konuyu acan arkadasım tıcarı aracı aldınızmı bılmıyorum ama merak ıcınde beklıyorum acaba hanıg tıcarı aracı alacaksınız cunkı krıterlerınıze hıc bır araba uymadığı ıcın alacağınız araba sanırım fabrıka ozel sıparısı bır arac olucak galıba..
quote:
Orijinalden alıntı: mukremin_54
konuyu acan arkadasım tıcarı aracı aldınızmı bılmıyorum ama merak ıcınde beklıyorum acaba hanıg tıcarı aracı alacaksınız cunkı krıterlerınıze hıc bır araba uymadığı ıcın alacağınız araba sanırım fabrıka ozel sıparısı bır arac olucak galıba..
+1
quote:
Orijinalden alıntı: next_man
Arkadaşlar 1 haziranda 1,6 multijet 6 ileri doblo aldım.. aracım şuan 5500 km de. uzun yolda kullanıyorum. aracın motoru açıkçası beni çok şaşırttı açıkçası aracın çekiş gücü ve ivmelenmesi çok çok iyi. aracın arka kapılarının içeriden zor açılması gibi bir sıkıntısı var. servise sorduğumda bir çok dobloda karşılaşılan bir sorun olduğunu söyledi. 5-6 saatlik bir işi varmış onun haricinde en ufak bir şikayetim yok. araba süper işçilik yeterli. beyaz içi kırmızı ve arka camlar elektrikli. müzik sistemi direksiyondan kumandalı. ve motoru evet çok sessiz.. yakın konusunda gelince 3000 kmye kadar biraz fazla yaktı ama şuan uzun yolda 17-18 kr. şehir içi 20-21 kr yakıyor.. Aracı kesinlikle tavsiye ederim. özellikle 6 vitese attığnızda km ibresinin 160 lardayken bile aracın nekadar sessiz ilerlediğini göreceksiniz. araçta 290 nm tork var. bide caddy le kıyaslayan ve eminimki caddye bile binmemiş arkadaşlara sesleniyorum. gidin önce yeni dobloyu bir inceleyin.. caddy kötü bir araba demiyorum. caddy bundan önceki doblodan çok iyi bir arabaydı. ama şimdikinden değil. doblodan inip caddye bindiğiniz aman farkı görürsünüz. Vw 1,9 pd motorları aşırı gürültüden dolayı artık kullanmıyor.. yakında hepsi 2,0 olacak.. VW mi Fiat mı tartışması yapmayın tabiki VW ama VW nin Binek araçları. eski Caddy neyazıkki dobloya yenildi. ama Yeni Caddy nasıl olacak ona bişe diyemem. saygılar..
çekiş olarak caddy yenı doblodan üstün .
eskı 1,9 mjet 105ps ler bile 1,6 lardan daha atik
quote:
Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76
quote:
Orijinalden alıntı: next_man
Arkadaşlar 1 haziranda 1,6 multijet 6 ileri doblo aldım.. aracım şuan 5500 km de. uzun yolda kullanıyorum. aracın motoru açıkçası beni çok şaşırttı açıkçası aracın çekiş gücü ve ivmelenmesi çok çok iyi. aracın arka kapılarının içeriden zor açılması gibi bir sıkıntısı var. servise sorduğumda bir çok dobloda karşılaşılan bir sorun olduğunu söyledi. 5-6 saatlik bir işi varmış onun haricinde en ufak bir şikayetim yok. araba süper işçilik yeterli. beyaz içi kırmızı ve arka camlar elektrikli. müzik sistemi direksiyondan kumandalı. ve motoru evet çok sessiz.. yakın konusunda gelince 3000 kmye kadar biraz fazla yaktı ama şuan uzun yolda 17-18 kr. şehir içi 20-21 kr yakıyor.. Aracı kesinlikle tavsiye ederim. özellikle 6 vitese attığnızda km ibresinin 160 lardayken bile aracın nekadar sessiz ilerlediğini göreceksiniz. araçta 290 nm tork var. bide caddy le kıyaslayan ve eminimki caddye bile binmemiş arkadaşlara sesleniyorum. gidin önce yeni dobloyu bir inceleyin.. caddy kötü bir araba demiyorum. caddy bundan önceki doblodan çok iyi bir arabaydı. ama şimdikinden değil. doblodan inip caddye bindiğiniz aman farkı görürsünüz. Vw 1,9 pd motorları aşırı gürültüden dolayı artık kullanmıyor.. yakında hepsi 2,0 olacak.. VW mi Fiat mı tartışması yapmayın tabiki VW ama VW nin Binek araçları. eski Caddy neyazıkki dobloya yenildi. ama Yeni Caddy nasıl olacak ona bişe diyemem. saygılar..
çekiş olarak caddy yenı doblodan üstün .
eskı 1,9 mjet 105ps ler bile 1,6 lardan daha atik
Kardeş sen bu araçları hiç kullandın mı? 2.0 135 HP MJET EURO 5 ELEGANCE ve 2.0 135 HP MJET EURO 5 PREMIO eğer kullanmadıysan kullandıktan sonra tekrar yorumlarını yaz ok. Aynı km hızla Yeni doblo ile girdiğin viraja caddy ile giremezsin bunu da biliyorsundur???
ben doblo derdim,ta ki bi akrabamız dobloyla kaza yapana kadar.karacabeyde kamyon hatalı sollama yapınca dobloyla kafa kafaya çarpıştılar,sonuç 5 yaralı ikisi ağır,1 ölü ve dobloda hava yastığı açılmadı.
quote:
Orijinalden alıntı: hmfz-000
ben doblo derdim,ta ki bi akrabamız dobloyla kaza yapana kadar.karacabeyde kamyon hatalı sollama yapınca dobloyla kafa kafaya çarpıştılar,sonuç 5 yaralı ikisi ağır,1 ölü ve dobloda hava yastığı açılmadı.
Kaza yapan kişi benim iş arkadaşım evet çok kötü bir kaza geçirdiler emniyet kemeri takılı değilse hava yastığı açılmaz.
quote:
Orijinalden alıntı: erdalls
quote:
Orijinalden alıntı: hmfz-000
ben doblo derdim,ta ki bi akrabamız dobloyla kaza yapana kadar.karacabeyde kamyon hatalı sollama yapınca dobloyla kafa kafaya çarpıştılar,sonuç 5 yaralı ikisi ağır,1 ölü ve dobloda hava yastığı açılmadı.
Kaza yapan kişi benim iş arkadaşım evet çok kötü bir kaza geçirdiler emniyet kemeri takılı değilse hava yastığı açılmaz.
Biz eski connect'imizle kaza yapmıştık(2006 model) araç pert oldu ve 2 hava yaştıgıda açıldı emniyet kameri takılı değildi Ustelik ön taraftan sadece sol fardan darbe almıştı, normalde tampondan hasar alması gerekiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurkamil -- 24 Temmuz 2010; 20:14:38 >
hala partner tepee ile yeni doblo arasında karar veremedim. artık hangisi fiyat avantajı sağlarsa onu seçeceğiz gibi görünüyor. uzun vadede doblo, yakıt tüketimi ve yedek parça konusunda bizi daha az üzecek sanki.
quote:
Orijinalden alıntı: forumnik
hala partner tepee ile yeni doblo arasında karar veremedim. artık hangisi fiyat avantajı sağlarsa onu seçeceğiz gibi görünüyor. uzun vadede doblo, yakıt tüketimi ve yedek parça konusunda bizi daha az üzecek sanki.
Yeni doblonun parça fiyatları hakkında bilgim yok ama benım aracımla kiyaşladıgımda tepee'ni parçaları çok pahalı
Yeni Doblo aralarında sarsıntıyı en aza indirgeyen araç oldu.
Ama tercihim Yeni Kangoo ve Partner olurdu. Bu Fransızlar sınıfında bineğe en yatkınlar.
Ne kadar iyide olsalar süspansyonları sert. Bakıyorumda konu konfor olunca buna kimse değinmiyo.
Süspansiyonlara geçselerde bu süspansiyonlar 500-600 kg atınca iyice götü oturmasın diye sert olur. Dolayısı ile binek alan vatandaş sürekli yüklü gezemeyeceği için Lambur Lumbur dolanıyo.
Hiç unutmama Altunizade ışıklarda eski kasa doblo görmüştüm Arka stepne olan yerde Kum torbası görünüyordu Hemen fotosunu çekeyim dedim olmadı ışıklar yandı gitti.
Durum bu derece yani.
Hele Connect bu konuda en geride En ticarileri Connect yani , tam iş arabası Konu binek günlük kullanım olunca Connect alanları anlayamıyorum.
Yıllarca hafif ticari kullandık aldık sattık , yine var Ama yeri gelince eleştirmeyide biliyorum.
Fakat hafif ticari sahipleri tam At Gözlüğü hesabı hiç bişeyi kabullenemiyorlar. Okadar kullandım tek artısı geniş olması , oda kaç kere işine yarıyo orası ayrı.
Mecburiyet yoksa otomobile binmek varken , Kamyonete binmek artık yanlış geliyor bana.
Heleki artık Roomster gibi bir araçda varken.
Haklısınız,ancak benim gibi inşaatlarda ve sanayide araç kullanıyorsanız tek seçenek connect oluyor. Ötekiler olsa şimdiye çokdan dağılmıştı...
Belenenses
şuan alınacak tek araç bence 110ps tepee p.p
6aırbag
esp
16jant
quote:
Orijinalden alıntı: erdalls
quote:
Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76
quote:
Orijinalden alıntı: next_man
Arkadaşlar 1 haziranda 1,6 multijet 6 ileri doblo aldım.. aracım şuan 5500 km de. uzun yolda kullanıyorum. aracın motoru açıkçası beni çok şaşırttı açıkçası aracın çekiş gücü ve ivmelenmesi çok çok iyi. aracın arka kapılarının içeriden zor açılması gibi bir sıkıntısı var. servise sorduğumda bir çok dobloda karşılaşılan bir sorun olduğunu söyledi. 5-6 saatlik bir işi varmış onun haricinde en ufak bir şikayetim yok. araba süper işçilik yeterli. beyaz içi kırmızı ve arka camlar elektrikli. müzik sistemi direksiyondan kumandalı. ve motoru evet çok sessiz.. yakın konusunda gelince 3000 kmye kadar biraz fazla yaktı ama şuan uzun yolda 17-18 kr. şehir içi 20-21 kr yakıyor.. Aracı kesinlikle tavsiye ederim. özellikle 6 vitese attığnızda km ibresinin 160 lardayken bile aracın nekadar sessiz ilerlediğini göreceksiniz. araçta 290 nm tork var. bide caddy le kıyaslayan ve eminimki caddye bile binmemiş arkadaşlara sesleniyorum. gidin önce yeni dobloyu bir inceleyin.. caddy kötü bir araba demiyorum. caddy bundan önceki doblodan çok iyi bir arabaydı. ama şimdikinden değil. doblodan inip caddye bindiğiniz aman farkı görürsünüz. Vw 1,9 pd motorları aşırı gürültüden dolayı artık kullanmıyor.. yakında hepsi 2,0 olacak.. VW mi Fiat mı tartışması yapmayın tabiki VW ama VW nin Binek araçları. eski Caddy neyazıkki dobloya yenildi. ama Yeni Caddy nasıl olacak ona bişe diyemem. saygılar..
çekiş olarak caddy yenı doblodan üstün .
eskı 1,9 mjet 105ps ler bile 1,6 lardan daha atik
Kardeş sen bu araçları hiç kullandın mı? 2.0 135 HP MJET EURO 5 ELEGANCE ve 2.0 135 HP MJET EURO 5 PREMIO eğer kullanmadıysan kullandıktan sonra tekrar yorumlarını yaz ok. Aynı km hızla Yeni doblo ile girdiğin viraja caddy ile giremezsin bunu da biliyorsundur???
1,6 105lik kullandım bekledıgımın cok cok altında ıdı dıyorumya eskı 1,9 105ler daha ıyı idi
çünkü benım beklentım yuksektı bi yanda 290nm biyanda eskkı doblo 200nm
biyanda 16v biyanda 8v
kullanmadıgım tıcarı araç yok şuan ıtıbarıyle 2002den berıde kapımda hep ticari araç bulunur alıp satarım
bu işi 22yıldır yapıyor babam ama 2002den sonra hep hafif ticari alıp satıyoruz.
caddy nasıl gırdıyse ondan sonra burda yorum yaparız tamammı
hadi şimdi iyi bak kendıne
quote:
Orijinalden alıntı: set
Haklısınız,ancak benim gibi inşaatlarda ve sanayide araç kullanıyorsanız tek seçenek connect oluyor. Ötekiler olsa şimdiye çokdan dağılmıştı...
Nihayet beni anlayan birisi çıktı Yada anlayan ve hak verenler dile getirmiyor.
Connect taş gibi araba. ilçe Jandarmada transit şoförüydüm. Bir sürede Connect kullandım. Mesela Alaylarda , Kışlalarda , Kangoo da , Partner de bulunabiliyor. Ama sürekli dağ bayır , köy ,gibi yerlere sıklıkla gidilmesi gereken karakollarda Ford lar bulunuyor. Yani Transit ve Connect Keyiflerinden bunları koymuyorlar buraya.
Ama bunları sadece binek olarak kullananların yanlış yaptığını düşünüyorum. Ne olur araba dağa bayıra çıkmadı zora gelmedi diye çabuk dağılacak değil de , gereksiz sarsıntı ve konfor kaybı diye düşünüyorum.
Bende yaptım bunu uzunca bir süre Gidip ilk şahsıma ait arabamı Kangoo aldım. Allahı var hiç üzmedi iyi fiyatada gitti. Ama hata yaptığımı düşünüyorum , yanlış yaptığımı düşünüyorum Gereksiz sallandığımı düşünüyorum Gereksiz yere kocaman araba kullandığımı düşünüyorum Ve bunu açık açık söylüyorum
Birde yılda 15000 km bile yapmayan ama hafif ticari alanlar var. Üstelik 0km. 2. elde 23-26000 d sınıfı 1.6 benzinliler var. Misal Vectra , Laguna.
Dizel de Dizel hatamıda itiraf ediyorum.
Herkesin fikri kendine , herkese saygı duyarım ama yanlış gördüğümü söylemek iyiliktir. Dost acı söyler misali. Babam da 2005 Kangoo var. 5 yıl 60000 km. Onunda en az 35-40000 ini ben yapmışımdır. Şuanki düşünceme göre '' Skandal '' . Ben hiç olmazsa 20000 yapıyodum yılda.
Bunlar benim görüşlerim.
quote:
Orijinalden alıntı: Belenenses Okadar kullandım tek artısı geniş olması , oda kaç kere işine yarıyo orası ayrı.
Kışın ayda yılda 1 kere yazın ise haftada 1-2 kere üstelik bazı durumlarda yetmiyor bile
quote:
Orijinalden alıntı: ugurkamil
quote:
Orijinalden alıntı: Belenenses Okadar kullandım tek artısı geniş olması , oda kaç kere işine yarıyo orası ayrı.
Kışın ayda yılda 1 kere yazın ise haftada 1-2 kere üstelik bazı durumlarda yetmiyor bile
aynı durumdayız ugur
quote:
Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76
quote:
Orijinalden alıntı: ugurkamil
quote:
Orijinalden alıntı: Belenenses Okadar kullandım tek artısı geniş olması , oda kaç kere işine yarıyo orası ayrı.
Kışın ayda yılda 1 kere yazın ise haftada 1-2 kere üstelik bazı durumlarda yetmiyor bile
aynı durumdayız ugur
+ birde binek araca 4+1 kişi oturdumu köye çıkarken ve inerken altı sürtüyor(dikkatli çıkıp inmezsen gelince soluğu sanayide alıyorsun)...
Connect'te ise 750 kg yük varken bile sorun çıkartmıyor üstelik dikkatli kullanma sorunuda yok istegin çukura istedigin şekilde gir çık...
Aracı sadece istanbul ankara izmir vs gibi büyük şehirlerde şehir içi kullananlara göre pek uygun bi araç değil ama sık sık uzun yol yapan veya benim gibi sık sık köye giden kişilere çok uygun bi araç hafif ticariler...
Zaten büyük şehirlerdeki insanlardan bahsediyorum. Ayrıca köy yolu dediğin bi bizim oralarda kaldı oda tek tük.
Millet bizim yaylaya bineklerle vızır vızır çıkıyo. Bizim yaylada ikizdereden sonra 1 saat sen hesap et Çankırıda askerliğimi yaptım bütün köy yolları asfalt hemen hemen sadece bazı köyden köye toprak kalmış öyle alt vurma olayları eskisi kadar yok.
Yani ticari kullanan insanların büyük çoğunluğu için , ticari araç kullanmayı gerektirmeyecek tonla neden var.
İşi olan minübüsde kullanır o ayrı.
insan en az 4 kişilik bir aile olunca bu tarz hem iş hem de özel kullanıma yönelik bu modelleri seçiyor. kırsal kesimde altının yüksek olması çok önemli. Babamda kangoo var yağmurlardan yol kalmamış bir yolda kullanıyor sırf dağa bahçeye gitmek amaçlı. araba bana göre mahvoluyor ona göre taş gibi sağlam. tabi herkesin kullanım amacı farklı. ticari diye alınan bu modellerin %80-90 boş gidip geldiği de doğrudur.
Her yıl vize ve vergi dezavantajı dışında aracımdan son derece memnunum çok şükür ... (2007 Kangoo 1.5 Dci Expression Comfort 80hp)