DSL Training Status: Showtime Mode: VDSL2 Annex B VDSL Profile: Profile 17a Traffic Type: PTM Mode Link Uptime: 0 day: 0 hour: 36 minutes ============================================================================ VDSL Port Details Upstream Downstream Line Rate: 4.611 Mbps 11.081 Mbps Actual Net Data Rate: 4.583 Mbps 11.024 Mbps Trellis Coding: ON ON SNR Margin: 8.3 dB 9.4 dB Actual Delay: 0 ms 0 ms Transmit Power: 9.3 dBm 14.2 dBm Receive Power: -6.9 dBm 1.5 dBm Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols Total Attenuation: 16.2 dB 12.7 dB Attainable Net Data Rate: 4.583 Mbps 12.858 Mbps ============================================================================ VDSL Band Status U0 U1 U2 U3 D1 D2 D3 Line Attenuation(dB): 3.8 21.0 31.8 N/A 12.0 26.1 41.2 Signal Attenuation(dB): 3.8 20.5 31.1 N/A 11.9 25.8 N/A SNR Margin(dB): 8.3 8.3 8.3 N/A 9.4 9.3 N/A Transmit Power(dBm):- 4.1 5.9 6.1 N/A 13.4 7.0 N/A ============================================================================ VDSL Counters Downstream Upstream Since Link time = 36 min 55 sec FEC: 0 15 CRC: 7 8 ES: 2 1 SES: 0 0 UAS: 0 0 LOS: 0 0 LOF: 0 0 LOM: 0 0 Retr: 1 HostInitRetr: 0 FailedRetr: 0 Latest 15 minutes time = 14 min 51 sec FEC: 0 15 CRC: 7 8 ES: 2 1 SES: 0 0 UAS: 0 0 LOS: 0 0 LOF: 0 0 LOM: 0 0 Retr: 1 HostInitRetr: 0 FailedRetr: 0 Previous 15 minutes time = 15 min 0 sec FEC: 0 0 CRC: 0 0 ES: 0 0 SES: 0 0 UAS: 0 0 LOS: 0 0 LOF: 0 0 LOM: 0 0 Retr: 1 HostInitRetr: 0 FailedRetr: 0 Latest 1 day time = 1 hours 29 min 51 sec FEC: 0 15 CRC: 7 9 ES: 12 2 SES: 10 0 UAS: 64 54 LOS: 1 0 LOF: 8 0 LOM: 0 0 Retr: 1 HostInitRetr: 0 FailedRetr: 0 Previous 1 day time = 0 sec FEC: 0 0 CRC: 0 0 türk telekom 50mbs verebileceğini söyledi 8 anca veriyor.... |
en fazla kaç mbs hız alırım ?
-
-
https://goknet.com.tr/internet-altyapi-sorgulama/
Adresini sorgular mısın hocam kaç megabit gösteriyor?
-
-
Hocam öncelikle hat değerlerinize bakarak konuşuyorum. Hattınızda problem var ve olası sebepleri şöyle sıralayabiliriz.
1) Telekom ankastre kutusundan dairenize gelen kabloda bir sorun olabilir.
2)Burada bir sorun yok ise, sistemde gözüken değer hatalı olabilir. Bunun yanı sıra kullanmış olduğunuz cihazın marka modeli nedir? Modemi kastediyorum.
3)Adres hız sonucunuza göre hattınız 38 alabiliyor duruyor, yani 35 megabit paketini seçebilirsiniz ama stabil çalışır mı bunu kimse bilemez. 24 deneyebilirsiniz diyeceğim ama hat değerleriniz 24 ü de 35i de kaldırmıyor. Hattınız da VDSL modunda şu an.
Benim tavsiyem, modeme giriş yapan hat kablosunu gözden geçirip ankastre kutusuna kadar izlemeniz. Bu kablonun eski olması, yetersiz bir kablo olması, ek olması gibi etkenler hattın kalitesini bozuyor olabilir.
Eğer daire içerisinde hiçbir arızaya veya soruna rastlayamazsanız arıza kaydı açın hocam paket hızınızı alamadığınıza dair. Paketinizin 16 veya 24 megabit olduğunu varsayıyorum hali hazırdaki.
Güncel haliyle: Hattınıza 11 megabit tanımlı ve maksimum 12 destekliyor görünüyor.
Bu konuda da faydalı bilgiler bulabilirsiniz ancak sizin sorununuz tamamen fiziksel bir problem ile ilgili hocam.
https://forum.donanimhaber.com/ping-nasil-dusurulur-kablosuz-kanal-ve-bant-genisligi-ayari-nasil-yapilir--157414269-5
-
Hocam gelen kablo bu şekilde modem vmg3313-b10a kullanıyorum hocam eve yeni taşındım ilçede yaşıyorum ama eski bir ev değil 5-6 senelik bina bu oda boş oda mesela burda da var ilk resimdeki gibi gibi bir giriş oraya bağlasak değişir mi hiz vs acaba ?
-
Diğer tarafta da bir dener misiniz hocam lakin diğer tarafta adsl ve internet ışığı yanmayacak gibi duruyor.
-
hocam diğer tarafı denemedim yarın denerim artık benim anlamadığım bugün bir arttı net 16mbs kadar gördü sonra ne olduysa gitti ve 10'a sabitlendi birileri bununla oynuyor olabilir mi demekki arttırabiliyorlar net hızını.
-
Hocam sorunun kaynağını net tespit etmek lazım. Kablodaki bir sıkıntıdan dolayı oynuyor olabilir, mümkün yani. Mesela şu da çok olur diyelim hat sağlığı iyi değil ise hat kalitesi iyi iken bir anda kötüleşebiliyor. Yani stabil çalışmamış oluyor. Stabil çalışması için ankastre kutusundan eve kadar gelip modeme giren kablonun iyi olması ve düzgün çalışması lazım. Tabi eğer bu kablo iyi ise , bu kez Telekom ekipleri ankastre üzerinden ölçüm yapıp problemin Tt altyapısı üzerinde olup olmadığını da tespit ediyorlar.
Zaten ilk geldiklerinde hat değerleri kötü ise ankastre üzerinden ölçüp oradaki değerlere bakarlar. Eğer orada değerler iyi ise ancak dairede kötü ise bu demektir ki aradaki kabloda sorun var. Yok kutuda da kötü ise o zaman kendi içlerinde diğer ekibe haber veriyorlar sorunun giderilmesi adına.
-
Teşekkür ederim yardımlarınız için tt ekipleri ankastreden gelen bağlantının kötü olduğunu ve daireye yeni bir hat çektirmemizi söylediler dairede üst kattaki komşumun interneti sürekli kesiliyor aynı şekilde benimde 12mb den öte internet alamıyorum. Bir elektrikçiyle konuştuğumuzda ankastreden gelen hat çatıya çıktığını oradan dağıtıldığını söylüyor yukardan dağıttıkları noktadan eve tesisat çekebileceğini söyledi sizce internetimde bir düzelme olur mu yoksa direk aşağıdan zemin kattan ankastreden direk mi alsak daha iyi olur kafam karıştı bu arada ikinci katta oturuyorum.
-
Bence ankastre kutusundan direkt daireye çekin çatı vs uğraşmayın.
https://forum.donanimhaber.com/hat-kablosu-nasil-yenilenir-telekom-kablosu-nasil-yenilenir-kablo-yenileme-nasil-yapilir--142783067
-
-
Hocam bu sekilde cok sorun yasarsınız kesilecektir veya çok fazla paket kaybı olusacaktır. Otomatik ayarlanmıs bu gibi geldi bana. Su an sorunsuz kullanıyorsunuz galiba aksama doğru veya geceye doğru tekrar test edin hocam. İnsallah bir sorun olmaz ise böyle kalsın. Baktınız sorunlar olusursa hızı düşürmeniz lazım.
-
Hocam güncelleme gereği duydum teşekkür ederim yardımlarınız için gittim bir 50 metre kadar recber sl400 utp cat6 kablo aldım ankastreden ek yapıp eve kadar çektim sorun çözüldü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurbaba10 -- 30 Eylül 2024; 14:20:43 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X