Şimdi Ara

EN IYIDEN EN KOTUYE OTOMATIK SANZIMANLAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
5.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence en iyisi bmw,nin zf şanzımanı

    en kotusude dsg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Zf>Dct(Fiat,Alfa)>DSG en kötüsü edc bana göre..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg en kotu mu? Ariza verme potansiyeli olarak dogru olabilir ama kullanim acisindan gayet iyi.

    En iyisini bilmem ama en kotu sanzuman opelin easytronic olmasi gerek berbat bir sanzuman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütün tek kavramalılar çöptür.



    4 ileri otomatikler de bunlar 1 tık iyidir ama yine de çöptür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gidin şeker toplayın, bu ne biçim konu ya



    otomatiği bulmuşlar kusursuz arıyolar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhteremdede

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eminim hayatında ne bmw nin zf sini sürmüşündür nede vw nin dsg sini.

    Klavye otomatikcisi seni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    MMT- TAM OTOMATIK FARKI?
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    muhteremdede

    Sınırsız :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En ideali, en kullanışlı ve sorunsuzu zf8hp

    En hızlı vites değiştireni ve en sorunlusu dsg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cbascan -- 25 Haziran 2017; 15:30:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Performans ve sürüş zevki açısından;



    DSG

    EDC

    Powershift



    Sorunsuzluk açısından;



    Powershift

    EDC

    DSG



    çift kavramalılar arasında benim görüşüm bu.Diğer çift kavramalılar aklıma gelmediğinden listeye eklemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG gercekten cok keyifli bir sanziman vites gecisleri kusursuz ve cok hizli , suan ZF kullaniyorum dsg ye gore yavas ama gercekten dsg den daha fazla keyif veriyor ve daha sorunsuz bir şanziman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne şanzımanlar var pdk,f1 vs. daha aklıma gelmeyen.

    Evet hiçbirini kullanmadım ama en iyi otomatik deyince dsg falan komik geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihat_, -- 25 Haziran 2017; 16:39:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence en iyisi mb nin 7g ve 9gtronicleri. cift kavrama tork konvertorlu. cillop gobi sanzuman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyisi Porsche PDK En kötüsü PSA MCP



    En sorunsuz ZF AİSİN GETRAG tork konvertörlüler



    En sorunlu vw dsg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dct 7 ileri nasil sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende zannediyom arıza performans teknoloji vs ona göre kıyaslayıp koyacak. Yazmış saçma sapan en iyisi şu en kötüsü bu diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    bence en iyisi mb nin 7g ve 9gtronicleri. cift kavrama tork konvertorlu. cillop gobi sanzuman

    O saydığınız mercedesin şanzımanları tork konvertörlü sadece. Çift kavrama falan değil. Çift kavrama şanzımanlı araba yarı otomatiktir mercedesin o g tronikleri tork konvertörlü olduğu için haliyle tam otomatik oluyor



    Yanlışı düzeltelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okullar açılsın artık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik sanzimanlar yanlış bilmiyorsam ana hatlarıyla 4 başlıkta toplaniyorlar.



    Bunlar tam otomatik diye geçen tork konvertorlu ve değişken oranlı (cvt)



    Yari otomatik olarak geçenlerde tek kavramalı ve çift kavramali olarak ikiye ayrılıyor



    Bunların içinde en kötüsü net biçimde tek kavramalı olanlar.



    Çift kavramali ile tam otomatikler arasında ise tercihler on plana çıkıyor zira ikisinin de birbirine üstünlükleri var.



    Çift kavramalilar hızlı ve sarsintisiz geçişleriyle ve yakıt ekonomisiyle on plana çıkarken tork konvertorlu ve cvt ler sorunsuzluklariyla on plana çıkıyor.



    Tabi hem ekonomik hem hızlı hem sorunsuz ne var derseniz zf şanzıman hemen herkesin ortak fikri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg ciler zf ciler birbirine girdi manuelciler açtı malum siteyi otomatik araç bakıyor
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.