Forum üyelerinden konuya destek vermelerini ve öne çıkarmalarını rica ediyorum. 7 Temmuz günü Evofone teknik servise gönderdiğim telefonumdan o tarihten beri haber alamıyorum ve teknik servis beni 1 haftadır oyalıyor. Redmi Note 8 marka cihazı yaşanan şarj problemi nedeniyle 2.kez servise yolladım. İlk seferde servis sorunu kabul edip batarya değiştirdiğini söyleyip cihazı gönderdi ancak sorunun devam etmesi üzerine cihazı bu sefer değişim talebiyle (Tüketiciyi Koruma Kanunu Maddde 56/3) tekrar servise gönderdim. Servis bu sefer cihazda hata olmadığını söyleyip cihazı ne alakaysa Hepsiburada'ya göndermiş ve film de burada kopuyor. Cihazı benim hepsiburada aracılığıyla gönderdiğimi iddia ediyorlar ama ben kendim gönderdim. 1 haftadır cihaz ortada yok ve her gün aramama rağmen bir sonuç alamıyorum. Teknik servis yetkilisi Öner Aslan ile hemen hemen hergün görüştüm ama o da artık telefonlara cevap vermiyor. En son cuma günü için sorunu o gün için kesin çözeceğini söyledi ama sonuç yok yine. Türkiye'de teknik servisler berbat ama cihaz kaybetmeleri rezillik ötesi. O kadar para verip telefon alıyoruz servis telefonu hiç ediyor ve kusura bakma diyen bile yok. Tekrardan forum üyelerinin desteğini beklemekle beraber konu hakkında bilgili kişilerin de cevap yazmasını istiyorum. 2 haftadır tuşlu telefona mahkum kaldım. İdareten ucuz bir telefon alsam dedim ama bin lira altında olan telefonlara bin liradan fazla zamlandı onu da yapamıyorum. Aklıma gelen tek yol savcılığa gidip suç duyurusunda bulunmak
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme