Şimdi Ara

EN IYIDEN EN KOTUYE OTOMATIK SANZIMANLAR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
5.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    muhteremdede

    Sınırsız :(

    sen yakından tanırdın bu konular çağrışım yapıyor mu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    muhteremdede

    Sınırsız :(

    sen yakından tanırdın bu konular çağrışım yapıyor mu

    Daha yeni yapmaya başladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim kullandığım en hızlı şanzımanlar Cayman gts ( 2014 ) , 7 ileri dkg z4 35is şanzımanı ve dsg şanzımanlar. Hatta ulaşılabilirlik açısından dsg hepsinden daha iyi diyebilirim. Şu an tt aracımda da 6 ileri dsg var , mükemmel gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zf ile dsg kıyaslamak zf için hakarettir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG şanzıman arıza verme potansiyeli dışında başarılı bir şanzıman. Arkadaşlarda otomatik Egea var yokuş inerken 3bin devirden önce vites arttırmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kami Kaze

    Zf ile dsg kıyaslamak zf için hakarettir.

    Dsg şanzıman zf den hızlıdır. Bozulma muhabbetini kenara bırakırsak dsg çok daha iyi bir şanzımandır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    Her şey hız değil güvenilirlik daha önemlidir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg sorunsuz olsa en iyilerden ama sıkıntılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burda iyilik görecelidir kime göre neye göre iyi o belirtilmemiş taraflı olur yorumların hepsi ben tutup cvt en kralı desem kım ne der bana göre en iyisi der geçerim. Objektıf yorum yapabılmek için çoğunu kullanmış olmanız lazım. Ha yüzeysel bi görüş söyleyeceksek bana göre iyi şanzıman hızlı olan değil sunduklarını sorunsuzlukla bütünleştirendir. Yoksa 0.01 ms de vites değiş 300 km sonra arıza ışığı yaktıktan sora ne anladım senın hızından. Bu bağlamda ben 1. sırama koyacak olsam uçuk kaçık şanzımanları kenara bırakırsam piyasa şanzımanı olarak kesinlikle ZF tork konvertörü seçerim. Hem konforlu hem performanslı hem sorunsuz insan daha ne isteyebilir şanzımandan.
  • Cvt, dsg ve eat6 uzun süre kullandım, kullanmadığım şeyler hakkında yorum yapmayacağım.

    1. Dsg güvenlik endişesini bi kenara bırakırsak hızlı konforlu bi şanzıman, dip gazda bazen kararsızlık ve yığılma yapabiliyor ama yükseltmede başarılı (bu fiyatlar servis ağı ve garanti durumuyla almam)



    2. Cvt şehir içi düşük süratlerde gayet konforlu ve ekonomik, performanslı kullanımda gürültülü ve kasnak sistemi yüzünden hızlanmıyormuş hissi veriyor ama kick down tepkisi iyiydi, en azından yığmıyor kararsız kalmıyor. Çalışması biraz gürültülü.



    3. Şu anda kullanmakta olduğum eat6. Tam otomatik olduğu için gerçekten güven veriyor Nadiren yavaş hızlanmada ya da motor soğuksa 1den ikiye geçişi hafif şekilde hissettiriyor ama kesinlikle yalpalamıyor. Geçişler tam otomatik bi şanzıman için gerçekten seri. Kick downda dsg gibi tepki veriyor. Konforu konusunda en ufak sıkıntım yok. Şikayet eden de duymadım.



    Sonuçolarak dsg bu servis ağı ve satış politikası olmasa (vag için konuşuyorum) şanzıman olarak gayet başarılı. Ama sağlamlığıyla güven veren ve dsg yi çok da aratmayan eat6 varken dsg tercih etmem. Cvt çok tartışmalı bi şanzıman, övende var yerende, gidip yariste kullanın birde levorgda kullanın aynı şanzıman fakat motor büyük etken... çok uzattım, iyi bayramlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi macropolo -- 26 Haziran 2017; 9:13:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Performans ve sürüş zevki açısından;



    DSG

    EDC

    Powershift



    Sorunsuzluk açısından;



    Powershift

    EDC

    DSG



    çift kavramalılar arasında benim görüşüm bu.Diğer çift kavramalılar aklıma gelmediğinden listeye eklemedim.



    Ömrün tükenip diğer tarafa göç ettiğin gün bu vw fanlığının biticek olmasını bilmek bile beni mutlu etti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arıza işini bi yana bırakırsak



    Kullandığım otomatikler içinde



    ZF>dsg>powetshift>edc>MCP

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    bence en iyisi mb nin 7g ve 9gtronicleri. cift kavrama tork konvertorlu. cillop gobi sanzuman

    O saydığınız mercedesin şanzımanları tork konvertörlü sadece. Çift kavrama falan değil. Çift kavrama şanzımanlı araba yarı otomatiktir mercedesin o g tronikleri tork konvertörlü olduğu için haliyle tam otomatik oluyor



    Yanlışı düzeltelim

    multiclutch olarak geciyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    bence en iyisi mb nin 7g ve 9gtronicleri. cift kavrama tork konvertorlu. cillop gobi sanzuman

    O saydığınız mercedesin şanzımanları tork konvertörlü sadece. Çift kavrama falan değil. Çift kavrama şanzımanlı araba yarı otomatiktir mercedesin o g tronikleri tork konvertörlü olduğu için haliyle tam otomatik oluyor



    Yanlışı düzeltelim

    multiclutch olarak geciyor.

    Yav hocam hayırrrrr.



    Mercedes 7 ve 9g tronic tork konvertörlü çift kavrama falan değil baskı balatada yok. Bildiğiniz 2000 li yıllardaki otomatikler neyse aynen o var sadece çok daha teknolojik çok daha keskin ve pürüssüz geçişleri var. Bildiğimiz tork konvertörlü bi şanzıman



    Tork konvertörlü bi şanzıman zaten manuel şanzımanla aynı yapıya dişlilere sahip değil ki baskı balatasıda doğal olarak yok nasıl çift kavramalı olsun ?



    Tam otomatik şanzıman: Otomatik Güneş Dişli Şanzıman

    Yarı otomatik şanzıman: Otomatik Debriyajlı Manuel Şanzıman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 26 Haziran 2017; 14:12:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • en kötüsü toyota multi mode (mmt) ve opel easytronic (ikisini de kullandım)

    en iyisi zf 8 hp, jatco cvt ve mercedes g tronic şanzıman ailesi

    dsg arıza çıkartma bakımından zayıf ama kesinlikle dandik bir şanzıman değil bana göre..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 26 Haziran 2017; 15:22:8 >
  • Sanırsın makine mühendisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neye göre iyi neye göre kötü ? Hangi kritere göre sıralama yapacağız ?


    Ben bir araca 10 sene bineceksem ve önceliğim ekonomi olacaksa , çift kavramaların hepsi benim için çöptür . Problemi geçtim normal şekilde kullansam bile balata değişimi başlı başına bir külfet. Sorun felan yaşarsam zaten Mart ayında ''karı'' görmüş olurum.
    Sportif kullanımı seven biriysem ve sürekli 1-2 yılda bir araç değiştiriyorsam ,garanti dahilinde problemleri hallediyorsam benim için en iyisi şimdide çift kavrama oldu . Nasıl karar vermeliyim en iyi şanzımanın hangisi olduğuna ?


    Cevap çok net , beklentilerini karşılayan şanzıman en iyi şanzımandır.Tıpkı otomobil seçiminde olduğu gibi.



    Örneğin C-sınıfı araçlar için konuşursak , en iyi şanzıman , beklentileri ortalama düzeyde karşılayan PSA eat6 şanzıman gibi duruyor . Hem ekonomik , hem yeterince hızlı , hemde sorun potansiyeli düşük.
    Burada DSG yada Cvt muhabbeti yapan fanatiklere soruyorum. Golf eat 6 şanzımanla satılsa çift kavramayı bu kadar savunacak mıydınız ? Yada Hondacılar Civic'de çift kavrama olsa , biraz sorunlu olması sizin bu şanzımanı deli gibi savunmanıza mani mi olacaktı ?


    Cevap yine çok net.Yine deliler gibi markayı savunacaktınız.

    Verdiğim örnekleri çoğaltmak kolay. Genel manada bir yorum yapacak olursak , geliştirilmiş tam otomatik şanzımanlar en iyi seçim gibi duruyor. Ama yineliyorum , asıl belirleyici olan beklentilerdir.




  • Yeni nesil tork konvertörlü şanzımanlar oldukça pürüzsüz ve hızlı. Konfor konusunda zaten hiç bir şanzıman tipi iyi bir tork konvertörlü şanzımanın eline su dökemez, benim için ilk sırada bu sınıf bulunuyor.



    Çift kavramalı şanzımanlar ise hızı, sportif kullanıma uygunluğu açısından başarılı şanzımanlar. Ancak arada yaşadıkları kararsızlık durumları henüz gidecek yolları var dedirtiyor. İkinci sıraya koyuyorum.



    Tek kavramalı yarı otomatik şanzımanlar ise beğenmediğim ve para verip almayacağım şanzıman ailesi. Tek meziyeti debriyaja kendisinin basması olan bu şanzıman türü diğer iki rakibine kıyasla benim için tercih edilebilir değil.



    Tabi bütün bunlar bir yana, gider manuel şanzımanlı araç alır bu ülkenin otomatik kazığını yemem açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    bence en iyisi mb nin 7g ve 9gtronicleri. cift kavrama tork konvertorlu. cillop gobi sanzuman

    O saydığınız mercedesin şanzımanları tork konvertörlü sadece. Çift kavrama falan değil. Çift kavrama şanzımanlı araba yarı otomatiktir mercedesin o g tronikleri tork konvertörlü olduğu için haliyle tam otomatik oluyor



    Yanlışı düzeltelim

    multiclutch olarak geciyor.

    Yav hocam hayırrrrr.



    Mercedes 7 ve 9g tronic tork konvertörlü çift kavrama falan değil baskı balatada yok. Bildiğiniz 2000 li yıllardaki otomatikler neyse aynen o var sadece çok daha teknolojik çok daha keskin ve pürüssüz geçişleri var. Bildiğimiz tork konvertörlü bi şanzıman



    Tork konvertörlü bi şanzıman zaten manuel şanzımanla aynı yapıya dişlilere sahip değil ki baskı balatasıda doğal olarak yok nasıl çift kavramalı olsun ?



    Tam otomatik şanzıman: Otomatik Güneş Dişli Şanzıman

    Yarı otomatik şanzıman: Otomatik Debriyajlı Manuel Şanzıman

    Mercedesin A B Cla vb alt segmentinde kullandığı şanzumanlar 7DCT ve çift kavramadır.

    7g tronicler de tork konvertörlüdür ve örneğin c serisinde kullanılan şanzumandır.

    Arkadaş a ve b serisindeki şanzumana bakıyor olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6 c180 makyajlı kasa otomatik lerin şanzıman ı nasıldır?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.