< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deneme1 -- 11 Eylül 2024; 20:46:41 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
En memnun olduğunuz e-ticaret sitesi (2. sayfa)
En memnun olduğunuz e-ticaret sitesi
(En Son Oy Tarihi: 16.9.2024)
-
-
Amazon ve hepsiburada ama sadece amazon ve hepsiburada satıcılı ürünlerde memnunum diğer dükkanlar bana eli kıllı dükkan önüne tabure atmış göbekli tipleri canlandırdığı için kolay kolay alışveriş yapmıyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi John WICK -- 11 Eylül 2024; 20:55:38 > -
Amazon sektöre kalite atlattı.
-
Amazondan 4 gün önce kitaplar siparis ettim. Daha kargoya bile verilmedi. Kargoya verilse de aras getirecek mi muamma.
Valla gerekirse biraz fazla verip trendyol, hepsiburada gibi yerlerden almak lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla ben de öyle yapıyorum hepsiburada amazon satıcılı ürünleri alıyorum onlarda yoksa ürünün üreticisinin resmi mağazasından alıyorum. Diğerleri pek güven vermiyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2 eylülde sipariş verdiğim ürünler daha ulaşmadı elime allahtan acelesi yok. hepsiburadadan aldığım ürünler aldığım gün kargolanıyor 3 gün içinde elimde oluyor ve kırsal sayılabilecek bir yerde yaşıyorum.
-
Ben de küçük bir ilçede yaşıyorum. Hepsiburada'dan telefon aldım ertesi gün geldi. Kiyafet 2 günde geldi.
Amazon çok uzatıyor. Aras ise sadece pazartesi dağıtım var diyor ama o gün evde olmama rağmen adresinizde bulamadık yalanını atıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar. Gecen hafta trendyoldan bir laptop aldim ama surekli mavi ekran veriyor, donuyor vs. İade talebi oluştururken "sorunlu ürün' diye belirttim. Ayrica iade seceneklerinde "vazgectim" secenegi de vardi. Sizce hangisini secmek daha mantikli?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sorunlu ürün daha mantıklı bence sebep sunmazsan iade almayabilirler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sadece vazgectim desem 14 gunluk cayma hakkimdan yararlanamaz miyim?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Üründe sorun var deyince garantiye mi yönlendiriyorlar?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Servise gonderirler diye dusunuyorum. Saticiya bagli.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Öyleyse saçmalık 2 günlük ürün için garantiyle uğraşılır mı? Teknolojik ürünler sadece amazondan alınmalı bence 30 gün içinde sebepsiz geri alıyorlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kesinlikle. Bu konuda Amazon'un eline kimse su dökemez.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Amazon'a iade gönderdim kendilerine ulaşmasına rağmen 1 haftadır ne incelediler ne de ücret iadesi yaptılar. Bu olay yaşanmasa direkt Amazon derdim, N11'den de epey memnunum.
-
Hepsiburada
eminim son kararım. şüphem yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X