Şimdi Ara

En sorunsuz BMW motoru hangisidir? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
19.436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    M makine hadi devir dönüyor hacimli,yataklarda stres yaratıyor eyvallah derim de

    abi m makinesinin yanında daha stabil olsun dersin n13 için ama daha sorunlu anasını satim  

  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    Hayırdır ?

    Çan Çin Çon gore more derken BMW mi alacan ?

    Nereden buldun bu kadar parayı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Hatlar karıştı galiba ben çin malı araç almam ,ama rekabet adına, fiyatların dizginlenmesi adına, çin malı araçlar piyasada dursun ,satışları devam etsin istiyorum.

    Yarın piyasadan çekilseler, 2 airbagli polo ya dogus 1.5 milyon ister.

    Para sorun değil, bmw her arabaci erkeğin tatmak isteyeceği markalardandir. Ama sorunsuz, yürütme maliyeti üzmeyecek olanını bulmak mesele.

    Bu arada Alman arabası denilince önce bmw -mercedes tir benim gözümde.

    Vos vos değil yani.

     


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabiki 3.0 dizel M57, Mumkunse M57N2 TwinTurbo.

  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    Taner Acaryoutube
    #mügeanlı #zeynep #fukara #zengin #hayırlı olsun
    https://www.youtube.com/watch?si=OSq6r8_7s5feUCQY&v=megwyc4y7mI&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AlperInTheHouse A kullanıcısına yanıt

    Konuyu hortlatmış olacağım ancak mesajınızı yeni gördüm. İlkinde motoru neden yediğini anlayamadık. Aracı sıkarken bir anda sorun ortaya çıktı ve bu esnada araç tamamen stock durumdaydı. Sorunun önceki sahibinden kaynaklanmış olabileceğini düşündük. Sonrasında, birkaç parça hariç tüm motoru forged parçalarla topladım. Yazılım yaptırana kadar bir sorun yaşamadım, ancak yazılım sonrası tekrar motor yedi. Muhtemelen dayanır diye düşündüğümüz ve forged yapmadığımız parçalardan kaynaklandı. Sonrasında motor bir türlü dikiş tutmadı, bu yüzden aracı komple M4’e çevirmeyi planladım fakat bütçede yaşadığım sorunlar nedeniyle arabayı satmak zorunda kaldım. Bu arada, bakımlarını en fazla 5 bin kilometrede bir düzenli olarak yapıyordum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.