.asp?idproduct=1259
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Electrolux ün Fırınından da uzak durun. Bende buharlı, çubukla etin sıcaklığını ölçen modeli var. En iyisi diye aldık, çöp oldu. Foruma yeni yazdım. Fırının kapağındaki conta lastiği koptu iki sene olmadan. En fazla 200 derecede kullandım fırını, temizlerken de sadece ıslağını gayet hassas bir şekilde kuru peçeteyle temizledim kimyasal kullanmadan. İki aydır bekliyorum gelecekler de conta lastiği takacaklar diye. Hala yok. Geçen gün söylediler aramalarım arasında kullanıcı hatası olduğundan 200tl ücret olacak diye. Hem bu kadar beklet! hem de üstüne para iste. Fırının lastiği 200 dereceye dayanmıyorsa kullanıcının suçu ne ?
Aman aman uzak durun. Alın yedek parçası bol ve ucuz olan bir fırın rahat edin.
-
Ben de bunların çamaşır makinesi mağduruyum.En son serviste bıraktım almadım.Az daha bulaşık makinesini de bunlardan alacaktım iyi ki almamışım.
-
Fırın modeli neydi hocam? KOCBP31X olana bakıyordum tam da.
-
Bendeki fırının modeli EOB6631TOX.
Electrolux hemen her sene model numaralarını güncelliyor sanırım, satın almak için araştırma yaparken bu fırınla aynı özelliklerde başka bir model numaralı da vardı fark ne diye sormuştum yeni üretim başka fark yok denmişti. Hakikaten kitapçıklarını inceledim fark yoktu değerlerinde ve üretim yerinde.
Bu marka ile Yedek parça sıkıntısı yaşarsınız, iki ayda fırın contası değişti. Ayrıca firma müşteriye karşı ilgisiz. Genel merkezlerine kadar yazdım, twitter dan twitledim cevap vermediler bile. Şikayetvar a yazdım, mail gönderin bize diye cevap geldi. mail gönderdim kullanıcı hatası isterseniz hukuki haklarınızı kullanabilirsiniz dediler pişkin pişkin.. velhasıl ben olsam Electrolux ten uzak dururdum, uğraşılmaz. Öncesinde bir Electrolux hayranı olarak söylüyorum bunları.. -
Geçmiş olsun. Fırın bozulup firma ile yüzgöz olmadan önce çamaşır makinelerini de almış bulunduk. Bakalım ne kadar gidecek. Ömürlü olur inşallah, ama şimdiden onun da sıkıntılarını yaşıyorum. Standart Yıkama süreleri çok uzun mesela. -
Her noktasına katılıyorum. Firma ile aynı süreci bende yaşadım ama tüketici haklarına başvurmadım ben. Böyle benim gibiler sayesinde ayakta duruyorlar demek ki.. uğraşmak lazımdı aslında.. iyi yapmışsınız emeğinize değmiş. -
Beyaz eşya gibi bir üründe yaygın servis ağı,yedek parça stoğu olan ürünleri tercih etmek gerekir.Electrloux dükkanı kapatıp gitse kaldınız ortada.
-
quote:
Orijinalden alıntı: pelstina
Yıllardır Arçelik ten başka hiçbir marka beyaz eşya almadım, kullanmadım.
Arçelik dururken saçma sapan markalara hiç ama hiç gerek yok.
Yol yakınken dönün derim. Argeyse arge, ürün gamıysa ürün gamı, servis ağıysa servis ağı hepsi gayet iyi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X