Damla yaptigindan dolayi gecmis olsun, bir de bunlar yetkili servis diye gecinip ona gore fiyat istiyorlar. guvenebilecegin bir usta cok daha iyi bence
quote:
Orjinalden alıntı: wolfhonda
slm avrupa yakasında en iyisi park en kötüsü cem derim
cem'i neden beğenmiyorsun ?
cem honda'nın hangi bölümü iyi değil yazarsanız ?
quote:
Orjinalden alıntı: wolfhonda
slm avrupa yakasında en iyisi park en kötüsü cem derim
1 kez gittim baskı balata set değiştirmeye parça ve işçilik ayrıca volanın tornası dağil özel servis 230 ytl ye yaparım demişti ama orijinal olsun diye cem e gittim cemhonda da aynı işlemler içim 350 ytl çıkarttı tamam dedim ama bırakırken daha fazla bir ödemeyle karşılaşmam sözkonusu olmazmı diye çok defa sorup tamam denmesine rağmen 550 ytl lik bir faturayla karşılaştım ve mecburen ödedim sadece ticari bir zihniyet var ve baskı değiştikten sonra debriyaj telini yağlamamışlar gıcır gıcır ötüyordu gittim park honda da yaptırdım garantisi olmasına rağmen cem e gitmedim ve herhangi bir ücret almadılar ama dahas önemlisi ticari değilde bir honda ailesi mensubu gibi davrandılar
quote:
Orjinalden alıntı: by-e
cem honda'nın hangi bölümü iyi değil yazarsanız ?
quote:
Orjinalden alıntı: wolfhonda
slm avrupa yakasında en iyisi park en kötüsü cem derim
beğenmediğimi açıkladım üstte yazıyor
quote:
Orjinalden alıntı: xargs
quote:
Orjinalden alıntı: wolfhonda
slm avrupa yakasında en iyisi park en kötüsü cem derim
cem'i neden beğenmiyorsun ?
Ağustos ayında yıllık bakıma gireceğim, sonuç itibariyle hangisine gideceğime karar veremedim Böyle devam ederse yine Damla'ya gideceğim çünkü bütün servislerim kendilerine özgü müşterilerine yansıttıkları ufak-tefek de olsa zaafları oluyor.
quote:
Orjinalden alıntı: wolfhonda
beğenmediğimi açıkladım üstte yazıyor
quote:
Orjinalden alıntı: xargs
quote:
Orjinalden alıntı: wolfhonda
slm avrupa yakasında en iyisi park en kötüsü cem derim
cem'i neden beğenmiyorsun ?
BENDE İZMİRDE YİM 1991 HONDA CİVİC GL İÇİN BİR ADRES ALABİLİR MİYİZ DİYE BU HIZLI CEVABI YAZIYORUM ESKİDE OLSA HONDA ACEMİ ELLERE BURAKILMAZ Dİ Mİ ?
ben damla dan araba alacaktım fakat kımse ılgılenmemıstı kendıme buraya geldıgım ıcın kufur ede ede cıkmıstım... Honda cem den arabayı aldım servısede oraya soktum ben gayet memnun kaldım arkadaslar...
Böyle bişeyi nası yaparlar anlamak mümkün değil!!! Bence bunu Honda Tr ye bildir. Ya da sikayetvar.com'yaz!!!
quote:
Orjinalden alıntı: ozguragacik
Foruma yoğunluktan iki haftadır giremedim. En son aracımı boya koruma yapmak üzere Damla'ya bıraktığımı söylemiştim. Bırakmaz olaydım! Akşam arabamı almak üzere hanımla birlikte servise gittik. Ben belgeleri imzalarken eşim arabaya bakıyordu, beni yanına çağırdı ve bir de ne göreyim, arabanın tampon çizik. Bu ne diye sordum, önce biri zaten çizikti dedi. Ben ısrar edince arabada çizik olmadığına başka biri "pasta cila sırasında boya atmıştır" dedi, bir başkası "biz çizsek hemen kapatırdık zaten" dedi.Cumartesi akşam saati olduğu için herkes çıkmak üzereydi ben de fazla üstlerine gitmedim. Bunların yanısıra bir de ustalar yağlı elleriyle arabanın bazı kısımlarında simsiyah leke bırakmışlar. Servisten sinirli bir şekilde çıktıktan sonra gözüm km ye takıldı. Verirken baktığım km ile o anki arasında 43 km fark vardı. Yolun sağına çektim hemen, 50 mt gerideki servise gittim, durumu söyledim inanmadılar ve yanıma km ye bakmak için bir usta verdiler. Usta baktı km ye ve telefon açtı, sonra telefonu bana uzattı, servis müşteri temsilcilerinden biri pazartesi gelmemi istedi. Pazartesi gittim, yetkili araca baktı ve "size koltuk koruma yapalım, bir de tampona rötüş yapalım bizden olsun" dedi. Nedir bu lakayitlik, bu vurdum duymazlık anlamıyorum. Şimdilik aracımı o servise bir daha götürmeyi düşünmüyorum.
çiftkurtlar iyidir.
yarın bir daha gidicez 40.000 bakımı için sizleri bilgilendiririm
quote:
Orjinalden alıntı: profuzman
çiftkurtlar iyidir.
yarın bir daha gidicez 40.000 bakımı için sizleri bilgilendiririm
Ne oldu servisin sonucu?
20.000 bakımını Haramidere Marmara'da yaptırdım. Gerek fiyat, gerekse ilgi/tavır yönünden 10.000 bakımını yaptırdığım Cem'e kıyasla çok daha memnun kaldım. İşçilik kalitesi için bir şey diyemeyeceğim çünkü bakım sırasında aracın yanında bekleme şansım olmadı.
Bakımdan önce telefonla bilgi almak için aradığımda ekstra hiçbir işlem gerektirmeyen standart bakım için Marmara 190 YTL derken Cem 270 YTL fiyat verdi ve Marmara yarım günde teslim ederken Cem'den ancak 3 gün sonraya randevu alabiliyordum. Bunların yanısıra Cem'de 2 tane servis sorumlusunun yoğunluktan hiçbir müşteriyle doğru düzgün ilgilenemezken Marmara'da her soruma başından savmaya çalışmadan sabırla cevap veren temsilciler olduğunu görünce açıkçası Cem'e gitmediğime tekrar memnun oldum. 3 günden önce randevu veremeyecek kadar yoğun çalışan bir servisin, çok daha az iş yapan bir servisten daha az eleman çalıştırmasını müşteri memnuniyeti açısından olumsuz buluyorum.
Ama tekrar söylüyorum; işçilik kalitesi hakkında yorumum yok. Aslında firma isimlerini de vermeyecektim ama sonuçta şahsi görüşlerimdir ve kimseyi bağlamaz. Belki de bana öyle denk gelmiştir...
Arkadaşlar anadolu yakasın da ayışığı ından başka tanımam
anadalu yakası honda plaza ayışığı
izmirde çamkıran honda
quote:
Orjinalden alıntı: ozguragacik
quote:
Orjinalden alıntı: emr_78
Arabamızı tatsız olaylar yaşasakta honda cem den almıştık. Yine servis olarakda istanbulda 1 numaralı servis seçilmiş. Arabayı satın alırken ilk 1000 km de, km'yi bir buçuk ayda halen 1000'e ulaşmazsanız bile getirin demişlerdi.
şu an üçüncü haftasındayız ve 500 km'deyiz. İki hafta sonra götüreceğim. izlenimlerimi bu bakımdan sonrada paylaşırım.
Cem nerde tam olarak?
merterden topkapı istikametine gelirken tercüman sitesini geçince, sağda petrol ofisi onu hemen geçince opet cem ve cem honda içiçe,
çiftkurlar çok güzel gayet iyi bir şekilde ilgileniyorlar
quote:
Orjinalden alıntı: ozguragacik Ağustos ayında yıllık bakıma gireceğim, sonuç itibariyle hangisine gideceğime karar veremedim Böyle devam ederse yine Damla'ya gideceğim çünkü bütün servislerim kendilerine özgü müşterilerine yansıttıkları ufak-tefek de olsa zaafları oluyor.
Seni tebrik ederim dostum. Genelde insanlara ciddi bir musibet yeter ama sen birkaç şans daha verme taraftarısın anladığım kadarıyla.
Ankara Efe Plaza Bazı arkadaşlar tartışmıştı efe ile boranın farklarını bende demiştim ulan napcam şimdi die. Ama 10.000 bakımında hiçde korktuğum şeyler olmadı elime bi sütlü kahve alıp aracımın yanınada bi sandalye çekip oturup izledim hiç de anormal bişi görmedim. Gayet güzel yaptılar bakımı. Yoksa ben mi şanslıyım
Tek bir seferden istatistik yapamayız diye düşünüyorum. Sen gidersin herhangi bir servise çok iyi hizmet alırsın orası senin için en iyi yer olur, sonraki gidişlerinde yapılan hataları anlayışla karşılarsın çünkü önemli olan aldığın ilk intibadır. Benim ilk deneyimim kötü oldu ama yine de önceki mailimde dediğim gibi her servisin ufak tefek, kendine özgü sorunları ve avantajları var. Kimbilir belki diğer servislerde olmayan kaliteli bir işlemin faydasını görürüm.
quote:
Orjinalden alıntı: Tunc_H
quote:
Orjinalden alıntı: ozguragacik Ağustos ayında yıllık bakıma gireceğim, sonuç itibariyle hangisine gideceğime karar veremedim Böyle devam ederse yine Damla'ya gideceğim çünkü bütün servislerim kendilerine özgü müşterilerine yansıttıkları ufak-tefek de olsa zaafları oluyor.
Seni tebrik ederim dostum. Genelde insanlara ciddi bir musibet yeter ama sen birkaç şans daha verme taraftarısın anladığım kadarıyla.
quote:
Orjinalden alıntı: murtilaf
Ankara Efe Plaza Bazı arkadaşlar tartışmıştı efe ile boranın farklarını bende demiştim ulan napcam şimdi die. Ama 10.000 bakımında hiçde korktuğum şeyler olmadı elime bi sütlü kahve alıp aracımın yanınada bi sandalye çekip oturup izledim hiç de anormal bişi görmedim. Gayet güzel yaptılar bakımı. Yoksa ben mi şanslıyım
bir dahaki sefere bu şansın devam etmiyebilir birde servis işinden önce bora hondadan da fiyat almanı öneririm