Şimdi Ara

Electrolux Rezilliği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
3.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkçe dersinde başarılı mıydın ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Öne çıkardım, ama bir sonuç çıkacağını sanmıyorum, adamların malları dandik zaten,servisin üslubundan da markanın ne olduğu belli. Umurlarında değil kısaca,mallarını satmaları yeterli bunların. Tercih etmemek gerek..
  • kurutma makinesi ve indüksiyonlu ocak electrolux kullanıyorum. indüksiyonlu ocakta bir sorun var pazartesi servis gelecek. garantili ürün için servis gelecek ve geldikleri için servis ücreti alıyorlar. bu açıdan rahatsız oldum. bir de akrabalar sorduklarında önerdim, iyi markadır diye söyledim. üst model bir çamaşır makinesi, 3tane aynı model süpürgeyi aldılar(birbirlerinden görüp beğenerek aldılar)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drserk -- 25 Temmuz 2020; 14:2:11 >
  • drserk kullanıcısına yanıt
    Hiçbir firma kullanım hatası yoksa garanti dahilindeki üründen ücret almaz. İçiniz rahat olsun, öyle bir durum oluşursa firmaya ulaşın, çözerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi Electrolux un dediği şu, garantilide garantisizde olsa bizden 75 TL ye kadar yol parası alabilrlermiş.....bunlar ne tutturururlarsa... zihniyet bu malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birşey almadan önce markayı iyi araştırmak önce şikayetlerine bakmak gerekli aldıktan sonra gerçekten pişman oluyor insan , örnek olarak viewsonic müşteri hizmetleri ve servisi kvk teknik servis , hepsiburada müşteri hizmetleri bunlardan hizmet alma işi gerçekten şansa kalmış birşey

    n11 den dp kablo sipariş ettim satıcı bi ahlaksızlık yapıp hdmi paketinde 2.el saçma sapan dp kablosu yolladı , n11 canlı destek ve müşteri yetkilisi gerçekten çok ilgilendi arayarak durumu dinlediler elimdeki görselleri aldılar ilgililer yani , buna benzer bir durumu hepsiburada ile yaşadım beni 2.5 ay süründürdüler

    ona göre markayı ve alışveriş yapacağın yeri iyi seçmek gerekli
  • asimor A kullanıcısına yanıt
    Yol parasi alabilirler o kisim normal. Gidin derdinizi hakem heyetine anlatin. Kisa surede cozume ulasacaktir. Servis verdigi hasari tamir etmek yada ödemek zorunda. Yok oyle kirecli mirecli vs diyip kirip dokup cekip gitmek. Borunuz iyi kotu saglamdiysa gidin sikayet edin.

    Foto çekin bol bol heryerin fotosunu cekin. Mahkeme en olmadi bilrikisi atar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 25 Temmuz 2020; 17:28:16 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • pelstina kullanıcısına yanıt
    Electrolux saçma sapan bir marka ise Arçelik Dünyanın en saçma markası olur.

    Dünya çapında tanınmış bir firma Electrolux. Türkiyedeki servis ağı desteği kötü olabilir ancak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok kötü bir marka almamak lazım
  • Electrolux Rezilliği
    Electrolux Rezilliği
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Servisin yaptığı bu arkadaşlar , 2 su hortumuda gitti, Electrolux ten istesek tanesi 100 den aşağı vermezler,tamam su kirecli,hava nemli bırak git servis vermiyorum de,en azından zarar vermemiş olursun.baktin acamiyon bi gres yağı dök,yada önce bulaşık hortumunu çıkarmaya çalış,belki onu kurtar,hiçbirini beceremedin,bari kusura bakma demeyi bil...bunlara önce insanlık,sonra esnaflık,sonra ustalık dersi vermek lazım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forumda bu marka çok poh pohlanıyor servisleri kötü dediğimizde ise bir dayak yemediğimiz kalıyor bu markayı ballandıra ballandıra anlatan da firma çalışanları ürünlerin fonksiyonlarına lafım yok ama servis kalitesi sıfır.

    Her defasında yerin dibine sokulan yerli firmaların servis ağı ve memnuniyet oranu bunları ona katlar.

    Son zamanlarda bosch grubu da cıvıtmış durumda geçenlerde servis çağırdım sıkmadayken gacur gucur ötüyor diye gelen eleman utanmadan bunda birşey yok deyip 75 lira istedi yolladım evden hemen şikayetvar'a yazdım hemen aradılar başka servis geldi tambur yaylarını değiştirdi gresledi ses kesildi uyanık olmazsanız yolunacak kaz arıyorlar.
  • Servis kalitesiz tamamda, Electrolux müşteri hizmetleri boş yere insanları oyalıyor.Daha önce arzumdan çaycı almıştım,bulunduğum yer maden yatağı olunca sular kırmızi pas lekesi gibi bir iz bırakıyormus.Cayci 2 haftada pas lekesi gibi lekeler oluştu.servise götürdüm servis temizledi kireç sokucuyle.,durumu anlattı bana,bende ikna olmadim.musteri hizmetlerini aradim,durumu anlattım biz 2 haftada bir çaycı mi temizliyecez,hergun suyu mu bosaltscaz,hazır su mu kullancaz diyince,onlarda bana hak verdi, ücretsiz yeni bir tane daha verdiler.Musteri hizmeti budur arkadaşlar...Bunları gorduktenn sonra kimse Electrolux u savunmasin.bunlarin ne sozden, ne mahkemeden anlarlar,bunların ürünlerini almayacaksinizi.en iyi ceza bu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asimor


    Bu hortum zorlanma ile bu hale gelmiş, yüksek ihtimal musluk girişiniz eskimiş ve kireçten sert tortular oluşmuş olabilir. Hortumun bu hale gelmesi normal görünmüyor.

    Bu tarz fiziksel zorlanma ile oluşacak şeyler hiç bir firmada garanti kapsamına girmez örneğin kırılma gibi.

    Hiç bir servis teknisyeninin de hortumu bu hale getirecek kadar kalas olduğunu düşünmüyorum. Hortumu takmayı bilmeyen adam bu işi yapamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eliyle açmaya calisti,sonra malzeme cantasinin aldı,kerpetenle açmaya calisti,sonuç bu.Bu girişe takalı 1.5 sene oldu.Servis elemanı hatasını kabul etti,değiştireyim dedi,sonra yetkili servis ben sana hizmet vermiyorum,suyun kireçli,yol ücreti alırım dedi.benim derdim hortum değil,servisin yaptığı tavirlar ve bunu Electroluxun bildiği halde hiçbir müdahalede bulunmaması.ve hala servis formunu alamadım.whatsapp tan bile atmiyorlar.cunku kendi hataları ortaya çıkacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zorlamayı ben yapsam, garantiye girmez tamamda, zorlamayı yapan ben değilim.Kaliteli bir servis olsa zaten,ben demeden özür diler,gelir yenisini takar,30 TL lik hortum için bu kadar yalan dolan yapmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer konuda da yazdım buraya da yazayım;

    Electrolux pişmanlıktır. Ürünleri hakkında yorum yapmayacağım işini yapıyor, ben aldığımda gerçekten f/p diyebileceğimiz ürünlerdi.

    Zamanında bulaşık makinemiz arızalandı. Servis geldi baktı. Falan filan arızası var, malzeme yanımızda yok diyip tekrar geleceğiz dediler. İlçede olduğumuz için haftada 1 gün geliyorlarmış bu tarafa. Ben işteyken gelmişler, bakmışlar olmuyor, dükkana götürmemiz lazım diyip yüklenip gitmişler. Gelinen 2 sefer için de servis fişi verilmiyor.

    Olay burada başlıyor. Ben arıyorum ediyorum "abi şu zaman olacak bu zaman olacak. bu parça yurtdışından geliyor. parça geldi makineye uymadı" türlü türlü hikaye. Genel merkezi arıyorum tek ayak üstünde binlerce yalan. 2 aya yakın oldu dedim artık servis süresi doldu verim paramı bakayım işime. Parayı veremeyiz size muadil sıfır ürün vereceğiz dediler. Tamam dedim gönderin bakayım neymiş muadili. Zamanında tabiri caizse full+full makine almışım bi sunroof eksik öyle makine benimki, muadil diye gelen ürün program sayısı bile tutmuyor kaldı ki ürün segmenti olarak giriş-orta seviyesi. Dedim ben bunu kabul etmem, açtım siteyi şu veya şu modeli veriyorsanız kabul yoksa muadil diye verdiğiniz makinenin hacminden tutun program sayısına kadar herşeyi benim makinemden çok çok kötü. Müşteri temsilcisi benim yetkim yok diyip sallıyor.

    Genel merkeze bir şekilde ulaşıyorum ama artık adımı verince oradaki amir izinde veya toplantıda diyorlar ve ben adama ulaşamaz noktaya geliyorum. Tekrar arayıp adımı farklı söyleyip anında bağlanıyorum ve adam şok. Diyorum X bey böyle böyle olmuştu biliyorsunuz benim durum buraya geldi ve 3 aydır makine yok evde. Adam servis fişi soruyor. Diyorum bende yok vermedi servis. O zaman sizin süreç şu andan itibaren başlar. Bak yapma etme ses kayıtları var bu konuşma da kayıt altında. Siz 2 ay önce durumu en kısa zamanda çözeceğiz diye beni teselli etmediniz mi? Adam tüketici mahkemesine git diyor, bu ses kayıtlarını da bulabilirsen şikayet edersin tarzında paketliyor beni. Ancak arkadaş bilmiyorki benim telefonumda tüm konuşmalar kayıt altında. Tüketici mahkemesine başvuruyorum ve orada mağduriyetimi anlatıyorum. Saolsun yardımcı oluyorlar ve 2 gün içinde iade kararı çıkıyor. Ben paramı satıcıdan tak diye alıyorum.

    İşimiz gereği bize de danışan eden oluyor illaki ve çeşitli mecralarda yazıyorum. Electrolux Türkiye başarısız bir operasyondur, benim hakkımın ırzına geçmişlerdir. O zamana dair tek pişmanlığım tazminat davası açmamaktır. Paramı kurtardım diyerek sevinip yoluma baktım. O adamından kanunları hiçe sayarak yaptığının yanına kar kalmasına izin vermiş oldum.

    Siz siz olun bedava verseler bu markayı sırf satış sonrası destek yüzünden evinize sokup ömrünüzden ömür çaldırmayın.




  • Aynı konudan 150 tane açınca, arka arkaya 500 tane mesaj yazınca mağdur gözükmüyorsunuz. Tam tersine karalama yapan rakip marka personeli olduğunuzu düşünüyor okuyanlar. Hele ki gecekondudan hallice bir Türkçe ile yazılınca bu mesajlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı konudan 500 tane yazmadım, ikincisi Türkçem iyidir ama insanları o kadar sinir ediyorlarki insan kelimeleri secemiyor,birde ben hayatım boyunca kimsenin adamı olmadim,kimseye birşeyler pazarlamiyorum,konu ile ilgili resim attım, Electrolux un mailini attım,isteyen inanır isteyen inanmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.