< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi englishmannn -- 27 Temmuz 2018; 20:0:24 > |
Ölü Piksel - Tüketici Hakem Heyeti Kabul Kararı
-
-
Çok yararlı bir konu olmuş.Bilgilendirme için teşekkür ederiz. -
Bilgilendirme için teşekkürler. Sizdekine benzer bir durumu ben de LG G4 paralel ithalat cep telefonumda yaşadım. Tüketici hakları hakem heyeti lehime karar verdiği halde Teknosa(Kliksa) kararı yerine getirmeyip cep telefonunun Türkiye distribütöründen onay beklediklerini, ücret iadesini bu sürecin sonunda ancak gerçekleştirebileceklerini söylediler. Ben de buna istinaden icra kanalıyla ücret iadesini talep ettim. Kısa sürede sonuç aldım. Yani elinizde hakem heyeti kararı olsa da bu kararı hemen yerine getirmeyebiliyorlar. Bu durumda icra kanalına başvurmanız gerekiyor. İcra durumunda da satın aldığınız firmanın "büyük" ve "güvenilir" olması önem kazanıyor. -
Bu ülkede haklarınızı bilirseniz sonuçlar hep lehinize olacaktır herkes sizin gibi hakkını ararsa bu şerefsizler böyle işi zorlaştıramazlar. -
Herkese Merhaba,
Samsung ks8500 serisi tv aldım ( mart 2017 de )
5 ay kadar önce ekrandaki beyaz ışıkdan dolayı panel değişimi yapılmıştı.
Şimdi yine yeni panelde de farkı yerde beyaz ışık oldu, aradım yine servisi baktılar ve panel değişmesi gerekiyor dediler. 1 gün sonrasında panel geldi , içersinde 1 tane toz tanesi çıktı geri götürdüler.
Ertesi gün geldiler 1 panel daha bu sefer onda da ölü piksel çıktı, ve bunun normal olduğunu söylediler.
en az 4 tane yanyana olursa ancak değişim oluyormuş, 1 tanesi bir kusur değilmiş.
Bende kabul etmedim bu sefer eski panelı bıraktılar.
Şimdi tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım ancak başına gelen oldu mu bu şekilde ?
ölü piksel çıkan ekranı almadım, benim beyaz ışıklı panel duruyor, acaba önce ölü piksel olanı paneli mi kabul edip hakem heyetine başvurmalıydım ? -
Hocam ilk mesajınızdaki formu E-Devlet üzerinden başvuru yaparken kullanmamız doğru mudur? Ek olarak sisteme mi yükleyeceğiz yoksa içeriği Web sayfasına yapıştıracak mıyız? (İmaj olarak yüklediğiniz için zaten yapıştırma olmuyor).
E-Devlet üzerinden THH'ye başvuracağım bende Arzum firmasına karşı. Aydınlatırsanız sevinirim. Sanırım ıslak imza veya e-imza da gerekmiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 23 Ocak 2019; 18:25:58 > -
Hocam edevlet üzerinden thh’ye entegre sisteme giriş yapınca o belge otomatik olarak oluşturuluyor. Islak imzaya da gerek yok. Başvuru yaptıktan sonra sistemden takip edebiliyorsunuz zaten -
ayni sorunu bende vestel 49 ud 9650 marka TVde yaşıyorum simport vestel bayisinden senetle aldigim daha odemeyede baslamadim TVde daha kurulalı 1 hafta oldu aldığım günün akşamı fark ettim .müşteri hizmetleri aradim servis geldi fotoğraf çekti ariycaklar dediler, talebimi 1 olu piksel kriter dahilinde oldugu icin red ettiler bayi servis oyaliyor Vestel müşteri hizmetlerini tekrar aradım cozum merkezinden tekrar cvp bekliyorum paylaştığını resimler belgeler için teşekkürler andinlatici olmuş tüketici hakem heyetine talebim karşılanmasa başvuruda bulunacağını bıldırdim bekliyoruz -
Bu konuya hakim arkadaşlar tüketici hakem heyetine basvuruda servis raporu gereklimi servis 1 ölü piksele rapor yazmadı talepte bulunayimmi -
Servis raporu zorunda değil. Direk edevlet üzerinden faturanızın resmini ekleyecek şekilde başvuru yapın. Bilirkişi gelip inceliyor aynı servisin resimlediği gibi. Daha sonra %99 lehinize karar çıkar. Ama başvuru aşamasında ürünün arızalı teslimini belirtip, talebini net belirtin. Yani para iadesi mi yoksa ürün değişimi mi belirtin mutlaka. -
Arkadaşım çok sağol bugün Vestel müşteri hizmetlerini aradım isleri güçleri oyalamak fabrika kararı vermiş falan bende bayiye gidip faturami ve servis raporunu aldım yarin başvuruda bulunacagim..sakin sakin Vestel bulasmayin kapısına yaklastiginizda 2 kere dusunun müşteri memnuniyeti sadece ürünlerine puan vermekten ibaret yok gelen ekibimizin nasıl buldunuz kaç puan verirsiniz -
6 aylik sabrin sonu hakem heyeti kararini verdi 55ud 9500 le degisim gerceklesti -
Hayırlı olsun, olumlu sonuçlanmış olması sevindirici.quote:
Orijinalden alıntı: buzkan
6 aylik sabrin sonu hakem heyeti kararini verdi 55ud 9500 le degisim gerceklesti -
Gözünüz aydın.
Tüm firmalar zamanında az kişiyi kandırmadılar 4-5 ölü pixele kadar garanti dışı diyerek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Riddle of Steel -- 28 Ekim 2019; 13:48:20 > -
Tebrik ederim, sabrın sonu selamet olmuş, iyi de olmuş güzel de olmuş. Bu şekilde firmalar artık insanları kandıramayacaklar. Daha çok kişi bilinçlenecek. Tüketici haklarını doğru uygulayan hakem heyetlerini de tebrik etmek lazım. -
Sırf bu yüzden yeni tv almıyorum 1 adet de olsa mide bulandırıyor. -
Merhaba, bende Değişim kararı çıktı Samsung tv için. Süreç nasıl işliyor. Benim TV 2018 model, magazalara baktım bugun 2019 Modeller bile kalmamış. Bana Büyük ihtimal 2020 mi verecekler ? 2020 model vereceklerse hangisini istediğimizi dikkate alıyorlar mı ?Çünkü benim TV ayağı V şeklinde güzel görünüyor. Dikkate almıyorlarsa Ekstra para teklif edip V şekilli ayaklı olanı mı almayı teklif etsem ? Süreç nasıl işliyor?
-
Bende de aynı problem var bu teknosa dan ürün alınmaz gerçekten.. Ne iade alıyorlar ne değişim yapıyorlar servise yönlendiriyorlar. Bende philips servisi aradım biz bir şey yapamayız değilim iade formu veremeyiz dediler. Büyük ihtimal bende e devlet üzerinden gitmeden başvuru yapacağım pazartesi haklı buluşursam masrafları teknosa ya mi ödetiyorlwr? -
Arkadaşlar biraz gec yazoyorum ama sureciniz ne durumda bilmiyorun başınıza boyle birşey geldiğinde ne satıcı ne firma ne servis gözünüzün yaşına bakmaz hemen ilçemizdeki hakem heyetine gidip basvurunuzu yapın güzelce siikayet Talebimiz yazın internette ornekleri var onlardan yararlanabilirsiniz genelde uzun sürüyor 6 ay gibi sonuç %99 sizden yana olacaltir sabredin hatta keyfinie bakin TV gide güzelce kullanin sonuçta firma sizi arayıp o sizi tanımayanlar kuzu kuzu yeni TV değişim talebini gerçekleştiriyorlar genelde bi üst model TV yi verirler bende durum ellerinde olmadığı için bi boy büyük modelle 55 inç değişim oldu
-
Bu sonuçlanma süresi 6 ay değil de, daha az bürokrasi ile sğre 1 - 2 aya düşürülse firmalar çatır çatır müşteri memnuniyeti sağlamak zorunda kalır. Ben de tv bakıyorum, hepsinde sorun okuyorum ne alacağız biz anlamadım.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Bu ülkede haklarınızı bilirseniz sonuçlar hep lehinize olacaktır herkes sizin gibi hakkını ararsa bu şerefsizler böyle işi zorlaştıramazlar.
|
Sırf bu yüzden yeni tv almıyorum 1 adet de olsa mide bulandırıyor.
|
Benzer içerikler
- dijitsu servis menüsü kodu
- smart tv reklam engelleme
- lg uygulama mağazası açılmıyor
- samsung tv kumanda uygun değil hatası
- lg televizyon sinyal yok diyor ne yapmalıyım
- en iyi beyaz eşya markası
- oled yanığı
- tcl televizyon
- micro led tv
- en iyi televizyon markası
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X