Şimdi Ara

Elektrikli araçlar hakkında yanlış bilinen gerçekler: Sürücülerin çoğu bilinçsiz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • gun kullanıcısına yanıt

    Kaçak kullanma olayını tam açıklayamamışım. Yani bu maliyetin bile son kullanıcıya yüklendiği bir ekonomik ortamda, şarj maliyetleri hep yüksek olacaktır anlamında yazmıştım. Elektriği hiçbir zaman ucuza getiremezler, depolanabilir bir ürün değil ve talepleri karşılamak için sürekli yatırım maliyetine katlanmak zorundasınız ve yenilenebilir enerjinin en büyük kriteri konum bazlı olmasıdır ve konum, coğrafi sınırlar ve meteorolojik kısıtlar ile sınırlandırılır, yenilenemez kaynaklar ile elektrik üretiminin durumu da zaten ortada.

    Rekabet ile fiyat kırma bir yere kadar çalışır, şu an petrol fiyatları nasıl işliyor ile elektrik ve şarj fiyatları da aynı şekilde işlemeye başlayacak, eninde sonunda. Devlet destekliyor çünkü elektriğin daha büyük bir kısmı kendi imkanları ile üretilebiliyor ama petrol kaynaklı gelirinden vazgeçemeyeceği/vazgeçmeyeceği için aynen elektriğe de aktaracak. Yani, benim cebimden çıkacak maliyetin düşeceği konusunda pek bir beklentim yok, o yüzden.





  • lterlemez L kullanıcısına yanıt
    Katılmıyorum fiyatlar hep ticari elektriğin iki katının biraz üstünde kalacaktır şu anda olduğu gibi.

    Daha ucuzlar zira elektrik üretimini destekliyor devlet. Mesela şarj istasyonu kadar üretim kapasitesi veriyor.

    Şu anda şebeke üzerinden iletiyor ondan para kazanıyor ondanda vazgeçer olur biter.

    Petrole koyduğu vergiden vazgeçiyor zaten çok zamlandığında vazgeçti.

    Önemli olan devlet için şimdilik enerji bağımsızlığını elde etmesi ve cari açık vermemesi.

    Bugün petrol almaz hale gelsek güneş panellerini, rüzgar türbinlerini ciddi oranda yerlisi ile petrolün yerine koysak zaten oradan kazanacağı vergi yeter ona.

    Keza enerji cari açık vermesek dolar artmayacak zira cari açık kalmıyor.

    Bu nedenle dış borçlanmada ekstra bir ödememiz kalmayacak çünkü alıyoruz borcu tl olarak kullanıyor zamanı gelince dolar ödüyoruz.

    Oradan sağlayacağı tasarruf yine tek başına yeter. Anlayacağınız bu büyük bir olay.

    Keza BYD geliyorsa, Togg kuruldu ise bunlar elektriğin pahalaşmayacağı garantisini almıştır. Keza yenilebilir ile elektrik üretim fiyatıda düzenli olarak düşüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gun -- 7 Eylül 2024; 15:2:41 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • gun kullanıcısına yanıt

    Umarım dediğiniz gibi olur ama ben hiç olduğunu görmedim.

  • lterlemez L kullanıcısına yanıt
    İnşallah. Yani olması gereken politika bu gösterge o yönde ama hükümetin düşünceside ama değişebilir işte belli olmaz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.