Şimdi Ara

Enpara kullananlar dikatli olsun (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
635
Cevap
19
Favori
88.022
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
365 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok geçmiş olsun ama ne kadar sms girmiş olsan bile bu meblada bir işlemin güvenlik birimine takılması lazım bu kadar basit olmaması lazım.
    Paparaya az bi para aktarmaya çalışırken Paparaya bir türlü param geçmiyordu. Paparayı aradım bankanız onay vermemiş para sizden çıkmış şu miktarda ama bizim hesaplara nakit olarak yansımamış dedi. Bende aha dedim papara bizi düdükledi, miktarı görüyor ama para yok diyor. Bankayı tekrar arayın isterseniz falan derken bi baktım arka planda enpara arıyor, enpara arıyor deyip hattı değiştirdim, müşteri temsilcisi "büyük miktarda bir transferiniz var bunu sizin tarafınızdan mı yapıldı onaylamak için arıyorum dedi (büyük para dediği de sanırım bana kadar büyük yoksa öyle büyük bir para değildi) onaylıyorum dedim sonrasında paparaya para geçti.
    18k gibi bir para için hiç bir güvenlik olmaması şaşırtıcı bu durumda.
    Devletin bu konuda bir onay mekanızmasını zorunlu kılması gerekiyor belirli tutar üstü işlemler için bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haldunser

    ekran görüntüsünde işlemlerin provizyonda olduğu gözüküyor,
    provizyon nedir? bu işlem yapıldı, ama ben bunu bi inceleyeyim, bi bakayım sorun var mı? alanın verenin onayı var mı? varsa benim (banka) onayım var mı? işlem yasa dışı mı? şüpheli mi? vs inceleme anlamındadır. en ufak şüphede kart sahibi aranır, işlem dondurulur gerekirse iptal edilir, provizyondan çıkmadan ödeme yapılmış sayılmaz. banka isterse bu işlemi red edebilir onaylamayabilir, hayırdır sen bu parayı kime ne için yolluyorsun diyebilir, işlemden şüphelendiyse yasadışı bir durum söz konusuysa yetkili birimlere suç duyurusu yapabilir. anlaşılan o ki karşı taraf bir suç örgütü bir dolandırıcılık şebekesi. banka burada görevini ihmal edip suç örgütüne para aktarılmasınına aracılık etmiş midir? bankalar önüne gelene pos cihazı hele ki sanal pos vermezler kolay kolay, benim kartımdan bu parayı çeken firma kuruluş kişi vs hem bankamın hem karşı bankanın kayıtlarında bellidir. istense 1 dk içinde bunların hesapları bloke edilebilir.
    bankaya bakıyoruz bunlardan hangi birini yapmış?

    gece yarısı X bankadan qr kodla para çekeyim dedim işlem onaylanmadı 2 dk içinde banka güvenlik birimi aradı teyit etti sonra çekebildim, sistem rutin olmayan işlemlerde uyarı veriyor demek ki.
    bu adam daha önce onbinlerce liralık çekim yapmış mı yurtdışında? ortalama 1 alışveriş bedeli, aylık toplam harcaması ne kadar? sistem bunları değerlendirip rutin olmayan işlemlerde alarm vermeli. verdiyse ihmal söz konusu vermediyse banka sorunlu.
    bimden 10 liralık alışveriş yapıyorum gün boyu provizyonda duruyor,
    aliexpressden 10 dolarlık alışveriş yapıyorum 3-4 gün provizyonda duruyor,
    yahu bu provizyon ne işe yarıyor, madem prosedürü uygulamayacaksın şak diye çekilsin o zaman para.

    uluslararası bir şebeke söz konusu,
    2 kere 9 bin küsür para çekilmiş karttan, hadi ilkini onaylandın (banka) 2. yi niye çektiriyorsun karttan,
    (ama sms gilmis ama kod virmiş bik bik diye ötmeyin paparayı yersiniz.)

    sms kodu kart sahibini değil bankayı korur,
    adam cüzdanı çaldırdı telefonla beraber, olamaz mı? belki gasp edildi, belki rehin alındı.
    isteği dışında hesapları, kartları hızla boşaltılıyor, bu devirde olağan dışı hareketlerde sistem anında uyarı veriyor fraud biriminin anında müdahale etmesi gerekiyor, gasp edilmeseymiş, madem gasp edilmiş donuna kadar soyulsun, yada cüzdanı telefonu çaldırmasaymış, madem çaldırmış Allah belasını versin vs. anlamına gelen nasıl hastalıklı düşünceler,
    adam mağdur adam dolandırılmış hırsızlar parasını çalmış
    halen bik bik. o da öyle yapmasaymış, yahu olmuş yapmış işte basireti bağlanmış dalgınlığına denk gelmiş,
    veya sizin gibi üstün zekalı değilmiş.

    Nasrettin Hoca ne güzel demiş, hırsızın hiç mi suçu yok,
    bin yıldır bu topraklarda bir şeyler değişmez mi?
    bin yıl sonra da mağdur haksız bulunuyor, nasıl insanlarsınız nasıl bir yaşam formusunuz?,
    içten içe ben zekiyim ben dolandırılmam diye düşünüp mağdura sevinen bile vardır,
    sen zeki vs değilsin yalnızca senin sıran henüz gelmedi, veya dolandırıldığını dahi anlayacak kadar zekan yok.

    tamam adam kodu verdi. verdi de, niye verdi? neyin karşılığında verdi? benim kartımdan 18 bin lira çek diye mi verdi?

    örnek; evinizin anahtarını, evinizi temizlemesi için birine, firmaya vs verdiniz,
    temizlik firması size evinizi temizleyeceğini söyledi, siz de anahtarı verdiniz,
    eve döndüğünüzde baktınız ki eviniz soyulmuş,
    bu durumda; anahtarı vermişsin, vermeseydin niye verdin ki bu devirde anahtar mı verilir? bik bik diye saçmalayacak mıydınız yine?
    adam anahtarı evimi temizleyin diye vermiş, paramı eşyalarımı çalın dememiş.
    durum aynen bu örnekte olduğu gibi.

    anlamadın dimi yine;
    ben bu şahsa/firmaya/dolandırıcıya evimi temizlemesi için verdim anahtarı,
    bu dolandırılan şahıs da banka işleminin yapılması yeni kart için vermiş kodu,
    al bu kodu git 18 bin lira paramı çal diye vermemiş,
    kart sahibinin izni olmadan bu işlem yapılmış bu işlem banka üzerinden bankanın kartı kullanılarak yapmış,
    yok öyle bana ne kardeşim kodu vermeseydin diye sıyrılmak,
    sen üzerinde mastercard/visa yazan kartla benim paramı benim itirazımı dikkate almadan dolandırıcıya aktaramazsın.
    kredi kartından çekilen para hoop diye anında karşı taraf tarafından çekilemez. bankanın yapması gereken burada; işlemi fraud kapsamında değerlendirip anında alıcı taraftan bloke edilmesini sağlamak, şüpheliler hakkında eldeki verilerle suç duyurusunda bulunmaktır.
    banka istese anında çevirir parayı, banka bunlardan hangisini yapmış? müşterinin mağduriyetini gidermek adına bilmiyoruz.
    anladınız umarım,

    burada mağdur belli dolandırılan belli,
    iyi olan belli, biz iyi olanın, haklı olan tarafın yanında duracağız, durmalıyız. insan olmak bunu gerektirir.
    nasıl insanlarsınız anında dolandırıcının safına geçip mağduru linç ediyorsunuz?


    konuya yazan bazılarının algılayamadığı şu,
    bir sürü kişi kod vermiş bik bik kod verdiyse bir şey yapamaz vs.

    adam ben kod vermedim demiyor ki, kendi söylüyor zaten,
    adam bu işlem benim tarafımdan yapılmadı, kodu ben vermedim demiyor neyini anlamıyorsunuz?

    kodun amacı bu işlem bilgim dışında yapıldı iddiasına karşılık, bak kod gelmiş sen de bu kodu aktarmışsın anlamında bankayı koruyan bir durum,

    adam kod verdim ama 18 bin liralık harcama için vermedim diyor,
    ben bu işlemi onaylamıyorum dolandırıldım diyor,
    banka neden bu beyanı, müşterisinin beyanını dikkate almayıp parayı ısrarla dolandırıcıya aktarmak için çırpınıyor, yada aktardıysa neden geri almak için kılını kıpırdatmıyor,
    bankalara paramızı kişisel bilgimizi emanet ediyoruz en ufak sorunda yüzüstü bırakacaksa evde saklayalım paramızı o zaman.



    dolandırılan arkadaşla empati yapıyorum, basireti bağlanmış, boş bulunmuş dolandırılmış hata yapmış,

    mağdur arkadaşa benim önerim dolandırıcılıktan değil chargeback ten ilerlemesi,
    uluslararası chargeback süresi 180 gündür,
    alıcı itiraz ederse ispat yükümlülüğü satıcıdadır, ispatlasın 18 bin liralık ne sattığını neyi teslim ettiğini.
    yok biz bağış topluyoruz, bu arkadaş da derneğimize bağış yaptı vs diyebilirler, o zaman bu arkadaşa ne zaman nasıl ulaştıkları derneğin adı adresi amacını açıklamaları bu arkadaşın kendi rızası ile bu bağışı yaptıklarını ispatlamaları gerekir. bu dernek yasal mıdır? bağış toplama izni var mıdır? vs hepsi araştırılmalıdır.,
    burada müşterinin beyanı esas alınmalıdır, para onundur, ortada 1 tane dolandırıcı vardır. kolayca tespiti yapılabilir. Alıcı ben bağış için ödeme yapmadım bunlar dolandırıcı dediği anda para transferi durdurulur, ancak bunlar zaten onlarca yüzlerce kişiye daha dolandırmışlardır muhtemelen, bu nedenle şebeke oldukları zaten anlaşılır.
    eğer hesaptaki para transfer edilseydi nakit olarak çekilseydi vs. itiraz yolu kapalı olabilirdi.
    yani banka zaten senin rızan dışında olduğunu kabul etmiyor, sms kodu deyip sıyrılıyor eğer hukuken de sms kodu verildiğinde geri dönüş yoksa,
    chargeback den başka seçenek kalmıyor,


    bankadan chargeback (harcama itiraz formu) alınır doldurulur,
    itiraz nedenine vaat edilen mal ve hizmet teslim edilmedi seçilir,
    (işlem bilgim dışında yapıldı kesinlikle seçilmez, seçilirse sms kodu ile yapıldı denilerek red edilir.)

    bu durumda mal veya hizmetin teslim edildiğini/verildiğini ispat yükümlüğü satıcıya aittir.

    atıyorum telefonla arandım, 9 bin küsur liraya 2 kişilik 1 aylık tatil vaadiyle ödeme yaptım,
    ancak 9 bin küsurluk meblağ hem 2 kere çekilmiş hem de vaat edilen tatili alamadım, daha sonra verilen telefonlara ulaşamadım,

    dolayısıyla ödediğim bedel karşılığında hizmet verilmedi, paramın iadesini talep ediyorum denebilir,

    bu durumda sizin banka karşı bankaya bildirecek o bankada pos verdiği kişiye yansıtacak varsa parasını hesabını bloke edecek suç duyurusunda bulunacak,
    yoksa hacizle bu parayı tahsil edecek,

    yok öyle önüne gelene pos cihazı ver, sanal pos ver milleti dolandır,

    bankadan destek alamazsanız doğrudan visa/mastercard la iletişme geçersiniz olmadı bankayı dava edersiniz,
    ama dediğim gibi chargeback den ilerleyin. yada hukuki yardım alın. en kötü ihtimal chargebackten sonuç alamasanz bile mükerrer ödemeden yarısını kurtarabilirsiniz. çünkü peş peşe 2 tane aynı tutar çekilmiş.
    paranızın peşini asla bırakmayın.


    milyar dolarlık uluslararası firmaların güvenlik açıklarını kullanarak insanları soymasını gram eleştirmeyip de,
    parası çalınan adama bi ton laf edenler, günün birinde sizin de başınıza bu tip bir olay geldiğinde,
    ah ben ne malmışım haha ben de salakmışım vs diyeceksen sorun yok.
    ama en küçük sızlanmada sana da bu tip dolandırıcının tarafını tutar nitelikte yorumlar yapılırsa ağlamayacaksın.
    Her kelimesini üşenmeden okudum. Sizi ayakta alkışlıyorum...




  • Öncelikle geçmiş olsun, zor bir durum teknoloji geliştikçe dolandırıcılık yöntemleri de gelişiyor. Birkaç arkadaş içeride adamları var demişler ama içeride adamları olmasına gerek yok. Alışveriş yaptığınız siteden çalınan bilgilerle de bu işlemler yapılabilir. Birde bankaların korkudan açıklayamadığı sızma mevzuları oluyor, hisseler vs. düşmesin zarar etmesinler diye bunu açıklamıyorlar. Bu tarzda alınmış bilgilerde olabilir. Benim önerim -yine bir avukata danışmakla birlikte- bilgilerinizin üçüncü kişilerin eline nasıl geçtiğini sorgulayıp bankayı bu yönde sıkıştırmanız. Eğer bi sızma mevzusu varsa zararınızı karşılamalıdırlar.
  • WaxKitten kullanıcısına yanıt
    o şekil daha fazla göze batar çoğu telefon, ios kullandığım için ios olarak yorumlucam mesela 0212 numaralı biri aradığında istanbul/avrupa diye yazıyor numaranın üstünde veya yurtdışı aramaları oldugunda mesela amazon.de arıyor arada siparişlerimle ilgili +49 olarak aradıklarında almanya yazıyor dediğim gibi daha fazla göze batıyor bu şekilde asıl yaptıkları olay şu

    0850 222 3663 bu normalde enparanın numarası ama 0860 222 3663 bunu kullanıyorlar şuan.
  • cinematic kullanıcısına yanıt
    evet tecrübe ederek öğrenmek baya kötü oluyo asıl önemli olan bilinçli olmak sahibindene ne zaman telefonumu veya bilgisayar parçalarımı koysam whatsapptan yazıyorlar işte i saw in sahibinden.com website, i living and working ankara askeri bilmem birşey yazmış, hepte askeri olarak ankara istanbula gelmişler ama kargoyu yurtdışına ailelerine göndermek istiyorlar buda işkillenmek için bi neden,biraz ingilizceyi geliştirme amaçlı konuşuyorum bakıyorum translate ile konuşuyor,anlaşılıyor çünkü,sattım çoktan diyorum ingilizce olarak görüldü atıp yazmıyorlar [:)
  • benim başıma farklı bir bankanın kred kartıyla gelmişti 3d li işlem yaptım dolandırıcı kendi hesabına aktarmıştı 10 bin tl bankaya ve savcılıga dilekce yazdım dolandırıcının hesabına bloke konuldu. banka 2 ay sonra parayı alabilmiştim
  • astegon kullanıcısına yanıt
    Evet android kullanan her kişi mobil bankacılıkta riskte siz siz olun android telefonlardan mobil bankacılık işlemi yapmayın,eğer yapmak zorundaysanda bir apple telefon kullanmak zorundasınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seyru

    Aslında dediğin gibi ama karşısı alışveriş sitesi değil anladığım paravan bir şirket bir vakıf olarak gözüküyor buraya bağış yapılıyor diye bir kurgu var.

    Dolandırıcılar kılıfına uyduruyor.
    Geçmiş olsun dünyanın en iyi hırsızları 1 polonlar 2 diyarbakirlilardir. Avrupa'da bunla ilgili atasözü bile var araban calindiysa Polonyaya git kesin bulursun diye. Peşini bırakma bu işin. Ben bazen banka çalışanlarına telefonda bile inanmıyorum. Dolasiyla smsle durumu uyanmak gerekirdi ama bir anlik dikkatsizlik işte.

    Edit: egerki yardimi dokuncaksa
    m.krs-online.com.pl
    KRS 0000744341 FUNDACJA CZYSTY �WIAT, NIP 7811980496, REGON 381253770
    http://m.krs-online.com.pl/fundacja-czysty-swiat-krs-10401230.html


    Bu siteden firmanın ortakları kurucuları vergi nosu kuruluş tarihi vb bilgiler var. Köklü bir vakıf değil belli çokta sallamasyon websiteleri var. Tekrardan gecmis olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tesbihcekenhoroz -- 13 Mayıs 2019; 13:33:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • benim bildiğim belli miktarın üstünde işlem yapılınca özellikle senin durumunda 2 kere çekmişler , banka seni arayıp teyit istiyor. banka aramadı mı seni ? (saat önemli değil 7/24 çalışıyorlar gece 4te aramışlardı beni.)
  • baştan sona okudum geçmiş olsun,paylaştığınız ve bilinç yaratmaya çalıştığınız için teşekkür ederim.

    bence de siz bu konuda haklısınız. Bankalar müşterilerini bu gibi durumlardan korumakla görevliler.

    Sizi tanıyan biri de bu konuda size bu işi yapmış ve bu nedenle bilgilerinizi biliyor olabilir bunu da bir göz önünde bulundurup üzerinde düşünmeniz belki faydalı olur. Dediğiniz gibi enpara da bu bilgilerin güvenliğini sağlayamamış ise bu da büyük bir risktir.

    ayrıca enparayı ne kadar ilk baştan beri desteklesem de bu konuda size karşı daha yardımcı tavırda olmalarını beklerdim.
    Bu konuda sizi suçlayan insanlara
    1-kendilerinin ufak da olsa hiç hata yapmadıklarını sormak gerekir.
    2- İnsanlar bankalara neden paralarını emanet ediyorlar? Banka bizim kazancımızı kötü niyetli kişilere karşı koruyamayacak ise neden biz paramızı emanet ediyoruz?
    3- siz bu işlemi kendiniz yapmış olsanız da( ki yapmadığınız açık ve net ) bu işlemi durdurun ödemeyi yapmayın diyorsunuz yani zaten bu durumda bu işten kazanç da sağlayamazsınız ki.

    Durum umarım sizin için olumlu çözülür, 4 gündür uyuyamıyorum diyen bir insana sen suçlusun diyen 'insan' ların da hiç empati yeteneği gelişmemiş. Kendilerini çıkar gözetmeden bir konuda bilinçlendirmeye çalışan bir kişiye bile kötü söz söyleyip durumunu anlamamak bana göre bariz bir hastalıktır. Onlara da acil şifalar diliyorum




  • sms kodlama cart curt edenler zirvalamayim bi zahmet. Adamın her bilgisine kadar biliyorlarmis ne yapsin? Benden herkese tavsiye aradığınız zaman biseyler önerirlerse suandaki gibi direk kapatip kendi bankanizi kendiniz arayıp teyit edin whatsup ihbar hattina falan yaz hocam kanallarin sesin çıkarsa birşeyler yaparlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşlem kredi kartıyla yapılmış provizyonda olan işlemi iptal etmeleri lazım.


    Birde hocam gerçi herkese nacizane tavsiyem android telefon kullanıcıları telefonunuzda görüşme kayıt uygulaması bulundurun.

    Böyle olaylarda çok işinize yarar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr20mouse -- 13 Mayıs 2019; 13:37:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEnano kullanıcısına yanıt
    o bilgileri nereden elde ettiler ? enparadansa enpara da sıkıntı olmus olmuyor mu? neden once bunu sorgulamiyorsun? ve hadi bu arkadas dunyanin en hatali insani. soyle bi durumda bilgelik taslamaya ve moral bozmaya gerek var mi ? reelde senin gibilere 2.yi vurmuyorum. nerd

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakka hortumlandi sandim bi an

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saydığın 1,2 ve 3. maddeler internet bankacılığından ayarlanabiliyor güvenlik istiyorsan ayarla kardeşim.

    Artı olarak kart kullanıyorsun sen ne güvenliğinden bahsediyorsun aliexpress’ten alışveriş yaparken takılacak mı mesela çok saçmalamışsın bizim insanımız bir şeyleri kurcalayıp öğrenmek yerine böyle çamur atmaya alışkın işte. Artı olarak gelen sms’te kimseyle paylaşmayın diye de uyarıyorlar. Bir araştırma şirketi bu dolandırıcılık yöntemine kananların çoğunda zeka geriliği olduğunu kanıtlamıştı bulursam atarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozfidelio

    Bilgili android funboyumuza gelsin.
    https://www.webtekno.com/viruslu-uygulamalarla-android-telefonlar-pornhub-a-donmus-durumda-h62230.html
    https://www.sozcu.com.tr/2016/teknoloji/android-telefonlarda-porno-tehlikesi-samsung-htc-lg-sony-telefonu-olanlar-dikkat-1204222/

    Alıntıları Göster
    Şimdi sağlam cevap veririm de neyse.

    Ek bilgi: Bir kere funboy değil, fanboy olacak o düzelt bence.

    Gelelim dediklerinize; envai çeşit çöplük uygulama marketi olan Google Play'de ciddi anlamda sıkıntı var mı? Var. Bunu ben de kabul ediyorum. Ama

    quote:

    Kardeş muhtemelen telefonun ANDROİD ve o telefonla porno sitelere giriyorsun, Google denen MAL şirket uygulamalara geniş yetkiler verirken bir çok açık bırakıyor maalesef bir mühendis olarak kesinlikle önermem ya o telefondan PORNO sitelere girme yada giriyorsanda banka işlemlerini başka bir telefondan yap.


    Sonra gidip bakıyoruz verdiğin linklere:

    ...Android 4.0 Ice Cream Sandwich’ten 4.4 KitKat sürümüne kadar olan tüm sürümleri etkileyen Cyber.Police...

    Bu devirde bu cihazları kullanan pek fazla kimse yok.

    Gelelim diğer hususa, web sayfasına mobil browser ile girdiğinizde size mutlaka ama mutlaka bir uygulama (.apk) indirtip kurdurtması lazım ki sizin cihazınız ile ilgili ROOT hakları dışında hakları olsun. Bakın ROOT olmayan yerler dedim.

    RESPONSE REDIRECT ile eğer cihazımı ele geçiriyorlarsa gelsin buyursun. Web üzerinden en fazla zararlı kod çalıştırabilir. Akıllı kullanıcılar da nereyi tıklayıp nereyi kullanacağını iyi bilir.

    Bunu android'de ROM geliştirmiş biri olarak söylüyorum. Bir çok şey mümkün ama kullanıcı OK demezse olmaz.


    Bi de bu var ki evlere şenlik;

    quote:

    Evet android kullanan her kişi mobil bankacılıkta riskte siz siz olun android telefonlardan mobil bankacılık işlemi yapmayın,eğer yapmak zorundaysanda bir apple telefon kullanmak zorundasınız.


    He @radko aslan parçası he. Android kullanan herkes korkuyor, tir tir titriyor. Para biriktirip apple alma yolunda ilerliyor.

    Şu cümleleri şu önemli konuda bana yazdırdınız ya. Problem enpara'nın kolaylık olsun diye authentication tarafında boşluk yaratması. Üstüne de yüklü meblağlarda "Hoop ne oluyor kardeşim" dememesi. Yok android, yok ios...

    De gedin işinize.




  • Npara'nın en ufak hatası yok.
    Android cihazınıza veya kişisel bilgisayarınıza keyloger bulaşması nedeni ile kişisel bilgilerinizi kaptırmışsınız.

    Telefondaki kişiye SMS ONAY kodunu dahi vermişsiniz artık yapacak bir şey yok paranızı geri alamayacaksınız.

    Kişisel güvenlik zaafiyetiniz var.

    Hukuki olarak Banka ve Avukatları haklıdır geçmiş olsun
  • Kartlarınızın internet alışverişini kapatın. Lazım olunca açarsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VeRMİNaaRD kullanıcısına yanıt
    Dediğin gibi Vakıfbank başarılı uygulama konusunda. Geçen eşim acil para transferi için uygulamayayı telefonuna kurup bütün şifreleri bilmesine rağmen giriş yapamamış üstüne mobil şifre ve internet bankacılığı şifresini bloke etmiş. Bankaya gidip açtırmak zorunda kalmıştım. Gişe görevliside demekki uygulama iyi çalışıyormuş dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enpara'nın burada yapacak birşeyi yok. Sonuçta şifre paylaşılmış.
    Bundan 4-5 ay önce benim enpara kartı kopyalamışlardı. Gece yarısı para çekmişler. İtiraz ettim, 3 gün sonra param ödendi geriye.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.