Merhabalar, Boyner'in verdiğim siparişleri haksız iptal etmesi üzerine tüketici hakem heyetine başvuru yapmıştım ve hakem heyeti lehime karar verdi. Tüketici Hakem Heyeti karar olarak: "Uyuşmazlık konusu ürünlerin Boyner Büyük Mağazacılık Anonim Şirketi Tarafından sözleşme tutarı olan xxxx TL karşılığında sahibine teslimine" karar vermiştir. kararını verdi. Ben bunun üstüne 17 Eylül'de Boyner'in e-mail kanalına kararı gönderdim. Boyner beni bundan tam 17 gün sonra 4 Ekim'de aradı. Siparişe konu olan ürünlerin stokta olmadığını, bana aynı marka, benzer fiyat, farklı ürünler göndereceklerini, beğenip beğenmediğimi mail olarak göndermemi istediler. Ben de tamam beğendim diye maile cevap verdim anında. Süreç daha fazla uzasın istemediğim için. Şuan günlerden 12 Ekim halen bir cevap vermediler veya ürünleri göndermediler. Hiçbir şekilde kendilerine ulaşamıyorum. Müşteri hizmetlerini aradığım zaman o konulara biz bakmıyoruz yalnızca ilgili departmana iletiyoruz cevabını alıyorum. Defalarca aradım, şikayetvar'a yazdım. Bu süreçle ilgili ne yapmalıyım, nereye başvuru yapmam gerekir? Boyner'in beni oyaladığını düşünüyorum. THH kararını taraflarına bildirmemin ardından tam 25 gün geçti.
Teşekkür ederim. |
Bildirim