Şimdi Ara

Escort LPG problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ford Escort arabama 4 ay önce BRC marka LPG sistemi taktırdım son 1 ayda ayagımı gazdan çekince stop ediyor. Devir saati sürekli oynuyor. Sistemi takan firma problemi Ford Servise serviste LPG sistemine atıyor.. Arabanım rölantı motoru falan değişti serviste yapılabilecek her şey yapıldı fakat çözüm yok .LPG sisteminin aracın beynini bozdugunu değişmesi gerektigini söylüyorlar. Daha önce bu problemi yaşayan varmı? İMDAAATTT!!!!



  • lpg sisteminin arabanın beynini bozduğunu ilk kez duyuyorum bence bunun altında başka bir arıza yatıyor iyice araştırmadan beyni değiştirmeye kalkmayın sakın. oldukça maliyetli bir tecrübe olur sizin için.
    kolay gelsin
  • LPG yi takan yer rölanti motoru dedi servise gittik degiştirdik problem çözülmedi. Kablolar,bujiler hava filtresi her şey değişti başka ford forumlarına baktıgımda bu problemi lpg taktırdıktan sonra yaşayanlar çok ama çözüm yolu yok yazmıyor. Araba 90-100 km hızla giderken ayagımı gazdan çektigim an stop ediyor ve direksiyon fren agırlaşıyor 2-3 kere kaza atlattım bu yüzden. Benden başka fordda yaşayıp çözüm bulabilen varmı?
  • sorunun neyden kaynaklandığını bilmiyorum ama aklınızda bulunsun hareket halinde ayağınızı gazdan çekince ve debriyaja basınca stop ediyorsa dediğiniz gibi fren hidrolik pompası ve hidrolik direksiyon pompası çalışmayacağından kaza riskiniz çok yükselir.
    bu durumda yapmanız gereken debriyajdan ayağınızı yavaşça kaldırmaktır böylece kavrama yaparak motor tekrar çalışacak ve fren ve direksiyon normale dönecektir. tabi bu sırada kontak anahtarı ile hiç oynamamanız gerek yani açık olacak...
  • ee koskoca forumda çözüm önerisi olan yokmu?
  • ben biyerde okumuştum hava girişi 100 km üzerinde çok olduğu için araba stop ediyormuş yazdığına göre yapılması gereken tek şey havanın girdiği bir hortum var onu arabanın gidiş istikametinin tersine çevirmekmiş. bendede escort var daha lpg taktırmadım ama taktıracağım için çok araştırıyprum biyerde denk gelmiştim bu yazıya
  • Valla diger forumları okuyunca problemleri görünce pişman oldum taktırdıgıma.
  • sizin arabanız çok nokta enjeksiyonlumu yoksa tek nokta enjeksiyonlumu bu arada benim dediğimi denerseniz sonuç olarak ne oldu yazarsanız sevinirim benim okuduğum forumlarda dediğiniz problemi birçok kişi böyle çözmüş ve bu problem tek nokta enjeksiyonlularda çözüm oluyormuş.
  • Çok noktadan enjeksiyonlu. 1.8 clx Arabayı çalıştırdıgım zaman gaza geçene kadar normal rölantide çalışıyor gaza geçtikten sonra stop etmeye başlıyor dururkende giderkenden. Ondan sonra benzindede gazdada stop etme devam ediyor. Maf sensörü dediler şimdi onuda değiştirdik gene problem devam ediyor. Problemler 20.000 km'den sonra başladı.
  • çok ilginç sitede yazan birsürü otogaz dönüşüm merkezi var mutlaka birisi konu hakkında tecrübelidir inşallah sorununuz çözülür butür olayları duydukça bende lpg den soğuyorum
  • Sn.santana 80
    1- Aracınızdaki sistem sıralımı mikserlimi
    2- Ne marka
  • Sıralı sistem BRC.


    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili

    Sn.santana 80
    1- Aracınızdaki sistem sıralımı mikserlimi
    2- Ne marka
  • http://forum.donanimhaber.com/m_9142669/mpage_7/tm.htm

    quote:

    Orjinalden alıntı: NIGHTPULSE

    Hayırlı günler, belki bi fikrim olur diye yazmak istedim; benim problemimden önce aracım vw bora ot. ve yapılan işlemler katalitik konvektörü iptal ettirdim bilgisayara bağlndığı zaman sadece ve sadece lambda sensör arızası veriyor servisim konvektör yüzünden olduğunu normal olduğunu söyledi ayrıca brc fast sıralı sistem lpg var 10 ay oldu taktıralı,

    Geçtiğimiz iki ay öncesine kadar herşey normal takır takır işliyodu sorunda yoktu memnundum,ama 2 ay önce araçta özellikle ve sadece sabahları ilk çalışmada sürekli stop ediyodu 2 hatta 3 defa en sonuncuda ne zaman tutturur bilemezdim devir anormal şekilde 300 1200 800 vs. gezine gezine 900 ü zor buluyor hatta motor çok fazla sarsılıyordu bigün kaputu açtım ve gözlerimle gördüm sanki sarsılırken yere düşecek sanırsın,bu 2 hafta devam etti servisim çözemedi işi çünkü ilk benzinde çalıştığı için motor ben sorunu benzinde aradım en sonunda bigün motordan ufak bi patlama sesi geldi ve kaputtan beyaz dumanlar çıktı sigara dumanı gibi ama çok yoğun bi şekilde servise gidip tartıştım sonra lpg takılan yere gittim yeniden program attı ben olanları anlatınca ama bişey değişmedi sonraki bikaçgünde en sonunda sanayide eskiden arkadaşımın gittiği bi servis gördüm anlattım bana 500 kilometre benzinle gez sonra bana gel dedi ben seni program yükletmeye bi yere gönderecem dedi.Hakkatten 2 günde araba düzeldi galiba dediğine göre beyine arıza yükleniyormuş lpg beyninden sıfırlanması içinde benzinle gezmem gerekmiş, herşey düzeldi.İşin kötü tarafı benim sistemi taktırdığım şimşekotogaz hani ivedik kapanını çeken firma yetkili bayii değilmiş,program yüklemelerini istedim yükleyemedi kesiyor dedi araç yani programı atarken bağlantı koparıyormuş araba buda ona göre tahminen bobindenmiş ve ilkdefa bu sorun gelmiş daha sonra ilk olmadığını ağzından kaçırdı hani ilk deildi dediğimde susdu ama olan oldu neyse başka boranın bobinini denemek için takacakmışım bora bulup sorun ondaysa bobin değişecekmiş bu 1. sorumdu size,

    ben dinlemedim adamı yine atamadığı bozuk programla A2 denilen yetkili acentalardan birine mavidenizler yanılmıyorsam gittim ve yukardaki sorunuları anlatır anlatmaz adam bana hemen program attı ve düzeldi Allah var para bile almadı gerçi beş dakkalık iş ama emek var harcanan vermek istesemde kabul etmedi saolsun.Ama sonra aracımın içerde bulunan gaz deposunu gösteren seviye ledleri hep aynı doldursamda boş olsada depo ya 3 yada 4 led ışık yanıyor ve gaz tüketimim arttı sadece bunları düzeltmesi için benim meşhur ivedikkapanı oyuncularına gittiğimde adam program atmaya çalıştı ve attı sonra farkettim ki ertesi günlerde araç yine eskisi gibi ilk çalışmada sorun çıkarma belirtileri gösterdi çünkü daha önce ufak belirtiler arkasından büyük sorunlar çıkmışdı,ankarada a2 yaldızlar otogazda yeniden program yükletme ihtiyacı duydum servis ustası programı yüklerken yine bna programı tam alacakken araç kesiyor dedi yüklemesi zor dedi aracımı tüm gün bıraktım akşama geldiğimde aracımı almaya araç programı alırken kesti ama zar zor yükledim defalarca uğraştım dedi ve aracın kelebeğinin temizlenip temizlenmediğini birde buji kablolarının değişip değişmediğini sordu bende hayır dedim program almamasının sebebi bunlar olabilirmi buda

    2.sorum

    ve 2 ay öncesinde bugüne kadar aracın yol bilgisayarı 1 ve 2 olmak üzere iki tane cam sileceği kolunun altındaki tuşa uzun basınca sıfırlanıyor yol biligisayarı kısa basınca 1 ve 2 olmak üzere iki tane ayrı ayrı hafıza gösteriyor 1 hergün kendini sıfırlıyor ve hergün sanki ben sıfırlamışım gibi yeniden başlıyor 2 ise ben sıfırlayana kadar yol bilgilerini tutuyor yani normal çalışıyor bu neden nasıl olur normalmi yoksa problemmi daha önce dikkat etmemem ihitimalim var şimdi gözüme batıyor herşey buda 3.sorum,

    4.sorum aracımı kapatıp dışardan orjinal merkezi kilit sistemine basarak aracımın kapılarını kitlediğimde 4lüler yanarak kitapçıktan okuduğum kadarıyla iç denetim alarmını devreye sokuyor,ama som 2 aydır buda olmuyor sadece kapıları kapatıyor 4lü faşörler yanmıyor bi kaç defa arka arkaya basınca 4lü flaşörleri yakıyor bende rahat edip evime çıkıyorum bunun neyle alakası olduğunu söyleyebilirmisiniz

    5.sorumsa aracım ilk çalışmada geçen gün aracımı babama verdiğimde gördüm siyah duman atıyor sonra normale dönüyor,yağa baktım en alt seviyede ve servislerime düzenli hatta ve hatta önce girerim 10000de bir ve bu ay bu süre içerisinde yarım litre yağ eklettim buna rağmen yağ eksiltme ve ilk çalışmada siyah duman atma olayı söz konusu

    6 .ve son sorum sabah ilk gaza basışımda henüz benzinden gaza geçmemişken yani benzindeyken devir 900den aşağıya düşüp 700lere inip bi yığılma gösterip sonradan kendini topluyor bi fikriniz varmı,birde hazır sizi yakaladım eğer cevap verirseniz tabi valeo xenon ballastlarımdan birinin içine su kaçmış yeni ballast takımımı almalıyım yoksa yaptırabileceğim bi yer biliyormusunuz.

    Ankarada önerebileceğiniz servis yada usta varmı emeğinin karşılığını alan sadece siz anlamışsınızdır beni yoksa hacı hocaya götürecem arabyı okutacam :)
    Biliyorum yuh yada insafsız veya başka şeyler diyebilirsiniz bu yazıma okumak için sabır gerekir ben olsam okumazdım bakalım siz okuyabilecekmisiniz şimdiden kusura bakmayın bu kadar dertli olduğunu arabanın hepsini birden yazınca bende şimdi anladım almak isteyen varsa bedava :)


    Benim problemimde Nightpulse arkadaşın yaşadıgının aynısı.




  • @santana 80
    Hangi ilde yaşadığınızı sormayı unutmuşum :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili

    @santana 80
    Hangi ilde yaşadığınızı sormayı unutmuşum :)



    İle göre sistemin özellikler degişiyormu? İstanbul (deniz seviyesi)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Santana80


    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili

    @santana 80
    Hangi ilde yaşadığınızı sormayı unutmuşum :)



    İle göre sistemin özellikler degişiyormu? İstanbul (deniz seviyesi)



    Şakacı çocuk sizi kime yönlendirebilirim o anlamda sordum. Bize geldesem gelecenmi :)
    Anadolu yakasından 1 saat , Avrupa yakasından 1,5 saat mesafedesin
    Fakat ben size kağıthanedeki Mrk.srv.mizi öneriyorum
    Hangi yakada yaşıyorsunuz yada montajı kim yaptı gibi bilgileri açık ve net bir seferde verebilseniz daa iyi olur bu forumlarda. Dar zamanlarda yazabildiğimiz için geri dönüp bütün yazılanları hatim edemiyoruz :))
    Birde kontak sonrası +12 voltunu ve sinyalini bobindenmi almışlar eğer öyle ise (BİNGO) Hemen onun yerini değiştirtin taktığınız servise Herşey yoluna girecektir. Bu arada aracınızın yeniden proğramlanmasında yarar var. 12 voltu başka bir yerden kontak sonrasından alsınlar , devir sinyalinide krank shaft sensöründen alsınlar. Daha geçen hafta bursadan gelen bir araçta aynı sorunu aynı şekilde düzelttik :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faruksevgili -- 8 Mart 2008; 12:38:43 >




  • Benim ilk zamanlar gaza geçinceye kadar benzinde stop etme durumu vardı.(rölanti düşük gibiydi yani)hava filtresi girişini iyice sıktık.Sorun hava filtresi girişinin tam sıkılı olmayaşından kaynaklanıyormuş.İyice sıktıktan sonra benzinde stop etme sorunu ortadan kalktı.
  • Fordlarda oluyor bu tarz problemler genelde beyinden kaynaklanıyor . Sisteme eklenen çıkan sistemin yapısını bozuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cela Soylu -- 9 Mart 2008; 19:22:28 >
  • Sorunu halloldu galiba arkadaşın :=)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.