Şimdi Ara

Excelde Ödeme Planı Oluşturma Konusunda Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Excelde formüllü bir sözleşme formatı hazırladım. Müşteri bilgileri sözleşme ve eklerine otomatik olarak eklenebiliyor. Yardım istediğim konu Sözleşmenin ödeme planı kısmı. Verilerin girildiği bir sayfa yaptım ve bu sayfada kabaca bir ödeme bilgileri girilen kısım oluşturmak istiyorum. Ödeme planı esnek olacak şekilde peşinat ve senet kalemleri içeriyor. Mesela müşteri 5 gün sonra bir kısım peşinat ve 1 ay sonrada diğer bir peşinat ödedikten sonra kalan tutarı max 60 ay vade (senet) ile ödeyecek. Bu vade de faiz olmayacak. Bu 60 ay vadeli ödeme planında yılda bir veya 3 ayda bir vs gibi balon ödeme (senet) de yapabilir. İsteğe bağlı değişken bir ödeme planı.

    Bütün bu bilgileri veri sayfasına girdiğimde ödeme planı sayfasındaki bazı sabit metinlerin altındaki ödeme planı tablosuna otomatik atmasını istiyorum. Bu girilen peşinat ve senet ödemelerinin sayısı kadar sayfa kendisi otomatik ayarlamalı. Mesela 36 aylık ödeme planı girildiğinde çıktı tek sayfa iken 60 ay girildiğinde tablo ona göre uzayıp çıktı 2 sayfa olabilmeli.

    Bu ödeme planında 3 başlık var. Birincisi Ödeme Şekli (Nakit ve Senet), ikincisi Ödeme Tarihi ve üçüncüsü Ödeme Tutarı.

    Folmülle olabilecek bir şey değil sanırım, makro gerektirebilir, o yüzden benim bilgim bu yönde tıkanıyor. Bu konuda bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ranthar -- 17 Kasım 2018; 11:7:28 >







  • Bu konuda yardımcı olabilecek kimse yok mu?
  • iş için ayırdığınız bütçe nedir?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.