Şimdi Ara

‘Erdoğan, TCDD, Türk Hava Yolları ve BOTAŞ’ı satmaya hazırlanıyor’ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
1
Favori
2.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • BOTAŞ zaten Varlık Fonu'nda. Yani çoktaaaan satılmış bile olabilir.


    Çünkü Varlık Fonu'nun bünyesindeki kurumların satışından ne Sayıştay haberdar olabiliyor ne de başka bir kurum.


    Varlık Fonu elindekileri özelleştirme kanunlarından da muaf bir şekilde ihalesiz istediğine istediği fiyattan satma hakkına sahip.


    Ek olarak ilginçtir Varlık Fonu'na geçmeden önce vergi rekortmeni olan BOTAŞ, Varlık Fonu'na geçtikten sonra istikrarlı bir şekilde zarar ediyor görünüyor. Yani birileri içini boşaltıyor BOTAŞ'ın.

  • Naruto45 N kullanıcısına yanıt

    Devletin resmi kurumu yalan diyor ! Ona inanmayıp belgesiz bilgisiz birilerinin ortaya attığı iddialara mı inanalım ?



    Not: Bu arada ben devletçiliği karşıyım. Bazı önemli işler dışında devletin fabrika çalıştırması hizmet üretmesi saçma geliyor bana. ( Çünkü kaliteli yapılmıyor memur mantığı ile yapıldığına. ) Özelleştirmesi kaliteyi ve hizmeti arttıracaksa özelleştirilebilir...

  • siz satılınca nasıl bir kılıf uydurcanız ona çalışın aktroller...

  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    Ttnet gibi değil mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgutozkan kullanıcısına yanıt
    Hic umrumda olmaz halk bu kaderi hak etti satip savursunlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt

    satıldı aslında. yıllık ülke ekonomisinin tam olarak yarısı (400 Milyar $) bilinen miktarda para resmen çöp oldu, uçtu gitti

    https://forum.donanimhaber.com/tcmb-1-5-yilda-200-milyar-yakmis--156050533


    200 milyar dolar da içerde ve suriyenin kuzeyindeki din kardeşlerimize harcanmış.


    satılan veya yarım yy. için "kiralanan" madenler, limanlar, fabrikalar cart curt da eklersen..

  • Thy, tcdd, botaş üçü de satılsın. Devletin havayolu şirketine ortak olduğu bir yapı dünyada kalmadı.

  • Mesela TCDD'nin ben kısmen özelleştirilmesini desteklerim. Ülkede demiryolu ağı neredeyse yürümüyor. Aranızda trene binen kaç kişi var.


    Trakya bölgesinde oturuyorum oturduğum ilçeden tren geçiyor köyümden geçiyor. İstanbul'a gitmek istesem tren var. Ama kullanışlı değil hizmet kalitesi düşük. Tren saatleri alakasız. Trenler bakımlı ve temiz değil.


    Kos koca trenyolu hattı var sabahın körüne tren koyuyorlar. Birde gecenin bir yarısına. Abi Online satış açsana herkesin koltuğu yeri belli olsun. Koysana oraya 2 saatte bir sefer. Duraklar belli olsun telefonlara uygulama olsun. Ama hiç biri yok. Taaa osmanlı döneminden kalma bilet satış yerleri. Tarihi eser vagonlar trenler. Ne oldu TCDD devletin malı hayatta satılamaz. Ben kullanamadıktan sonra devlete faydası olmadıktan sonra anlamı nedir...


    Not: Üstüne bakım onarım inceleme zayıf oluyor tren kazası oluyor yakın zamanda Çorlu'da olduğu gibi. Devlet memuru oldumu çoğu kişi verimli çalışmıyor çünkü.


    Not2: Ben dünya görüşü olarak devletçiliğe ve kamuculuğa karşıyım. Bana kalsa Savunma sanayi dışında hiç bir şey devlette olmamalı. Devlet fabrika açmamalı işçi almamalı. Özel sektörde olmalı bu işler. Hatta devletin hastanesi bile olmasa olur. Okullar bile özel olsa olur yani. Kalitenin artması içinde olmalı ama o seviyeye bir 100 yıl daha erişemiyecez. Öğretmen devlet memuru olmayacak doktur devlet memuru olmayacak. Özel sektörde özel hastane özel okul mantığında çalışacaklar. İyi olan çok para kötü olan az para kazanacak ve aralarında rekabet olacak. Bizde atanan öğretmen ölene kadar kendini geliştirmiyor yenilemiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0zkanK. -- 14 Haziran 2023; 19:44:50 >




  • 0zkanK. kullanıcısına yanıt

    Sabancı olmasa uçağa binemezdik…


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    Öyne deyyon emme, seen deel miydin, gıç kadar goltuk aralığında seyahat etmek işkence gibi deyip pegasusu çok eleştirmiştin emme şincik de bakayyom pegasusun fanı olup çıkmışsın...

  • Yakinda kendilerine oy verenleride satarlarmis zuhahaha2828388e  

    3 un 5 in hesabi olmaz fazla direnmeyin bence  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şoray uzun yolda -- 14 Haziran 2023; 21:3:23 >
  • Yok ya gerçek değildir.

    Onlar satılırsa biteriz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0zkanK. kullanıcısına yanıt

    Tamam 29 yıllığına özelleşti diyelim en önemli kurumlarımız. 29 yıl ne olacak? Tamamen vatandaşa parasıyla o hizmeti satacak kiralayan devlet veya şirket. 29 yıl boyunca bizim vatandaşımız ne olacak? Hizmeti pahalı diye alamayacak bir çoğu. 29 yıl az süre mi? Bir insanın ömrünün yarısı kafadan. Ben özelleştirmeye karşı değilim lakin x şirketine veya devletine 29 yıl devredilmesine karşıyım. Sürelerin çok daha kısa olması gerekiyor mesela 10 yılı geçememesi gerekiyor. minimum 2 sene maksimum 10 sene özelleştirme yapılmalıdır benim fikrim. Baktın gördün hiçbir zararı yok alan şirket fahiş fiyat politikası gütmeden türk vatandaşlarına bizim devletimizden çok az bir fark koyarak üstüne hizmet ve kalite verdi devam etsin.

  • TCDD her sene zarar açıklıyor. Trenler ve sinyalizasyon berbat, hala telsizle tren geldi gitti muhabbeti yapıyorlar. Saatlerce trenler birbirlerine yol vermeyi bekliyor. Böylesine kaplumbağa bir teşkilat TCDD. Keşke satılmasa da başka çözüm bulunsa

  • WatchAndLearnn kullanıcısına yanıt

    Hizmet yeter ki kaliteli olsun insanlar alır merak etme. Özelleştirmelerde şartları ağır tutmak lazım. Adamlar süre uzun olacak ki oraya yatırım yapabilsin. Ve yaptığı yatırımları bırakıp gidecekler 29 yılın sonunda. Sen adama 3-5 yıllığına kiralasan bir yer oraya GRAM YATIRIM YAPMAZ gelişmesi için uğraşmaz nede olsa elimden gidecek 2-3 yıl sonra deyip.


    Özelleştirmelerin devletede faydası var. Sırtından yükleri alıyor. Zarar eder firma ise birde özelleştirilen 2x faydası var. Devlet suya sabuna dokunmadan KDV ÖTV ve vergi üstünden ayrıca o firmadaki çalışanlar üstünden vergisini kemiksiz alır zaten. Öbür türlü kendi işletse yüzde 25-30 kar edeceği şüpheli iken hiç bir şey yapmadan kar üstünden payını alabilir. Ama en önemlisi tabii ki HİZMET KALİMTESİNİN ARTMASI...


    Şuan tren fiyatları otobüs fiyatlarının 3 te 1 neredeyse. Ama Kalite yok. Düzgün sefer yok müşteri memnunuyeti yok. TCDD özelleştirilse ve biyet fiyatları otobüse göre yarı yarıya olsa ama HİZMET KALİTESİ ARTSA 2 saatte bir tren seferi olsa sefer sırasında her türlü ikram ve market hizmetleri olsa. Müşteri memnunuyeti artsa online ve telefondan her şeyi takip edebilsek ne zararı ? Aman illaha devllette kalsın mantığına sıcak bakmıyorum.





  • 0zkanK. kullanıcısına yanıt

    Aynı şeyi söylüyoruz devletin kendi işletip satacağı fiyatı çok geçmiyorsa azıcık fazlası bile olsa kaliteli ve düzgün hizmet verirse iyi. Ona karşı değilim. Mesela gümrük özelleştirilmesi gereken şeylerden birisi devlet şuan işletemiyor gümrükü diyorlar. Hiçbir kural yasa yok devlet memurunun insafiyetine kalmış.

  • Satılsın ne var ki devlet fabrika mı açar kardeşim komünist miyiz biz? Hele TCDD, zaten devletteyken berbat bir kurum. TCDD kargo bile yok, şehirlerarası otobüse kargo verebiliyosun bunlarda öyle bir şey yok. Saçmalıktı zaten.

  • Bıkmadınız şu yalan haberlerden ya

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.