Şimdi Ara

EN SESSİZ DİZEL OTOMOBİL HANGİSİDİR? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
1
Favori
19.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valla benim s40 d2 motor çok sesli çalışıyor....100 km den sonra sessizleşiyor.
  • opel değil
  • Motor sesi duymadanda kullanılmazki
  • Multijet ve tdci diyene iki cift lafim var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CRDI motor, en sessiz dizel motor ünvanına sahip.
  • yenileri bilemem ama eskilerden 2004 kasa olan accordların dizeli en sessiz dizel dalında ödül aldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    7 yıllık konudan ne istiyorsunuz.?

    bi an gaza gelip konuyu hortlatan benim kusura bakmayın...
    ama sebebi var; arkadaşlar bilip bilmeden sallıyorlar, multijetler çok yakar falan
    yapmayın etmeyin, biliyorsanız kullanıyorsanız tamam yorum yapın, yok arkadaş ben bilmiyorum diyorsan sallamaya gerek yok,
    bizim burda amacımız temiz bilgi alış verişinde bulunmak, başkalarını yanıltmak değil... iyi günler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electro_g

    yazılmamış ama honda accordun dizelide baya sessiz diye duymuştum.

    6 Şubat 2006; 13:11:44

    vaşş yedi sene evvel ki yoruma bak, duymuştum !!! gayet politik ...
  • toyota iyidir ama meganda gayet iyidir.Ama dışardan tıraktör gibidir.
  • Multijet değil kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tdi ve dCi ye sessiz diyenler CRDi'nin sesini duymamıslar :) Özellikle ilk U line olarak bilinen nesil (era'larda da kullanılan 1.5) sesi tonlama olarakda sessizlik olarakda en iyisi diyebilirim diğer dizellerden farklı bir ses duyunca hemen tanırsınız. U2'ler (128ps ler yani) ise hala en sessizlerden fakat o ince tonu kaybetmiş sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    1: 2,2 i-CTDi
    2:d-4d

    sessizlik uzerine çalışma yapan ve titreşim ile birlikte sesi absorbe eden yöntemleri kullanan japonlar.

    Daha kolaı var birazcık yalıtım yapmayı da denerlerse motor sesinden iki kat daha fazla yol kat etmiş olurlar.
    Bu kadar kafayı motorla bozacaklarına yalıtımdan kaçmasınlar, c sınıfı hiçbir araçta yalıtım yok sıfır, hatta D lerde bile.
  • VW grubunun dizellerine sessiz diyenler sanırım hiç 3 silindirli dizel motora sahip Polo'yu kullanmadılar.

    Kia Cee'd 1.6 CRDi motor kabin içi olarak oldukça başarılıydı bu konuda.
  • Konu neredeyse 7 Yillik.. Ben yinede yazayim benim bildigim en sessiz Dizel Ford Focus'ta kullanilan bi motor vardi En sessiz olani o motor seçilmişti.. Bi Araba teknolojisi dergisinde okumuştum..

    Ne kadar doğru bilmem..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sedat. -- 19 Mart 2013; 5:34:49 >
  • E400cdi V8 soğukken ilk çalışınca biraz ses olurdu ama ısındıktan sonra dışarda bile dizel olduğu zor anlaşılırdı

    BMW 335d denedim bunun yanında traktör gibiydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    Multijet değil kesinlikle

    Evet kesinlikle değil.

    Arabayı çalıştırınca bütün mahalle camdan bana bakıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emr256 -- 19 Mart 2013; 9:57:39 >
  • CRDI motor gerçekten çok sessiz.
    Hafta sonu yaptığımız i30 testinde aracın dizel olduğunu anlamak güçtü.
    Benim Linea'dan sonra benzinli gibi geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    1: 2,2 i-CTDi
    2:d-4d

    sessizlik uzerine çalışma yapan ve titreşim ile birlikte sesi absorbe eden yöntemleri kullanan japonlar.

    Daha kolaı var birazcık yalıtım yapmayı da denerlerse motor sesinden iki kat daha fazla yol kat etmiş olurlar.
    Bu kadar kafayı motorla bozacaklarına yalıtımdan kaçmasınlar, c sınıfı hiçbir araçta yalıtım yok sıfır, hatta D lerde bile.

    teknoloji işin kolayına kaçmak değildir işin kalbine inerek sorunun kaynağından yok etmektir, tuketimi ilk olarak motorun az yakması ile performansı ilk olarak motorun seri olması ile yalıtımıda ilk olarak motorun daha az ses uretmesi ile çözmek demektir, seri olsun diye 2 adet turbo bir adet kompressör eklerseniz ses yalıtımı için 150 kg yalıtım malzemesi kullanırsanız çok tuketen bir aracınız olur hadi az tuketmesi içinde basıncı artırırsanız işte sürekli sorun çıkartacak bir otomobil. uzaktan bakıldığında birbirlerinin neredeyse aynı ama uzunca yıllar bakıldığında ise ortada bir otomobil ve hurda arasındaki kadar açık ve net bir fark....

    umarım anlayabilmişsinizdir demek istediğimi....

    saygılarımla...




  • En sessiz değilde belki en iyi yalıtımlısı hangisi diye sorulabilir?
  • 760 Ld

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.