|
Elektrikli Ford Transit'in prototipi Gölcük Fabrikası'na ulaştı
-
-
bu araç full batarya, yarı yükle dolu iken, kış günü istanbulda 350 km yol yapsın, ben eşek gibi anırırım. yapacağı en fazla 150-200 km. ondan sonra bataryayı doldurmak için bekle babam bekle.
-
67kWh ile 350km yi anca boş halde 50 ile giderken sabit hızla yakar. Tesla model 3 60 küsür kwh lık modeli bile bu kadar yapıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: FurkanEmir411
67kWh ile 350km yi anca boş halde 50 ile giderken sabit hızla yakar. Tesla model 3 60 küsür kwh lık modeli bile bu kadar yapıyor.işte yersen papaz eriği. kandıracak müşteriyi mutlaka bulurlar. şu anki teknolojiyle elektrikli otomobil olayı bence bir balondur. ha bir uzaylı çıkar, atomik nükleer enerjili bir bataryayı biz dünyalılara tanıtır, işte o zaman bu elektrikli otomobil tamam işte budur derim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: mahmut_emmiişte yersen papaz eriği. kandıracak müşteriyi mutlaka bulurlar. şu anki teknolojiyle elektrikli otomobil olayı bence bir balondur. ha bir uzaylı çıkar, atomik nükleer enerjili bir bataryayı biz dünyalılara tanıtır, işte o zaman bu elektrikli otomobil tamam işte budur derim.
Alıntıları GösterElektrikli otomobili şuan meraklısı veya kısa mesafe şehiriçi yapacak adam hariç kimsenin almasını mantıklı bulmuyorum. Pil teknolojisinin de yakın zamanda gelişeceğini sanmıyorum elimizdeki madenlerle daha fazla süre lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
bence dünya yanlış ata (elektrik) oynuyor. hidrojeni motor yakıtı olarak kullanma, doğalgazı depolayabileceğimiz hafif yakıt tankı imal etme konularında çalışmalıyız.
daha adam gibi akıllı telefon bataryası bile geliştirilemedi. full kullanımla 1 hafta dayanabilecek bir batarya mesela.
edit: ayrıca bataryaların performansı çok kısa sürede düşmeye başlıyor. cep telefonu bataryaları 1 senede ortalama %80 kapasiteye düşüyor. yani bunu konuda bahsi geçen Transite uygularsak; bu transit 1-2 yıl sonra full batarya ile vaadettiği 350 km mesafeyi ancak rüyasında görür.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 9 Şubat 2021; 14:12:53 > -
bu adresten batarya ve şarj olayını inceleyebilirsiniz. hangi şarj istasyonu ile, kaç dakikada, yüzde kaç dolum olduğunu görebilirsiniz.
https://www.renault.com.tr/elektrikli-araclar/yeni-zoe/sarj-batarya.html
-
amma abarttın 37 saatde doluyor işte :D
-
quote:
Orijinalden alıntı: the_dedektif
amma abarttın 37 saatde doluyor işte :Dbu 37 saatte dolan Reno Zoe'nin 52 kWh lik cücük bataryası. Transitin 67 lik batarya daha uzun sürede dolacaktır.
-
quote:
Orijinalden alıntı: mahmut_emmibu araç full batarya, yarı yükle dolu iken, kış günü istanbulda 350 km yol yapsın, ben eşek gibi anırırım. yapacağı en fazla 150-200 km. ondan sonra bataryayı doldurmak için bekle babam bekle.
Ama 200km şehir içi yeterli haksızlık etmeyelim
-
quote:
Orijinalden alıntı: wehrmachtAma 200km şehir içi yeterli haksızlık etmeyelim
Alıntıları Gösterşehir içinde yeterli gelebilir ama ekstrem durumları da (hayatta yaşanabilecek şeyler olarak) düşünürsen yeterli gelmeyebilir de. misal zoe aracınla bataryan bitmek üzereyken evine geldin. evin müstakil bir ev, garajında yavaş yavaş şarj olmaya başladı. bir telefon geldi arabayla acilen evden çıkman lazım, kırk saat şarj olmasını mı bekleyeceksin? tabiki hayır bir taksi çağırıp gideceksin. her durumda her şartta kullanamayacağım bir otomobili o zaman niye alayım?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 9 Şubat 2021; 14:57:7 >
-
Bu araç muhtemelen trifaz 32 amper AC (22 kw) ve minimum 80 kw DC ile gelir. Kullanılabilir 67 kw bataryayı %10 dan %80 e kabaca 50 dakikada DC ile doldurur. Açıkçasi rotası sabit kullanım için bence kesinlikle olası ama Türkiye için otv meselesi var. Zaten Amerika ve Avrupa pazarı için onceliklendirilmistir büyük ihtimalle.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne güzel, hidrojeni yüksek hacimli üretmede elektrotların ömrünün aşırı kısa olması ve ticari olarak kar yerine zarar ettireceğini kimse bilmiyor. Aşınmayan platin elektrotlar bile zamanla yüzeyi kaplandığı için çalışmaz hale geliyor.
-
Hala ayni kasa -
Ne kadar bos yapmissin ya. Ayni senaryo benzin/dizel araclarda da soz konusu. Yakitin tukenmek uzereyken, yakit almadan eve gelirsen; acil cikman gerektiginde akaryakit istasyonu uzaktaysa, yine aracini kullanamazsin. Hatta elektrikliye gore daha kotu. Gidip akaryakit istasyonundan bidonla yakit alip getirmek zorundasin.
Nasil normal benzinli/dizel aracta yakitin bitmeden gidip yakit aliyorsan, tedbirini aliyorsan; elektrikli aracta da, bataryanin sarj durumu dusuk oldugunda cekeceksin en musait sarj istasyonuna, sarj edeceksin.
Ha diyosan, yine bekleme suresi var. O zaman helikopter satin al bitane :) -
Niye pure yapmışlar ki ticaride pure elektrik çok verimsiz . Menzili şarj süresi..
Hybrid yapsalarmışya ilaç gibi gelirdi ticariye.. şehir içinde elektrikli.motor özellikle dur kalk trafikde uzun yolda normal dizel motor en önemlisi şarj bitme derdi , şarj ediyim derdi yok..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: FunctionDie
Ne kadar bos yapmissin ya. Ayni senaryo benzin/dizel araclarda da soz konusu. Yakitin tukenmek uzereyken, yakit almadan eve gelirsen; acil cikman gerektiginde akaryakit istasyonu uzaktaysa, yine aracini kullanamazsin. Hatta elektrikliye gore daha kotu. Gidip akaryakit istasyonundan bidonla yakit alip getirmek zorundasin.
Nasil normal benzinli/dizel aracta yakitin bitmeden gidip yakit aliyorsan, tedbirini aliyorsan; elektrikli aracta da, bataryanin sarj durumu dusuk oldugunda cekeceksin en musait sarj istasyonuna, sarj edeceksin.
Ha diyosan, yine bekleme suresi var. O zaman helikopter satin al bitane :)ne boşu yapmışım boş insan? teknik veriler ortada. şarj süresi ortada. sen dolusunu yaz da görelim. veya al bir tane Zoe, bir yıl sonra bize tecrübelerini anlat.
-
Aslında elektrikli motorlar verdikleri yüksek tork dan dolayı kamyon ve kamyonet için daha verimli motorlar. Rampalarda bayılma olayı çok daha düşük yalnız o pil işi şu an için yetersiz. Ayrıca bu versiyonu mazotlu versiyonuyla aynı fiyata satılmadığı sürece şu anlık pek tutmaz diye düşünüyorum.
-
Yapmış olmak için yapmış gibiler. Hani arge yapıyoruz diyerek vergi bişi bişisi.
Bu kasada bir ticari araç için düşük menzil, hele ki "'e" kadar ifadesiyle bitiyorken.
-
Asayiş berkemal olsa, bir firmanın şehiriçinde tek arabayla günde 300 km'den fazla yaptığını farketseler (sendika ihbar eder) on saatlik yol için kaç şoför çalışıyor diye lojistik sorumlusundan ifade alırlar.
Kadıköy'de Ducato'lar iki senedir fırıl fırıl geziyor. Medeniyet... gürültü, koku yok, sürücüsü de sakin oluyor. Her sabah çok erken evin önünden beş altı tane arka arkaya geçiyorlar. Ford biraz geç kalmış.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
bu araç full batarya, yarı yükle dolu iken, kış günü istanbulda 350 km yol yapsın, ben eşek gibi anırırım. yapacağı en fazla 150-200 km. ondan sonra bataryayı doldurmak için bekle babam bekle. |
bence dünya yanlış ata (elektrik) oynuyor. hidrojeni motor yakıtı olarak kullanma, doğalgazı depolayabileceğimiz hafif yakıt tankı imal etme konularında çalışmalıyız. daha adam gibi akıllı telefon bataryası bile geliştirilemedi. full kullanımla 1 hafta dayanabilecek bir batarya mesela. edit: ayrıca bataryaların performansı çok kısa sürede düşmeye başlıyor. cep telefonu bataryaları 1 senede ortalama %80 kapasiteye düşüyor. yani bunu konuda bahsi geçen Transite uygularsak; bu transit 1-2 yıl sonra full batarya ile vaadettiği 350 km mesafeyi ancak rüyasında görür. |
işte yersen papaz eriği. kandıracak müşteriyi mutlaka bulurlar. şu anki teknolojiyle elektrikli otomobil olayı bence bir balondur. ha bir uzaylı çıkar, atomik nükleer enerjili bir bataryayı biz dünyalılara tanıtır, işte o zaman bu elektrikli otomobil tamam işte budur derim. |
Benzer içerikler
- gmail toplu mail silme
- stalk ne demek
- twitter film izleme sayfaları
- hileli whatsapp
- twitter video indirme nasıl olur
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X