< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Eski premium sedanlardan hangisi alınır? Resimli - Yardım lütfen (2. sayfa)
-
-
Inan 2011 model turkiyeden cekilmis b segment aveo 130 bin tl. 200 bin parami ? 18 bin euro alt tarafi
Mercedesin son bakimi 750 eur +kdv tutmustu. Hesabi boyle yaoacaksin. Yoksa yan sanayi parcayla haftada 2 kez sanayidesin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yorumların çoğu doğru bu model/km de alacağın her araçla sanayiden çıkamazsın zaten 1-2 defa gidince bıkıp aracı satarsın. Bmw ye binince sanayiciler sana potansiyel yolunacak kaz gözüyle bakıyor. Bunu eski e90 kullanıcısı olarak söylüyorum aman uzak dur.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
En adi çin malı ise 3-4, idare eder kalitede ise de max 12 ay dayanir yan sanayii parcalar.
Orjinali ise parcasina gore 8-10 sene goturur.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tabi ki haklısın ama herşeyi orjinal almakta bu zamanda aptallık bence
Dedim ya Opel Astra ön orjinal balatası 700-800 TL ben TRW ön arka takım aldım 450 TL , yani çoğu sarf malzemede alt takımda vs bu işler böyle
Ha su hortumu gibi önemli konularda orjinal ürün kullanırsın
Aks mesela Fiesta orjinal aks 5000 TL yan sanayii 500 TL , yan sanayii alıp kafasını takıyor usta ben öyle yaptırdım zamanında yani orjinal orjinal diye bu kadar para vermek servise bence aptallık
Çok paran varsa verirsin ama Mercedes değil Opeli götüreyim bugun yetkili servise 750 Euro çıkar , Skoda arabanın DSG arızasına yetkili servis 60bin TL hesap çıkarmıştı özel servis halletti şanzımanı sanayii değil ama özel servis
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İyi araştırarak hepsi alınır, iyi araştırılmazsa sıfır egea bunlardan daha az üzer. Merakımdan dolayı mercedesleri çok takip ediyorum, yüksek fiyatlı ve yüksek modelli pek çok araç feleğin çemberinden geçmiş, kimin elinde patlarsa şeklinde yürüyor.
Eğer üst segment araç alacaksanız modelden, kilometreden, yaştan taviz verin ama düzgün bakılmış ve kullanılmış, tercihen uzun süredir alacağınız kişi adına tescilli bir araç alın. Aslında bu dediğim tüm ikinci el araçlar için geçerli ama üst segment araçta daha da geçerli.
-
boş koy gitsin burada her türlü insan var takılma bunlara
konuya gelecek olursak enişte bu yaz fransadan 2008 audi ile geldi km 310 binde 3 bin km yol geliyor bu insanlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam burada abartıldığı kadar kötü araçlar olduğunu sanmıyorum ikisinin de. Temiz örnekleri olduğu zaman rahatça binilebilir.
Öneri olarak daha yeni modelli Renault Latitude modeline bakabilirsiniz.
Bir de not. Bunlar ikinci el araçlar. Elbette dikkat ederek, bakımını yaparak binmeye çalışın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam bu onerebileceginiz temizlikte bir arac sanırım doğru mudur?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar ben Volvo kullanıcısıyim bireysel olarak ve başka markaya da kolay kolay geçmem. Özellikle VW grubuna bir çok sebepten güvenmiyorum. Bu demek değil bu arada Volvo onlardan daha iyi, benim de aracımda sorunlar oldu tabi.
Bu aracı aslında şirkete sedan ve premium bir araç alma ihtiyacından ötürü düşünüyoruz. Bazı iş görüşmelerinde, fabrikaya, yemeğe, saga sola git gel kullanacağız.
Tüm görüşler için teşekkürler hepsini dikkate alıp değerlendirme yapacağız mutlaka.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
170bine 2004 lexus gs var bir tane. Eski premium alacak olsam bunu alırdım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hyundai i10 alınabilir 200 bine
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
volvo s80 en mantıklı seçim olur...
-
Zaten 2. Elin esprisi bu bahsettiginiz. Yani 2. El araci ucuza aliyorsunuz. 5000 tl lik orjinal parca taktirmayip 500 tl ye yan sanayi taktiriyorsunuz. 4-5 ay sonra bi cukurda aks yine gidiyor. 4-5 ayda bir akstan, 3-4 ayda bir on takimdan , 4-5 ayda bir radyatorden, 2 -3 ayda bi marstan manifolddan, 3-4 ayda bir oto elektrik ariza lambasi vs vs bir bakmissiniz 2 haftada bir sanayiiye gidiyorsunuz.
Ancak bahsettigim her 2. Elde bu durum soz konusu degil. Bahsettigim durim 300 bine premium 2. El varken ayni modelin aynisini 200 bine bulup onu aldiginizda oluyor. Adam zaten o kadar bezmis ki arabadan yani 50 -100 bin bile umrunda olmuyor satarken. Adam da sadece yan sanayii ile ayakta tutmus araci.
Simdi dersiniz ki temiz 300 luk premium yerine 200 luk premiumu alirim, 400 -500 tl yan sanayilerle araci yurur tutarim, zaten 300 luk alsam da nihayetinde ariza acak vs diye kendinizi teselli ederseniz haklisiniz. Vaktiniz var ise zaten boyle leş arabayi ucuza alip ilgilenmek ekonomik olarak daha mantikli. Misal benim vaktim degerli. 0 km arac alirim genelde garantisi bitince de satarim. Misal korona da 1 sene mercedes aracima binmedim. Sunroofu arada acmak gerekiyormus. Acmadim. Sunroof bozuldu. Evet orjinali 7000 , yan sanayii 2 bine halledersin belki. Ama ben ugrasmam , 5000 ucuza verdim sattim. Cunku taksan yan sanayiyi 3 ay sonra yagmur giricek icine, hizli giderken ses yapacak, belki acilmayacak vs. Yani yan sanayi taktim diye 10 kere daha gidemem bi sunrooftan icin.
Ozetle vakit meselesi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yeni kasa mondeo alın geçin. Konfor olarak bunlardan iyi. Tipte premium seviyesinde.
Üstüne çok çok daha yeni olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@Kaygerya adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:
Zaten 2. Elin esprisi bu bahsettiginiz. Yani 2. El araci ucuza aliyorsunuz. 5000 tl lik orjinal parca taktirmayip 500 tl ye yan sanayi taktiriyorsunuz. 4-5 ay sonra bi cukurda aks yine gidiyor. 4-5 ayda bir akstan, 3-4 ayda bir on takimdan , 4-5 ayda bir radyatorden, 2 -3 ayda bi marstan manifolddan, 3-4 ayda bir oto elektrik ariza lambasi vs vs bir bakmissiniz 2 haftada bir sanayiiye gidiyorsunuz.
Ancak bahsettigim her 2. Elde bu durum soz konusu degil. Bahsettigim durim 300 bine premium 2. El varken ayni modelin aynisini 200 bine bulup onu aldiginizda oluyor. Adam zaten o kadar bezmis ki arabadan yani 50 -100 bin bile umrunda olmuyor satarken. Adam da sadece yan sanayii ile ayakta tutmus araci.
Simdi dersiniz ki temiz 300 luk premium yerine 200 luk premiumu alirim, 400 -500 tl yan sanayilerle araci yurur tutarim, zaten 300 luk alsam da nihayetinde ariza acak vs diye kendinizi teselli ederseniz haklisiniz. Vaktiniz var ise zaten boyle leş arabayi ucuza alip ilgilenmek ekonomik olarak daha mantikli. Misal benim vaktim degerli. 0 km arac alirim genelde garantisi bitince de satarim. Misal korona da 1 sene mercedes aracima binmedim. Sunroofu arada acmak gerekiyormus. Acmadim. Sunroof bozuldu. Evet orjinali 7000 , yan sanayii 2 bine halledersin belki. Ama ben ugrasmam , 5000 ucuza verdim sattim. Cunku taksan yan sanayiyi 3 ay sonra yagmur giricek icine, hizli giderken ses yapacak, belki acilmayacak vs. Yani yan sanayi taktim diye 10 kere daha gidemem bi sunrooftan icin."
Bakın bazı parçalar var balata disk vs gibi aşırı pahalı sadece orjinal olduğu için , TRW , Ferodo alıyorsun 3 kat ucuz ama TRW ve Ferodo zaten başka markaya orjinal ürün üreten marka , bazı parçalar var AKS dedik mesela orjinali 5000-10000 TL yan sanayii 1000 TL ama fark yok zaten mekanik bir parça zaten dünya para vermeye gerek kalmıyor 4-5 ayda bozulmuyor AKS , mekanik nispeten basit parçalar bunlar
Bunu demek istiyorum örneğin Su hortumu , intercooler hortumu yan sanayii almam
Alt takım mesela yine Febi , Sachs , Lemförder , Meyle gidip bu markalardan alt takım parçalarını alıp kullanıyorsun orjinalini almıyorsun çünkü 3 kat pahalı , ama bu saydığımız markalar zaten orjinal parça üreten markalar başka araba markalarına
Orjinal diye aynı parçaya 5 kat para ödemeyi bıraktım ben biraz kafayı çalıştırın yolunkayın
Ama gidip yerli yada çin malı parcada almıyorum mesela piyasada onlarca marka var parça üreten kimisi orjinalinden daha iyilerini üretiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8D107F370 -- 7 Kasım 2021; 22:8:1 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
@Mokali Amca adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:
Hocam bu onerebileceginiz temizlikte bir arac sanırım doğru mudur?
Hayır onerebilmek için iyice bakmak ve araç sahiplerini arayıp konuşmak gerek ama en azından 3-4 parça boyalı düşük km hasarsız araçlar gerisi halledilir kanımca
Birde bazı Audi A4 ler çok boş direkdiyonda tuş yok , kimisi 120hp kimisi 160hp 1.8 TFSI arada motorda fark var mı sadece yazılım mı bilmiyorum , kimisi deri döşeme , kimisi S line yani iyi bakmak lazım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8D107F370 -- 7 Kasım 2021; 21:42:48 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X