Şimdi Ara

Euro Civic Kulübü (92. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.296
Cevap
37
Favori
446.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ?Syntax Error

    Aklıma gemişken gaz tüketiminden bahsedeyim, 97 model 1.4i s euro civic...

    Arabayı ilk aldığımda stop edip duruyordu, rölantide duramıyordu gazlamadan, aldığım kişi gaz ayarı yapılacak falan demişti, yaptırdı, sıfırladım, depoyu fulledim, ilk 101,5 km den sonra depoya 11,5 lt LPG aldı (+ne kadar benzin yaktığını nası bilcez bu arada?)... Biraz çok gibime geldi, gerçi ben baya gazladım bi de 3-5 km kısa mesafeler gittim genelde ama...

    Nasıl sizce bu sonuç? Markası FEMA imiş, acaba çok mu açmış usta, rölanti ilk başlarda 1300 1500 devir gibi araba ısınınca 500 devire kadar düşüyor... Bi de benzin göstergesi tam yataya indiği halde benzin ışığı yanmadı, ben çalıştırırken geç marş aldı bi kaç kez, gerçi düğmeye basıp benzine geçince stop etmiyor ama heralde benzin bitti direk LPG'den çalıştı dedim (yani benzin bitse araba çalışmaz mı? bi de ne zaman yanacak diye benzin almamıştım... benzin deposunu boşta bırakmak zararlı mıdır?)...

    Böle şeylere takılıyoz işte :)




    Üstad ilk zamanlarda senin gibi benimde aynı şeylerden takıntılarım olmuştu bende bu forumu hemen hemen hepsini okudum çok faydalı oldu sanada tavsiye ederim. cevaplayabileceklerim şunlar; öncelikle sıralı sistem lpgli araçlar motor belirli bir ısıya gelene dek benzinle çalıştır bu her arabaya göre faklılık gösterir mesela benimki 2 dk felan sürüyor. onun için sakın olaki benzin ışığının yanmasını bekleme en az çeyrek depoda tut benzini muhakak.. bu lpye geçme süresinden değil motor lpg ile çalışsada benzin içeride devirdaim yapıyor pompayı bozarsan mazallah düşünmek istemiyorum gerisini... bu benzin alma olayı kışın çok yaparsın malum soğuk hava şartları ama yazın çok fazla almazsın çünkü benzinden gaza geçme süresi sn lerde oluyor.. gelelim yakıt sarfiyatına bende 1.6 sı var senin ölçümlerin gibi az km yaparak 100 km de 14 lt yakıyor (gaz), ama uzun yolda aşırı düşüş gösteriyor.. uzun yolda sakin kullanımda 6 lt yaktı mesela... benzinde hiç ölçüm yapmadım biliyorum 14 lt den az yakacak ama olsun benzin bu fiyatta iken ölçüm yapamam .. kısacası senin değerlerin iyi çok zorlama bence çünkü motor ısındıkça yakıt sarfiyatı düşer, sende kısa mesafe gittiğin için benim gibi yüksek çıkması normal .... diğer sorularına geçeyim... gaz açma olayı sıralı sistemde yok benim bildiğim çünkü bilgisayardan verileri sistem otomatik yüklüyor. olduki açma ayarı kısma olayı varsa sakın oynatma 1.4 motor olduğu için motorun ömrünü azaltabilirsin.. tavsiyem senin değerin iyi elletme sakın ... rölanti aynı bendeki gibi yüksekte çalışıyor ısındıkça iniyor bu normal... birde yakıt sarfiyatını düşürmek istiyorsan arabanın hangi devirde vites geçirdiğini iyi takip et o devire yaklaştığında ayağını hafif gazdan çek bi üst vitese geçsin zorlanmasın, zorlama olmadığı için yakıtın düşer. mesela şöyle ben arabayı gaza basarak gittiğimde 1 den ikiye geçişi 3000 dd oluyor ama ben istersen 2500 dd gelince ayağımı gazdan çekiyorum bi üst vitese geçiyor. bunu deneyebilirsin.. artı uzun kırmızı ışıklarda vitesi N ye alabilirsin, yok alınmaz diyenlere bakma sen aldığında o motorun rahatlama sesini duyunca hak verirsin .. her ne olursa olsun yakıtını geçtim de ışıklardan kalkışta dikiz aynasında arkayı izlemek hoşuma gidiyo önüme dikkat ederek bakıyorum tabi... yardmcı olabildiysem ne mutlu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ?Syntax Error


    quote:

    Orijinalden alıntı: terranova

    arkadaşlar bendede 97 model var.1.4 8 aydır .gayet sorunsuz ve keyifle kullanmaktayım.alacak kişilere tavsiye ederim bu paralara alınabilecek en sağlam ve konforlu araçtır.kullanma kılavuzunu isteyen arkadaşlara gönderebilirim.benim çok işime yaradı.



    Walla hocam taratıphttp://uploaded.to/ adresine yüklersen hepimiz istifade ederiz :)

    Kapılardaki ve alarmdaki sorunu hemen çözdürdüm ustaya, sigorta kutusu işlevlerini bilsem belki ben de çözerdim, lazım oluyo böyle elektrikli konularda özellikle...

    Bu arada 34kafkef arkadaşın temennilerine katılıyorum, Allah hepimizi kazadan, beladan (ve de nazardan) korusun...

    Gerçi arabayı sürmeye başladığımdan beri yollarda çok fazla sataşma ve de gazı kökleyip beni geçmeye çabalayan insanlar gözlemliyorum, hoşuma gitmiyor değil ama Allah şeytana uydurup gaza getirmesin ;)





    sigorta kutusuüzerinde sigorta işlevleri şekille anlatılıyor bildiğim kadarıyla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34kafkef


    quote:

    Orijinalden alıntı: ?Syntax Error

    Aklıma gemişken gaz tüketiminden bahsedeyim, 97 model 1.4i s euro civic...

    Arabayı ilk aldığımda stop edip duruyordu, rölantide duramıyordu gazlamadan, aldığım kişi gaz ayarı yapılacak falan demişti, yaptırdı, sıfırladım, depoyu fulledim, ilk 101,5 km den sonra depoya 11,5 lt LPG aldı (+ne kadar benzin yaktığını nası bilcez bu arada?)... Biraz çok gibime geldi, gerçi ben baya gazladım bi de 3-5 km kısa mesafeler gittim genelde ama...

    Nasıl sizce bu sonuç? Markası FEMA imiş, acaba çok mu açmış usta, rölanti ilk başlarda 1300 1500 devir gibi araba ısınınca 500 devire kadar düşüyor... Bi de benzin göstergesi tam yataya indiği halde benzin ışığı yanmadı, ben çalıştırırken geç marş aldı bi kaç kez, gerçi düğmeye basıp benzine geçince stop etmiyor ama heralde benzin bitti direk LPG'den çalıştı dedim (yani benzin bitse araba çalışmaz mı? bi de ne zaman yanacak diye benzin almamıştım... benzin deposunu boşta bırakmak zararlı mıdır?)...

    Böle şeylere takılıyoz işte :)




    Üstad ilk zamanlarda senin gibi benimde aynı şeylerden takıntılarım olmuştu bende bu forumu hemen hemen hepsini okudum çok faydalı oldu sanada tavsiye ederim. cevaplayabileceklerim şunlar; öncelikle sıralı sistem lpgli araçlar motor belirli bir ısıya gelene dek benzinle çalıştır bu her arabaya göre faklılık gösterir mesela benimki 2 dk felan sürüyor. onun için sakın olaki benzin ışığının yanmasını bekleme en az çeyrek depoda tut benzini muhakak.. bu lpye geçme süresinden değil motor lpg ile çalışsada benzin içeride devirdaim yapıyor pompayı bozarsan mazallah düşünmek istemiyorum gerisini... bu benzin alma olayı kışın çok yaparsın malum soğuk hava şartları ama yazın çok fazla almazsın çünkü benzinden gaza geçme süresi sn lerde oluyor.. gelelim yakıt sarfiyatına bende 1.6 sı var senin ölçümlerin gibi az km yaparak 100 km de 14 lt yakıyor (gaz), ama uzun yolda aşırı düşüş gösteriyor.. uzun yolda sakin kullanımda 6 lt yaktı mesela... benzinde hiç ölçüm yapmadım biliyorum 14 lt den az yakacak ama olsun benzin bu fiyatta iken ölçüm yapamam .. kısacası senin değerlerin iyi çok zorlama bence çünkü motor ısındıkça yakıt sarfiyatı düşer, sende kısa mesafe gittiğin için benim gibi yüksek çıkması normal .... diğer sorularına geçeyim... gaz açma olayı sıralı sistemde yok benim bildiğim çünkü bilgisayardan verileri sistem otomatik yüklüyor. olduki açma ayarı kısma olayı varsa sakın oynatma 1.4 motor olduğu için motorun ömrünü azaltabilirsin.. tavsiyem senin değerin iyi elletme sakın ... rölanti aynı bendeki gibi yüksekte çalışıyor ısındıkça iniyor bu normal... birde yakıt sarfiyatını düşürmek istiyorsan arabanın hangi devirde vites geçirdiğini iyi takip et o devire yaklaştığında ayağını hafif gazdan çek bi üst vitese geçsin zorlanmasın, zorlama olmadığı için yakıtın düşer. mesela şöyle ben arabayı gaza basarak gittiğimde 1 den ikiye geçişi 3000 dd oluyor ama ben istersen 2500 dd gelince ayağımı gazdan çekiyorum bi üst vitese geçiyor. bunu deneyebilirsin.. artı uzun kırmızı ışıklarda vitesi N ye alabilirsin, yok alınmaz diyenlere bakma sen aldığında o motorun rahatlama sesini duyunca hak verirsin .. her ne olursa olsun yakıtını geçtim de ışıklardan kalkışta dikiz aynasında arkayı izlemek hoşuma gidiyo önüme dikkat ederek bakıyorum tabi... yardmcı olabildiysem ne mutlu..



    Detaylı cevabın için çok teşekkür ederim hocam... Sanırım seninki otomatik vites, bi de 1.6 motor olunca senin yakıt da fazla sayılmaz, hele İstanbuldaysan :) Ben 950 kg 1.3 motor karbüratörlü italyan lpgli arabadan buna geçtiğim için henüz değerlere alışamadım sanırım, ama zaten kışın o bile 100 km'de 12 lt LPG'nin altına düşmüyordu şehir içinde, ben bu arabayı kışın bile benzinsiz çalıştırıyordum (benzin kaçırıyordu çünkü) aynı şeyi canım civicte denemek istemiyorum tabii ama zor durumlarda benzinsiz çalışabilmeli bence :)

    Ben vites geçişlerini genelde sese ve zorlanma hissiyatına göre yapıyorum ama dediğin gibi devirlere de bakayım bundan sonra... Sigorta kutusunu da ilk fırsatta inceleyeceğim...

    Bi de geçen gün arabaya bindim, akşamdan park etmiştim sabah saati 6 saat geri kalmış, çözemedim bunu... 45'lik akü takılıyormuş en fazla ama neden daha kuvvetli bir akü takılmasın, elektrikli camlar, sunroof falan derken çabuk gidebilir, akü yeniymiş gerçi ama eski arabalarda bi kaç kere ağzım yanmıştı akülerden çekiniyorum bu yüzden...




  • Detaylı cevabın için çok teşekkür ederim hocam... Sanırım seninki otomatik vites, bi de 1.6 motor olunca senin yakıt da fazla sayılmaz, hele İstanbuldaysan :) Ben 950 kg 1.3 motor karbüratörlü italyan lpgli arabadan buna geçtiğim için henüz değerlere alışamadım sanırım, ama zaten kışın o bile 100 km'de 12 lt LPG'nin altına düşmüyordu şehir içinde, ben bu arabayı kışın bile benzinsiz çalıştırıyordum (benzin kaçırıyordu çünkü) aynı şeyi canım civicte denemek istemiyorum tabii ama zor durumlarda benzinsiz çalışabilmeli bence :)

    Ben vites geçişlerini genelde sese ve zorlanma hissiyatına göre yapıyorum ama dediğin gibi devirlere de bakayım bundan sonra... Sigorta kutusunu da ilk fırsatta inceleyeceğim...

    Bi de geçen gün arabaya bindim, akşamdan park etmiştim sabah saati 6 saat geri kalmış, çözemedim bunu... 45'lik akü takılıyormuş en fazla ama neden daha kuvvetli bir akü takılmasın, elektrikli camlar, sunroof falan derken çabuk gidebilir, akü yeniymiş gerçi ama eski arabalarda bi kaç kere ağzım yanmıştı akülerden çekiniyorum bu yüzden...




    Üstad evet aracım otomatik vites unutmuşum söylemeyi.. akü meselesi aynen bende hiç memnun değilim 45 amperlik akü çok yetersiz. çevremde 60 lık neden takmıyorsun diyorlar bu ebatlarda 60 lık olup olmadığını bilmiyorum.. yaw araba herşeyi mantıklı ama akünün yeri niye o kadar kötü anlamıyorum ve dar ... 45 lik akü takılması şartı ne alaka anlamadım? sonuçta akü aküdür bu şartın sebebi nedir?

    he unutmadan söyliyim aküden bende çok çektim zayıf bendekide üşeniyorum yenisini almaya, sisfarını açık unutmuşum bigün, akü yağmurlu havada bitmezmi? o yağmurda takviye yaptırdık... ve nedendir anlamadım akü takviyesi yapılınca lpg beyni bozuluyormuş (atiker) tabi beyin bozulunca lpgyi su gibi içmiş aşırı tüketim olunca farkedip servisten ayar yaptırdım ordaki arkadaşlarda söyledi.. tabi her lpg sistemi farklı olabilir bu bana has bişey heralde, tavsiyem lpg servisine tlf açıp sorarsan bu bilgi alabilirsin inş sana bu markada öyle bişey yok derler..
    Üstad bu sunroof olayına ben pek ısınamadım su sızdırma gibi bişeyi yok değilmi? Abim vw yetkilisi serviste çalışıyo onun demesine göre yeni araçlarda bile sunroof kaçırıyor diyor.

    bu arada şehir neresi?




  • Henüz yağmur deneyimim olmadı çok şükür Anladığım kadarıyla su içeri hiç sızmamış ama tavan kenar koruyucu metal kısmından süzülmüş bazı yerleri hafiften boyasını kaçırmış paslandırmış, o kadar şeyi düşünen adamlar onu da düşünmüştür, yeter ki bizim gibi biri usta, biri Opel, biri Mercedes kullanan ve acemi ben zorlaya zorlaya kapatmaya çalışarak kırmayalım :) (yaw hadi ben acemiydim, akşam göremedim düğmeyi falan da o sürekli arabalrın içinde olan adamlar anlamadı olayı ona yanıyom :) :), tam otursun yeter...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ?Syntax Error -- 28 Kasım 2010; 10:21:40 >
  • iyi günler euro civic sahipleri ve ilgilenenleri, yaklaşık 1 ay önce 98 model euro civic 1.6 ies manuel sahibi oldum, öncelikle bu modelin 1.6 ils den farkını öğrenebilir miyim, ayrıca aracımın klima kompresöründe problem olduğunu biliyorum, orjinal veya ostimden çıkma bulma şansım varmış, orjinal bulunabiliyor mu bulunuyorsa ne kadardır diye araştırmadım, sadece internetten bi kaç adrese baktım, daha önce bu problemle karşılaşan veya bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir mi, servis 500 tl ye çıkma buluruz ostimden dedi, ne kadar güvenebilirim yardımcı olabilir misiniz,

    şimdi de aracım hakkında biraz bilgi vermek istiyorum; bu ilk aracım benim, atiker tüp var üzerinde, benzini denemedim ama tüpte şehir içi 20-21 kuruş yakıyor, nasıl normal mi sizce? herhangi bi tüp ayarı gerekir mi?
    aracımı ilk aldığımda bahsettiğim klima probleminden başka bir de sol akis körüğünde yırtık vardı onu değiştirdim, özel servis amortisörleri 1 yıl sonra değiştirelim dedi (denizli-denizliden aldım arabayı), burdur daki tanıdık tamircim bişey yok amortisörlerde normal bakımlarını yaptır düzenli yeter dedi), çukurlara girince önden biraz tıkırtı geliyor- amortisör dışında birşey olabilir mi- ? ayrıca-benzinde denemedim- tüple giderken 120 kmden sonra hızlanması epey yavaşlıyor bu niye olabilir? 120 ye kadar herşey normal yani gayet seri, en fazla 160 ı gördüm ama onu da farkında olmadan yaptım yani hissettirmiyor, ama 120 den sonra çok denedim yaklaşık 30 saniyede falan 140 a ulaşıyor, motoru iyi bi problem yok dedi götürdüğüm herkes (180binde şu an)
    sonuç olarak sorunlarımı başlık olarak sıralarsam bana tavsiyeleriniz ve görüşlerinizi bildirirseniz çok sevinirim, honda hayat onda dediler, bu hayatı ben de kazasız belasız ilk aracımla yaşamak istiyorum...

    1-) ies ve ils farkı nedir?
    2-) klima kompresörünü nasıl temin edebiliriz, bulma ve takma konusunda illa ki servise mi bırakalım?
    3-) yakıtı normal mi?
    4-) amortisöre denizli 1 yıl sonra dedi, kendi tandığım hiç bişey yok dedi, ne yapayım?
    5-) çukurlara girince gelen sesler neyden kaynaklı olabilir amortisör dışında?
    6-) 120 ye kadar uçan araba 120 den sonra niye ivmeyi düşürüp hızlanmasını yavaşlatır?
    7-) ayrıca aracımın gerçek beygir gücünü pratik nasıl bilebiliriz? ruhsatta 70 yazıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ziebart007 -- 23 Kasım 2010; 13:48:07 >




  • Aracınız hayırlı olsun, kazasız-belasız kullanmanızı dilerim, bende kompresör değiştirdim, 2 yıl önce Ostim- Yıldız sanayiden 300 demişti, pazarlıkla 250 ye almıştım, şimdi ne derler bilemiyorum..Araç bilgileri ile ilgili 2 resim ekliyorum, ils-ies farkını ve beygir gücünü görebilirsiniz....

     Euro Civic Kulübü
  • 2. resim(ayrı ayrı ekleyebildim)..

     Euro Civic Kulübü
  • ilgine teşekkür ederim eurocv
  • Arkadaşlar korktuğum başıma geldi, akşam sorunsuz parkettiğim arabam sabah marş almadı :(, soğuktan falandır sonra anlarız diye bıraktım akşam döndüm yine aynı, tık tık... akü bitemez dedim, hem daha 1 aylık, bitecek gibi olsa akşamdan sezerdim, en azından farlar falan hissettirirdi.. Neyse uzatmayayım yakındaki ustamı çağırdım, bi ölçtü baktı ki akü yeterince şarj olmuyor, şarj dinamosu arızalı dedi... Bu da benim kaderim heralde, daha önce envai çeşi araçta benzer tecrübelerim olmuştu ama hiçbiri aniden bu kadar olmamıştı Şimdi diğer sorunların neden kaynaklandığı da anlaşılmış oldu, sanırım durumu önce farketmemi engelleyen akünün yeni olması şarj dinamosunun kusurunu bi kaç gündür örtmüş... Biraz da nazar diyorum, yeni görenler çekemedikleri beli oluyo bayram ertesi, daha bi gün gödünüz beea, ne karınsız hasetsiniz :P .. Herneyse, bi kaç gün sanırım yayalık çekicez yine, sanayideki elektrikçilere götürmek için haftasonunu bekliycem sanırım... Bu iş bana kaça patlar sizce, nelere dikkat etmeliyim vicdansız ustaların ellerine düşmemek için veya yenisini mi bulmalıyım dinamonun?


    ARKADAŞLAR, HERKESİN HUZURUNDA HONDA ÇALIŞANLARINDAN, MÜHENDİS VE HATTA TÜM JAPON HALKINDAN ÖZÜR DİLİYORUM... Yaşadıklarım ibretlik... Şarj etmiyor diye bana tonla para harcatılarak değiştirdiğim şarj dinomosu da ölçümlerde yeteri kadar şarj etmedi, üstelik tamam oldu diye gönderdiler akücü durumu tesadüfen ölçerek öğrendi... Geri götürdüm ustalar laga-luga yaptılar, sonradan gittiğimiz dinamocu sorunun akünün şase bağlantısından olduğunu farketti..... Yani şarj motorunun şase bağlantısı aküye ulaşmıyordu resmen... Peki sebep??? ARABAYI MAL GİBİ BOYAYAN ZİHNİYETİN MOTORU ŞAŞEYE BAĞLAYAN SAĞ ÖNDEKİ TELİ ORAYI KAZIMADAN BAĞLAMASI SONUCU TEMASSIZLIK, 1 TL BİLE ETMEYEN Bİ İŞ VE AÇTIĞI SORUNLAR... SANKİ MİMAR SİNANIN ESERİNİ ALÇIYLA SIVAYAN ADAMLARA BENZİYOR....... TEKRAR ÖZÜR DİLİYORUM, UTANMAYAN YILLARIN VS VS USTASIYIM DİYEN ADAMLAR, KUSURA BAKMA HONDACIM SANA LAYIK DEĞİLLER BÖYLELERİ, SENSEIH!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ?Syntax Error -- 26 Kasım 2010; 21:32:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ?Syntax Error

    Arkadaşlar korktuğum başıma geldi, akşam sorunsuz parkettiğim arabam sabah marş almadı :(, soğuktan falandır sonra anlarız diye bıraktım akşam döndüm yine aynı, tık tık... akü bitemez dedim, hem daha 1 aylık, bitecek gibi olsa akşamdan sezerdim, en azından farlar falan hissettirirdi.. Neyse uzatmayayım yakındaki ustamı çağırdım, bi ölçtü baktı ki akü yeterince şarj olmuyor, şarj dinamosu arızalı dedi... Bu da benim kaderim heralde, daha önce envai çeşi araçta benzer tecrübelerim olmuştu ama hiçbiri aniden bu kadar olmamıştı Şimdi diğer sorunların neden kaynaklandığı da anlaşılmış oldu, sanırım durumu önce farketmemi engelleyen akünün yeni olması şarj dinamosunun kusurunu bi kaç gündür örtmüş... Biraz da nazar diyorum, yeni görenler çekemedikleri beli oluyo bayram ertesi, daha bi gün gödünüz beea, ne karınsız hasetsiniz :P .. Herneyse, bi kaç gün sanırım yayalık çekicez yine, sanayideki elektrikçilere götürmek için haftasonunu bekliycem sanırım... Bu iş bana kaça patlar sizce, nelere dikkat etmeliyim vicdansız ustaların ellerine düşmemek için veya yenisini mi bulmalıyım dinamonun?


    ARKADAŞLAR, HERKESİN HUZURUNDA HONDA ÇALIŞANLARINDAN, MÜHENDİS VE HATTA TÜM JAPON HALKINDAN ÖZÜR DİLİYORUM... Yaşadıklarım ibretlik... Şarj etmiyor diye bana tonla para harcatılarak değiştirdiğim şarj dinomosu da ölçümlerde yeteri kadar şarj etmedi, üstelik tamam oldu diye gönderdiler akücü durumu tesadüfen ölçerek öğrendi... Geri götürdüm ustalar laga-luga yaptılar, sonradan gittiğimiz dinamocu sorunun akünün şase bağlantısından olduğunu farketti..... Yani şarj motorunun şase bağlantısı aküye ulaşmıyordu resmen... Peki sebep??? ARABAYI MAL GİBİ BOYAYAN ZİHNİYETİN MOTORU ŞAŞEYE BAĞLAYAN SAĞ ÖNDEKİ TELİ ORAYI KAZIMADAN BAĞLAMASI SONUCU TEMASSIZLIK, 1 TL BİLE ETMEYEN Bİ İŞ VE AÇTIĞI SORUNLAR... SANKİ MİMAR SİNANIN ESERİNİ ALÇIYLA SIVAYAN ADAMLARA BENZİYOR....... TEKRAR ÖZÜR DİLİYORUM, UTANMAYAN YILLARIN VS VS USTASIYIM DİYEN ADAMLAR, KUSURA BAKMA HONDACIM SANA LAYIK DEĞİLLER BÖYLELERİ, SENSEIH!!!





    Üstad büyük geçmiş olsun

    Aynı olay bizimde başımıza gelebilirdi... aslında bu aküyü şarj etmeme problemi bendede var, akü doluluk rengini hiç yeşil görmüyom :) bana aküyü değiştir dediler ama hiç senin dediğin o şarj motorunun şase bağlantısı mevzusuna bakmadım. en kısa zamanda kontrol edeyim..

    onu geçtimde Japonlardan özür dileyip SENSEIH le bitirmen mikemmel bir özür bukadar güzel anlatılır




  • Arkadaşlar bende 1.4 96 euro civic var. arka amortisörler, fren balataları ve bujileri değiştirmek gerekiyor dedi usta bunların bana kaça mal olacağını bilen varmı. TEŞEKKÜRLER
  • 98 1.6ies için alabileceğim en kaliteli far ampülü hangisidir.Hem ömür açısından hem açtınlatma açısından.Bana bosch car servis 90/100 lükelrden al dedi ama elinde yoktu bende araştırmadan almayayım dedim..Ne diyorsunuz arkadaşlar
  • ARKADAŞLAR Euro Civic LER İÇİN 45LİK AKÜ YETERLİ Mİ..ORJİNAL OALRAK 45LİK AMA BİLEMİYORUM..ATEŞLEME PERFORMANSINI EN İYİLEŞTİRMEK İÇİN BOSCH un 74LÜK AKÜSÜNÜ TAKSAM NASIL BİR SONUÇ ALIRIM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PatriotTeam -- 5 Aralık 2010; 18:44:31 >
  • bu iki sorumu cevaplarsanız çok sevinirim arkadaşlar
  • Daha güçlü akü daha uzun süre dayanır, kışın da daha rahat olur... euro Civiclere daha büyük akü takılamaz diye bişey yok, en azından akücüm öyle söyledi, tek sorun akü tabanını dar olup başka boyutta akü sığmaması oraya...
  • taban problem değil ayarlayabiliyolar onu..kafalara takılan şu; madem fabrika bu araba için,o kadar ölçmüş biçmiş ve en uygun 45lik de karar kılmış dahası zaralı olur gibi bir izlenim olması insanlarda..diğer sorum içinde bir cavap alsam..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iso614300

    98 1.6ies için alabileceğim en kaliteli far ampülü hangisidir.Hem ömür açısından hem açtınlatma açısından.Bana bosch car servis 90/100 lükelrden al dedi ama elinde yoktu bende araştırmadan almayayım dedim..Ne diyorsunuz arkadaşlar


    100 lük ampül kullananlar genelde röle taktırıyor, yoksa tesisatı yakma riski var deniyor..
  • Osram Night breaker plus H4 de karar kıldım.Arka sinyaller içinde philips sarı larda karar kıldım.
  • admin veya arkadaşlar merhaba ben ''2003 model euro civic 5 kapı otomatik vites'' forum sayfasını arıyorum, yardımcı olabilirmisiniz... teşekkür ederim
  • 
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.