Şimdi Ara

Eylül 2017 Nerfleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni gelecek olan yamayla birlikte birkaç kartta değişiklik yapılacak. Yamanın ne zaman geleceği henüz belli değil ama gelecek olan değişiklikler şöyle ;

    Druid Innervate artık 2 yerine 1 mana verecek.

    Warrior Fiery War Axe artık 2 yerine 3 mana olacak.

    Shaman Hex artık 3 yerine 4 mana olacak.

    Druid Spread Plague artık 5 yerine 6 mana olacak.

    Murloc Warleader artık +2 attack +1 health vermek yerine sadece +2 attack verecek, health vermeyecek.

    -

    Bu değişikliklerle birlikte 2 kart hakkında daha konuşulmuş ama henüz bir değişiklik yapılmaya karar verilmemiş.

    Druid Ultimate Infestation sayıları 5 yerine 4'e düşürülmesi düşünülmüş ama Druid'e gelen diğer nerflerle birlikte çok ağır olacağını düşündükleri için henüz bir değişiklik yapmamaya karar vermişler.

    Mage Ice Block şu an için kesin bir şey söz konusu olmasa da, yılın sonunda Wild Moda geçirilebilir.







  • İce Block'un cehennemin dibine kadar yolu var.
  • Shaman evolve ya da devolve niye mana artımı yapmamışlar? Bana göre devolve çok orantısız bir kart.
    1 mana seçtiğin minion devolve ya da 3 4 mana bütün rakip kartlarını devolve olmalıydı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence Sorcerer's Apprentice nerflenmesi gereken kartlardan. Spell 1 manadan düşük olamaz diye çevirseler en mantıklısı. Zamanında miracle rogue, patron warrior gibi desteleri tek turda oyun bitiriyorlar diye nerflemişlerdi, quest mage yine aynısını yapıyor.
  • Classlara özgü kemikleşmiş kartların standarddan çıkmasını veya nerflenmesini ve aynı şekilde bu kartların başka classlara getirilmesini (Radiant Elemental) doğru bulmuyorum. classların özgünlüğü kalmıyor, oyun tekdüzeleşiyor.
  • Ywizzle kullanıcısına yanıt
    Quest mage kanser olabilir haklısın ama metada token druid, pirate warrior ve midrange hunter diye de bir gerçek var. Üçüncü veya dördüncü turnde ice block patladığında elindeki card drawlarıyla ortada kalabiliyorsun. Bir patron veya miracle kadar yüksek bir winrate'i de yok. Controle karşı favored tabii ki ama herhangi bi aggroya karşı inanılmaz sıkıntı yaşıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İce block ve jade idol hearthstone tarihinin karanlık lekesidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resmen dust iadesi yapmamak için oyuna getirdikleri gereksiz ve op kartları es geçip klasikleri kırpmaya çalışmışlar.

    Warleader hariç. O saçmalıktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FuIminata -- 6 Eylül 2017; 19:13:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @3qzotix Daha önce class kartlarında değişiklik yaptıkları da oldu, class kartlarını wild moda gönderdikleri de oldu. Yeni gelecek olan kartlara uyum sağlayamıyorsa, bu kartların değişmesi gayet normal bir durum bence.

    @Meshhead Jade Druid ve Pirate Warrior için herkesin düşünceleri aynı olduğu için ayrıca belirtme gereği duymadım. En iyi olduğu dönemlerde Miracle Rogue oynuyordum ve taunt kartları desteyi counterliyordu. Patron warrioru taunt durduramıyordu ki quest mage de aynı durumda. Patron Warrior, Miracle Rogue, Quest Mage gibi destelerin temeli aynı, bütün oyunu sadece 4 - 5 kilit kartın üzerine kuruyorlar. Hearthstone'un sevilmeyen yönü de burada başlıyor zaten.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Innervate nerflenmeseymiş keşke. Druid'i Druid yapan kart oydu. Ayrıca Hex 4 mana olduysa Shadow Word: Death'de 4 mana olmalıydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shuskhun -- 7 Eylül 2017; 11:2:54 >
  • Arkadaşlar Herhangi bir kazanım olur mu bu nerf kartlarından bize?
  • Valla çok güldüm Blizzardın haline. Resmen oyunu bitirdiler, classic kart önceden sorun değilse şu an sorunsa bu senin getirdiğin yeri kartlardan dolayıdır güzel kardeşim. Sen gidip belki 10 sene daha kullandıracağın kartı her sezon kafana göre değiştiremezsin. Kafalarında oyunu hep yeni sezon kartlarıyla yönetmek var sanırım. Eğer gerçekten böyle bir fikirleri varsa baştan classic card cart curt çıkartmayacaktı sağlam bir alt yapı oluşturacaklardı.

    Warleaderın gidişiyle paladin de midrange gücünü kaybedecek.

    Murloclardan iki güçlü kartı kesmiş oldular. Bir bakıma Murlockları bitirdiler diyebiliriz bence.
  • shuskhun S kullanıcısına yanıt
    druid'ten birşey nerflemeleri gerekiyordu yoksa community ile araları daha çok bozulurdu. sw:death 4 attack minionlara birşey yapamıyor (primordial drake gibi) hex ile aynı değil.
  • Classic kartların nerflenmesi veya wilda gitmesi saçmalığı...

    Yukardaki arkadaşın dediği gibi 10 sene kullandıracağın kartların üzerine değişiklik yapmak nedir yeni getirdiğin kartların asıl onlara uyması lazım ayrıca ice block vs. Gibi kartlar eğer wilda geçerse oyunun oyuncu kaybedeceğini düşünüyorum ice lance, ice block kadar mage ile özdeşleşmemiş bir karttı gidişi freeze mage harici kimseyi üzmemiştir ayrıca ice block aşırı kırılgan bir kart zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ice block büyük ihtimalle hall of fame gidecek zaten 2018 ilk paketiyle. standart için freeze mage ve control mage bitmiş olacak.
  • ice block olmadan mage olmaz, saçma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aschil

    ice block olmadan mage olmaz, saçma.

    Aynen. Aslında çok güçlü spelleri legendary( 1 tane kullanılabilir) yapsalar çoğu sıkıntı çözülür. Ama oyunculara ekstra dust geleceğinden Blizzard'ın işine gelmez. Bu işin tek çözümü HS'ye rakip olabilecek bir alternatif ve oyuncuların bu yeni oyuna kaymasıdır. HOTS'ta lol e rakip olabilmek için sürekli yenilikler geliyor. Hero ve skin alımlarını kolaylaştırdılar, hatta ücretsiz 20li hero paketleri dağıttılar. Wow'da ve HS'de rakibi olmadığı için oyuna gerekli özeni göstermiyorlar. Şuan HS'ye ufak bir ekip privite server açsa oyunda ufak değişikliklerle oyunu inanılmaz bir etki bırakabilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3qzotix


    quote:

    Orijinalden alıntı: aschil

    ice block olmadan mage olmaz, saçma.

    Aynen. Aslında çok güçlü spelleri legendary( 1 tane kullanılabilir) yapsalar çoğu sıkıntı çözülür. Ama oyunculara ekstra dust geleceğinden Blizzard'ın işine gelmez. Bu işin tek çözümü HS'ye rakip olabilecek bir alternatif ve oyuncuların bu yeni oyuna kaymasıdır. HOTS'ta lol e rakip olabilmek için sürekli yenilikler geliyor. Hero ve skin alımlarını kolaylaştırdılar, hatta ücretsiz 20li hero paketleri dağıttılar. Wow'da ve HS'de rakibi olmadığı için oyuna gerekli özeni göstermiyorlar. Şuan HS'ye ufak bir ekip privite server açsa oyunda ufak değişikliklerle oyunu inanılmaz bir etki bırakabilirler.

    dota 2 card game geliyor muhtemelen ona kayarım




  • Bunlar her yamadan sonra yeni yamayi planlamaya basliyorlar sanirim nasil olsa nerfleriz salla gitsin hesabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nextwait

    Bunlar her yamadan sonra yeni yamayi planlamaya basliyorlar sanirim nasil olsa nerfleriz salla gitsin hesabi.

    Keşke o kadarını planlasalar. 2 yıldır oyun kan ağlıyor bunlar senede 1 nerfle 1 2 kartı standarddan çıkarmayla problemi çözeceklerini sanıyorlar. Tamamen daha çok para kazanma politikası güdüyorlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.