Şimdi Ara

En sevdiğiniz kamyon markası (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
660
Cevap
0
Favori
290.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SCANIA ve VOLVO ilk tercih, 2.Mercedes ve MAN
  • bizde de 95 FH12 var haliylen volvo derim yani...
    scania dan bahsedersek tamam oda kemikli ama türkiyede en çok 124L ve 124G ler var ucuz olduğu için 124L lerinde benim gözümde Axor dan bi farkı yok.. 124L lerle FH lar mukayese bile edilemez... ben şoför olsam 2005 124L ile 95 FH gibi iki seçeneğim olsa hiç düşünmem volvo yu tercih ederim
    bmc den bahsetmeye bile gerek yok takoz gibi araba en son 2002 kırkayağına binmiştim felaketti daha 2 aylık araba nın torpido su kapatmak için baya bi hırpalamak gerekiyodu ibrelierinde ve sağ cam düğmesinde sorun vardı ve süspansiyon sıfırdı... cargolar konforda bmc den daha iyidir.. cargo nun tek hatası şanzımanını geç yenilemesi oldu 97 de prolarla birlikte 8+1 ileri koydu çok tutulmasının sebebi oydu bi bakıma cargoda 2001 de geçti 8+1 e



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the.jackal -- 5 Nisan 2007; 5:13:40 >
  • bunların yanında kamyonet gibi kalacak ama favorim iveco 85-12 ilk şöförlüğü öğrendiğim araçtır
  • DAF
  • VOLVO
  • BmCpRo827 çok doğru söylüyorsun cargoların frenleri eski teknoloji onlarda bunun farkındalar ve BMC' nin de ve diğer tüm kamyonların kullandığı z-cam fren sistemine geçmeye çalışıyorlar BMC ar-ge çalışmalarına milyon dolarlar harcıyor bunuda bilsinler.
  • Renault Magnum

     En sevdiğiniz kamyon markası
  • Ustad en sevdigim kamyon lar acisindan bu isi sadece o isi yapana bakrak anlayacaksin.MAN ustun alman isciligi ve celiginden uretilmis bi saheser.30 yil curumeden bu yollarda size kazandirir garantidir. o kadar saglam i varsa hemen aklima atlantik otersi amerika lilar gelir.onlarda sadece kamyon uretir Kenworth tan bahsettim ama amerika piyasasindaki butun kamyonlar superdir isin asli.Turkiye de son yillarda İsvec lilerde cok acikca tercih edilmeye baslanmistir.pazarimizda cok tecrubeli olan Volvo ondan sonra Scania olsun artik bizden birileri olan Mercedes lerde.ama su kistasi belitmek istiyorum.Mercedes her zaman butun segmentte Konforu onde tutar Man saglamligi onde tutar buna paralel yakitta en idealidir.ama Mercedes ve İsvec liler Scania ve Volvo lar kadar yakmadigini belirteyim diger bir uretici Hollandali cok tanidik biri olan DAF ta mescedes ayarinda bir kamyondur ve yakit konusunda kullanicisini uzmektedir.(hemen hemen Scania kadar )Scania herseyi ile 4 4 luk bir kamyon ve cekici dir gelgelelim butun istediklerinizi vermesine ragmen karsiligini yakit olarak sizden alir.volvo da saglamlik ve kalite olarak Man ve Mack gibi diyebilirim cunku Amerika pazarinda cok tutulan bir ureticidir.bu arada bizim yerli emitasyonlardan BMC yi yukaridekilerle yanyana koymak bence aptalca olmali ama bu cok zor bi sey.bir sasi nin uzerine guclu bir motor koyarak butun isteklere cevap veremezsiniz.su BMC nin en son yeni cekicilerini bi kontrol edin cekici kendi basina dorse kendi basina muklemmel bir tir soforu olmama ragmen sofor isteklerine cevap vermek isin arkadasimle Burdur dan Antalya limanina klinker nakliyesine beraber gittik 90 . km de direksiyona ben gectim arkadasiminde pek begenmedigi 2007 model BMC cekici son derece berbatti ve kontrolsuzdu.korku ile inebildim cubuk bogazini.en basitinden bi dorse kontrol sistemi (yukarida saydigim bazilarinda bu standart vardir.)yada en basiti bi rotarder olmali bunlar olmadan bir cekici asla bi cekici olamaz.arkadasimizin sirketine bu BMc lerden 10 tane ucuz diye 2007 si alinacakti vazgecildi maalesef pahali gelen Man ve Scania dan vazgecildi vergilerde uyumluluk gosteren DAF la anlasildi.BMC ortadirek serbest piyasa soforlerinin arabasidir ve bireysel nakliyecilik yapan kesimin aracidir.bu kesime butun markalarinda araci bulunmaktadir.bu arada Renault dan ve herhangi bir Fransiz malindan nefret ederim bunun icin hakkinda herhangi bi bilgim bulunmamakta.
    Bi arkadasim Mitsubishi ornegi gostermis ilgimi cekti hic oyle bi tasarimini gormemistim Mitsubishi nin.

    Eger kazanmak istiyorsaniz dogru secimler yapmalisiniz.herkese iyi gunler.




  • Bu arada yukariya bazi eklentileri eklemek istedim.arac motorlari ve onlarin yenilenme sureleri hakkinda karayollari 132. sube makina bakimindan emekli bir amcam adi dogan usta tam bir dizel uzmani dir kendisi hala kendisi motorlar konusunda dinlerim imrenirim.bilindigi gibi karayollarinda eskiden mack ler olsun man lar olsun bol miktarda bulunurdu.bana onun agizindan soylediklerini aynen aktarmak istiyorum.motorlari ve onlari ureten ureticileri cok yakin bir arkadasi gibi bilen dogan ustanin aktardiklarini listeledim.yillardir kullanilmasina ragmen hala motor kapagi acilmadan yuruyebilen bazi markalar.

    Motor rekteviyesi periyodu:

    Mack 30 yil
    Man 20 yil
    Mercedes 10 yil
    Volvo 10-15 yil
    GM 30 yil
    .
  • @weskeyy
    bilgiler icin tesekkürler,bu isi yapan ve ayni zamanda bilgilerinizi
    aktardaginiz icin sagolun.
    Göründügü gibi avrupali kamyonlardan sadece 20 yila rektefe konusunda
    Man ulasiyor,sonucta MAN köklü bir Motor üreticisidir
    ( M aschinenfabrik A ugsburg N ürnberg )
    Makinefabrikasi

    MAN bütün dünyada bulunan Kamyon,Otobüs , Gemi ,Fabrikalara Motor satiyor,ve
    gercekten bu isin uzmanilar.Ama kamyon konusunda 2000yilinda Tg serisi ciktiginda bir
    sürü kalite problemi yasadilar( sanziman,elektroniik,kaporta...), Motorlarda tabiki sorun yoktu.
    simdi yeni model cikti,bakalim o nasil.........

     En sevdiğiniz kamyon markası




  • S1.5milyon km cok değil mi yaw.Yani ne bileyim genelde max 350-400 giderdi motorlar..Sonradan Chrysler di galiba 1 milyon garantisi verdi..
    ne bileyim 1.5 cok ciddi rakam..

    dogruysa super bi olay
  • @scania_124_g
    bana 124L de olupta fh da olmayan bir özellik söylermisin ayrıca 95 modelle 2004-2005 modeli karşılaştırdığımızı da unutma.. zaten scania, volvo, iveco, daf... olsun özelliklerin çoğu aynı ama fark konforda ve dayanıklılıkta..
    peki neden şirketkerdeki scaniaların çoğu 2000+ model? oysa hala kara kafalarla 95-96 fh larla çalışan şirketler var! ha bide bundan 3-4 sene öncesine kadar scania nın çoğunluğu kimindi, söz hakkı kimdeydi??
  • sebenlim

    doğru dostum 1,5 milyon km motor açmadan giden Volvo FH'lar, Scania ve Man'lar mevcut bunlar benim gördüklerim diğerlerini bilmiyorum.

    BmCpRo827

    yukarıda yazdıklarım doğrudur 1,5 milyon km de motor değişseydi Scania buralara gelemezdi bakımlarını düzgün yaptığın sürece bu araçlar bu km'leri kapak açmadan görürler ki sen motor değiştiriyo diyorsun! Ayrıca bilmeniz gereken diğer husus Scania ve Cummins'in ortak motor sistemleri geliştiriyo olması XPI adında yüksek basınçlı yakıt püskürtme sistemi için büyük yatırımlar yaptılar. Ayrıca BMC ülkemizin zaten az sayıda olan kamyon üreticilerinden bir tanesi teknolojisi düşük maliyet kaygıları yüksek bir firma bazı şeyler hemen olmuyo her geçen gün daha iyisini yapmaya çalışıyorlar bu büyük üreticilerin yanında ayakta kalmak zor hele hele bırakın Scania'yı Volvo'yu iç pazarın lideri Türkiye'de üretim yapan Mercedes'e kafa tutmak ayakta kalmak önemli bir başarıdır. Bu tip araçlar kısa vadede iyi araçlardır dahili nakliye yapan esnaf şöförler için fakat maalesef ülkemizdeki denetim yetersizliğinin yanında para kazanmanın zorluğuda eklenince şöförlerimiz kapasitesinden fazla tonaj atınca bu araçlar için tehlike çanları diğer büyük üreticilerin araçlarına oranla çok daha kısa sürede çalmaya başlıyor bu gerçek kim ne derse desin bu gerçek.

    BMC ve Ford gibi kamyon üreticilerine de bir sözüm var artık paraya kıyında biraz daha yüksek motor gücü üreten motorlar koyun şu araçlarınıza, altına dingil koymakla olmuyo bu işler bir ara Ford 300 beygirlik araca 5 dingil koymuştu zaten millet tonaj atıyo birde çanak tutuyolar araba kendini taşıyamıyo birde yükü nasıl taşıyacak bu motorlarla, nasıl düşünce tarzı bu gerçi bu ülkeye büyük kazığı atıp zamanında o Fiat tırları satan Koç grubundan beklenen bir hareket ya neyse!!!

    the.jackal

    haklısın bu konuda, ben daha önce de yazmıştım büyük filo alımlarının hiçbirinde Scania yoktur bu firmalar Volvo'yu boşuna almaz evet Volvo fazla yakıt tüketir fakat uzun vadede en iyisidir onun fiyatına kimse çıkamaz ikinci elde, dayanıklılığı, konforu yüksektir bakın doğu bölgelerimize her yerde Volvo görürsünüz karakafa diye bilinen f12 ler çok fazladır FH'ların ikinci elleri hep o taraftadır bu işi bilenler parasıda olanlar Volvo alırlar.

    Scania grubunun hisselerinin tümünü Volvo satın almaya kalktı ama rekabet kurumu onay vermedi yazık, şimdi çoğunluk hisseleri Volkswagen'de.

    Saygılar sevgiler arkadaşlar.




  • valla benim bildiğim 2004 yılına kadar scania nın çoğunluk hisseleri volvo daydı ama iki şirketin birleşmesi bloke edildi ve volvo hisseleri elden çıkarmak zorunda bırakıldı..
  • SCANIA
  • Lıaz Tek Geçerim
  • Ustadlarim hepinize kendi tarafinizdan saygi gosteririm.bende siz ne tarafa cektiginiz gibi demeye calismiyacagim.ama size en verimli olan araclari bende anlatmiya calisacagim.emin olun o araclarda benim gipta ettigim ve gercekten kaliteli urunleridir.Scania da israr ediliyo bu isvec li motor ureticisi genel viking tazrzinda oldugu gibi cografyasindan etkilenerek guclu motorlardan hic bir zaman vazgecmemistir.ama filo kurmak isteyenler icin iyi bir tercih olmamistir.aksina aks li modelleri daha cok tercih edilir orta avrupa eski dogu bloku ulkeleri ve Turkiye.bmc savunan arkadasimizla scania savunan arkadasimiz birisi 5 diyor digeri ise 10 ama ikiside ayni segmentte digerleriyle degiller belirteyim.tercih yelpazesinde belirttim bunlari.bmc arkadasimin en iyi tarifi ancak aks li nakliye sektorunde lider lik kovalayan ithal scania mucadelesi.buraya kadar ok.diger yanda FH efsanesi kesinlikle dedigi gibidir anlatilanlarin. filocular olsun tir parklarindaki ustadlar olsun hatta bu isi bir adim onde kentleriyle ilistiren Hatay uzun yol soforlerine sorun mukemmel bi volvo ve Man filonuz isinizi yarim birakmaz.cunku bu ikisi bu isin Piri sadece turkiye de oynamiyorlar Kuzey amerika da Guney amerika da Asya da Avustralya da onlar global efendiler tercihleri bile kendileri degistirebilirler gerekirlerse cunku etki alanlari fazla.buraya kadarda OK.bir arkadasim sanirim bana bmc ile kiyaslama konusunu sormustu.kiyaslamiyorum.kazanmam gerekiyor gereksinimimi BMC karsilasin no problem.ama problem varsa bu kesindir.uygun sartlarda calismam gerekiyor.300 beygir motor la 500 beygir motor arasinda fark var.ford olsun bmc olsun Kamyon bantlarindan bozma cekiciler cikarmaya calisiyolar sa o zaman bu tip polemiklere girmemiz dogaldir.ama hala bi Kenworth tukunu oldugumu belirtmeliyim ayni olcude de Volvo ve Man.


    Ve belirtiyorum guc asagidaki ornektede oldugu gibi bisey olmali.buna en yakin gorebildiklerimi Volvo ve Man larda gordum.

    >>>>>http://www.youtube.com/watch?v=6xGRv0oTK3Q



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WESKEYY -- 13 Mayıs 2007; 16:50:16 >




  • Arkadaslar,zaten Bmc ve Scania kiyaslanmazki.
    yanlis anlamayin,Bmc iyi bir yerli maldir,ama Scania dünyaca taninmis bir
    kaliteli markadir ve rakipleri volvo,Mercedes,Man,Daf,Renault Magnumdur.
    Bmc kalite ve kabin büyüklük anlaminda Scaniadan 1-2 sinif altindadir,rakipleri
    cargo,hi-ex,axor,renault premium tipinde araclardir.
    unutmayalimki,Bmc pro serisini bir cok avrupa,asya,afrika ülkesine basariyla ihraac ediyor,buda gösteriyorki,
    Bmc sadece uygun Fiyata alinan bir arac degil,ayni zamanda fiyatina göre saglam ve kaliteli arac.
    Ama SCANIA,VOLVO....bunlar baska.........




    ---------- ----------------- ----------------- ------------------ --------------------
    biz renocuyuz



     En sevdiğiniz kamyon markası




  • gercek kamyonlardan bir tanesi..........
    65 modell Mercedes 710...................


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası




  • arkadaşlar bence yurtdışı taşımacılık için en iyi çözüm axor.konforu man veya magnum kadar iyi olmasada hem firmalar için hemde şoförler için avantajlı.(mazot için şoförlerin işine geliyor :D)scania nın kazalarda cok güvensiz olduğunu duydum o yüzden cok düşük bi miktar peşinat verip sahip olabiliyorsunuz.konfor olarak magnum u tek gecerim.ayrıca bmc yle cargo yla yurtdışı taşımacılık yapılmaz.bu arabalar ucuz olduğu için türkiyede coğunlukla kullanılır.ztn bir magnumu türkiye yollarında kullanmaz mantıksız.son olarak axor bu iş için en ideali ....
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.