Bildirim
EVGA GTX 760 COİL WHİNE SORUNU - VATAN
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Servise yollayın vatan üzerinden ama mutlaka "kullanıcı rahatsız edici seviyede ve psikolojisini etkiliyor coil whine sesi" yazdırın. yoksa vektron "ses seviyesi normal" diyip geri göndermişti benimkisini. sonra arayıp "kime göre normal ? siz mi kullanıyorsunuz kartı ? " gibi tersleyince gönderin tekrar inceleyelim dediler ve yenilediler. tabi bu arada 1.5- 2 ay kullanamadım kartı -
Evga ile iletişime geçtim mail üzerinden iade için.ürün kaydı oluşturun ve fatura yükleyin dediler bakalım ne olcak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bi program ismi söylediler omu çalıştırıp uygulayınca düzeldi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
şunu bir düzeltelim, Coil Whine Bir sorundur.
vatan bilgisayarda cw çıkarsa iade almıyorlar ve cw'yi sorun olarak görmüyorlar.
garantiyi bilemem.
bildiğim tek birşey var, Coil whine bir sorundur.
gtx 770-970 lerde böyle sorunlar çokça çıkmaktadır. eğer amd iyi olsaydı yada o markalar iyi olsaydı, cw'siz bobinler üretirlerdi, farklarını ortaya koyup, kutu üzerine cw çıkmama garantisi falan yazarlardı.
iyi forumlar. -
O bobinleri adam gibi yapsalar böyle lanet olası seslerle uğraşmayacağız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gtx 970 vatan dan almistim
Coil whine sorunu yuzunden degisim istedim
Olay buyuyunce degisimde istemekten vazgectim iade talep ettim
1.5 ay civari bekledikten ve sinir olduktan sonra parami geri aldim
Not:e karti asus strix idi
Ayrica subeye teslim ettikten sonra kart 10-15 gun civari subede durdu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi InsideR -- 11 Haziran 2016; 4:25:04 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: InsideR
Gtx 970 vatan dan almistim
Coil whine sorunu yuzunden degisim istedim
Olay buyuyunce degisimde istemekten vazgectim iade talep ettim
1.5 ay civari bekledikten ve sinir olduktan sonra parami geri aldim
Not:e karti asus strix idi
Ayrica subeye teslim ettikten sonra kart 10-15 gun civari subede durdu
bilmiyorum, arkadaşım, siz nasıl para iadesi aldınız ?
yukarıdaki moriq adlı üye nasıl rahat konuşmuş böyle :D
vektron mektron bunları öğrenecek kadar ne yapmış ? aldığı bir ekran kartı değilmi ?
eğer dediği gibi olsaydı vatana götürürdü onlarda teknik servirsle uğraştırmadan hemen 15 gün içerisinde bunun ekran kartını değiştirmezlermiydi.
msi'nin yada asus'un teknik servisinin adını öğreninceye kadar ne vardı ?
bu adam ya gizlediği gibi vatan çalışanı yada asus falan.
herneyse arkadaşım ben Türkiyede yaşıyorum, ben olsam para iadesi falan alamazdım.
garantiye bile göndermezlerdi, yukarıda yazdım.
sanki burdan çok mutlu mesut yaşanılan, müşteri istedi diye dükkan kapatabilen bir düzenin olduğu bir ülke gibi bahsetmiş.
bunlar hangi kafayla buralara gelebiliyor ki ? bu nasıl bir rahat yazma biçimidir ? resmen dalga geçmiş ?
adama diyoruz cw sorundur, o diyor değildir. illa dövüşmelimiyim ?
yada yanımda avukatlamı gitmeliyim ? böyle sağı solu höt dedi diye savcılıklarlarda, yok müşteri bilmem nesi yok.
Doa kapsamı nedir ? siz yatıp kalkıp müşteri haklarınımı okuyorsunuz ?
ya bende bir sıkıntı var yada yukarıda yorum yazan moruk muydu neydi onda.
trafikte adam ezince suçsuz bulunan bir ülke değilmiydi burası ?
haberlerde okuduğumuz hep hükümeti yıpratmaya yönelik girişimler midir ?
yada bunlar dış mihrapların bizimle oynadığı oyunmudur ?
hani bu ülkeyi çok çok kötü gösterip falan ?
yada başka bildiğim yanlışlar mı var ?
bilmiyorum ben sizin gibi istanbulda yaşamıyorum sorun ondan mıdır ?
yada bilmediğim başka şeyler varsa bana öğretin.
öğretin ki hatalarımı düzelteyim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leonard_1907 -- 11 Haziran 2016; 4:43:13 >
-
Cogu kisinin anlamadigi su
Simdi arkadas demis benim 2 kartim nasil degisti
Tabiiki de bir hata varsa aldiginiz yere goturdugunuzde onlarda servise gonderecek sorun varsa degisecek(cayma hakki suresi gectiyse)
Bundan normal bisey varmi
Yok
Bu olmasi gereken kavga dovus olmadan
Ben para veriyirum hizmet ve memnuniyet istiyorum
+ Para veriyirum tr garantili olsun diye demi
Yoksa gider amazondan yurtdisindan aliriz
Ama siz aldiginiz yere gidip daha 1 hafta gecmeden sorunlu oldugunuz karti almamaya calisiyor
Aldigindada 10-15 gun subede tutuyorsa
Bu urun iadeleri cogunlukla tartismayla geciyirsa insani cileden cikartiyorsa
Servis bakmadan geri gonderiyirsa
Bu durumda bir sorun var demektir
Teknik servisle biz gorusmuyoruz
Ornek olarak veriyiruz vatani suanda
Benim muhattabim vatandaki m.hizmetlerindeki gorevli
Sorunum ise bu kisinin bizlere karsi davranisidir.(sanirsin vatanin ortaklarindan)
Sorunu biz cikarmiyoruz
1 firma cikartiyor (ornek vatan kisisel deneyimim urunu almamaya calismasi)
2 musteri hizmetleri
Ornek gorusme
Merhaba
Cihazimda su sorun var 1 hafta gecmedi alali degistirmek istiyorum
Tabii yardimci olayim
(1 hafta gecmediyse)
Urununu inceledim test ettim sorun yok vs degisim konusunda yardimci olayim hemen
(1 hafta gectiyse)
Urununuz suresi dolmus (cayma hakki) bu servise gondermemiz gerekiyor
Su formlari doldururumusunuz
Urun teslimi imza
Bitti
Boyle bir durumda kim sinir olur
Kim vatani kotuler
Kim cildirir.cildirip sesini yukselttikce calisan daha cok bagiriyor (vatan topkapi subes m.hizmetleri)
hic kimse
Ayrica sorun yasamayan insanlarin x firmasini neden cok savundugunu anlamis degilim
Sen sorun yasamadin
Ahmet mehmet yasadi
Senin sorun yasamaman benim x firmasiyla yasadigim sorunu gozardi etmenize neden degildir
Yani insanlara sen yalan soyluyorsun bak ben sorun yasamadim diyemezsiniz.
Burada yazdiklarim genellemedir ustteki kisiler ustune alimasin
Sevgiler iyi sabahlar
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X