Şimdi Ara

ev avantaj 100 fatura 33 tl geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar her ay 22,75 geliyordu bu ay 33 tl geldi bu sorunu yasayanlar oldumu ?



  • Sayfanın en altında ücret detayları yazar, orayı eklerseniz yardımcı olabiliriz.
  • cep telefonu ya da özel servis numaraları ile görüşülmüştür büyük bir ihtimalle...........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ate$

    Sayfanın en altında ücret detayları yazar, orayı eklerseniz yardımcı olabiliriz.


    AYLIK ÜCRETLER
    17,22
    Paket Ücreti
    17,22
    KULLANIM ÜCRETLERİ
    0,00
    DİĞER ÜCRETLER
    7,51
    Diğer Müteferrik Ücretler
    7,51
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomsak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ate$

    Sayfanın en altında ücret detayları yazar, orayı eklerseniz yardımcı olabiliriz.


    AYLIK ÜCRETLER
    17,22
    Paket Ücreti
    17,22
    KULLANIM ÜCRETLERİ
    0,00
    DİĞER ÜCRETLER
    7,51
    Diğer Müteferrik Ücretler
    7,51

    Faturayı biraz inceleyin, diğer ücretler neyse ondan dolayı artmış tutarınız.Biyerinde mutlaka yazar.
  • Türk Telekom Ev Avantaj 100 tarifesindeyim... Ekstra görüşme yapmaz isem, fatura tutarım 26.5 TL.
    Ancak dün aldığım sms'de (10.06.2015) fatura tutarımın 91.25 olduğunu görünce, (fiber internete geçtiğimiz için ışık hızıyla) internet üzerinden türk telekom fatura detaylarına baktım...
    Ekstra bir görüşmem yoktu.. Ancak fatura detayında (ne demekse) diğer müteferrik hizmetler (DMH) başlığı alında 46 TL. ve bunun ÖİV ve KDV'si ile birlikte 61 TL fazladan faturaya yansımış bir bedelle karşılaştım...

    Bunun üzerine 444 1 444 no'lu müşteri hizmetlerini aradım... Söz konusu DMH'nin nereden kaynaklandığı soruma verilen yanıttan anladıklarımı aktarayım...

    Bana 2013 Mayıs ayında aylık 500 dakika ilave görüşme süresi vermişler... Bu süre her nasılsa Eylül 2014 te bitmiş... Ben konuşmaya devam etmişim... Bu süreçte ne ben bunun farkındayım ne de polis farkında. (şey pardon gülhane parkı ve ceviz ağacı araya sıkıştı) ve taaa ki 9 ay sonra ( yazıyla dokuz) türktelekom yetkilileri işe uyanmış;" lan bizim elimizde EV le başlayıp bir takım rakamlarla devam eden (100, 200. 400 vb) bir ben diyeyim keklik, siz deyiverin kümesteki kazlarımız vardı!" bunların tüylerinden ne yastık olur diyerekten başlamışlar yastık imalatına...

    Kısacası bunu çok sık yapan Türk Telekom'a (daha öncede bu tip gerek internet, gerek görüşme bedellerinden haksız tahsilatlar yaparak, hak arama yeteneği gelişmemiş halkımı sömüren Ofer zararlısına, haksız hukuksuz bu operasyona karşı yapılacakları gelin hep birlikte tartışalım.. Birbirimize yol gösterelim... Hakkımızı arayalım...

    Ben benim aklıma gelenleri sıralıyorum.

    1. Sorununuzu, Derdinizi anlatan bir dilekçe ile gerek şahsen (il müdürlüklerine ) gerekse taahhütlü posta ile Türk Telekom'a iletin (Dilekçe örneği internet ortamında çok. Benim vaktim olursa buraya eklerim.)

    2. sorunu BTK ya (Bilgi teknolojileri Kurumuna) internet üzerinden iletin.

    3. Yanıt alamadınız yada olumsuz yanıt aldınız... Şahsen de yapabilirsiniz ama benim tavsiyem bir avukatla anlaşarak (avukata ücret ödemeden) karşı tarafı dava ve avukatlık ücretine mahkum ettirecek şekilde İlçe Tüketici hakem heyetlerine müracaat etmek.. Benim ilk aklıma gelenler... Hepinize kolaylıklar dilerim...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.