Şimdi Ara

Eski premium sedanlardan hangisi alınır? Resimli - Yardım lütfen (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
2.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam bende de basladi Mercedes hevesi.

    300 civarında hatasız ya da bikac boyalı C 180 ler var. W 204 makyajlı kasa. Coupe de olur.


    Siz daha bilgininiz sanırım bu konuda. 5 ileri 7 ileri Amg paket falan filan kafam iyice karıştı. Öneriniz var mı bu konuda.


    Halihazırda Focus 3.5 var 5 senedir kullanıyorum memnunum da açıkçası. Benimki heves 2 sene kadar kullanıp değişirim muhtemelen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllarca sıfır km araç alıp yeter artık eski model premium alacağım diyip 2011 eski kasa a6 2.0 tdi aldım. Ufak tefek sorunlar çıkardı ancak araçtan genel olarak memnunum. A6 da bakabilirsiniz B8 kasa 1.8 120lik A4 de kullandım. A6 ile çok fark var aralarında.

    Temiz E90 bulmak çok çok zor A4 nispeten daha kolay bulunabilir ancak 1.8tfsi yağ eksilten bir motordu dikkat edin. Alabiliyorsanız c180 de bakabilirsiniz.

    Eski model premium araç alacaksanız eliniz sürekli aracın üzerinde olmak zorunda. Aracın yağ seviyesine, ateşleme, elektronik, soğutma sistemi, turbo, şanzıman vs. bir çok parçaya dikkat etmek zorundasınız. Sürekli el değiştiren araçlardan uzak durun, en azından son sahibinde bir kaç yıl kullanılmış bir araç alın. Kmden ziyade aracın nasıl kullanıldığı çok daha önemli. Araç sahibinin tipine de bakın apaçi tayfadan alınan arabanın km si az dahi olsa canı alınmış olabilir.

    Zaten bu modelde araç alacaksanız olası 15-20 bin liralık masrafları göze almışsınızdır. Umarım temiz bir araç bulursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • crssover C kullanıcısına yanıt

    Hocam değerli yorumlarınız için teşekkür ederim gerçekten. Audi tarafında sizde yağ yakma sorunu var mıydı? Yani abartıyor muyum bilmiyorum ama VW motorlari hele bazi turbo motorları beni çok korkutuyor. Bu konuda vukuatlı. Şanzıman da CVT olan Multitronic sanırım onda belki kronik hata yoktur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt

    Hocam benim araç 2.0tdi olduğu için motor konusunda pek bir kronik sorunu yok. multitronic(cvt) ile yaklasik 30 bin km yol yaptim 1 senede şanzımandan yana en ufak bir sorun yaşamadım. Çok fazla sorunlu bir şanzıman değil multitronic.


    Her şey alacağınız aracın kondisyonuyla ilgili sorunsuz derim sizin araçta sorun çıkar. Ya da sorunlu bir parçadır önceki sahibi iyi bir bakım onarım yapmıştır hiç bir sorun yaşamazsınız.


    Premium olmasa da olur derseniz eski aracım mk5 (2015 ve üzeri)mondeoydu. 2010 A4-A5-A6 hepsinden daha iyi bir araçtır. Özellikle Konfor ve yalıtım olarak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam siz insanları dinlemeyin. bende sizinle aynı kafadayım. yıllardır eski ama premium araca binerim ve hiçbir problem yaşamadım çünkü kalite eskiyen birşey değil.

    1.8 tfsi motor için söyleceklerim var. bu motor türkiye şartlarında bolca yedek parçası bulunabilen bir motordur. skoda ww ve audi tarafında bolca kullanıldı.bu motor için parça sıkıntısı kesinlikle yaşamazsınız. burada kaputun altında 1.8 motor olan 30 tane araç sayabilirim.

    motorun kol ve pistonu çok dayanaklı. kollar 300 pistonlar force alüminyum olduğu için 500 beygire kadar rahatlıkla dayanabiliyor. motorunda silindir başına 4 değil ferrari f350 deki gibi 5 valf düşüyor. 2008 2010 yıllarında formula 2 de kullanılmış 435 beygir ve 8300 devirde performans göstermiş bir motor.

    ilk veya 2. sahibinden alınan bakım geçmişine ulaşabildiğiniz bir 1.8 tfsi audi sizi asla yarı yolda bırakmayacaktır.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.