Şimdi Ara

Elmasepeti.com'dan umursamaz tavır..!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ülkemize güzel şeyler getirecek diye sitesini sık sık takip ettiğim,ve en sonunda uzum zamandır istediğim cx300ü Nişantaşındaki OPEN Mağazasından büyük bir vurgun yedim ve beklemediğim umursamaz bir tavırla karşılaştım.

    Olay 11 Kasım 2006 günü Oyakbank kredi kartımla Nişantaşındaki mağazadan satın aldığım Sennheiser Cx300 kulaklığın geçtiğimiz gün bozulmasıyla başladı,bugün Nişantaş'ındaki mağazaya gittim,Çalışana kulaklığımı gösterip sorunumu anlattım tek kulaklıktan ses alamadığımı ve bunun kırılmayla veya terden vb. kirden oluşan mantarlanmayla alakalı olmadığını açıkladım fakat çalışan bana güvenmedi ve kulaklığı incelemeye başladı bir hatamı aradı fakat benim o kulaklığı çok büyük maddi bir yüke girerek aldığımı anlamasını beklemiyordum zaten,ve hatamı bulamayınca anlatmaya dewam ettim,Alışveriş belgemin yazar kasadan dolayı çok küçük olduğunu ve kaybolduğunu söyledim ve ellerinde bulunan belgenin yedeğini veya yedeğe ait bir fotokopi yedek talep ettim fakat,çalışan bunun zor olduğunu söyledi,bense mağdur durumda bırakıldığımı anlatmaya çalışıcakken çalışan bunun imkansız olduğunu söylemeye başladı,yüzüstü bırakılmıştım,birçok alternATIf yerine tercih ettiğim şirket benden desteğini esirgiyor ve benim dükkandan çıkmamı bekliyordu,ve bir de eklemede bulundu ki bu elmasepeti.com a yakışmayacak bir ayıp oldu biz o fişleri maliyeye yolluyoruz(işte bu ağbisi muhasebeci olan birine söylenmemeliydi,emin olunuz ki maliyeye gönderilen fişlerin bir yedeği tutulmak zorundadır) bunun üzerine bir de dalga geçercesine 'ne diyelim geçmiş olsun' dedi Mağaza çalışanı,o an bir selam bile eklenmeden dükkanı terk etmek zorunda kaldım,kısaca 'ilgilenemeyiz uzun işler,geçmiş olsun!' denilmiş ve dükkandan çıkartılıyordum,Elmasepeti.com'dan beklemiyor ve saygı duyuyordum,bütün itibarı gözümde bitmiştir,hiç yakışmadı,destek alamadım oysa yardımcı olmak için aldığım güne kadar söyleyip arşivden bulunmasını kolaylaştırmaya da çalışmıştım,ve aynı duruma düşen PX100 KULLANAN BİR ARKADAŞIM METAN'A GÖTÜRDÜĞÜ KULAKLIĞININ KAYBOLAN FATURASINI YALÇINLARDAN TALEP ETTİ VE FATURAYA ULAŞTI!İşte 2 şirket arasındaki müşteriye saygı ve memnun etme isteği farkı...

    Not:Yerel Gazete Muhabiri 3 arkadaşla ve Tüketici Hakları Derneklerine telefonlar açtım hepsi konuyla çok ilgilendiler ve destek oldular,madem fiş garanti yerine geçiyor ve fatura verilmiyor müşteri bunun hakkında bilgilendirilmeli,bunu bilen hiçbir tüketici garanti belgesini çöpe atmaz emin olunmalıdır gibi sloganlarla arkamdalar sağolsunlar en kısa zamanda haberler çıkacak ve görüşmeler başlıycak şimdiden okuyan sizlere ve destek veren herkese teşekkür eder saygılarımı sunarım...







  • burası türkiye. ne diyelim. insana saygı yok. müşteriye saygı yok. belki de eğitimsizlikten kaynaklanıyor. geçmiş olsun arkadaşım.

    türkiyede yaşıyorsak bunların doğal karşılanması gerektiğine inanmalıyız.
  • mesaj için teşekkürler arkadaşım ama bu ülkede de artık birşeylerin düzelme vakti geldi,insana saygı toplumda huzuru sağlayan değilmidir?,çalışan insanlarız cx300ün maddi durumuma verdiği sarsıntı ortada,çalışanın tutumu ve hatanın benden kaynaklanmadığı ortada bu şekildeyken böyle dalga geçilir gibi ortada bırakılmak ne Elmasepeti.com a yakışır,ne de inandığımız tüketici-satıcı değerlerine...
  • tüketici hakları bakar icaplarına. tabii siz işin peşini bırakmazsanız. :) geçmiş olsun.
  • miroglu6 teşekkürr ederm,bu işin peşini asla bırakmıyacağım.
  • Evet arkadaşlar kulaklıklarımı temin ettim ve ettiğim gün resimlerini çektim bir başarı öyküsü diye fakat Kartal'da ikamet eden ben 2 kez Nişantaşı ve taksim yaparak yol parasından kulaklığın yarı parasını çıkarttım sanırıma ama olsun cx300süz olmuyordu,olay günü konsept mağazadaki arkadaş gayet samimi karşıladı beni ve beni çıkaramadığını ürünü dışardan alıp burda garantili göstermeye çalışıyo olabileceği ihtimaliyle umursamaz bir tavırda bulunduğunu fakat ürünü ortağından aldığımı söyleyince 'benim adımda tolga' gibilerinden garanti belgesini yazmaktayken geyik muhabbetine girdik artık garantimi alıp gideyim diyordum ve giderken Elmsepeti.com ne sorunun olursa yanında dedi ama yine bana fiş vermemişti oysa Metan fişle değişim yapıyordu daha fazla uğraşmak istemediğim elemandan biran önce kurtulup Metan'a koştum öyle mükemmel bir firma ki benim ürünü değiştirmem için benden çok uğraştılar Elmasepeti.com'dan iade faturası istediler ama alamadılar(bahane:Stoklarımıza göre yapamayız oldu) en sonunda benim için insiyatif kullanmak istediler ve depo yetkilisinden müsade alıp bana kendi adlarına bir garanti belgesi yazarak ürünümü değiştirdiler yani herşeyi Metan a borçluyum Elmasepeti.com'un o kadar şeyden sonra verdiği garanti belgesi sadece boşu boşuna yol gitmeme sebep oldu,neyse yine de mailime cevap attılar diyip sakinleştirdim kendimi çünkü Metan'ın tavrı mükemmeldi benim için risk almışlardı mali organlara karşı Metan'a sonsuz kere teşekkürler bunlarda ürünün resimleri

    bu ilk kulaklığımdı;bozulan:::
     Elmasepeti.com'dan umursamaz tavır..!


    bu da Metan'ın artık hediye ettiği diyorum kulaklık;kutular baya bir güzelleşmiş...
     Elmasepeti.com'dan umursamaz tavır..!




  • elmasepetine zaten bi süre ucuzlattığı 6630 fiyatlarından dolayı uzak duruyorum ve hep aklıma geliyor bu..Güvenilmez olduğunu sadece düşünmek yetiyormuş demekki :D bu arada netten kazıkda olsa gidip en iyi yerinden almak grek...

    estore tavsiyem şu ana kadar 3 ytlden 300 ytlye kdr olan alışverişlerimde hiç sorun çıkmadı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.