Şimdi Ara

En fazla kaç km. araç alınmalı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (5 Mobil) - 2 Masaüstü5 Mobil
5 sn
93
Cevap
2
Favori
135.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 95 Model Broadwayimiz 200 bini yeni geçti. Hala sorunsuz yürüyor. 17 yaşında olduğunu varsayarsak yıllık yaklaşık 12 bin kilometre yapmış oluyor ve hala aracın orasından burasından tıkırtı gelmiyor. Tabi içeri dehşet yol sesi alıyor. 10 saatlik bir stabilize yol yolculuğundan sonra yolcularda %30'a kadar işitme kaybı oluşabilir

    Özet olarak 1995 üretimi hatta 1983 üretimi bir mühendislikle bile bir motor 200 bin kilometre gidebiliyorsa yeni nesil araçlarda 100 binden sonra motor bitmiştir artık arıza çıkarmadan ben elden çıkarayım demek israftan başka birşey değildir. Hatta Mazda, Volvo, Honda, Saab gibi markaların motorlarının 300 bin kilometre rektifiye bile görmeden yürüdüğünü bu forumun yarısı biliyor.

    Sadece özen, dikkat ve bakım ile sayacınız 300 bin kilometreye geçerken aracınızı yol kenarına çekip acı tatlı hatıralarla kadranın bir fotoğrafını alabilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    En fazla 0-5 km arası. Araç sorun çıkartırmı diye düşünmeye gerek kalmaz.

    olayı kökten çözmüşsünüz...
  • KM Her markaya göre değişir,

    Örneğin 150.000 km lik mercedes 20 yaşındaki bir gençse

    150.00 km lik renault 90 lık dede gibidir.
  • almayı bilemem ama 50 bin civarında satarım gibi. en fazla 70-80. ağır bakımlar öncesi. o kmlere kadar bakım farkı benzinliden fazla değil çünkü. 5 yılda anca olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fezalii

    yinemi kilometre konusu :(

    yinemi pırasa :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atl@s


    quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    70-80 binde araç alacağıma 100-110 binde alırım ağır bakımlardan kurtulurum

    tabi o da yapıldıysa ben satıcam diye arabaya akü alamayıp iten adam tanıyorum çoğu usta bir halt anlamıyor kaput boyalı diyor araba komple boyalı çıkıyor yada hiç boyasız araca komple boyalı diyor bunu bir ustaya yada expere gösterip alırım derseniz diye yazıyorum.

    kesinlikle katılıyorum hocam..bu devirde ve bu saatten sonra kesinlikle ama kesinlikle alınacak arabanın 2.el ve yüksek km'de veya değil..muhakkak orjinal etkili yetkili bayi servis acenta vs götürüp parası neyse verilip ekspertizi çıkarılması lazım..satıcı istediği kadar kaza boya değişen yok desin adam 2dk da şurası boyalı şu parça değişmiş şak şak şak söylüyor..eskis style kayserili gibi arabaya bakıp güzel binilir araba geç direksiyona bas gaza deyip dümenden motoru dinleyip tamam tamam da denmiyor..teknoloji ve zaman..adam motorada bakıp aqabey diyor bu motor seni 50 bin daha götürür 100 bin daha götürür veya hiç götürmez bu motor ölmüş diyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Santino Santorelli -- 16 Mayıs 2012; 21:18:07 >




  • Kardelşim geçenlerde E 280 Avantgarde aldı 99 model araç ve 400.000 küsür orijinal km'de,araç harika kondisyonda.
  • yeni transitin capsını arıyodum nereye geldim
  • 2 yıl önce yazmışım :) Benim demek istediğim Aracın km'sine ve yaşına orantılı fiyat istenmiyor. Bu arada geçen yıl ilk sahibinden 2006 model 76000'de dizel grande punto aldım. Konu kapanmıştır :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darel-x

    2 yıl önce yazmışım :) Benim demek istediğim Aracın km'sine ve yaşına orantılı fiyat istenmiyor. Bu arada geçen yıl ilk sahibinden 2006 model 76000'de dizel grande punto aldım. Konu kapanmıştır :)))

    Mesajım alıntılandı uyarısı geldi de ondan merak ettim :)
  • ortalama ş.içi tüketimi nedir aracın
  • 5.5-6 lt civarı.
  • Araç Japonsa, Büyük motorlu ise, servis bakımlıysa ve temizse kilometresine bakmam. 207.000 de Camry aldım 2006 model. Araç çok temiz, tüm bakımları yetkili serviste yapılmış (aracı zaten y.servis aracılığıyla aldım.), derilerinde en ufak yırtık-çatlak yok, ve direksiyon-vites üstündeki dikişlerde en ufak bir sökülme yok, motor-şanzımanda en ufak bir problem yok. Araç Sabancı firmalarından birinde makam aracı olarak kullanılmış, ve şöför çok temiz kullanmış aracı. Daha düşük km. de aynı model araçlar vardı (hatta 4000 tl kadar ucuzdu) , ancak bunun kadar temiz değildi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    70-80 binde araç alacağıma 100-110 binde alırım ağır bakımlardan kurtulurum

    Ya yapılmadıysa?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    70-80 binde araç alacağıma 100-110 binde alırım ağır bakımlardan kurtulurum

    Ya yapılmadıysa?





  • 1.6 HDi 90 ps peugeot.. 180.000 km de ilk sahip ve düzenli olarak servis bakımlı..
    Bu araç alınır mı? Alınırsa ne gibi sorunlara hazırlıklı olmalıyım?
    Teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önemli olan kaç km'de olduğu değil, o kmye kadar araca nasıl bakıldığı. Bazı araçlar vardır ki 90binde, içine bindiğinizde göstergeye bakmasanız 40bin zannedersiniz, o kadar diri ve temiz bakılmıştır. Garajda muhafaza edilen araçlar dış görünüm açısından çok daha iyi oluyor, aynı şekilde düzenli boya koruması yapılan araçlarda. Sahibi de bakımlarını güzelce yaptırıp insan gibi sürmüşse çoğu araçta 150bin'e kadar hiçbir sıkıntı yoktur bana göre. Kimide az km yapar arabası daha 50bindedir ama bakmadığı için rezil durumdadır araç. Sonra alan şikayet eder yahu daha 50binde araba aldım sürekli sorun çıkarıyor diye. O yüzden birinci öncelik yılı ve temizliği, ikinci öncelik kmsi olmalı.
  • Km 100000 geçmemesi gerekir bence.Ayrıca aracın kullanıldığı bölge ve yollar da önemli bir unsurdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de şu da var, babamdan bilirim kendisi eczacıbaşında üst düzey müdürdü, şirket makam aracı tahsis eder bu araçta 160bin olunca değiştirilirdi. Babam iş için çok seyehat ettiğinden ve sık sık misafirleri geldiğinden bu 160bin 3-3,5 senede rahat dolardı. Şirket aracı olduğundan bakımları da düzenli servisinde yapılırdı. Bundan dolayı arabalar hep dipdiri olurdu.

    Böyle bir durumda var, misal araç 2-3 seneliktir 100bindedir şirket aracıdır, öyle fırsatları da iyi değerlendirmek gerekir. Sonuçta km bir yere kadar önemli. İç akşam, yürüyen aksam, elektrik aksamı gibi parçalarında belirli bir ömürleri var, ne kadar tazeyse sorun çıkarma ihtimali o kadar düşük dolayısıyla.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.