Şimdi Ara

EN FAZLA KAÇ YAPTINIZ (HIZ REKORUNUZ) (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
601
Cevap
2
Favori
36.134
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2011 c180 amg 240 gördüm bassam giderdi ama 1.8 motora güven olmaz 😀
  • A7 3.0 TDI (eski 245'lerden degil yeni nesil 313 hp) 277 Km/h

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai accent 170, bassam daha da giderdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motosiklet ile 299 kmh



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi woxow -- 13 Ekim 2014; 22:12:18 >
  • Amcamla, yanlış hatırlamıyorsam ya reno yada volvo tırı varken servisten turboya geçirme yöntemini öğrenmişti bi paket malboroya tırla 175 e kadar çıktık videoya aldıydım ama motorun sesinden başka hiç bir şey duyulmuyodu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceki aracım yazılımlı,egr iptal,kat iptali ve downpipe li Peugeot 308 1.6 Hdi ile 230km/s yi görmüştüm 205/55/16 lastiklerle.. 225/45/17 lere geçince 215 km yi geçemedim

    Şuan yeni aldığım 2008 Volvo s60 2.0T 180hp ile henüz bir deneme yapmadım ama tahminim 250 civarlarını görürüm gibi.. Bununda lastik ebatları 205/55/16 (orjinal ebat 215)

    Burada son hızlarını belirten arkadaşlar lastik ebatlarınıda belirtirlerse çok daha net bilgi vermiş olurlar lastik ebatları son hızda çok önemli bir etmen.
  • Ford taunus 1987 gl 38 weber karbüratör 180km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: Börü_Budun

    Açıkçası insanların hayatını tehlikeye atmadan son gaz hız denemesi yapabileceğim boş bi yol bulamadım. Kamu spotu konuşmasından çıkarsak,

    Daha dün İstanbul'dan dönerken 4. viteste 198-200 gördüm. Yol dümdüzdü eğim ve yokuş yoktu. Aracım 116d 116 beygir. 3. viteste de 145 görüyorum hafif yokuşta. (Ankara Konya Yolu Taurus AVM'nin orada 82 radarına gelmeden çok hafif bi yokuş var.) Bu arada aracımı 145 beygire çıkarmayı düşünüyorum, benim için önemli olan hız değil atak olması. Yani 120 km/h 'deyken dip gaz yaptığımda çabuk hızlanması. Yoksa aracım en fazla 220 basmış yada 260 basmış hiç bi önemi yok. Sizce vereceğim 1.000 liraya değer mi yoksa sadece göreceği hız mı artar? Tecrübeli arkadaşların cevaplarını bekliyorum

    Fazla hız yapmak aracın omrunden omur goturur, bızım denememız anlık uzun surelı degıl, demem o kı sureklı yuksek hızda kullanmıcaksanız sıkıntı olmaz ayrıca turboyuda gelıstırın, kolay gelsın.

    Rampada 1. 2. Viteste aracı bagırtmakla düz yolda 5-6 viteste 200 basmanın hiçbir farkı yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruzgarnufel


    quote:

    Orijinalden alıntı: akyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: Börü_Budun

    Açıkçası insanların hayatını tehlikeye atmadan son gaz hız denemesi yapabileceğim boş bi yol bulamadım. Kamu spotu konuşmasından çıkarsak,

    Daha dün İstanbul'dan dönerken 4. viteste 198-200 gördüm. Yol dümdüzdü eğim ve yokuş yoktu. Aracım 116d 116 beygir. 3. viteste de 145 görüyorum hafif yokuşta. (Ankara Konya Yolu Taurus AVM'nin orada 82 radarına gelmeden çok hafif bi yokuş var.) Bu arada aracımı 145 beygire çıkarmayı düşünüyorum, benim için önemli olan hız değil atak olması. Yani 120 km/h 'deyken dip gaz yaptığımda çabuk hızlanması. Yoksa aracım en fazla 220 basmış yada 260 basmış hiç bi önemi yok. Sizce vereceğim 1.000 liraya değer mi yoksa sadece göreceği hız mı artar? Tecrübeli arkadaşların cevaplarını bekliyorum

    Fazla hız yapmak aracın omrunden omur goturur, bızım denememız anlık uzun surelı degıl, demem o kı sureklı yuksek hızda kullanmıcaksanız sıkıntı olmaz ayrıca turboyuda gelıstırın, kolay gelsın.

    Rampada 1. 2. Viteste aracı bagırtmakla düz yolda 5-6 viteste 200 basmanın hiçbir farkı yok..

    Ne demek istiyorsunuz nerden vardiniz bu kaniya muhendisler bosuna mi koymuslar ibredeki hiz limitini fabrika cikisli her arac hiz limitlerinin altinda piyasaya suruluyor tam guc yapmamiza izin vermiyorlar ki, siz motoru indiricem diye korkmayin 40-50 le seyredin yolunuzu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • coyotec kullanıcısına yanıt
    320d 184 ps 245 km/h
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: ruzgarnufel


    quote:

    Orijinalden alıntı: akyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: Börü_Budun

    Açıkçası insanların hayatını tehlikeye atmadan son gaz hız denemesi yapabileceğim boş bi yol bulamadım. Kamu spotu konuşmasından çıkarsak,

    Daha dün İstanbul'dan dönerken 4. viteste 198-200 gördüm. Yol dümdüzdü eğim ve yokuş yoktu. Aracım 116d 116 beygir. 3. viteste de 145 görüyorum hafif yokuşta. (Ankara Konya Yolu Taurus AVM'nin orada 82 radarına gelmeden çok hafif bi yokuş var.) Bu arada aracımı 145 beygire çıkarmayı düşünüyorum, benim için önemli olan hız değil atak olması. Yani 120 km/h 'deyken dip gaz yaptığımda çabuk hızlanması. Yoksa aracım en fazla 220 basmış yada 260 basmış hiç bi önemi yok. Sizce vereceğim 1.000 liraya değer mi yoksa sadece göreceği hız mı artar? Tecrübeli arkadaşların cevaplarını bekliyorum

    Fazla hız yapmak aracın omrunden omur goturur, bızım denememız anlık uzun surelı degıl, demem o kı sureklı yuksek hızda kullanmıcaksanız sıkıntı olmaz ayrıca turboyuda gelıstırın, kolay gelsın.

    Rampada 1. 2. Viteste aracı bagırtmakla düz yolda 5-6 viteste 200 basmanın hiçbir farkı yok..

    Ne demek istiyorsunuz nerden vardiniz bu kaniya muhendisler bosuna mi koymuslar ibredeki hiz limitini fabrika cikisli her arac hiz limitlerinin altinda piyasaya suruluyor tam guc yapmamiza izin vermiyorlar ki, siz motoru indiricem diye korkmayin 40-50 le seyredin yolunuzu..

    demek istediğim şu:

    1.viteste 4000 devirde yaptıgınız hız 30-40

    6.viteste 4000 devirde yaptıgınız hız 160 diyelim

    2 si arasında arabada gerceklesen hiçbir farklılık yok...aynı devir aynı işlem motorun ve aktarma organlarının yaptıgı iş aynı.sadece baska bir sanzuman dişlisi kullanıyorsunuz...

    gel gelelim rüzgar ve aerodinamik yapı gereği 6 viteste bir araca devir çevirtmek oldukça zordur.fakat sehir içinde dusuk viteslerde araç cok daha kolay zorlanabilir ve zarar görür...

    ibredeki hız limitinin güvenli sürüş için koyuldugu kanısındayım..

    doğal olarak hız yapmak aracın ömründen ömür götürmez...Yanlış kullanım götürür.yanls kullanımda her hızda aracınızı haşat edebilirsiniz...




  • Torosla 120 yaptın

    Yaş: 16
  • Bmw 320d
    E90 2010

    250 de limiter e girdi
    Arka lastikler 255/35

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruzgarnufel

    quote:

    Orijinalden alıntı: akyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: ruzgarnufel


    quote:

    Orijinalden alıntı: akyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: Börü_Budun

    Açıkçası insanların hayatını tehlikeye atmadan son gaz hız denemesi yapabileceğim boş bi yol bulamadım. Kamu spotu konuşmasından çıkarsak,

    Daha dün İstanbul'dan dönerken 4. viteste 198-200 gördüm. Yol dümdüzdü eğim ve yokuş yoktu. Aracım 116d 116 beygir. 3. viteste de 145 görüyorum hafif yokuşta. (Ankara Konya Yolu Taurus AVM'nin orada 82 radarına gelmeden çok hafif bi yokuş var.) Bu arada aracımı 145 beygire çıkarmayı düşünüyorum, benim için önemli olan hız değil atak olması. Yani 120 km/h 'deyken dip gaz yaptığımda çabuk hızlanması. Yoksa aracım en fazla 220 basmış yada 260 basmış hiç bi önemi yok. Sizce vereceğim 1.000 liraya değer mi yoksa sadece göreceği hız mı artar? Tecrübeli arkadaşların cevaplarını bekliyorum

    Fazla hız yapmak aracın omrunden omur goturur, bızım denememız anlık uzun surelı degıl, demem o kı sureklı yuksek hızda kullanmıcaksanız sıkıntı olmaz ayrıca turboyuda gelıstırın, kolay gelsın.

    Rampada 1. 2. Viteste aracı bagırtmakla düz yolda 5-6 viteste 200 basmanın hiçbir farkı yok..

    Ne demek istiyorsunuz nerden vardiniz bu kaniya muhendisler bosuna mi koymuslar ibredeki hiz limitini fabrika cikisli her arac hiz limitlerinin altinda piyasaya suruluyor tam guc yapmamiza izin vermiyorlar ki, siz motoru indiricem diye korkmayin 40-50 le seyredin yolunuzu..

    demek istediğim şu:

    1.viteste 4000 devirde yaptıgınız hız 30-40

    6.viteste 4000 devirde yaptıgınız hız 160 diyelim

    2 si arasında arabada gerceklesen hiçbir farklılık yok...aynı devir aynı işlem motorun ve aktarma organlarının yaptıgı iş aynı.sadece baska bir sanzuman dişlisi kullanıyorsunuz...

    gel gelelim rüzgar ve aerodinamik yapı gereği 6 viteste bir araca devir çevirtmek oldukça zordur.fakat sehir içinde dusuk viteslerde araç cok daha kolay zorlanabilir ve zarar görür...

    ibredeki hız limitinin güvenli sürüş için koyuldugu kanısındayım..

    doğal olarak hız yapmak aracın ömründen ömür götürmez...Yanlış kullanım götürür.yanls kullanımda her hızda aracınızı haşat edebilirsiniz...

    Oncelikle tesekkurler omur goturuyor muhabbeti eski araclar icin soyledim yeni araclar konusunda haklisiniz, burdan sesleniyorum hiz denemesi yapan arkadaslara tesekkurler caninizin kiymetini bilin, 90 dan sonrasi intihar.. 250 yapan arkadaslar var masallah....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 85 yaptım
  • 2005 Renault Clio 1.4 120 Yaptım,Daha Ehliyet Yok Yaşım Küçük
    Babam 2012 Cruze 1.6 LPG ile 200 Bastı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YellowAnqel -- 24 Ekim 2014; 22:38:39 >
  • ... km. Bassam daha giderdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memocan2468

    ... km. Bassam daha giderdi.

    Sanayiye mi!..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah seni inandırsın daha 160'ı geçmek nasip olmadı. Olamaz da zaten. 160 la bile 1 dk dan fazla gidebilecek yollarımız olmadığı gibi kurallarımız da müsait değil.
  • Coook...
    165'i 1. viteste yapiyor.
    Veyron killer.




     EN FAZLA KAÇ YAPTINIZ (HIZ REKORUNUZ)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esco54 -- 25 Ekim 2014; 12:20:28 >




  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.