Şimdi Ara

En iyi hafif ticari hangisi (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
0
Favori
41.862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses
    Okadar kullandım tek artısı geniş olması , oda kaç kere işine yarıyo orası ayrı.

    Kışın ayda yılda 1 kere yazın ise haftada 1-2 kere üstelik bazı durumlarda yetmiyor bile

    aynı durumdayız ugur

    + birde binek araca 4+1 kişi oturdumu köye çıkarken ve inerken altı sürtüyor(dikkatli çıkıp inmezsen gelince soluğu sanayide alıyorsun)...

    Connect'te ise 750 kg yük varken bile sorun çıkartmıyor üstelik dikkatli kullanma sorunuda yok istegin çukura istedigin şekilde gir çık...

    Aracı sadece istanbul ankara izmir vs gibi büyük şehirlerde şehir içi kullananlara göre pek uygun bi araç değil ama sık sık uzun yol yapan veya benim gibi sık sık köye giden kişilere çok uygun bi araç hafif ticariler...



    2gün önce aslana 900kg. agırlıgında yuk yukledım tık demedı mubarek 30km taşıdım bıde suyu...

    140.150 geldım hep makassız araç bunuda unutmuyalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: DarKnesS_44

    şimdi caddy nin neyini savunuyosun bana bi söyler misin


    tam bağımsız olmayan süspansiyonu ile konforunu mu
    traktör sesli motorunu mu
    sis farını 400 tl iteleyen servisini mi
    rakiplerinin üzerine 3 kasa değiştirdiği kasasını mı
    yoksa bol bol itelenen fiyatını mı bak ona bişe diyemem

    Caddy yine sis farına 400 tl istiyor, X bi marka(marka vermeye gerek yok hafif ticarilerden biri) sis farının cevresindeki nikelaj parcaya 330+330=660 tl istiyor


    Uğur bu tip durumlar neden sana hep malzeme oluyor vede kullanma ihtiyacı hissediyorsun.

    ve kullandığında eline ne geçiyor.

    biz çıkıp senin kullandığın modelle ilgili böyle bir şey yaptıkmı..

    ayrıca bu ilk de değil.

    bizim arkadaşların kısa bir dönemlik yakıt bilgilerini sürekli tüketim değerleri diye kendi sayfanda saygıdeğer büyüklerin ile paylaşıp

    yanlış verdiğin bilgileri unutmamışken.

    lütfen bu hareketlerden pirim sağlamaya çalışma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    hala partner tepee ile yeni doblo arasında karar veremedim. artık hangisi fiyat avantajı sağlarsa onu seçeceğiz gibi görünüyor. uzun vadede doblo, yakıt tüketimi ve yedek parça konusunda bizi daha az üzecek sanki.

    Yeni doblonun parça fiyatları hakkında bilgim yok ama benım aracımla kiyaşladıgımda tepee'ni parçaları çok pahalı

    Uğur senin aracın yerli Tepee ise ithal

    Amasya elması ile Grany smith elma gibi tadını ancak yiyenler bilir

    bilmem anlatabildimmi böyle bir mukayesenin içinde değiliz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    hala partner tepee ile yeni doblo arasında karar veremedim. artık hangisi fiyat avantajı sağlarsa onu seçeceğiz gibi görünüyor. uzun vadede doblo, yakıt tüketimi ve yedek parça konusunda bizi daha az üzecek sanki.

    Yeni doblonun parça fiyatları hakkında bilgim yok ama benım aracımla kiyaşladıgımda tepee'ni parçaları çok pahalı

    Uğur senin aracın yerli Tepee ise ithal

    Amasya elması ile Grany smith elma gibi tadını ancak yiyenler bilir

    bilmem anlatabildimmi böyle bir mukayesenin içinde değiliz.

    Gökhan abi arkadaş parça fiyatı vs önemli diyince ve tepeeninde parça fiyatının pahalı oldugunu için söyledim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    hala partner tepee ile yeni doblo arasında karar veremedim. artık hangisi fiyat avantajı sağlarsa onu seçeceğiz gibi görünüyor. uzun vadede doblo, yakıt tüketimi ve yedek parça konusunda bizi daha az üzecek sanki.

    Yeni doblonun parça fiyatları hakkında bilgim yok ama benım aracımla kiyaşladıgımda tepee'ni parçaları çok pahalı

    Uğur senin aracın yerli Tepee ise ithal

    Amasya elması ile Grany smith elma gibi tadını ancak yiyenler bilir

    bilmem anlatabildimmi böyle bir mukayesenin içinde değiliz.


    Gökhan abi arkadaş caddy'nin parça fiyatının pahalı oldugunu söyledi bende ondan pahalı parçası olan hafif ticari oldugunuda belirtmek için söyledim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    hala partner tepee ile yeni doblo arasında karar veremedim. artık hangisi fiyat avantajı sağlarsa onu seçeceğiz gibi görünüyor. uzun vadede doblo, yakıt tüketimi ve yedek parça konusunda bizi daha az üzecek sanki.

    Yeni doblonun parça fiyatları hakkında bilgim yok ama benım aracımla kiyaşladıgımda tepee'ni parçaları çok pahalı

    Uğur senin aracın yerli Tepee ise ithal

    Amasya elması ile Grany smith elma gibi tadını ancak yiyenler bilir

    bilmem anlatabildimmi böyle bir mukayesenin içinde değiliz.


    Gökhan abi arkadaş caddy'nin parça fiyatının pahalı oldugunu söyledi bende ondan pahalı parçası olan hafif ticari oldugunuda belirtmek için söyledim


    Uğur kardeşim bu dediğin şey elegance bir aksesuar ve alt donanım sınıflarında yok zaten.

    Premium yani ne kadar ucuz olabilir hesap et.

    her markanın bir comfort birde elegancı var vede ona göre aksesuar fiyatları.

    bana baskı balata de.triger seti de onları bakalım olur.

    ayrıca bu aksesuarlar aracı alırken mütavazi fiyatlarda veya standart araç donanım sınıfına göre.tavan barı 200 lira mesela vede orjinal bir parça alaşım jant özel ve 600 lira piyasa fiyatına..

    ama yok ben bunları sonradan alayım dersen iş modifiyeye giriyor ve fiyatlar uçuyor olay bu.

    sadece lüks aksesuar için

    yedek parçaları muadil fransızlarla aynı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    hala partner tepee ile yeni doblo arasında karar veremedim. artık hangisi fiyat avantajı sağlarsa onu seçeceğiz gibi görünüyor. uzun vadede doblo, yakıt tüketimi ve yedek parça konusunda bizi daha az üzecek sanki.

    Yeni doblonun parça fiyatları hakkında bilgim yok ama benım aracımla kiyaşladıgımda tepee'ni parçaları çok pahalı

    Uğur senin aracın yerli Tepee ise ithal

    Amasya elması ile Grany smith elma gibi tadını ancak yiyenler bilir

    bilmem anlatabildimmi böyle bir mukayesenin içinde değiliz.

    Gökhan abi arkadaş parça fiyatı vs önemli diyince ve tepeeninde parça fiyatının pahalı oldugunu için söyledim




    Uğur bak burada bir yanlışlık var yedek parça diyor değilmi..

    bu senin söylediğin Premium pack versiyonda ki yani en üst donanım sınıfındaki aracın bir aksesuarı.

    bu alt donanımlarda yok malesef mukayese yanlış yani.

    bu lüks bir aksesuar, fiyatıda ona göredir yedek parça ile karışmasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Uğur senin aracın yerli Tepee ise ithal

    Uğur kardeşim bu dediğin şey elegance bir aksesuar ve alt donanım sınıflarında yok zaten.

    Premium yani ne kadar ucuz olabilir hesap et.

    her markanın bir comfort birde elegancı var vede ona göre aksesuar fiyatları.

    bana baskı balata de.triger seti de onları bakalım olur.

    ayrıca bu aksesuarlar aracı alırken mütavazi fiyatlarda veya standart araç donanım sınıfına göre.tavan barı 200 lira mesela vede orjinal bir parça alaşım jant özel ve 600 lira piyasa fiyatına..

    ama yok ben bunları sonradan alayım dersen iş modifiyeye giriyor ve fiyatlar uçuyor olay bu.

    sadece lüks aksesuar için

    yedek parçaları muadil fransızlarla aynı


    Gökhan abi söylediginde haklısın ama ilk alış fiyatı değil daha sonra parça sorun çıkartıgında yenisini alırkenki fiyat önemli

    2. el şatışlarında özelliklede kasko yaptırmadan araç binenler parça fiyatına göre araç alırlar, kasko varsa zaten sıkıntı yok




  • Yeni modeller veya sıfır araçlardan bahsediyoruz. Yani kaskosuz olmaz hele ki bu iş için de yoğun kullanılacaksa aklı olan kasko yaptırır. Bu durumda yedek parça fiyatları bir tercih kriteri olmuyor. Tavan barı nikelaj vs ise arkadaşın dediği gibi lüks aksesuar olup fiyatları da ona göre lükstür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    Yeni modeller veya sıfır araçlardan bahsediyoruz. Yani kaskosuz olmaz hele ki bu iş için de yoğun kullanılacaksa aklı olan kasko yaptırır. Bu durumda yedek parça fiyatları bir tercih kriteri olmuyor. Tavan barı nikelaj vs ise arkadaşın dediği gibi lüks aksesuar olup fiyatları da ona göre lükstür.

    Araç kaskolu olsada küçük kazalarda kimse kaskoyu bozuk hasarsızlık indiriminden vaz geçmek istemez ama hasar küçük ama parça fiyatı yüksek olunca ister istemez kaskoyu bozdurmak zorunda kalırsın...
  • kaskoyu bozdurmaya değmeyecek hasarlar için tabi ki bozulmaz. şirket araçları için böyle bir tasarruf sözkonusu değil nasıl olsa tüm masraflar gider gösterilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: DarKnesS_44

    şimdi caddy nin neyini savunuyosun bana bi söyler misin


    tam bağımsız olmayan süspansiyonu ile konforunu mu
    traktör sesli motorunu mu
    sis farını 400 tl iteleyen servisini mi
    rakiplerinin üzerine 3 kasa değiştirdiği kasasını mı
    yoksa bol bol itelenen fiyatını mı bak ona bişe diyemem

    Caddy yine sis farına 400 tl istiyor, X bi marka(marka vermeye gerek yok hafif ticarilerden biri) sis farının cevresindeki nikelaj parcaya 330+330=660 tl istiyor


    Uğur bu tip durumlar neden sana hep malzeme oluyor vede kullanma ihtiyacı hissediyorsun.

    ve kullandığında eline ne geçiyor.

    biz çıkıp senin kullandığın modelle ilgili böyle bir şey yaptıkmı..

    ayrıca bu ilk de değil.

    bizim arkadaşların kısa bir dönemlik yakıt bilgilerini sürekli tüketim değerleri diye kendi sayfanda saygıdeğer büyüklerin ile paylaşıp

    yanlış verdiğin bilgileri unutmamışken.

    lütfen bu hareketlerden pirim sağlamaya çalışma.

    bu ılk degıl buyutmemek lazım ...

    ugurda aklındakı bıldıgı bılgılerı paylaşmak istemiş




  • Her ticari araç güzeldir tercihlere göre...
    Bunu tartışmak sonuç getirmez,getirmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Her ticari araç güzeldir tercihlere göre...
    Bunu tartışmak sonuç getirmez,getirmiyor.

    hangisi diye sormuşsun insanların eline forum savaşı çıkarmak için sebep olmuş.

    demiştim ilk sayfada.

  • 110 luk glx i tek geçerim.
  • yukarıda yazanlara sondan doğru okumaya çalıştım forum baya alevlenmiş. bende okumadan sadece deneyimimi paylaşayım. 2 haftadır ailem için hafif ticari arç bakıyordum. caddy yüzü eski pahalı diye eledim. pejo citroen güzel fiyatlardave fena değil ama bi türlü içime sinmiyor bunlar.. fordlara baktım fiyatlar fena değil ama yıllardır aynı kasa ve bana heyecan vermedi ve malum dilden dile dolaşan yakıt tüketimi mevzusuda eklenince eledim. geriye reno kaldı, evet bazılarınızın fiat doblo noldu dediğini duyar gibiyim. önce renoda bahsediyim. reno gerçekten ilk çıktığı zamandan bu yana çok hoşuma gidiyo(du). denedim ve aklıma baya yatmıştı, hatta geçen hafta burada doblomu renomu diye sayfa açan arkadaşa kesinlikle reno dediğimi hatırlıyorum. fakat tüm fikrim dün değişti. fiatın önünden geçerken bide fiorinolara bakim dedim. tipinden dolayı doblonun bugüne kadar camından içeri bakmaya bile tenezzül etmemiştim. baktım fiorino çok küçük arabadan farkı yok, çıkarken dobloya bakalım dedi satıcı. bende buraya kadar gelmişim bakayım dedim. baktım ve gayet hoştu ama asla bu dış görünümünün bende bıraktığı eksiyi gidermedi. sonra isterseniz bide teste çıkalım beklentilerini bulacaksınız dedi ve 1.6 105 hp premio + konfor paketli dobloyla sürüşe çıktım. kapıyı kapattığım andan itibaren gerçekten farklı olduğunu hissettirdi. karatmalı camlar inanılmaz ferah hissi veren içi tasarım dijital klima , mükemmel sessizlik, 6 ileri vites, esp cc gibi özellikler ve en önemlisi arabada iyileştilmiş süspansiyon ben kendine hayran bıraktı. hayatta düşünmediğim dobloyu çok başarılı buldum. herşeyi bıraktım ben bu aracı nasıl alırım diye oturup durmadan hesap yapıyorum... ama çıkamıyorum bu aracın fulu vur -tut parçala 35000 tl.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redcheek99

    yukarıda yazanlara sondan doğru okumaya çalıştım forum baya alevlenmiş. bende okumadan sadece deneyimimi paylaşayım. 2 haftadır ailem için hafif ticari arç bakıyordum. caddy yüzü eski pahalı diye eledim. pejo citroen güzel fiyatlardave fena değil ama bi türlü içime sinmiyor bunlar.. fordlara baktım fiyatlar fena değil ama yıllardır aynı kasa ve bana heyecan vermedi ve malum dilden dile dolaşan yakıt tüketimi mevzusuda eklenince eledim. geriye reno kaldı, evet bazılarınızın fiat doblo noldu dediğini duyar gibiyim. önce renoda bahsediyim. reno gerçekten ilk çıktığı zamandan bu yana çok hoşuma gidiyo(du). denedim ve aklıma baya yatmıştı, hatta geçen hafta burada doblomu renomu diye sayfa açan arkadaşa kesinlikle reno dediğimi hatırlıyorum. fakat tüm fikrim dün değişti. fiatın önünden geçerken bide fiorinolara bakim dedim. tipinden dolayı doblonun bugüne kadar camından içeri bakmaya bile tenezzül etmemiştim. baktım fiorino çok küçük arabadan farkı yok, çıkarken dobloya bakalım dedi satıcı. bende buraya kadar gelmişim bakayım dedim. baktım ve gayet hoştu ama asla bu dış görünümünün bende bıraktığı eksiyi gidermedi. sonra isterseniz bide teste çıkalım beklentilerini bulacaksınız dedi ve 1.6 105 hp premio + konfor paketli dobloyla sürüşe çıktım. kapıyı kapattığım andan itibaren gerçekten farklı olduğunu hissettirdi. karatmalı camlar inanılmaz ferah hissi veren içi tasarım dijital klima , mükemmel sessizlik, 6 ileri vites, esp cc gibi özellikler ve en önemlisi arabada iyileştilmiş süspansiyon ben kendine hayran bıraktı. hayatta düşünmediğim dobloyu çok başarılı buldum. herşeyi bıraktım ben bu aracı nasıl alırım diye oturup durmadan hesap yapıyorum... ama çıkamıyorum bu aracın fulu vur -tut parçala 35000 tl.


    Bu güzelliklerin yanında

    Yukarıdan aşağı genişleyen yeryüzündeki araçlar yanında
    Yukarıdan aşağı daralan enteresan tasarımı , ve arkalara disk koymayı akıl edemeyen yada etmeyen tofaş mühendislerinide
    tebrik etmek gerek.

    Elenmesi gerekenleri gayet mantıklı şekilde elemişsiniz zaten.
    yıllardır hafif ticari kullanan biri olarak tavsiyem

    Önce hafif ticari almayın ( binmek için alıyorsanız )
    Sonra Skoda Roomstere bakın ( 0km motor seçeneği yok , 2. el comfortta ' da en donanımlı hafif ticariden daha donanımlı , biraz daha alçak , daha rahat , daha az sarsar , vs.vs. )
    İllede hafif ticari ise Yeni Kangoo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Belenenses -- 7 Ağustos 2010; 11:31:36 >




  • quote:

    Bu güzelliklerin yanında

    Yukarıdan aşağı genişleyen yeryüzündeki araçlar yanında
    Yukarıdan aşağı daralan enteresan tasarımı , ve arkalara disk koymayı akıl edemeyen yada etmeyen tofaş mühendislerinide
    tebrik etmek gerek.

    Elenmesi gerekenleri gayet mantıklı şekilde elemişsiniz zaten.
    yıllardır hafif ticari kullanan biri olarak tavsiyem

    Önce hafif ticari almayın ( binmek için alıyorsanız )
    Sonra Skoda Roomstere bakın ( 0km motor seçeneği yok , 2. el comfortta ' da en donanımlı hafif ticariden daha donanımlı , biraz daha alçak , daha rahat , daha az sarsar , vs.vs. )
    İllede hafif ticari ise Yeni Kangoo.


    kesinlikle size katılmamak mümkün değil. araç seçimleriniz inanılmaz yerinde.
    zaten doblo için bende yazımda "dış görünümün berbatlığından aracın camından bile içinde ne var diye bakmamıştım " demiştim

    yeni kangoo içinde alınabilecek en iyi ticaridir onada katılıyorum ama şunu diyeyim geçen hafta yeni kangooda orta kol dayamanın kaldırıldığını görünce yıkıldım. aracın havasının %50 si gitmiş. hiç yakışmadı renoya. bunun yanında esp-asr-hilholder ve en önemlisi benim çok sık kullandığım cc (hız sabitleyici)nin olmaması inanılmaz eksidir. eğer bunlar kangoda olsun dobloya bakmam.

    skoda roomster içinde eğer o bagajın bana yeteceğini bilsem bu ülkede en birinci alınacak araba. ve neredeyse bedava. ama onlardada motor seçeneklerinin çogalması lazım.

    sonuç olarak yinede doblo fena güzel olmuş.




  • Şunları söylemek istiyorum

    Kangoonun orta kolçağı opsiyonel yapması rezalet ötesi birşey
    Reno yu severim savunurum tercih de ederim de
    Denilmesi gerekeni eleştirmeyi becererememeyi yapamayacak kadar kısıtlı bir insan değilim.
    2005 Kangoo nun bagajını açıyorum arka çamurluklar plastik kaplı
    Vatandaş , bunda plastik kaplı bende çıplak diyo , diyenin kangoo su 2006 mı 2007 mi ne
    Yani aynı zihniyet devam ediyo.

    Konuyu fazla dağıtmayalım.
    Roomster i sadece bagajından ötürü eliyorsanız , Roomsteri alabilirsiniz demektir.

    Birincisi 0km yi unutun.
    Sadece 1.2 benzinli ve önceki Style ve Comfort donanımı olmayan araçlar var.
    1.2 TSI benzinli gelirse gelir. Onda da donanım ne olur bilinmez.

    Bagaja gelirsek arka koltukları en arkaya dayanmış bir Roomster gördünüz heralde.
    Arka koltuklar kızaklı diyelimki yükünüz çok değil en geri yaslayın
    Yayla gibi bir arka mekan.
    Yükünüz var ileri çekin oldukça kullanışlı.
    Hafif ticarilerden ortalama 100-150lt düşük bir hacimi var buda bana göre çok önemli değil.
    Ama illede hafif ticariler kadar olması mühim ise yapacak birşey yok.

    Şimdi donanıma gelelim.
    Olurda 2. el de olabilir denilirse.
    2 seçenek var.
    1.4 TDI 80hp 190nm lik vw in dizeli , gürültülü bir dizel. Çekişte sorun yaratmaz.
    1.5 tonluk Yeni Kangoo da 85hp den gayet memnundum.

    Yada 1.6 16v 105hp lik benzinli senede 20000 km çok geçilmiyorsa gayet makul.
    Veya 1.4 85hp benzinli.

    Gelelim donanıma :

    ABS , ASR , ESP , 8 Hava yastığı , Lastik basınş sensörü , ımmobiliser , sis farı , ısofix
    Elektronik klima , elektrikli ön arka camlar , yükseklik ve derinlik ayarlı Deri kaplı direksiyon ,
    Çift torpido biri soğutmalı , cam tavan , elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar , radyo/cd/mp3 , 8 hoparlor
    Aux girişi , bagajda 12v soket , direksiyondan kumandalı radyo cd, ön far yıkama
    Hız sabitleyici , arka orta koltuk masa özelliği , maxi-dot bilgi ekranı , çelik jant
    4 teker disk fren , binek ruhsat , ncap 5 yıldız

    Ne olacakki daha ??

    25-27000 e ( tabi bunları internet piyasasına göre söylüyorum keş para git belki dah uygun )
    bukadar donanım.
    Ayrıca ne güzelki 2. eli zayıf Skoda bukadar donanım bu kadar kalite 2. elde bu fiyata

    Roomsteri incelemeden Hafif ticari alan büyük hata yapar.
    Ben Kangoo alırken hiç aklıma bile gelmemişti. Şimdi en azından hatırlatan birileri var.

    Yok illada hafif ticari ise kesinlikle Kangoo derim.




  • baktık, sorduk, inceledik, araştırdık. sonunda ilk düşüncelerimize ve değerlendirmeye almadığımız yeni kangoo'da karar verdik. Yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.