Trendyol üzerinden hatalı bir açıklama bilgisi ile aldığım semaveri alış amacıma uygun olmadığı için iade etmek istedim. Trendyol müşteri hizmetleri ürünü bir kez kullandığımı ve açıklamasında ifade edilen özellikleri karşılamadığını bildirip iade talebi ilettiğimde "elbette iade edebilirsiniz Trendyol sizin yanınızda vs" söyledi. Aldığım ürünü satıcısına iade ettim. Ancak satıcı kullandığı için tekrar satış uygun değil diye reddetti. Ürün tarafıma geri geldi. Trendyol'a Tüketici Hakem Heyetine başvuracağımı söyledim elbette hakkınızı arayabilirsiniz vs dedi. THH başvurdum yaklaşık 2 ay sonra THH başvurumu muhatap satıcı, trendyol değil deyip reddetti. Akabinde satıcıyı THH şikayet ettim. Bir aydır netice bekliyorum. Sözün özü Trendyol da satılan ürünlerde, hatalı ürün bilgisi ile bile satılsa Trendyol hiç bir şekilde insiyatif almıyor, doğru bilgi ile yönlendirmiyor. Cilalı sözlerle size ancak vakit ve para kaybettiriyor. Yaşadığınız olumsuz ve haklı olduğunuz Tüketici Hakem Heyetine taşıyacağınız bir alışveriş olursa karşı muhatap olarak mutlaka satıcıyı işaretleyin. Satıcıdan fatura gelmedi ise öncellikle fatura peşine düşün. |
Trendyol Tüketici Hakem Heyeti Süreci
Trendyol üzerinden gerçekleştirdiğin alışverişlerde yaşadığın sorunları çözmek için Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsin. Trendyol Tüketici Hakem Heyeti, Trendyol ile yaşadığın uyuşmazlıkları çözmek için kurulmuş bir kurumdur.
Trendyol Tüketici Hakem Heyetine Nasıl Başvurulur?
Trendyol Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsin:
- Trendyol'un resmi internet sitesine git.
- "Tüketici Hakları" sayfasına tıkla.
- "Tüketici Hakem Heyetine Başvuru" seçeneğini seç.
- Açılan formda gerekli bilgileri doldur.
- Dilekçeni ve delillerini yükle.
- Başvurunu gönder.
Trendyol Tüketici Hakem Heyeti Başvuru Süreci
Başvurunu yaptıktan sonra Trendyol Tüketici Hakem Heyeti inceleme sürecini başlatır. Bu süreç genellikle 30 iş gününü bulabilir. İnceleme sonucunda Heyet, lehine veya aleyhine bir karar verebilir.
Trendyol Tüketici Hakem Heyeti Kararına İtiraz
Trendyol Tüketici Hakem Heyeti'nin kararına itiraz etme hakkın bulunur. İtirazını, kararın tebliğ edildiği tarihten itibaren 15 gün içinde yapabilirsin. İtirazını, Tüketici Hakem Heyeti'nin kararını veren merci olan Tüketici Mahkemesi'ne yapabilirsin.
Trendyol Tüketici Hakem Heyeti, Trendyol üzerinden gerçekleştirdiğin alışverişlerde yaşadığın sorunları çözmek için önemli bir platformdur. Heyete başvurarak haklarını arayabilir ve uyuşmazlıklarını çözüme kavuşturabilirsin.