Şimdi Ara

EN HESAPLI ,F/P'Sİ YÜKSEK C SINIFI DİZEL?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    En geç yılbaşına kadar babama araba almaya niyetimiz var. Babam 69 yaşında ve daha önce 12 sene opel vectra kullandı. İstediği arabada büyükçe, kullanışlı,rahat ve dizel olsun istiyor. Dablo tarzı ticari dizelleri ve corsa tarzı b sınıfı dizelleri istemiyor. Benzinli alayım lpg takayım olayını da istemiyor. Bütçemiz kısıtlı. Maksimum zorlayarak 45bintl. Aslında 35-38 arası daha uygun olurdu. Ben kendisine 2005-06 volvo s60 almayı düşünüyordum ama 2.el arabaya sıcak bakmıyor. Belki kmsi 5-10binde 1 yaşını geçmeyen araba olabilir. Araç alınacak ve 2.eli düşünülmeyecek çünkü Allah ömür verdiği sürece babam bu araca binmeye devam edecek.

    2-3 haftadır araştırıyorum. GAlerilere girip çıkıyorum. Forum sayfalarını okuyorum ama işin içinden çıkamadım bitürlü. Baktığım arabalar Citroen C4 comfort hdi 92hp , Renault Fluence extreme edition dci 85hp, Fiat Linea emotion 1,6 dizel

    Fiyat olarak linea dışında diğerleri 45 sınırında, lineayı 38-39 civarına veriyorlar. C4ün bagajı büyük diye listeye girdi. Benim gönlümden fluence geçiyor ama bir galerici arkadaşıma dün araç hakkındaki düşüncelerini sorduğumda alırsan pişman olursun dedi. Alman arabası almamı söylüyor ama paramız yetse bende biliyorum gidicem vw veya opel alıcam ama öyle bir durum söz konusu değil. Tarafsız olarak hangisini önerirsiniz? Hangisi sorunsuzdur? Hangisinin kullanımı daha iyidir?

    (bu arada nissan note dizeli test ettim beğenmedim, dahil etmedim seçeneklere)

    Şimdiden teşekkürler







  • O fiyata; dizel fluence ; başka seçenek göremiyorum...
    Dize linea da değerlendirilebilir...
  • Eski kasa Astra olabilir. Motorun biraz zayif kaldigi soyleniyor ama sakin kullanan birisi icin sorun yaratmayacaktir. Fiyatlar birkac ay once cok daha uygundu, ama simdi bile fena sayilmaz.

    Bunun disinda, HB olarak i30 ve Megane dusunulebilir, 85 beygirlik Fluence'a alternatif olarak.

    Bambaska bir secenek: Babaniz muhtemelen yilda 20 bin km filan yapmayacagi icin, az yakan benzinlilere de yonelebilirsiniz. Bu da butceyi rahatlatir, ya da daha iyi bir arac alabilmenizi saglar. Ornegin Jetta 1.2 TSI Trendline, Skoda Octavia Ambiante 1.4 TSI, Mitsubishi Lancer. Bu araclari da en azindan kendisine gosterin; belki iclerinden biri aklina yatar.
  • Alacağınız araç Astra Sedan olabilir. Hem bagajı sınıfında en geniş bagajlardan biri, hem donanım olarak oldukça dolu hem de fiyat olarak sıfırları iste4diğiniz aralıklarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Eski kasa Astra olabilir. Motorun biraz zayif kaldigi soyleniyor ama sakin kullanan birisi icin sorun yaratmayacaktir. Fiyatlar birkac ay once cok daha uygundu, ama simdi bile fena sayilmaz.

    Bunun disinda, HB olarak i30 ve Megane dusunulebilir, 85 beygirlik Fluence'a alternatif olarak.

    Bambaska bir secenek: Babaniz muhtemelen yilda 20 bin km filan yapmayacagi icin, az yakan benzinlilere de yonelebilirsiniz. Bu da butceyi rahatlatir, ya da daha iyi bir arac alabilmenizi saglar. Ornegin Jetta 1.2 TSI Trendline, Skoda Octavia Ambiante 1.4 TSI, Mitsubishi Lancer. Bu araclari da en azindan kendisine gosterin; belki iclerinden biri aklina yatar.



    2011 citroen c4 1,4 benzinliyi 35,5'a bıraktı bayi ama gel gelelim babam dizel diyor başka birşey demiyor. :) İzmir-ankara gider gelirim hesabı yapıyor.Benzinli diyince yüzüne bile bakmıyor öyle diyeyim yoksa jettayı bende düşünmüştüm. Lineayı sokakta gördü bir kere, hiç beğenmedi tipini :) Ama ger görki 1,3 dizel linea 34 civarına alabiliyorsun iş görür. En makulu fluence görülüyor ama dedim ya onada laf ediyor millet. Bende test etmedim ama bayide inceledim. Gözümde en fazla 40 yapar baktığım fluence. Citroenin içi daha kaliteli duruyor ama onunda sanki bir eksiği varmış gibi geliyor gözüme. Renonun avantajı, motoru iyi ve servisi yaygın ama araba dökülüyormuş ilerleyen kmlerde. pejo 308de bakılabilir aslında. Ne zor işmiş bütçe kısıtlı olunca en iyisini seçmeye çalışmak! Eski kasa astrayı galerici arkadaşımda tavsiye etti ona da bakarız olmazsa




  • Mazda 3 dizel veya Citroen C4 olabilir. Citroen test sürüşü yaptım, açıkçası bana çok güven vermedi, ama çok beğenilen bir araç, aynı zamanda benim bildiğim en az yakan. Ben olsam Mazda 3 alırdım.

    F/P yüksek değil, düşük olmalı dostum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coxackie -- 25 Eylül 2011; 13:42:33 >
  • Şuan için ağzını aradığımda fluence ile astra classic sedan dizel'e marka imajlarından dolayı daha yakın. Test ettirip onaylatacam ikisini de. Bence renoyu ister. Nede olsa servis bol parça ucuz inanışı :)) Astrada süpriz yapabilir ne de olsa opelin dilini biliyor. :)
  • c4 dizel al,alamıyorsan benzinli al lpg taktır.f/p olarak en iyisi olmasada donanım/fiyat/kalite olarak en iyisi.
  • babanız 69 yaşında dizeli ne yapacak ? dizeller benzinlilere göre 5-10 bin arası daha pahalı ona vereceği para ile 5 sene gezer. bence tercihiniz 0 kmde cruze +lpg yada benzine devam 2. elde ise az kullanılmış lancer yada seat xeo olmalı f/p oranı en yüksek olanlar bunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Eski kasa Astra olabilir. Motorun biraz zayif kaldigi soyleniyor ama sakin kullanan birisi icin sorun yaratmayacaktir. Fiyatlar birkac ay once cok daha uygundu, ama simdi bile fena sayilmaz.

    Bunun disinda, HB olarak i30 ve Megane dusunulebilir, 85 beygirlik Fluence'a alternatif olarak.

    Bambaska bir secenek: Babaniz muhtemelen yilda 20 bin km filan yapmayacagi icin, az yakan benzinlilere de yonelebilirsiniz. Bu da butceyi rahatlatir, ya da daha iyi bir arac alabilmenizi saglar. Ornegin Jetta 1.2 TSI Trendline, Skoda Octavia Ambiante 1.4 TSI, Mitsubishi Lancer. Bu araclari da en azindan kendisine gosterin; belki iclerinden biri aklina yatar.



    2011 citroen c4 1,4 benzinliyi 35,5'a bıraktı bayi ama gel gelelim babam dizel diyor başka birşey demiyor. :) İzmir-ankara gider gelirim hesabı yapıyor.Benzinli diyince yüzüne bile bakmıyor öyle diyeyim yoksa jettayı bende düşünmüştüm. Lineayı sokakta gördü bir kere, hiç beğenmedi tipini :) Ama ger görki 1,3 dizel linea 34 civarına alabiliyorsun iş görür. En makulu fluence görülüyor ama dedim ya onada laf ediyor millet. Bende test etmedim ama bayide inceledim. Gözümde en fazla 40 yapar baktığım fluence. Citroenin içi daha kaliteli duruyor ama onunda sanki bir eksiği varmış gibi geliyor gözüme. Renonun avantajı, motoru iyi ve servisi yaygın ama araba dökülüyormuş ilerleyen kmlerde. pejo 308de bakılabilir aslında. Ne zor işmiş bütçe kısıtlı olunca en iyisini seçmeye çalışmak! Eski kasa astrayı galerici arkadaşımda tavsiye etti ona da bakarız olmazsa

    Benim peder de altmislarinda, ve yillik kullanimi 4-5 bin km civarinda. Dizel farkini vermeye degmez. Ayrica benzinli-dizel arasinda asil fark sehir icinde olusuyor. Sehir disi benim babamin benzinli araci 5.0-5.5lt/100 km yakiyor (1.4 TSI). Benzinli arac dizelden Izmir-Ankara arasi gidis donus (1300 km filan) tas catlasin 100-120 lira fazla yakar. Babaniz yilda kac kere bu yolu gidip gelecek? Bence siz benzinliyi gundemden dusurmeyin. Daha iyi, saglam bir arac alabilmeniz acisindan...

    Son ve bence ciddi bir alternatif eski kasa Focus II olabilir. 2011 model Collection 4K 109 PS TDCI 46.000 TL liste fiyati...

    Citroen-Peugeot... Memnun olanlari duyuyorum, ama genel izlenimim uzun vadede sorun cikarma, ugrastirma ihtimali yuksek araclar.




  • İlk 2-3 sene yıllık 20-30bin km arası garanti diyebilirim size. Özellikle yazın hergün 60 kmsi banko var(yazlık-iş gitgel). Öyle 5-10bin km yapılacak olsa zaten dizel aldırtmam kesinlikle. ama benzinli için nuh diyor peygamber demiyor. İstemiyor ya. C4 1,4 benzinli hakkında dil döktüm 5 litre yakıyor uzun yolda dedim.. yok wallahi yook.. benzinli değilmi diyor hepsi yakar. işin birde depo doldururken psikolojisi var. Ben üniversitedeyken babamın arabasını kullanırdım ve 3-4 günde 60ltlik depoyu bitirirdim, ses etmezdi doldururdu depoyu :) Ama şimdi durumlar çok farklı. Benzinli için ısrar edemiyorum. P/f olarak cruze için bayi ile ls+d.e paket+sunroof için 38,5'e anlaşmıştım. Çokta hoştu annemde beğenmişti içini konforunu ama gel gelelim benzini içiyor, almam diyor.
    Focusu izmirde bayiye sordum , ellerinde titanyum paketlisi kalmış. ona da 51 diyorlar. 10bini geçmemiş 35-37 arası focus trendler var 2011 model. Değer mi sizce?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk

    İlk 2-3 sene yıllık 20-30bin km arası garanti diyebilirim size. Özellikle yazın hergün 60 kmsi banko var(yazlık-iş gitgel). Öyle 5-10bin km yapılacak olsa zaten dizel aldırtmam kesinlikle. ama benzinli için nuh diyor peygamber demiyor. İstemiyor ya. C4 1,4 benzinli hakkında dil döktüm 5 litre yakıyor uzun yolda dedim.. yok wallahi yook.. benzinli değilmi diyor hepsi yakar. işin birde depo doldururken psikolojisi var. Ben üniversitedeyken babamın arabasını kullanırdım ve 3-4 günde 60ltlik depoyu bitirirdim, ses etmezdi doldururdu depoyu :) Ama şimdi durumlar çok farklı. Benzinli için ısrar edemiyorum. P/f olarak cruze için bayi ile ls+d.e paket+sunroof için 38,5'e anlaşmıştım. Çokta hoştu annemde beğenmişti içini konforunu ama gel gelelim benzini içiyor, almam diyor.
    Focusu izmirde bayiye sordum , ellerinde titanyum paketlisi kalmış. ona da 51 diyorlar. 10bini geçmemiş 35-37 arası focus trendler var 2011 model. Değer mi sizce?

    kardeş sen cruze için anlaştıysan zaten chevrolet garanti kapsamında lpgde takıyor cruze+lpg çok iyi gider bence şu pahalı günlerde...




  • 2011 fluence extreme 85lik için 45600 fiyat aldım. Bana çok geliyor C sınıfı boş arabaya bu kadar para vermek. Başka da 45 aşağısı dizel yok. Corsa dizeller bile 40 lira olmuş Yuh dedim artık.. Babamı 2.el volvo s60'a razı etmeye çalışıyorum. Temiz 04-05-06 model bulursak 35bin liraya kadar alma niyetim var. Temizini de nasıl bulacağız ayrı konu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fünfzehn

    Sadece başlığı okuyaraktan sana tavsiyem ;

    1.3 CDTI opel astra (H kasalar) 2. el fiyatları çok uygun 40 bin km civarını 27 28 e buluyorsun temizini . Ayrıca düşünürsen ford fcus dizeller var makyajlı kasa (2009 sonrası) 30 31 liradan temizleri gidiyor .



    Astrayı istemedi. Focusun temizi denk gelse alırız ama hemen hemen hepsi şirket veya rent a car arabası. Hiç güvenemiyorum. doanımlılarına da 40bin civarı temizine fiyat çekiyorlar. Focus için focusların içinde yüzen bir arkadaşa haber saldım :) Temiz hesaplı olursa diye :) Volvo S60 bakacaz bir de. Gönlümden volvo geçiyor. Bugün önümden salına salına geçti füme rengi.. babacığımı ve anneciğimi yakıştırdım içine :)
  • 2. el olacaksa sorunsuzluk anlamında zirveye oynayan 2.0 Accord da düşünün 2007 model. 40'a çok rahat alınır.

    Lpg ye de uyumlu.


    Ama sıfır olacaksa dizel Linea ya da Fluence gibi görünüyor.
  • Araç sorunsuz ve rahat olduğu sürece satılmayacaktır. Daha önce opel servislerine çok paralar kazandırdı. Volvonun da özel serviste bakımının extra üzeceğini ve koyacağını zannetmiyorum ama extra özel parça olursa(beyin gibi) onu bilemem. 2.elde temiz volvo s60 veya 1-2 yaşında focus tdci bakıyoruz. Sıfırda elde fluence var ama bütçeyi yarıyor ve boş araba. Linea düşünülmüyor. Accorda 2.elde 40 lira hayatta para vermez. Volvoya bile 30 civarı dedim de bakalım dedi, 35e kadar yürür :) Ama sonrası.. al bi 0 km dablo premio diyorum.. kütük gibi arabaya binmem diyor :))) Bana da en uygun aracı aldırmak düşüyor yoksa etrafındakilerinde dolduruşuyla gider az yakıyor mazotlu,ucuz diye symbol, logan falan alır. Daha önceki aracları vectra versiyonları :) Mazotlu olsun, tipi normal olsun yeter onun için anlayacağınız. At-eşek, marka takıntıları yok




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.