Şimdi Ara

En hızlı hizmet için sakın ttnet i seçmeyin.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
340
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.Bir konuda yardıma ihtiyacim var.Evime superonline gelmediği için mecburen ttnet adsl i seçmek durumunda kaldim.Başvurumu yaptim.Dün saat 16:00 gibi cep telefonumdan sinyalin verildiğini ve adsl hattimin açık olduğunu belirtten bir mesaj aldim.Fakat modemimin ne dsl ne de internet ışığı hiç yanmadı.Bunun üzerinde 18:00 gibi ttnet abone merkezine telefon açtım ve sinyalin açık olduğunu ve modemime gelmediğini arada bir sorun olduğunu belirttiler.Öncelikle dediler ki saat 23:00 a kadar teknik arıza ekibi çalışmakta.Müsaitmisiniz dediler.Uygun olduğumu söyledim.Önce beni dün akşam için oyaladılar.Daha sonra tekrar telefon ettim.Bana arıza kaydı için eve gelmeleri gerektiğini söylediler.Zaten gelmeleri gerekiyordu fakat nasıl olduysa kayıt altındaki konuşmalar da olmasına karşın arıza kaydığım bugün için yapıldığını ve bu gün geleceklerine dair %100 güvence verdiler.Fakat saat 21:30 olmasina rağmen sabah 09:00 dan beri evde beklemekteyim sırf bu nedenle.Fakat gelen giden yok ve bana hiç bir şekilde ulaşılmadı.

    Olay bu şuan itibari ile ne yapmalıyım.Gerçekten sinirlerim bozuldu aldığım gibi iptal etmeyi düşünüyorum.Konu başlığındada belirttiğim gibi ttnet i tercih etmemin nedeni portların onlarda olmasi ve hizli bir şekilde servis sağladıklarını bir çok kişilerden duymam.Bu konuda fikirlerinizi alabilirsem sevinirim.Herkeze iyi akşamlar...


    Edit: Gelen giden yok arkadaşlar.Saat 11 e 10 var.Son 10 dk yıda bekleyip telefon edicem bakalim.Büyük ihtimal bu sinirle yarin bağlantimida kapatirim.Bu kadar sıkıntı yaşayacağımı bilsem biri abonesi olurdum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blkc -- 6 Ağustos 2010; 22:50:56 >







  • En son aradığımda arıza raporum duruyordu.Yaklaşık 1.5 saat önce.1.5 saat içinde evime gelineceği söylendiği halde bana hiçbir bilgi verilmeden arıza raporum sistemden düzeltildiğine dair veri girilip kapatılmış.Aradığımda sordum hattin modeme ulaştığını orada görebiliyormusunuz diye.Cevap olarak hayır aldim.Yeni arıza kaydı oluşturdurlar.Yarın ilk iş olarak genel müdürlüğe gidicem artık.Bakalım daha neler olacak.Bu konuda hakkında benzer sorunlar yaşayan arkadaşlar var ise sağlıklı yönlendirmeleri bu başlık altından yaparsanız teşekkür ederim.İyi akşamlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.