Şimdi Ara

EN İYİ SERVİS HANGİ MARKADA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
10.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar araçlarınızın servislerinden memnunmusunuz

    ilgi alaka ustaların yetişmişlik durumu ,servis ücretleri uygun mu pahalı mı

    yani hangi markaların servis kalitesi en iyidir ford,fiat,toyota.honda,hyundai........gibi

    fiat ve hyundai de özellikle merak ediyorum



  • Arkadaş hiç biride 5 para etmez.. Nedenmi servislerde çalışanların yüzde 95 i kalifiyesiz elemandır.. Çünkü verilen ücreti servisler oldukça düşük tuttuğu için..Makina mühendisi felam gidip serviste çalışmaz...Bu yüzden sınıflama yaparken vasatın üzeri diye sınıflamak lazımdır kanısındayım..

    Ama sana şunu deyim, burda hiç kimse çıkıpta şu markanın servisi iyidir de diyemez..Çünkü servisten servisede kanı değişiyor.. Mesela Toyotanın Y servisi çok iyi X servisi ise çok kötü olabilir.. Bu yüzden sana tavsiyem sana mesafe olarak yakın olan markaların servislerini araştır..Çevrendeki eş dost komşuya sor, soruştur...Hangi servis iyiyse, o servisin markasıda hoşuna gidiyorsa omarkanın aracını satın al derim..Araç seçerken mutlaka servisin size yakın olmasına dikkat edin, servis hakkındaki görüşleri felamda alın derim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CoMMaNDeRCX -- 30 Haziran 2010; 1:35:11 >
  • Forumda ir konu vardı.
    0 km Honda marka bir aracın diskleri kullanılmış çıkmıştı. Aldığı bayiinin servisinde problem yok denmiş fakat başka bir yetkili servis garantiden değiştirmişti yanlış hatırlamıyorsam.
    Var gel yorumu kendin çıkar.
  • hepsi kötü faiş fiyatlar da cabası birinci nedeni müşteriyi yolunacak kaz olarak görmeleri
  • commandercx

    nasıl araştırcam servisin kalitesini yani servisi gidip bakmayla anlaşılmaz ki..arabam olacakda servise götürcem ancak ozaman anlaşılır...

    aslında sen söyledikten sonra konuyu keşke şöyle açsaydım...hangi markanın nerdeki servisi iyi hizmet verir diye.....ben istanbuldayim tabii
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

    Arkadaş hiç biride 5 para etmez.. Nedenmi servislerde çalışanların yüzde 95 i kalifiyesiz elemandır.. Çünkü verilen ücreti servisler oldukça düşük tuttuğu için..Makina mühendisi felam gidip serviste çalışmaz...Bu yüzden sınıflama yaparken vasatın üzeri diye sınıflamak lazımdır kanısındayım..

    Ama sana şunu deyim, burda hiç kimse çıkıpta şu markanın servisi iyidir de diyemez..Çünkü servisten servisede kanı değişiyor.. Mesela Toyotanın Y servisi çok iyi X servisi ise çok kötü olabilir.. Bu yüzden sana tavsiyem sana mesafe olarak yakın olan markaların servislerini araştır..Çevrendeki eş dost komşuya sor, soruştur...Hangi servis iyiyse, o servisin markasıda hoşuna gidiyorsa omarkanın aracını satın al derim..Araç seçerken mutlaka servisin size yakın olmasına dikkat edin, servis hakkındaki görüşleri felamda alın derim..



    makine mühendisi maaş az olduğundan servisde çalışmaz orda kalifiyesiz ler çalışıyo demişsinde. dostum makine mühendislerinin servisde ne işi var??

    makine mühendislerinin çalıştığı servisden korkucaksın asıl sen. mühendis dediğin insanlar teorisi en üst düzey ama pratiği en alt düzey insanlardır.

    sana makineyi gözü kapalı çizer motorun parçalarını ölçülerini sıcaklık derecelerini kitap gibi bilir. . ama al lastik değiştir desen değitiremez

    mühendis masa başı hesap kitap ölçü biçti uzmanıdır. servislerde araba altına yatmazlar yatsada o arabadan hayır bekleme:):):)



    servislerde tekniker ve teknisyenler çalışır. yani meslek lisesi mezunu yada 2 yıllık otomotiv yüksek okul mezunları. bunlarda mühendis gibi ehsap kitap eğitimi alırlar. ama 16 yaşına girdikleri gibi lisede okurken bile 2 gün okul 3 gün servisde staj yaparlar.


    bu kişilerde o malzemenin ingilizce ismini mühendis gibi söleyemez belki. ama gözü kapalı triger değiştirir misal.



    servislerde çalışan insanların bence nitelikleri hakkında tam bilgi sahibi değilsiniz . servisde mühendis arabanıza bakım yapsa iyi bişi olcak sanıyosunuz.

    bi püf noktası. arabanıza en iyi okuldan mezun olmuş mühendise elletmeyin. liseden sonra ömrü sanayide geçmiş usta o arabanın dilinden anlar.

    elinde 4 yıllık diploması olmaması o adamı kalifiyesiz yapmaz.

    lise mezunu ustanın yanına 10 tane mühendis getir 10 tanesi bi pompa sökene kadar bi usta 2 tane söker takar.




  • Servislerle ilgili görüşler genelde internette bulunuyor.Ben Toyota aldığımda Google'dan araştırdım ve birçok kişinin bir servisten memnun kaldığını gördüm aracımı oraya götürdüm.Gerçekten de memnun kalınası biryer olduğunu gördüm..

    Opel aldığımda Opel'in yetkili servislerinden çok fazla şikayetçi olunduğunu gördüm..

    Volkswagen yetkili servislerinin çok pahalı olduğunu gördüm..

    İnsanlar servislerle ilgili görüşlerini bizim burada yaptığımız gibi internette yazıyor,paylaşıyorlar.Size tavsiyem kesin bir çözüm olmasa da internetten sevisleri araştırın..Örneğin "Toyota Servis" yada "Toyota Servis Tavsiye" gibi..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • toyota
  • Hepsi aynı, hepsi soygun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll


    quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

    Arkadaş hiç biride 5 para etmez.. Nedenmi servislerde çalışanların yüzde 95 i kalifiyesiz elemandır.. Çünkü verilen ücreti servisler oldukça düşük tuttuğu için..Makina mühendisi felam gidip serviste çalışmaz...Bu yüzden sınıflama yaparken vasatın üzeri diye sınıflamak lazımdır kanısındayım..

    Ama sana şunu deyim, burda hiç kimse çıkıpta şu markanın servisi iyidir de diyemez..Çünkü servisten servisede kanı değişiyor.. Mesela Toyotanın Y servisi çok iyi X servisi ise çok kötü olabilir.. Bu yüzden sana tavsiyem sana mesafe olarak yakın olan markaların servislerini araştır..Çevrendeki eş dost komşuya sor, soruştur...Hangi servis iyiyse, o servisin markasıda hoşuna gidiyorsa omarkanın aracını satın al derim..Araç seçerken mutlaka servisin size yakın olmasına dikkat edin, servis hakkındaki görüşleri felamda alın derim..



    makine mühendisi maaş az olduğundan servisde çalışmaz orda kalifiyesiz ler çalışıyo demişsinde. dostum makine mühendislerinin servisde ne işi var??

    makine mühendislerinin çalıştığı servisden korkucaksın asıl sen. mühendis dediğin insanlar teorisi en üst düzey ama pratiği en alt düzey insanlardır.

    sana makineyi gözü kapalı çizer motorun parçalarını ölçülerini sıcaklık derecelerini kitap gibi bilir. . ama al lastik değiştir desen değitiremez

    mühendis masa başı hesap kitap ölçü biçti uzmanıdır. servislerde araba altına yatmazlar yatsada o arabadan hayır bekleme:):):)



    servislerde tekniker ve teknisyenler çalışır. yani meslek lisesi mezunu yada 2 yıllık otomotiv yüksek okul mezunları. bunlarda mühendis gibi ehsap kitap eğitimi alırlar. ama 16 yaşına girdikleri gibi lisede okurken bile 2 gün okul 3 gün servisde staj yaparlar.


    bu kişilerde o malzemenin ingilizce ismini mühendis gibi söleyemez belki. ama gözü kapalı triger değiştirir misal.



    servislerde çalışan insanların bence nitelikleri hakkında tam bilgi sahibi değilsiniz . servisde mühendis arabanıza bakım yapsa iyi bişi olcak sanıyosunuz.

    bi püf noktası. arabanıza en iyi okuldan mezun olmuş mühendise elletmeyin. liseden sonra ömrü sanayide geçmiş usta o arabanın dilinden anlar.

    elinde 4 yıllık diploması olmaması o adamı kalifiyesiz yapmaz.

    lise mezunu ustanın yanına 10 tane mühendis getir 10 tanesi bi pompa sökene kadar bi usta 2 tane söker takar.


    İşte bu ülkede bu mantıkla kaybediyoruz.. Meslek lisesi mezununu Üniversite mezunu bir mühendisten üstün görerek.. Sana şöyle örnek vereyim o zaman:

    Hemşire NASIL OLUNURDU hemşirelik meslek lisesinden mezun olan direk hemşire olurdu değilmi.. Ve bu hemşireler daha sonra direk Hastanelerde göreve başlarlar.. Peki hemşireler Ameliyat yaparlarmı? Doktor a yardımcı olmak için vardırlar hemşireler.. Doktor a gerekli malzemeleri felam temin ederler, Terini silerler.. Bazen doktor güvenirsede son dikişi onlara attırır..

    Gelelim diğer açıklamana efendim tekniker şöyleymiş, meslek lisesi mezunu gözü kapalı sökermiş motoru.. Mühendiste elbette ilk 2 sene bir staj aşaması geçirecek, teoriyi pratiğe uygulama imkanı verilsinki yararlı olsun..Teknikerler ve Meslek lisesi mezunları hemşire rolünde, Mühendisse Doktor rolünde olmalıdır.. Eğer bu düzen oturtulursa Servislerden memnuniyetimiz inanın bir nebze olsun artar.. Ama bizim ülkede Doktor yerine ne üdüğü belirsiz Sağlık lisesi mezunu sihhiyeye gidilir.. Avukat yerine arzuhalciye gidilir.. Mühendis yerinede eski mantıkla salla pati araç tamir eden.. Araçtan motordan gelen değişik seslere normal abi diyen, araç bozuluncada abi yanlış kullanmışsın deyip bütün suçu sana yükleyen tipler... Bu gün Yetkili Servislerde özellikle mühendis çalıştırılmamasının nedeni sineğin yağını çıkartma amacından başka bir şey değildir.. Mühendise ücret ödemek yerine asgari ücretli kişiler çalıştırıyorlar.. Meslek lisesi mezunu bile değildir çoğu.Zaten bayilerin Türkiyede Araç Markalarının umurunda değil araç satıldıktan sonraki işlemler.. Sonuçta araçların bozulması onların lehine.. Oysa Mühendislere emanet edilse, onlarda teoriyi belli bir zaman sonra pratiğe dökecektir.. Ayrı eten okumuş adama dert anlatmak cahilden daha iyidir sanırım.. Çünkü artık bıktım, motordan gelen her sese normaldir diyen tiplerden..Aracın motorunun tepesine çıkıp 10 km gezip sesin nerden geldiğini arayan tipleride görüp şahit oldum ya




  • türkiyede servis sadece araba için değil herşey için aynı.
    hepsi berbat..
    bazıları belki vasat veya vasatın üstü...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX


    quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll


    quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

    Arkadaş hiç biride 5 para etmez.. Nedenmi servislerde çalışanların yüzde 95 i kalifiyesiz elemandır.. Çünkü verilen ücreti servisler oldukça düşük tuttuğu için..Makina mühendisi felam gidip serviste çalışmaz...Bu yüzden sınıflama yaparken vasatın üzeri diye sınıflamak lazımdır kanısındayım..

    Ama sana şunu deyim, burda hiç kimse çıkıpta şu markanın servisi iyidir de diyemez..Çünkü servisten servisede kanı değişiyor.. Mesela Toyotanın Y servisi çok iyi X servisi ise çok kötü olabilir.. Bu yüzden sana tavsiyem sana mesafe olarak yakın olan markaların servislerini araştır..Çevrendeki eş dost komşuya sor, soruştur...Hangi servis iyiyse, o servisin markasıda hoşuna gidiyorsa omarkanın aracını satın al derim..Araç seçerken mutlaka servisin size yakın olmasına dikkat edin, servis hakkındaki görüşleri felamda alın derim..



    makine mühendisi maaş az olduğundan servisde çalışmaz orda kalifiyesiz ler çalışıyo demişsinde. dostum makine mühendislerinin servisde ne işi var??

    makine mühendislerinin çalıştığı servisden korkucaksın asıl sen. mühendis dediğin insanlar teorisi en üst düzey ama pratiği en alt düzey insanlardır.

    sana makineyi gözü kapalı çizer motorun parçalarını ölçülerini sıcaklık derecelerini kitap gibi bilir. . ama al lastik değiştir desen değitiremez

    mühendis masa başı hesap kitap ölçü biçti uzmanıdır. servislerde araba altına yatmazlar yatsada o arabadan hayır bekleme:):):)



    servislerde tekniker ve teknisyenler çalışır. yani meslek lisesi mezunu yada 2 yıllık otomotiv yüksek okul mezunları. bunlarda mühendis gibi ehsap kitap eğitimi alırlar. ama 16 yaşına girdikleri gibi lisede okurken bile 2 gün okul 3 gün servisde staj yaparlar.


    bu kişilerde o malzemenin ingilizce ismini mühendis gibi söleyemez belki. ama gözü kapalı triger değiştirir misal.



    servislerde çalışan insanların bence nitelikleri hakkında tam bilgi sahibi değilsiniz . servisde mühendis arabanıza bakım yapsa iyi bişi olcak sanıyosunuz.

    bi püf noktası. arabanıza en iyi okuldan mezun olmuş mühendise elletmeyin. liseden sonra ömrü sanayide geçmiş usta o arabanın dilinden anlar.

    elinde 4 yıllık diploması olmaması o adamı kalifiyesiz yapmaz.

    lise mezunu ustanın yanına 10 tane mühendis getir 10 tanesi bi pompa sökene kadar bi usta 2 tane söker takar.


    İşte bu ülkede bu mantıkla kaybediyoruz.. Meslek lisesi mezununu Üniversite mezunu bir mühendisten üstün görerek.. Sana şöyle örnek vereyim o zaman:

    Hemşire NASIL OLUNURDU hemşirelik meslek lisesinden mezun olan direk hemşire olurdu değilmi.. Ve bu hemşireler daha sonra direk Hastanelerde göreve başlarlar.. Peki hemşireler Ameliyat yaparlarmı? Doktor a yardımcı olmak için vardırlar hemşireler.. Doktor a gerekli malzemeleri felam temin ederler, Terini silerler.. Bazen doktor güvenirsede son dikişi onlara attırır..

    Gelelim diğer açıklamana efendim tekniker şöyleymiş, meslek lisesi mezunu gözü kapalı sökermiş motoru.. Mühendiste elbette ilk 2 sene bir staj aşaması geçirecek, teoriyi pratiğe uygulama imkanı verilsinki yararlı olsun..Teknikerler ve Meslek lisesi mezunları hemşire rolünde, Mühendisse Doktor rolünde olmalıdır.. Eğer bu düzen oturtulursa Servislerden memnuniyetimiz inanın bir nebze olsun artar.. Ama bizim ülkede Doktor yerine ne üdüğü belirsiz Sağlık lisesi mezunu sihhiyeye gidilir.. Avukat yerine arzuhalciye gidilir.. Mühendis yerinede eski mantıkla salla pati araç tamir eden.. Araçtan motordan gelen değişik seslere normal abi diyen, araç bozuluncada abi yanlış kullanmışsın deyip bütün suçu sana yükleyen tipler... Bu gün Yetkili Servislerde özellikle mühendis çalıştırılmamasının nedeni sineğin yağını çıkartma amacından başka bir şey değildir.. Mühendise ücret ödemek yerine asgari ücretli kişiler çalıştırıyorlar.. Meslek lisesi mezunu bile değildir çoğu.Zaten bayilerin Türkiyede Araç Markalarının umurunda değil araç satıldıktan sonraki işlemler.. Sonuçta araçların bozulması onların lehine.. Oysa Mühendislere emanet edilse, onlarda teoriyi belli bir zaman sonra pratiğe dökecektir.. Ayrı eten okumuş adama dert anlatmak cahilden daha iyidir sanırım.. Çünkü artık bıktım, motordan gelen her sese normaldir diyen tiplerden..Aracın motorunun tepesine çıkıp 10 km gezip sesin nerden geldiğini arayan tipleride görüp şahit oldum ya


    arkadaşım boşuna kendini yorma. mantıkda bişi yok.

    senin mantığında olan insanlar müteahit ile mimar. mimar ile inşaat mühendisinini hepsini n aynı işi yaptığını sanan insanlardır:)


    beni tanıyanlar biliyor ben ford ürün geliştirmede çalışma imkanım oldu 2 yıl ..

    mühendis parçayı tasarlarken bir üstündeki mühendise sormaz. atölyeye inip senin vasızsız dediğin ustalara sorar. çünkü o işi bilen ustadır.

    teknikeri mühendisden üstün görüyosun demişsin.

    arkadaşım gayet açıklayıcı yazdım servis departmanı prtaik bilgi gerektirir. teorik bilgi bi yere kadar yardımcı olur.
    buna el yatkınlığı da diyebilirsin.


    o arabayı tasarlamak üretmekde mühendisler ön plana çıkar.

    ancak o aracı montajlamada sökme takma tamir aşamasıdna teknikerler ortaya çıkar.


    eğer bir mühendisin bir teknisyenden yada teknikerden daha fazla pratik bilgiye ve pratik ustalığa. üstüne basarak sölüyorum pratikkk. inanıyosan neyazıkki boşuna inanmışın.



    senin düşünce çok safca iyi niyetli bi düşünce ama yalnış. sadece gülünür buna.

    maaşı az olduğu için mühendisler servisde yokmuş:) sen bi mühendise sorsana sana 5 bin maaş vercez gel servisde çalış?
    sana diyeceği yanıt ben servisde çalışmak içinmi o okulu okudum:? bunun maaşla alakası yok .


    mühendisin işi ayrı. teknisyenin teknikerin işi ayrı. ben okadar yıl servisde çalıştım mühendis falan olmaz servisde ne mühendisi arkadaşım ya başkasının yanında söleme sana gülmesinler.

    mühendis üretim hattında fabrikasında iş bulamazsa gelir servise. onun dışında istediğin parayı ver .

    el yapımı arabalarda ferrari bugatti gibi bunlarda mühendisler çalışır. fabrikasyon araçların servis işlemlerini teknisyenler yürütür.

    bunun mantıkla ilgisi yok. hemşireleri doktorları örnek vermene gerek yok . ben fabrikadada çalıştım servisdede çalıştım .

    hem meslek lisesi motor mezunuyum hem 2 yıllık otomotiv mezunuyum . servis danışmanıyım . arkadaşımda makine mühendisi.

    onun yaptığı iş ayrı benimki ayrı .
    konuyla ne kadar alakasız olduğunuz belli . ben işin içindeyim okadar okuduk ettik yılalrdır çalışıyoruz servisde .
    sölüyorum mühendisin ne işi var araba altında yağ değiştiricek pratik bilgisi az onların diyorum hala öyle mantıkmı olur böle mantıkmı olur.


    mühendislik oku git bi servise başvur deki ben mühendisim en iyi okuldan hemde. adam 1 hafta deniycek seni geçicen motorun başına daha anahtarların numarasını bilmiyosun direk yol vercek sana.

    servisde diploma lazım değil tecrübe lazım. mühendislerin teorisi yüksektir. atölye tecrübesi teknisyenlerin yarısı kadardır .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX


    quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll


    quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

    Arkadaş hiç biride 5 para etmez.. Nedenmi servislerde çalışanların yüzde 95 i kalifiyesiz elemandır.. Çünkü verilen ücreti servisler oldukça düşük tuttuğu için..Makina mühendisi felam gidip serviste çalışmaz...Bu yüzden sınıflama yaparken vasatın üzeri diye sınıflamak lazımdır kanısındayım..

    Ama sana şunu deyim, burda hiç kimse çıkıpta şu markanın servisi iyidir de diyemez..Çünkü servisten servisede kanı değişiyor.. Mesela Toyotanın Y servisi çok iyi X servisi ise çok kötü olabilir.. Bu yüzden sana tavsiyem sana mesafe olarak yakın olan markaların servislerini araştır..Çevrendeki eş dost komşuya sor, soruştur...Hangi servis iyiyse, o servisin markasıda hoşuna gidiyorsa omarkanın aracını satın al derim..Araç seçerken mutlaka servisin size yakın olmasına dikkat edin, servis hakkındaki görüşleri felamda alın derim..



    makine mühendisi maaş az olduğundan servisde çalışmaz orda kalifiyesiz ler çalışıyo demişsinde. dostum makine mühendislerinin servisde ne işi var??

    makine mühendislerinin çalıştığı servisden korkucaksın asıl sen. mühendis dediğin insanlar teorisi en üst düzey ama pratiği en alt düzey insanlardır.

    sana makineyi gözü kapalı çizer motorun parçalarını ölçülerini sıcaklık derecelerini kitap gibi bilir. . ama al lastik değiştir desen değitiremez

    mühendis masa başı hesap kitap ölçü biçti uzmanıdır. servislerde araba altına yatmazlar yatsada o arabadan hayır bekleme:):):)



    servislerde tekniker ve teknisyenler çalışır. yani meslek lisesi mezunu yada 2 yıllık otomotiv yüksek okul mezunları. bunlarda mühendis gibi ehsap kitap eğitimi alırlar. ama 16 yaşına girdikleri gibi lisede okurken bile 2 gün okul 3 gün servisde staj yaparlar.


    bu kişilerde o malzemenin ingilizce ismini mühendis gibi söleyemez belki. ama gözü kapalı triger değiştirir misal.



    servislerde çalışan insanların bence nitelikleri hakkında tam bilgi sahibi değilsiniz . servisde mühendis arabanıza bakım yapsa iyi bişi olcak sanıyosunuz.

    bi püf noktası. arabanıza en iyi okuldan mezun olmuş mühendise elletmeyin. liseden sonra ömrü sanayide geçmiş usta o arabanın dilinden anlar.

    elinde 4 yıllık diploması olmaması o adamı kalifiyesiz yapmaz.

    lise mezunu ustanın yanına 10 tane mühendis getir 10 tanesi bi pompa sökene kadar bi usta 2 tane söker takar.


    İşte bu ülkede bu mantıkla kaybediyoruz.. Meslek lisesi mezununu Üniversite mezunu bir mühendisten üstün görerek.. Sana şöyle örnek vereyim o zaman:

    Hemşire NASIL OLUNURDU hemşirelik meslek lisesinden mezun olan direk hemşire olurdu değilmi.. Ve bu hemşireler daha sonra direk Hastanelerde göreve başlarlar.. Peki hemşireler Ameliyat yaparlarmı? Doktor a yardımcı olmak için vardırlar hemşireler.. Doktor a gerekli malzemeleri felam temin ederler, Terini silerler.. Bazen doktor güvenirsede son dikişi onlara attırır..

    Gelelim diğer açıklamana efendim tekniker şöyleymiş, meslek lisesi mezunu gözü kapalı sökermiş motoru.. Mühendiste elbette ilk 2 sene bir staj aşaması geçirecek, teoriyi pratiğe uygulama imkanı verilsinki yararlı olsun..Teknikerler ve Meslek lisesi mezunları hemşire rolünde, Mühendisse Doktor rolünde olmalıdır.. Eğer bu düzen oturtulursa Servislerden memnuniyetimiz inanın bir nebze olsun artar.. Ama bizim ülkede Doktor yerine ne üdüğü belirsiz Sağlık lisesi mezunu sihhiyeye gidilir.. Avukat yerine arzuhalciye gidilir.. Mühendis yerinede eski mantıkla salla pati araç tamir eden.. Araçtan motordan gelen değişik seslere normal abi diyen, araç bozuluncada abi yanlış kullanmışsın deyip bütün suçu sana yükleyen tipler... Bu gün Yetkili Servislerde özellikle mühendis çalıştırılmamasının nedeni sineğin yağını çıkartma amacından başka bir şey değildir.. Mühendise ücret ödemek yerine asgari ücretli kişiler çalıştırıyorlar.. Meslek lisesi mezunu bile değildir çoğu.Zaten bayilerin Türkiyede Araç Markalarının umurunda değil araç satıldıktan sonraki işlemler.. Sonuçta araçların bozulması onların lehine.. Oysa Mühendislere emanet edilse, onlarda teoriyi belli bir zaman sonra pratiğe dökecektir.. Ayrı eten okumuş adama dert anlatmak cahilden daha iyidir sanırım.. Çünkü artık bıktım, motordan gelen her sese normaldir diyen tiplerden..Aracın motorunun tepesine çıkıp 10 km gezip sesin nerden geldiğini arayan tipleride görüp şahit oldum ya



    hazır böle ayzmışken bi örnek daha veriyim. bi servisde mühendisle iş arkadaşı olmayı dene.

    ben mühendisim der. tulum giymez. ben mühendisim der elini yağa bile sürmez. sen diyosunki oda çalışa çlışa pratik kazanır.
    sorun orda zaten adamlar okuduk diploma aldık diye ne elini yağa sürüyo ne işe karışıyo.

    bi servisde mühendisle çalışınca anlarsın mühendisin nekadar pratik bilgisi olduğunu. ozaman uzak durursun.

    tekniker usta çözüm sunar yağın pasın kirin içinde saatlerce 20-30 araç çıkartır.

    mühendis ise lafı geveler işde şöyle olursa burdan alaşımlı maddeden dolayı sıcak buraya vurunca burdan çıkan direnç şuraya gelirse :D:D:D:D ölme eşşeğim ölme.:D:D:D

    servisde çalışan ustalar vasısıf değil. sürekli öle ortamda çalıştıkları için kaba oluyolar.iletişim kuramayabiliyolar. bu durum onları vasıfsız yapmaz. sapla samanı birbirine karıştırıyosun.

    servislerde teknikerler teknisyenler gerçekden iş yapmaya yarar.
    mühendisleri neden tutuarlar biliymosun düzgün konuştukları için arızalı müşteriye açıklama yapsın diye:)

    alır onu odasına bi çay söler. başlar işde bu parçalar şundan imal ediliyor bundan imal ediliyor. fransadan gelirken taywandan geçiyor.:D:D:D insanın beyni ambele oluryor niye geldiğinide unutuyor bu yuzden mühendisler çalışır :D:D:D


    he desenki fabrika üretim hattı tasarım kalite kontrol ozaman mühendisin elini öpersin. ama servis deki teknikerlere teknisyene vasıfsızlar var dersen cehaletine veririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asabi_troll -- 30 Haziran 2010; 17:41:00 >




  • Sanayi servislerden daha vasat e o zaman ne olacak nereye götürcez biz araçları??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _:KajmeraN:_

    Sanayi servislerden daha vasat e o zaman ne olacak nereye götürcez biz araçları??


    sorma baksana arkadaşa kalsa tekniker teknisyen vasıfsız eleman . yağ değiştirmeye rot ayarı yapmaya mühendis arıycaz:D:D:D töbe ya
  • en süper servis doğuşta kendimi evimde hissediyorum özellik otomoşında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    en süper servis doğuşta kendimi evimde hissediyorum özellik otomoşında


    Diğer firmalar da periyodik bakıma 800 TL alsalar yüzme havuzunda elimizde kokteylimizle bekleriz aracı
  • bencede doğuşun servisleri çok ilgili ve vasıfsız eleman yok.2 gün önce çelik kasalı bir su kamyonu park halindeyken aracıma vurdu.arka tamponu sıyırdı kasada az da ezilme var.aracım passat.bugün servise bıraktım çok ilgilendiler sağolsunlar.yaklaşık 3bin tl'lik masraf çıktı karşı tarafa.
  • en uygun ve ilgili servis renaultta müşteriyle ilgileniyorlar mesaj atıyım ertesi gün kesin ararlar ve bir çok parçayıda ücretsiz değiştirdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÆmL

    Hepsi aynı, hepsi soyguncu.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.