Şimdi Ara

EN İYİ HAFİF TİCARİ, FORD TOURNEO CONNECT... (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
474
Cevap
1
Favori
48.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar birde bizim iç bej rengi olduğundan özellikle kapı plastikleri bagaj çok kirleniyor nasıl temizleriz kiri siliyorum bezle olmuyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Redmilk
    Lütfen canımın içi sen kendini suçlu hissetme herzaman başımızın üzerinde yerin var.O yüzden sen canını sıkma.
    SEVGİLERİMLE.

    Eyvallah ağabey...
    quote:

    Orijinalden alıntı: Redmilk

    BmCpRo827@
    İnternete çok takılırsan km azolur tabii.


    Keyfe keder çalışınca böyle oluyor.

    Ama boşver, kendi işinin başında olup da öğlen 12'de kalkmak bile ayrı birşey.
    Ha, yollarda olduğun zaman bazen anca sabah uyuyabiliyorsun ama bu meslek öyle bir illet ki, bırakamıyorsun.

    Başka meslek dalında çalışan birisinin meslek değiştirmesi kolaydır fakat şoför olan adamın meslek değiştirmesi biraz sancılıdır. Kolay kolay başka mesleklere alışamazsın. Çünkü şoförken o tempoya, koşuşturmaya alışıyorsun. Kamyonunla uğraşmak, kamyoncu lokantalarının bahçesine kamyonunu çekip de kamyonunun karşısında, kamyonuna baka baka yemeğini yemek insana keyif veriyor.

    Neyse; kamyoncu mekanına çevirdim burasını, ben yerime gidiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    ön tamponu duran arabaya vurdum (aklım nerdeyse)çizildi rütüşlatcaz artık

     EN İYİ HAFİF TİCARİ, FORD TOURNEO CONNECT...


    Nazarlık olarak bırak kalsın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    arkadaşlar birde bizim iç bej rengi olduğundan özellikle kapı plastikleri bagaj çok kirleniyor nasıl temizleriz kiri siliyorum bezle olmuyor...

    Sonax'ın bu ürününü hararetle tavsiye ederim..

     EN İYİ HAFİF TİCARİ, FORD TOURNEO CONNECT...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.T.A -- 17 Temmuz 2010; 16:37:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Keyfe keder çalışınca böyle oluyor.

    Ama boşver, kendi işinin başında olup da öğlen 12'de kalkmak bile ayrı birşey.
    Ha, yollarda olduğun zaman bazen anca sabah uyuyabiliyorsun ama bu meslek öyle bir illet ki, bırakamıyorsun.

    Başka meslek dalında çalışan birisinin meslek değiştirmesi kolaydır fakat şoför olan adamın meslek değiştirmesi biraz sancılıdır. Kolay kolay başka mesleklere alışamazsın. Çünkü şoförken o tempoya, koşuşturmaya alışıyorsun. Kamyonunla uğraşmak, kamyoncu lokantalarının bahçesine kamyonunu çekip de kamyonunun karşısında, kamyonuna baka baka yemeğini yemek insana keyif veriyor.

    Neyse; kamyoncu mekanına çevirdim burasını, ben yerime gidiyorum.



    İşiniz zevkli ve bir okadar'da zor..Kuş misali bugün istanbul yarın antalya..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.T.A -- 17 Temmuz 2010; 16:42:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Redmilk

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    arkadaşlar birde bizim iç bej rengi olduğundan özellikle kapı plastikleri bagaj çok kirleniyor nasıl temizleriz kiri siliyorum bezle olmuyor...

    Sonax'ın bu ürününü hararetle tavsiye ederim..

     EN İYİ HAFİF TİCARİ, FORD TOURNEO CONNECT...




    tşkler mehmet abi...

    krem gerçekten kötü oluyormuş kir açısından önceki aracım dlx tü sim siyah ne güzel temizliyordum....




  • wkwwlwig
    4 Tane hoparlör, 1 tane 4 çıkışlı anfi( hoparlör ve bassı kaldıracak kadar), 1 tanede küçük bi bass(400-500 watt) bence senin işini görür ve tatminde eder, eskiye göre kalite 3 kat artar...
    Son zamanlardakı fiyatlardan haberim yok ama böyle bi sistem en fazla 500 tl'ye halledilmesi lazım (ürünlerin hepsini bilindik marka almazsan)
  • Bugün köye giderken önümde 1 tane fiat albea vardı(80 ps sanırım) normalde ışıklardan kalkışta veya uzun yolda rahatlıkla geçtigim sürücüsüne görede kafa kafaya gittigim bi araç ama köy yolunda(sık sık viraj var) genelde 3. vites ara sırada 2. viteste gitmek gerekiyor, sınırları biraz zorlasamda bi türlü yetişemedim aksine mesafe gittikçe açıldı...

    Aracın hafif olusu ve 5 ps fark oluşundan kaynaklandı sanım, virajda yavaşlayıp viraj çıkışında benden daha seri hızlanıyor olmasıl azım, 5 ps far ve daha hafif + yeni, nesil multijet motor...
  • Büfeci Ahmet abim 0 km FORD CONNECT 75 PS TDCI almış.
    Dün akşam fotoğraflarını çektim. Araç daha 185 km'de idi.

    Sizlerden kaptığım bilgiler sonucunda kafasındaki soruları cevapladım.
    "Bunun mazot ışığı erken yanıyor yav" dedi, ben de "Bunlarda öyle abi" dedim. TDDI ile TDCI arasındaki farkı söyledim.
    İlk başta 90'lık alacakmış fakat yeni nesil TDCI 75'liklerin 90'lıklardan öyle çok fazla farkı olmadığını söyledim. O da daha önce 90'lık kullanan bir arkadaşına sormuş, dediğimi teyit etti.

    Faydalı oldunuz yani.

    Fotoğrafları makineden attığım zaman sizlerle paylaşacağım.
  • Eray abi 75 ile 90'lık arasında fark var ama pek tatmin edici bi fark değil(beni tatmin etmedi ama hiç yoktan iyidir diyip alına bilir), yani 75'likten inip 90'lığa binip tamam budur diyemiyorsun ama 90'lıktan inip 110 'luğa bindinmi tamam işte budur bu aracın hakettigi güç diyorsun
  • bi arkadaşta 90ps 17" çelik jantlı güzel süslü bi araç var. 110luğu ben aldığımda meraktan geldi inceliyo. ikinci viteste tam gaz yaptığımda resmen zıpladığını söylüyodu. babasına arabayı öyle bi anlatmış ki askere gitti 10 ay ı filan var. döndüğünde alacaklar sanırım 110luk :P
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    Bugün köye giderken önümde 1 tane fiat albea vardı(80 ps sanırım) normalde ışıklardan kalkışta veya uzun yolda rahatlıkla geçtigim sürücüsüne görede kafa kafaya gittigim bi araç ama köy yolunda(sık sık viraj var) genelde 3. vites ara sırada 2. viteste gitmek gerekiyor, sınırları biraz zorlasamda bi türlü yetişemedim aksine mesafe gittikçe açıldı...

    Aracın hafif olusu ve 5 ps fark oluşundan kaynaklandı sanım, virajda yavaşlayıp viraj çıkışında benden daha seri hızlanıyor olmasıl azım, 5 ps far ve daha hafif + yeni, nesil multijet motor...

    Uğur yeni nesil multijet + coming rail,bizim araçlarda mevcut elektronik püskürtme..O araçlar bizim araçlardan 300 veya 400 kg daha hafif.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Büfeci Ahmet abim 0 km FORD CONNECT 75 PS TDCI almış.
    Dün akşam fotoğraflarını çektim. Araç daha 185 km'de idi.

    Sizlerden kaptığım bilgiler sonucunda kafasındaki soruları cevapladım.
    "Bunun mazot ışığı erken yanıyor yav" dedi, ben de "Bunlarda öyle abi" dedim. TDDI ile TDCI arasındaki farkı söyledim.
    İlk başta 90'lık alacakmış fakat yeni nesil TDCI 75'liklerin 90'lıklardan öyle çok fazla farkı olmadığını söyledim. O da daha önce 90'lık kullanan bir arkadaşına sormuş, dediğimi teyit etti.

    Faydalı oldunuz yani.

    Fotoğrafları makineden attığım zaman sizlerle paylaşacağım.


    Allah allah bu bmc'mi mazot ışığı çabuk yansın benim araçta 680 km'de yanıyor,sonderece kısa mesafede kullanmama rağmen..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemrek

    bi arkadaşta 90ps 17" çelik jantlı güzel süslü bi araç var. 110luğu ben aldığımda meraktan geldi inceliyo. ikinci viteste tam gaz yaptığımda resmen zıpladığını söylüyodu. babasına arabayı öyle bi anlatmış ki askere gitti 10 ay ı filan var. döndüğünde alacaklar sanırım 110luk :P

    Arada 20 ps var tabiki fark olucak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Redmilk


    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Büfeci Ahmet abim 0 km FORD CONNECT 75 PS TDCI almış.
    Dün akşam fotoğraflarını çektim. Araç daha 185 km'de idi.

    Sizlerden kaptığım bilgiler sonucunda kafasındaki soruları cevapladım.
    "Bunun mazot ışığı erken yanıyor yav" dedi, ben de "Bunlarda öyle abi" dedim. TDDI ile TDCI arasındaki farkı söyledim.
    İlk başta 90'lık alacakmış fakat yeni nesil TDCI 75'liklerin 90'lıklardan öyle çok fazla farkı olmadığını söyledim. O da daha önce 90'lık kullanan bir arkadaşına sormuş, dediğimi teyit etti.

    Faydalı oldunuz yani.

    Fotoğrafları makineden attığım zaman sizlerle paylaşacağım.


    Allah allah bu bmc'mi mazot ışığı çabuk yansın benim araçta 680 km'de yanıyor,sonderece kısa mesafede kullanmama rağmen..

    Çabuk yanıyor derken abi; 45 liralık mazot varken yanmış.

    Tam benzinliğe girmiş, arabanın mazotu bitmiş. Plazada tam benzinliğe gidecek kadar mazot koymuşlar.

    Bizimki 50 liralık mazot alıyor, 5 lirasını kullandıktan sonra 45 liralık mazot varken mazot ışığı yanıyor. Onu kastetti.




  • yeni mekanınız hayırlı olsun tüm CONNECTciler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    yeni mekanınız hayırlı olsun tüm CONNECTciler

    Teşekkürler aziz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Tam benzinliğe girmiş, arabanın mazotu bitmiş. Plazada tam benzinliğe gidecek kadar mazot koymuşlar.


    Benzinci mesafesini neye göre baz alıyorlar peki? Benimkisi ope'te 3 km kala yolda bırakmıştı beni(ilk connect'im benzinciye kadar gitmişti sorunsuz)

    Bu durumu sorduğumdada tırda arabalar çalınırsa fazla uzaklaşamasınlar diye az mazot koyuyorlar demişlerdi...
  • arkadaşlar 110hp lik glx+ pp li aldık biz de 1 ay falan oldu.antalyaya gittik geldik resmen o toroslarda acayip seriydi araba.klima en az 400 km açıktı giderken ve gelirken ayrı ayrı,.yol bilgisayarında 7 litre gözüküyordu 100 kmde.arabanın hızı ise genellikle 100-120 arası.bazen 150 ye falan çıktık daha yeni olduğumuz için fazla basmadık.sizin bu araba hakkında tavsiyeleriniz neler?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalhakan -- 18 Temmuz 2010; 22:55:29 >
  • Çok bilgili bir kaptandan, fazlasıyla bilgilendirici bir açıklama, teşekkürler Eray, kısa da olsa yolun hep açık olsun.

    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig
    Bu arada Connect sayfasını kamyon karşılaştırmasına çevirmek istemem ama neden BMC? Şimdi bir sürü marka var, Merc var, Scania var, Daf var, Man var, yahu Ford bile var.

    Neden BMC ? 97 yılından beri BMC'den başka arabayı kapısına koymayan, çocukluğunu BMC ile geçirmiş birisine güzel bir soru.

    Aslında ben o kadar BMC fanatiği, BMC hastası birisi değilim. Benim için kamyonda önemli olan performans ve fren performansı. Biliyorsun, kamyonlar binek araçlar gibi pedala bastığın gibi durmuyor. Yani benim kamyonda rampayı inerken rahatça, korkusuzca 7-8. vitese takmam lazım ve pedala bastığımda da yavaşlaması lazım.

    Bir diğer konu motor... Sen de biliyorsun; BMC, CUMMINS motor kullanıyor. Bu motora iyi baktığın zaman sorunsuz bir motor. Yani iyi bakmak derken araçta yağ, biodizel vs. yakıtlar yakmadığın, 20 tonu geçmediğin, rampalarda devri güzelce ayarlayıp motoru zorlamadığın sürece 750.000, zor da olsa 1.000.000 km'yi bulursun.
    BMC'nin pompa, sibop, enjektör ayarını yaptırdığın sürece rampada 2 vitese kadar performans artışı görürsün.

    BMC kemikli arabadır. İstediğin yere sok, istediğin yerden geç yine gık demez. Makaslar kuvvetlidir. Bu makas yüzünden piyasadaki araçlardan 500 ila 1.000 kg ağır geliyor zaten.

    BMC'yi tercih etmemdeki bir diğer konu ise markaya bağımlılık. Öyle birşey ki, başka marka kamyona biniyorum; inan kendimi o ortamda yabancı hissediyorum. Hani bir topluluğun önünde sahneye çıkmışsın ve o sahnede yalnız kalırsın ya, aynen öyle oluyor. Bu markaya hayranlık değil de, daha başka birşey.

    Bir diğer etken, hatta en büyük etkenlerden biri ise fiyat... Çok sıkı bir pazarlıkla 104.000 TL olan aracı, 100.000 TL'ye 2008 yılında kapıma çektim. Ee bu paraya ithal markalarda 0 km kamyon almak imkânsız ötesi. En azından böyle yerli marka(FORD, BMC) tercih ediyorsun; arabanın garantisi oluyor, 0 km arabaya biniyorsun. Neden sırf ithal araca binmek için 2. el araba alıp da, milletin hangi ellerle tuttuğunu bilmediğim direksiyonu tutayım ki ?

    ______________________________________________

    Neden FORD tercih etmiyorum ? Başta güvensizlik, önyargılar... Yanlış anlamayın, bu önyargılarım FORD'a değil, CARGO'ya yönelik.

    Adamlar 2004'te bir motor yaptılar ECOTORQ diye, arabalar 50.000'e gelmeden motorları iflas etti, yağ yakmaya başladı. Neyse, o sorun çözüldü, tüm araçları geri çağırıp motorlarını değiştirdiler.

    Diğer konu FORD'un frenleri 2520 CARGO'lardan gelme. Yani o yuvarlak farlı CARGO'lardaki fren sistemi, önceki nesil CARGO'ların fren sistemi. Düşün yani, 15 ton istihab haddi olan bir aracın fren sistemini( ki bu aracın da fren sistemi yeterli değildi) gitti FORD 3230'lara koydu. Adamlar rampayı inerken iki büklüm oluyorlar. Ee, fren yok ki arabada !

    Arabalardaki ECOTORQ motorlar elektronik motor. Ben elektronik motora karşı yine önyargılıyım. Bana karadüzen motor olacak. Ben bu motora pompa ayarı yaptıracağım, sibop ayarı yaptıracağım ve bu bakımlardan sonra araba istediğim gibi olacak. Yeni CARGO'larda böyle bir olay yok ki.

    ______________________________________________

    Saydığın ithal marka araçlara gelince; öncelikle arabalara bir sözüm yok. Bizim BMC ve FORD o markalardan kafadan 10 yıl geriden geliyor. Bu acı bir gerçek.
    Ben de isterim kapıma bir SCANIA R380 8x2 çekip de direksiyondan gaz verip, direksiyondan vites değiştirmeyi ama maddi durumlar el vermez. Yahu, araba tam tamına 2 tane PRO 827 parası. 200.000 TL.
    Şimdi alacağım o arabayı, daha sonra nakliye bürolarında 50 liranın, 100 liranın hesabını yapacağım. Altında 200.000 TL'lik araba var ama düştüğün durumlara bak. Yani işin kıyak olacak ki, yani sabit bir işin olup da o işe iyi para yazacaklar, o zaman o arabayı altına çekersin ve max. 2 yılda arabanın borcunu bitirirsin.

    Diğer markaları tercih edemememdeki sebep de üstte. Yani mâli sıkıntılar.


    Şimdi BMC işimi görüyor. Benim en uzun mesafe yolum için (gidiş geliş max. 750-800 km) BMC ideal.
    Zaten ben 04.04.2008'den beri(27 ayda) anca 99.500 km yaptım. Aracın yaşıtları ortalama 200-300.000 km arasıyken bizimkinin km'si daha 100.000 bile değil.

    Geçen haftaki kilometre göstergesi.

     EN İYİ HAFİF TİCARİ, FORD TOURNEO CONNECT...





  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.