Sipariş numaram 694098157 4 Temmuzda Dermaa Mop alarak başladı rezalet.Ürün elime ulaştı kurdum.Yere su atması,püskürtmesi için tabancası var.Sıktığımda sıfır ürün su atabiliyordu. :d Her neyse dedim içini doldurduk sonra pıtır pıtır su damlatıyor.Önden temizliyorsunuz arkadan su dökerek devam ediyor.Sonrasında ürün kusurlu diye fotoğrafını çekip yükledim trendyola ve iade başlattım ve yine yasaların içinden geçen bir yaklaşım. İade reddedildi nedeni : Ürün tamiratı gerçekleştirildi.:D Ürün kullanılmış.Müşteri hizmetlerine göre. Müşteri hizmetlerine ürünün arızalı olup olmadığını denemeden nasıl öğrenebiliriz söyleyin öyle yapalım diyorum.Haklısınız diyor cevap yok.Ama sistem böyleymiş. Not: yorumlarda 3 4 kez iade eden tamir edildi diye,tamiri geçin kutu açılmadan geri yollanan hatrı sayılır sayıda müşteri var. Ürünün fiyatıda 148 lira.Hani yüksek ücreti olan bişey elbet almam ama bunu sipariş verirken 150 liralık ürün içinde iadede sıkıntı olmaz dedim.Sonuç olarak tarafıma kullanılmış ve arızalı bir ürün yollandı. Burdan anladığım kadarıyla trendyol ülkemizdeki yasalara tabi değil. Şimdi dolandırılmış oldum açıkça.Trendyolda dolandırılmanın alt bi limitini bilen var mı ? Atıyorum ürün şu kadar lirayı geçmedikçe dolandırmazlar iade kabul ederler ,tenezzül etmezler dediğiniz bir sınır var mı ? |
Bildirim