Değişik bir durumla karşılaştım, bunun çözümü olup olmadığı konusunda sizlerin de görüşlerini merak etmekteyim.
Yukarıda görmüş olduğunuz resimde, A yazan yerde ben oturmaktayım. B yazan yerde ise komşum oturmakta. Görüldüğü üzere yapışık müstakil evlerde ikamet etmekteyiz. Türk Telekom'un yaptığı internet dağıtımı planlamasında ise komiklik bulunmakta.
Bu resimde görülen saha dolabından, komşum internet hizmeti almakta olup evimize olan mesafesi 300m civarındadır. Daha yakın bir saha dolabından hizmet almasından ötürü daha yüksek internet hızı alabilmekte ve bana nazaran bağlantı problemi yaşamamaktadır.
Bu resimde ise benim bağlı bulunduğum saha dolabı ve evime olan uzaklığı gözükmektedir. Dün bağlı bulunduğum bölge müdürlüğüne gidip hattımın komşumun bulunduğu saha dolabına nakil edilmesini istedim. Fakat bana bu işlemin gerçekleştirilemeyeceği söylendi. Sizce bunun aslı, astarı var mıdır? İnternet üzerinden çalışmaktayım ve 24Mbit lik dalgalanmalı bir internet hizmeti almaktayım. Komşumun adresinden altyapı sorgulaması yaptığımda 65 Mbit'e kadar hız alabileceğini gördüm. Hattımın nakil edilmesi durumunda, 50Mbit'lik tarifeye de taahhüt vermeye hazırım. Sizce BTK ve Cimer üzerinden de şikayette bulunmam sorunumu çözebilir mi? Yorumlarınızı bekliyorum.
@Leonardo. tvitter üzerinden Türk Telekom yetkililerine ulaş. Sayın Ümit Önal Türk Telekom ceosu ve ilgileniyor şikayetlerle. Cimer btk uğraşma tivitterden Türk Telekom yetkililerine tivit at anında ilgilenirler. Detayları vermeyi unutma resimler güzel anlaşılır ve gayet net
Hangi saha dolabına bağlı olduğunuzu nasıl öğrendiniz?