Şimdi Ara

Eski Kasa Mercedes yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba, Eski model 1975-1983 arasında bir mercedes almak istiyorum. Bütçe olarak 25.000e kadar. Ancak bilmediğim bir konu, model yazıyorum şu kasa, bu kasa olsun deniliyor.
    Bilgi sahibi olan arkadaşlardan yardım alabilirsem çok minnettar kalacağım. şimdi bir 1979 model 200d buldum. İyi gözüküyor.ancak nedir ne değildir bu olmasında şu olsun diyebileceğiniz bir model var mı. benim için önemli olan yani hiç satılmayan bir modeli almayım. Parça sıkıntısı çekmeyeceğim, konforlu olan bir araç istiyorum. yardımlarınız için teşekkür ederim şimdiden.



  • W123 kasa da benim en hoşuma giden kasa. Kara motor denilen 2000 yada 2300 cc benzinli olanlar epey sağlam diye biliyorum. Dizeller turbosuz olmaları nadeniyle oldukça güçsüz ama bakımlı iseler çok sağlam oldukları söyleniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka bir aracınız varsa haftasonu kullanmak için alıcam diyorsanız alın. Günlük kullanım için uygun değil 200d için 0-100 30sn'ydi galiba.

    25 bine zaten çürüksüz bulamazsın boyatıyım desen zaten 5 bin tutar. Motor şanzuman neysede trim kaporta parçaları bulunmaz.
  • Bende de var o hastalık... Çalıştığım firma da kaporta ve motor ustam aklınıza gelebilecek her türlü alet edavat var alıp bir tane toplayayım diyorum da hatunu kandıramıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 123, 124 ve 126 kasa en sorunsuz modellerdir. Parça fiyatını atlarsak yaygınlık olarak iyidir. Mekanik parça sıfır bulunur, çıkma parça da bulunur.

    Bütçenize göre temiz 123 bulmak daha kolay. 20 civarı bulursanız kalan para ile bakım ile keyfi masrafını yaparsınız.

    Dizel motorda 200, 240 ve 300 seçenekleri var. 200D fiyatları daha uygundur. Motoru zayıftır ama tork devrinin altına düşürmezseniz ve motor bakımlıysa kolay kolay bayılmaz. E sınıfının selefi olan 123 ve 124, uzun yol için tercih edilecekse 200D ekonomik olur. Manevrası çok iyi olsa da şehir trafiğinde zorlayabilir. 190D belki daha mantıklı.

    126 kasanın Amerikan modellerinde dizel motor var ama farklı. Yedek parça sorunu çıkarabilir.

    201 kasa 190D küçüktür ve daha iyi olduğu söylenir.

    Bakımı standart arabaya göre masraflıdır. R12 kullanırken ihmal ettiğim tüm bakımlar 124 kasa 200D sahibi olmamla değişti. Standart arabada antipenten kolları bitse dahi acil masraf istemese de Mercedesin arka takımındaki onlarca takozun erimesiyle seyir halinde çalkalanıyor. Standart arabada motor ve şanzıman kulakları bittiğinde vites kolu titrerken Mercedeste araba silkeleniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    123, 124 ve 126 kasa en sorunsuz modellerdir. Parça fiyatını atlarsak yaygınlık olarak iyidir. Mekanik parça sıfır bulunur, çıkma parça da bulunur.

    Bütçenize göre temiz 123 bulmak daha kolay. 20 civarı bulursanız kalan para ile bakım ile keyfi masrafını yaparsınız.

    Dizel motorda 200, 240 ve 300 seçenekleri var. 200D fiyatları daha uygundur. Motoru zayıftır ama tork devrinin altına düşürmezseniz ve motor bakımlıysa kolay kolay bayılmaz. E sınıfının selefi olan 123 ve 124, uzun yol için tercih edilecekse 200D ekonomik olur. Manevrası çok iyi olsa da şehir trafiğinde zorlayabilir. 190D belki daha mantıklı.

    126 kasanın Amerikan modellerinde dizel motor var ama farklı. Yedek parça sorunu çıkarabilir.

    201 kasa 190D küçüktür ve daha iyi olduğu söylenir.

    Bakımı standart arabaya göre masraflıdır. R12 kullanırken ihmal ettiğim tüm bakımlar 124 kasa 200D sahibi olmamla değişti. Standart arabada antipenten kolları bitse dahi acil masraf istemese de Mercedesin arka takımındaki onlarca takozun erimesiyle seyir halinde çalkalanıyor. Standart arabada motor ve şanzıman kulakları bittiğinde vites kolu titrerken Mercedeste araba silkeleniyor.
    çok güzel anlatmışsınız teşekkür ederim. yani günlük olarak kullanacağım şekilde 123,124,126 kasa mı tavsiye ediyorsunuz. 123,124,126 kasa da siz ne tavsiye edersinz acaba model olarak ;?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Material-Engineer

    Bende de var o hastalık... Çalıştığım firma da kaporta ve motor ustam aklınıza gelebilecek her türlü alet edavat var alıp bir tane toplayayım diyorum da hatunu kandıramıyorum
    kafaya taktım alıcam da ne alacağımı bilmiyorum :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Eski kasa audi a5 alınır mı?
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    W123 kasa da benim en hoşuma giden kasa. Kara motor denilen 2000 yada 2300 cc benzinli olanlar epey sağlam diye biliyorum. Dizeller turbosuz olmaları nadeniyle oldukça güçsüz ama bakımlı iseler çok sağlam oldukları söyleniyor.
    sonuçta eski model bir araba aslında bakımlı mı değil mi çokta anlaşılmaz bir bakıma risk almam gerekiyor o halde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihann23

    çok güzel anlatmışsınız teşekkür ederim. yani günlük olarak kullanacağım şekilde 123,124,126 kasa mı tavsiye ediyorsunuz. 123,124,126 kasa da siz ne tavsiye edersinz acaba model olarak ;?

    Alıntıları Göster
    Bütçene göre alabileceğin kasa 123 kasa. 124 ve 126 kasa da bütçeni 40 50 civarına çıkarman lazım. 115 kasa daha zevklidir ama çürüksüz bulman çok zor. 123 kasada motor tavsiyem m102 200e motor dizel de de 300 dizel. 200 dizel hayattan soğutur. 115 kasam vardı 123 e çok bindim şuan da Bi 124 kasa sahibi olarak tavsiyelerim bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihann23

    çok güzel anlatmışsınız teşekkür ederim. yani günlük olarak kullanacağım şekilde 123,124,126 kasa mı tavsiye ediyorsunuz. 123,124,126 kasa da siz ne tavsiye edersinz acaba model olarak ;?

    Alıntıları Göster
    Günlük kullanım için 123 kasa 240D veya 300D alınabilir. Şehir içinde 190D daha iyi olur. C serisi gibi küçüktür. Bebek benz olarak bilinir.

    Benim 200D alma sebebim şehir dışında kullanmayı düşündüğüm içindi. Uzun yolda daha ekonomik oluyor. 75 beygir olduğu için uzun rampada 4000 devire kadar çıkıyorum. Tork devri 2800 civarına geldiğinde rampa bitiyor. Referans aldığım uzun bir rampa var. Hızım 90 ile tek kişi başlıyorum. Hava filtresi tıkalıyken 60 ile rampa bitmişti. Filtre temizliği sonrası 80 ile aynı rampa bitiyor. Hız sınırından dolayı yol isteyen pek olmuyor. Çoğu zaman sol şeridi kapatabiliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dizel hem gürültülü hem gitmez hem de yakar.
    230.4 bakın yani 102 motor dedikleri 4 silindirli 2300cm olanlara bakın. Motor yürüyen kolay kolay sıkıntı çıkarmaz.
    25bine orta ayar bulunur. Çok temizleri 60-100bin eder.
    83 modelini 2 yıl kullandım. Çok güzeldi.
    Klima vs. Özellilere takılmayın sade kasası motor yürüyeni iyi denk gelir inşallah. Bu işler gönül işi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cezdim34

    Dizel hem gürültülü hem gitmez hem de yakar.
    230.4 bakın yani 102 motor dedikleri 4 silindirli 2300cm olanlara bakın. Motor yürüyen kolay kolay sıkıntı çıkarmaz.
    25bine orta ayar bulunur. Çok temizleri 60-100bin eder.
    83 modelini 2 yıl kullandım. Çok güzeldi.
    Klima vs. Özellilere takılmayın sade kasası motor yürüyeni iyi denk gelir inşallah. Bu işler gönül işi.
    çok teşekkür ederim ustam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.