Vestel'den almış olduğum ayıplı buzdolabı için 2018 yılında THH'den 1500 TL ücret iadesi kararı çıkmıştı. Vestel çözüm bürosu benimle iletişime geçip ücret iadesi çıktığını ama istersem buzdolabının yenisiyle değişiminin yapılacağını söyledi. Bende yine Vestel marka buzdolabı alacağım için ücret iadesini almayıp değişim kararını kabul ettim. Almış olduğum buzdolabından stokta olmadığı için daha sonra göndereceğiz dediler. Zaman zaman çözüm bürosunu arayıp stok durumunu sorduğumda her defasında hala stoklarımızda yok elimizde olunca göndereceğiz diyerek yaklaşık 2 senedir beni oyaladılar. Bu süre zarfında benim almış olduğum buzdolabının fiyatı 3000 TL'ye çıktı ve param değerini kaybetti. Şimdi de size zaten ücret iadesi çıkmıştı paranızı iade edelim diyorlar. 2 senedir benim paramı kullandılar ve beni mağdur ettiler. Karar ilk çıktığında aynı buzdolabından alabiliyorken, fiyatının 2 katına çıkması sebebiyle şuan alamıyorum. Bu durumda ne yapabilirim?