Şimdi Ara

Entranet CRM Yazılımları Satış - Pazarlama - Destek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Yazılımları web odaklı satış, pazarlama ve destek kollarına ayrılarak yönetilmesi gereken bir sistemdir.
    Satış Teklif Yönetimi ni etkin bir şekilde kullanabilmek için şu kurallara uymanız gerekmektedir. İlk olarak sosyal satış stratejisine odaklanarak ilerlemeli, sosyal ve reel gücünüz arasındaki farkı kapatabilmelisiniz. Entranet CRM ile kişiselleştirilebilir metrikler, raporlar ve gösterge tabloları hazırlayabilirsiniz. Gerçek zamanlı veriler ile fırsatlar oluşturabilir, bu bağlamda güçlü ve profesyonel bir satış mekanizması gerçekleştirebilirsiniz. Seyahat ve Masraf Yönetimini detaylı bir şekilde hazırlamanız gerekmektedir. Gelen müşterilerinize fırsat kayıtları oluşturmalı ve ona göre satış stratejileri belirlemeniz gerekmektedir. Satış gücünüzü arttırmak için satış kanallarınızı etkin bir şekilde yönetebilmeniz gerekmektedir.
    Entranet CRM Pazarlama Yönetimi ile planlarınızı oluşturabilir, bütçe çalışmalarınızı yönetebilirsiniz. Pazarlama raporlarınıza ulaşabilir, e-pazarlama yönetimiyle web sitelerinizi, sosyal medya hesaplarınızı ve iletişim kanallarınızı yönetebilirsiniz. Web sitenize gelen formları detaylı bir şekilde incelemeli ve gelen formlara göre kategorik olarak projelendirme ve görevlendirme yapabilirsiniz. Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) ve Arama Motoru Pazarlama (SEM) konularına stratejik olarak dikkat etmeniz gerekmektedir. Çünkü web site istatistiklerinizi, anahtar kelime sıralamalarınızı incelemek sizin yapacağınız çalışmalara yönelik güçlendirme yapmanızı sağlayacaktır. Haber bültenleri ve kampanyalar oluşturarak kullanıcıları ürünleriniz ya da planlarınız hakkında bilgilendirebilirsiniz. Müşteri listeleri oluşturabilir ve onlara anketler düzenleyebilir ve toplu mail, toplu sms ile bilgilendirme yapabilirsiniz.
    CRM destek konusunda ise müşterilerinizle aranızdaki bağı kuvvetlendirmeniz gerekmektedir. Proje Yönetimi : Projelerinizi ekip çalışması ile birlikte yöneterek olumlu sonuçlar ortaya çıkmasını sağlayabilirsiniz. Arama ve ziyaret kayıtlarınızı detaylı bir şekilde yöneterek ilerlemelisiniz. Bu şekilde müşterilerinizle sorunsuz bir şekilde ilerleme gerçekleştirmeniz daha mümkün olacaktır. Müşterilerinizin destek kayıtlarına vereceğiniz hızlı dönüşler sizin için daha avantajlı bir durum oluşturacaktır. Gelen destek kayıtlarını aramaları analiz ederek genel bir durum varsa hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmanız gerekmektedir. İş süreçlerinizle ilgili hatırlatmalar oluşturmalı, gereken durumlarda kısa notlar almalı ve dosyalarınızı sistematik bir şekilde saklamanız gerekmektedir.
    www.entranet.com/crm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrekorkmaz01 -- 1 Aralık 2015; 16:07:05 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.